abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41569746
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over. Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.
komt gewoon door je zinnetje
quote:
Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.
het leek alsof je je erover verbaasde, da's alles
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41578331
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.

** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_41578387
Die onderste is echt aandoenlijk
(Un)masking for the greater good.
pi_41578644
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:36 schreef Natalie het volgende:
Die onderste is echt aandoenlijk
ja, zekers
Mijn fotoboek
pi_41580149
Zo, op die bovenste foto ziet Katie/Kate er ineens veel ouder uit! En die onderste foto is erg lief!
pi_41580277
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef -Lotte- het volgende:
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.

[afbeelding]
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo
pi_41583196
Op die bovenste foto lijkt Suri echt heel veel op Björk zo toen ze klein was

pi_41583455
Ik wil ook een Suri Wat een prachtig kindje, ze lijkt enorm op Katie Holmes. Jammer van die vader.
A spoonful of sugar...
pi_41585572
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Moja het volgende:

[..]

wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo
Hmm, die roddel nog niet gehoord? Waarom denk je dat er zo geheimzinnig gedaan wordt? Je doet een buikwandcorrectie vanwegeen spastische darm en je faked een zwangerschap
Mijn fotoboek
  donderdag 7 september 2006 @ 16:44:54 #185
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41588031
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41608437

ik vond deze wel komisch
pi_41612005
Van Nieuwnieuws.nl:

'Suri is niet van Tom'

Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.

Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
pi_41612114
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Van Nieuwnieuws.nl:

'Suri is niet van Tom'

Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.

Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
Ja tuurlijk, dat kind is gewoon uit een buggy getrokken toen het met d'r arme chinese moedertje bij K-Mart in de rij voor de kassa stond.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:54:16 #189
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_41612436
Veel te Aziatisch? Dat kind heeft toch gewoon de befaamde soepogen van Katie Holmes? Ik zie de gelijkenis wel, hoor.
A spoonful of sugar...
pi_41612462
Conspiracy theories Tja, alles kan met Tom hè.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:57:30 #191
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41612523
Het kleintje ziet er ook een beetje Aziatisch uit met dat donkere haar, maar goed. Tom heeft donker haar en Katie ook. Dus ik vind het niet echt vreemd dat Suri het ook heeft.
pi_41613089
Ik vind die Cruise echt een walgelijke vent. Niet eens om zijn Scientology gedoe, en dat jonge gebrainwashte wijffie Katie ( ok, is ook allemaal een beetje abnormaal), maar gewoon die kop van hem alleen al
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_41613090
Meer babyfoto's nu in de OP (hope you don't mind, TS!)
pi_41613101
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_41613145
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:20 schreef Vlindur het volgende:
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
Dat staat erbij heur!

/edit: hm, ik zie inderdaad dat mijn later toegevoegde regel: 'met dank aan vlindur' er niet staat
Zal het aanpassen!
pi_41613198
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat staat erbij heur!
Niet dus, En hier telt het niet mee

oh, okee dan. Thnx
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:25:00 #197
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41613212
So cute!!
Ze lijken erg gelukkig met z'n drietjes.
pi_41614340
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
pi_41615652
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef Augustina het volgende:
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
Dat vond ik ook een beetje heel erg raar ja
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41617786
Ik vind het een erg mooi kindje!
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')