komt gewoon door je zinnetjequote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over.Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.
het leek alsof je je erover verbaasde, da's allesquote:Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzoquote:Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef -Lotte- het volgende:
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.
[afbeelding]
Hmm, die roddel nog niet gehoord? Waarom denk je dat er zo geheimzinnig gedaan wordt? Je doet een buikwandcorrectie vanwegeen spastische darm en je faked een zwangerschapquote:Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Moja het volgende:
[..]
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo![]()
![]()
Ja tuurlijk, dat kind is gewoon uit een buggy getrokken toen het met d'r arme chinese moedertje bij K-Mart in de rij voor de kassa stond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Van Nieuwnieuws.nl:
'Suri is niet van Tom'
Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.
Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
Dat staat erbij heur!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:20 schreef Vlindur het volgende:
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
Dat vond ik ook een beetje heel erg raar jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef Augustina het volgende:
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |