abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37128284
En hier praten we verder over Tom, Katie en Suri.

Het eerste familieportret.

En hier de babyfoto's, met dank aan vlindur:

[ Bericht 32% gewijzigd door cinnamongirl op 08-09-2006 12:25:16 ]
pi_37128385
Zijn er al foto's van de baby?
Whatever I want.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:08:29 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37128529
Wie is Rob Thomas, Lotte?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37128623
Zanger, ik gok dat hij ook bij die sekte zit.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:14:52 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37128729
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
Zanger van Matchbox 20 meen ik.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37129008
quote:
Al sla je me dood, ik heb dit plaatje ook maar van Perez.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:30:58 #7
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_37129170
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Al sla je me dood, ik heb dit plaatje ook maar van Perez.
plagiaat
pi_37129209
Dat plaatje

Ik ben ook benieuwd hoe de baby er uit ziet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37130830
quote:
PROUD dad Tom Cruise last night said new baby daughter Suri was “gorgeous” – and praised fiancée Katie Holmes for giving birth in silence like a true Scientologist.
Cruise, 43, told pals he had been “jumping on couches” since Katie gave birth to the 7lb 7oz tot on Tuesday.
Speaking publicly for the first time since the birth, Tom said: “It’s a girl! It’s a girl! Her name is Suri and she’s gorgeous.”
And he praised his fiancée for staying silent during the birth saying: “Kate was, and is, an absolute champ.”
Cruise stroked Katie’s face and held her hand during the birth to help her stay silent in accordance with the wacky religion’s guidelines.
Katie, 27, managed to stifle her moans with the help of a pain-killing epidural injection.
Cruise also ordered medical staff to stay silent, meaning the delivery nurses had to make hand signals to tell Katie when to push.
The bizarre order was because Scientologists believe noise when a baby enters the world causes it suffering in later life.
However, Cruise did let Batman Begins star Katie have a pain-killing epidural shot, even though he is against the use of prescription drugs.
A source said: “Tom was determined to make Katie as comfortable as possible. He was holding her hand and stroking her face to soothe her during the delivery.
“Everybody in the room was told to stay silent and the nurses made hand signals. But Katie did indicate she wanted an epidural to help with the pain.
“Tom recorded the whole thing with a camera and said it was the most beautiful moment of his life.”
Cruise had spent thousands on preparing the couple’s Beverly Hills house for a home delivery. But Katie is thought to have insisted on going to hospital and Suri was reportedly born at the St John’s Health Center in Santa Monica.
Cruise’s spokesman Paul Bloch refused to confirm where the birth had taken place but said mother and baby were doing well at home.
The Sun can reveal that a few hours later Cruise made a secret visit to the Scientology HQ.
His black Ford Excursion people carrier was seen leaving his home for the short journey to the Church Of Scientology Center in Hollywood.
It is understood Cruise went to the Centre to confirm the facts about Suri’s birth to senior Scientologists.
A Scientology insider said: “Tom would have been required to report back about the birth, tell them if it was silent or not and if Katie was given drugs. He would have been asked to hand over notes and recordings to supervisors who will determine if anything traumatic happened to the mother and baby. If so, Katie will be given extra counselling — or auditing as the church calls it.”
Cruise cancelled his publicity tour for Mission: Impossible 3, which opens in a fortnight, to spend more time with Suri.
Katie’s parents, Martin and Kathy Holmes, are understood to have travelled to the couple’s mansion to see their new granddaughter.
And Katie’s aunt, Carol Zydorczyk, said from her home in Toledo, Ohio: “I can’t really comment but we are all delighted.”
Cruise, who has two adopted children from his marriage to Nicole Kidman — Isabella, 13, and Connor, 11 — plans to marry Katie in the summer.
And the new mum isn’t dragging her feet over getting back into shape for the ceremony.
She has already hired a personal trainer from BuffBrides.com
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  donderdag 20 april 2006 @ 16:22:48 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_37130868
Bruine ogen komen ook wel eens voor, maar veel kids hebben idd blauwe ogen als ze geboren worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37130945
quote:
Was Rob Thomas niet van zo'n liedje, miss California?
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_37131873
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Was Rob Thomas niet van zo'n liedje, miss California?

Dat was Dante Thomas of zoiets toch? Verschrikkelijk nummer overigens.
And you know I might
pi_37133553
Ow okee Close
pi_37133815
Tom Cruise mag van mij onder tram komen.
pi_37134081
quote:
And the new mum isn’t dragging her feet over getting back into shape for the ceremony.
She has already hired a personal trainer from BuffBrides.com
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_37134168
Rob Thomas is de zanger van Matchbox20.
Er waren een tijd geleden geruchten dat de vrouw van
Rob Thomas, hem en Tom Cruise samen in bed had betrapt.
Vandaar dat ie op de foto staat denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
pi_37135171
en heeft tom de placenta nou nog opgegeten?
pi_37135777
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]
Ze is gewoon platgespoten!
Dan is het vast veel makkelijker om stil te blijven!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:02:56 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37135855
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:58 schreef zeepsop het volgende:
Rob Thomas is de zanger van Matchbox20.
Er waren een tijd geleden geruchten dat de vrouw van
Rob Thomas, hem en Tom Cruise samen in bed had betrapt.
Vandaar dat ie op de foto staat denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
Ah, okay. Dat snijdt hout.
Aangezien de geruchten dat Tom Cruise (en John Travolta trouwens ook) gay is, ook al decennia de rondte doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 20 april 2006 @ 19:05:41 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_37135938
Wat een mafkees is t toch... een bevalling die in stilte moet plaatsvinden...
Nee, geef dan de moeder (en dus de baby) maar gewoon een verdoving... is vast een stuk gezonder dan het normale geschreeuw van de moeder tijdens de bevalling.

Weet wel zeker dat Katie en de baby "counseling" nodig hebben, alleen niet van Scientology.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:57:10 #21
4593 Marty
Digi-babe
pi_37152150
Ook van Perez
quote:
The Real Meaning Behind The Name "Suri"
Sure, the name may mean princess or red rose or alien baby in other languages, but there is a much deeper meaning to the selection by Tom Cruise and Katie Holmes of the name Suri for their new creature child.

Suri = Surrey, which is also a region of England, which is where the "deceased" L. Ron Hubbard's home is located and it is the headquarters of Scientology in the UK.

Coincidence??? We think not!
Ik vind Suri best wel een leuke naam, maar als dit waar is...
Forza Juve!
pi_37154412
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:05 schreef Leandra het volgende:
Wat een mafkees is t toch... een bevalling die in stilte moet plaatsvinden...
Nee, geef dan de moeder (en dus de baby) maar gewoon een verdoving... is vast een stuk gezonder dan het normale geschreeuw van de moeder tijdens de bevalling.

Weet wel zeker dat Katie en de baby "counseling" nodig hebben, alleen niet van Scientology.
er is hier al honderd maal gezegd dat de moeder wel geluid mag maken tijdens de bevalling
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:09:12 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_37154804
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

er is hier al honderd maal gezegd dat de moeder wel geluid mag maken tijdens de bevalling
Misschien had je de post van KinkyGiraf niet helemaal gelezen???
quote:
Cruise stroked Katie’s face and held her hand during the birth to help her stay silent in accordance with the wacky religion’s guidelines.
Katie, 27, managed to stifle her moans with the help of a pain-killing epidural injection.
quote:
A Scientology insider said: “Tom would have been required to report back about the birth, tell them if it was silent or not and if Katie was given drugs. He would have been asked to hand over notes and recordings to supervisors who will determine if anything traumatic happened to the mother and baby. If so, Katie will be given extra counselling — or auditing as the church calls it.”
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_37157257
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

[..]
Ik heb Tom laatst zelf in een interview zien zeggen dat Katie dus wel zoveel herrie mag maken als ze wil maar de mensen er omheen gewoon niet, uit respect ofzoiets .
pi_37157379
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Leandra het volgende:

tja, als je eerder de verzinsels van één of andere journalist gelooft ( die er precies zelf bij was ), dan de dingen die op de websites van de scientology church zelf staan, en de woorden van cruise zelf die heeft gezegd dat de moeder zelf wel degelijk geluid mag maken...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:08:20 #26
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37180548
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:28 schreef Moja het volgende:

[..]

Ik heb Tom laatst zelf in een interview zien zeggen dat Katie dus wel zoveel herrie mag maken als ze wil maar de mensen er omheen gewoon niet, uit respect ofzoiets .
Wie weet is het wel zo simpel als: bij voorkeur moeder & mensen in de kamer zo stil mogelijk. Maar als de moeder geluid wil maken, dan mag dat.

Opgelost.

Ben benieuwd naar de eerste foto's van de kleine Suri. Met zulke knappe ouders moet het wel een mooi meisje zijn. Of op z'n minst opgroeien tot een mooie meid.
(Un)masking for the greater good.
pi_37180966
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:08 schreef Natalie het volgende:

Met zulke knappe ouders moet het wel een mooi meisje zijn. Of op z'n minst opgroeien tot een mooie meid.
Alleen jammer dat ze al vanaf haar geboorte in een sekte zit en volledig geindoctrineerd zal worden met dat zieke gedachtengoed
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:43:41 #28
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37181261
Wie weet stapt ze nog wel eens van d'r geloof af. 't Zal niet de eerste keer zijn.
Ach, hoe Suri opgroeit is verder onze zorg ook niet. Zolang we vanaf de zijlijn maar lekker mee kunnen kijken met haar leven en dat van haar ouders.
pi_37274815
quote:
Kidman feliciteert alleen Holmes met dochter

(Novum) - Nicole Kidman heeft alleen Katie Holmes gefeliciteerd met de geboorte van dochter Suri. Papa Tom Cruise hoefde niet op warme woorden te rekenen van zijn ex-vrouw na de geboorte van het meisje, dinsdag. De actrice en de acteur hebben ruzie over hun twee geadopteerde kinderen, de 13-jarige Isabella en de twee jaar jongere Connor. Dat meldt de filmsite IMDb.

Cruise stond erop dat zijn kinderen bij de bevalling van hun zusje aanwezig waren, maar Kidman weigerde daar toestemming voor te geven. De 38-jarige actrice vreesde dat het zien van een bevalling een traumatische ervaring zou zijn.

Kidman en Cruise trouwden in 1990 en scheidden elf jaar later, omdat Nicole de kinderen op katholieke wijze wilde opvoeden en niet in de door Cruise aangehangen Scientology-kerk. Een maand later kreeg ze een miskraam. Na haar breuk met Cruise had ze relaties met Lenny Kravitz en Russell Crowe. Haar huidige liefde is countryzanger Keith Urban.
  donderdag 27 april 2006 @ 15:12:05 #30
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37345933
Dus Nicole is wél zwanger geweest van Tom.
Daar gaan alle geruchten over onvruchtbaarheid, zullen we maar zeggen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:41:01 #31
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37368795
Ik mis foto's .
Whatever I want.
pi_37511445
Zijn er ook foto's van de baby ?
Dalijk is het 1 nepperij
pi_37516465
Tom heeft overigens Kate (zo heet ze nu ze een moeder is geworden), aan het werk gezet om haar oude figuurtje weer terug te krijgen voor hun huwelijk.

De vader van Kate (Katie) is hier niet zo heel blij mee overigens...

Bron :http://www.telegraaf.nl/prive/40775311/Vader_Kate_woedend_op_Tom_Cruise.html
pi_37516822
Dat geloof ik best dat hij daar niet zo blij mee is.

Ik dank dat ze zowiezo niet zo blij zijn met Tom
pi_37517840
Ik mag aannemen dat Katie zelf ook in haar trouwjurk wilt passen. Lijkt me dat de verhalen wat eenzijdig zijn.
  woensdag 3 mei 2006 @ 18:51:10 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_37518181
Ik dacht dat ze al getrouwd waren? Of was dat ook weer zo'n geintje net zoals van die placenta?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37521315
Kate en Tom zijn vorig jaar juli getrouwd door de Scientology kerk, deze zomer gaan ze officieel voor de wet trouwen.
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:32:51 #38
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37521619
Dat pa Holmes er niet blij mee is, kan ik begrijpen. Wie weet heeft ie er niet bij stilgestaan dat 't zws ook is wat zijn dochter graag wil? Welke vrouw wil nu niet mooi uitzien op haar trouwdag? Ik iig wél. Kan me voorstellen dat Katie dat ook wil.

Zover ik lees in de media beweert bijna iedereen bij hoog en laag dat Katie 'Kate' moet gaan heten van Tom, omdat hij dat zo mooi vindt. Vind het jammer dat Katie afschilderd wordt als een dom naief wicht wat zelf geen beslissingen kan nemen en alles doet om haar Tom te pleasen.

Een baby krijgen, trouwen, een ander geloof aannemen, haar namen veranderen. Staan de media die dit nieuws brengen er wel eens bij stil dat die meid alles behalve dom is en prima haar eigen beslissingen kan nemen?
't Lijkt er veel op dat ze vooral hangen op de slechte reputatie die Tom eerder had bij de media, en dat nu reflecteren op Katie.
Katie ligt aan zijn voeten en doet alles wat Tom wil. Ga toch weg, man. Ik geloof er helemaal niets van
pi_37570511
Paramount Pictures Fan Screening Of "Mission: Impossible III" - Arrivals

Wat ziet ze er anders uit, zeg!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:29:53 #40
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37570865
Beetje boller gezicht. Maar da's niet zo gek. Ze heeft net een baby gebaard
pi_37570945
Ik vind dat ze er wel goed uitziet Ik ben wel benieuwd hoe het kleintje er uit ziet nu Ben benieuwd of we het nog te zien krijgen.
And you know I might
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:39:25 #42
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571152
ROB THOMAS zit niet bij Scientology
En Rob Thomas is ook niet Gay!!! Hij is straight en is juist verslaafd aan sex met zijn vrouw Marisol ( ) en overigens is hij de beste zanger van de hele wereld (zolang ie maar zingt bij Matchbox Twenty) en niet solo bezig is.

En jullie kennen hem wel... hij was die ene die zong... Smooth samen met Santana

Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:44:55 #43
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37571331
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
Dat zegt ook niemand toch? Of lees ik ergens overheen?
quote:
En jullie kennen hem wel... hij was die ene die zong... Smooth samen met Santana

[afbeelding]
Lekker nummer idd. Hoorde 'm vanmorgen nog.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:47:03 #44
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571397
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat zegt ook niemand toch? Of lees ik ergens overheen?
[..]

Lekker nummer idd. Hoorde 'm vanmorgen nog.
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
Zanger, ik gok dat hij ook bij die sekte zit.
En het is inderdaad een heerlijke zomernummer
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:48:55 #45
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37571477
Oh dat. Joh, trek je er niets van aan. 't Is maar gokwerk, toch
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:49:50 #46
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571501
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:48 schreef Natalie het volgende:
Oh dat. Joh, trek je er niets van aan. 't Is maar gokwerk, toch
Ja inderdaad. Phew.. Anders moet ik mijn tattoo met Matchbox Twenty gaan verwijderen
pi_37571526
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:49 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Phew.. Anders moet ik mijn tattoo met Matchbox Twenty gaan verwijderen

And you know I might
pi_37571574
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
En Rob Thomas is ook niet Gay!!! Hij is straight en is juist verslaafd aan sex met zijn vrouw Marisol ( ) en overigens is hij de beste zanger van de hele wereld (zolang ie maar zingt bij Matchbox Twenty) en niet solo bezig is.

[afbeelding]
Ja! Niks over Rob verdomme. Dé muzikant die iedereen horen wil . Beetje beweren dat hij bij sektes zit
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:53:25 #49
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571603
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:50 schreef rena het volgende:

[..]

vrijdag 5 mei 2006 @ 11:53:50 #50
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37571612
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:52 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ja! Niks over Rob verdomme. Dé muzikant die iedereen horen wil . Beetje beweren dat hij bij sektes zit
Trouw met me Oh wacht, dat mag niet van mijn geloof
pi_37580605
Indeed Rob zit niet bij de scientology....had laatst wel een briljante opmerking dr over...mss eens opzoeken.
Er ging een tijdje teug het gerucht dat hij en Tom gay waren en dat Marisol en Katie zeg maar hun dekmantel waren. Ernstig in een scheur gelegen. Echt diegene die dat bedacht heeft duidelijk niet Rob & mari samen gezien.....dat kan gewoon niet gefaked zijn.

Rob rules
matchbox twenty rules
Tom Cruise sucked
pi_37892897

Kut voor d'r.
pi_37896154

Nog een reden waarom ik geen koters wil
And you know I might
pi_37904965
Ik heb volgens mij ook niet gezegd dat Rob Thomas gay is.
Alleen wat de geruchten waren en waarom ik dacht dat hij op de foto stond.
Zelf ben ik een enorme matchbox20 / Rob Thomas fan, dus ik zou nooit zeggen dat hij gay is. Dat zou zonde zijn.
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:38:13 #55
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37905186
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:34 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kut voor d'r.
Nou ja... das heel normaal bij vrouwen tijdens de zwangerschap
En dat uit mijn mond als man
Overigens, het kan ook nog fotosoep zijn! Hele scherpe foto, maar toevallig net op die strepen is het niet zo scherp.
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:45:02 #56
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37905249
Ik wacht nog steeds op foto's van die koter
pi_37941484
Postnatale depressie voor Katie Holmes
Sinds de geboorte van haar dochtertje Suri, een maand geleden, is actrice Katie Holmes een emotioneel wrak. Dat zeggen vrienden van de actrice. Of Katie op veel begrip van de vader van haar kind kan rekenen is niet meteen duidelijk. Dat beweren intimi van het koppel

Vorig jaar ging Tom Cruise heftig tekeer tegen collega Brooke Shields. Shields onthulde dat ze last had gehad van een postnatale depressie en dat ze daarvoor medicijnen had geslikt. Cruise noemde Shields toen onder meer een “slapjanus''.

zijonline

Oke de bron is een beetje twijfelachtig Zou hij Katie ook vitamines adviseren en haar een slapjanus noemen als blijkt dat het niet helpt???
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:06:44 #58
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37941609
Zou ie echt zó dom zijn?

(Al zou me dat niet eens veel verbazen)
pi_37957617
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:45 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij bestaat het hele kind niet eens
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 18 mei 2006 @ 17:45:11 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37957664
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef rena het volgende:

Nog een reden waarom ik geen koters wil
wil je mijn buik zien? die is na 2 koters geheel streeploos gebleven
pi_37982126
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:45 schreef Natalie het volgende:
Ik ook
pi_38000295

Ellen DeGeneres, who promised viewers she would reveal a photo of Tom Cruise's newborn daughter Suri, whips out a chart of baby pictures and asks the new dad to identify which child looks most like his. Cruise picked the top left photo – but, making adjustments with a Sharpie, said Suri had more hair and fiancée Katie Holmes's lips.
Het is dus een lelijk kind
And you know I might
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:31:54 #63
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_38003077
Ik snap die Tom Cruise haat niet zo.
Scientology...nee dat zie ik ook niet zitten. Haat ik daarom Tom Cruise ? Nee want ik heb er geen last van. Zijn films worden er niet minder om. MI:3 was een zeer goede actiefilm.

Je moet dat wel los blijven zien.
En al die verhalen.....die Amerikaanse roddelpers (en de Nederlandse evenzo) mag vandaag nog uitegroeid worden. Stelletje eikels
A lapse of perception
pi_38018421
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef StunningCunt het volgende:
Scientology...nee dat zie ik ook niet zitten. Haat ik daarom Tom Cruise ? Nee want ik heb er geen last van. Zijn films worden er niet minder om. MI:3 was een zeer goede actiefilm.

En al die verhalen.....die Amerikaanse roddelpers (en de Nederlandse evenzo) mag vandaag nog uitegroeid worden. Stelletje eikels
Ach, het is denk ik door hoe hij op Brooke Shields' postnatale depressie reageerde en een heleboel mensen denken dan: ga zelf maar eens bevallen en dan horen we je wel weer.
Ook door hoe Katie volgens zijn (Scientology) inzicht moest bevallen, zo stil mogelijk/ze mocht niet schreeuwen en weet ik wat allemaal.
Of het nou grotendeels/allemaal geruchten zijn of niet, de meesten vinden het maar een raar mannetje.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:27:56 #65
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_38342001
quote:
Flinke ruzie Tom en Kate.

De relatie tussen Tom Cruise en Kate Holmes begint al scheuren te vertonen voordat ze elkaar hun ja-woord hebben gegeven. Volgens het Amerikaanse magazine Life & Style Weekly hadden de twee een flink ruzie, waarna Kate samen met hun dochter Suri naar haar ouders in Ohio vertrok. Vijf weken geleden beviel Kate en haar ouders hebben hun kleindochter nog nooit gezien. Tom en de familie van Kate leven al een tijdje op voet van oorlog met elkaar en de acteur zag het dan ook niet zitten om bij zijn schoonfamilie langs te gaan. De ouders van Kate zeggen dat Tom een hele verkeerde invloed op hun dochter heeft hij haar hersenspoelt. Volgens geruchten heeft Tom er bij Kate op aangedrongen niet naar haar ouders te gaan. Na deze woorden kregen Kate en Tom flink ruzie. Zij reageerde woest en besloot daarna zonder Tom naar haar ouders te gaan. Volgens vrienden van Kate begint ze steeds meer te twijfelen of ze nog wel moet doorgaan met Tom.

Tegen een goede vriendin zou ze zelfs al hebben toegegeven een 'grote fout' te hebben gemaakt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_38354866
Heeft ie nou al dat placenta opgegeten??? Giel Belen in ieder geval wel..!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 00:31:16 #67
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_38354970
Lekker belangrijk wat Giel doet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:04:29 #68
22273 Dizer
Save the beard!
pi_38360330
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef StunningCunt het volgende:

Volledig mee eens. . Waarom is John Travolta niet zo gehaat? Terwijl die gast nog veel langer bij scientology zit. En die gast maakt niet eens goede films meer.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 11:37:11 #69
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38363416
Met betrekking tot die mogelijke ruzie tussen Tom en Katie:

Kan niet een eenvoudige verklaring zijn dat Tom het te druk heeft om visites af te leggen en Katie dus maar alleen met de baby naar haar ouders is gegaan?

Wie weet is Tom zelfs wel een tijdje op promotietour of heeft ie opnames en wilde Katie niet alleen thuiszitten en is naar haar ouders vertrokken.
pi_38368791
Waarom zijn haar ouders niet meteen naar de geboorte naar haar toegekomen?
Nou ja, we zullen waarschijnlijk nooit echt weten hoe het allemaal zit..
pi_38487024
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 00:31 schreef static het volgende:
Lekker belangrijk wat Giel doet.
zo lekker chagerijnig??
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:31:22 #72
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38685413
quote:
Magazine Discloses Tomkat's Pre-Nuptial Agreement

The celebrity gossip magazine Life & Style Weekly is publishing details of a prenuptial agreement between Tom Cruise and Katie Holmes that it says calls for Holmes to receive $3 million a year for the first 11 years that she is married to Cruise, at which point she becomes eligible to receive half of Cruise's fortune under California's community property law. The item was picked up by MSNBC.com's Jeannette Walls, who said that Cruise's representatives had declined to comment on it. No date has been set for the nuptials.
Ik wist niet dat er zo'n goeie business in dat trouwen zat
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:34:21 #73
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38691581
3 Miljoen per jaar? Da's niet slecht. Dan zit je gebeiteld, zolang je getrouwd blijft, that is.
pi_38769600
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:31 schreef Hare het volgende:
Ik wist niet dat er zo'n goeie business in dat trouwen zat
Alleen als je met Tom Cruise trouwt hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 12 juni 2006 @ 08:22:35 #75
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38770568
Ik begin me intussen af te vragen of dat kind wel bestaat.
pi_38770588
misschien zijn ze wel panisch om met het kind buiten te komen ivm de tabloids.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 12 juni 2006 @ 08:33:46 #77
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38770656
Waarschijnlijk wel, maar toch. Ze zullen toch eens met haar naar buiten moeten.
pi_38770738
Och, veel geld = waarschijnlijk groot huis + prachtige (goed omheinde) tuin. Die baby heeft niet door of ze nou op het terras van een villa in de frisse buitenlucht ligt te slapen of buiten dat terrein.
  maandag 12 juni 2006 @ 09:24:51 #79
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38771321
Da's waar.
Waarheid is eigenlijk dat ik gewoon benieuwd ben naar een foto van die spruit
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:16:54 #80
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_38809664
Heeft iemand deze al gezien

Tom Cruise vermoordt Oprah

tja ik moest erom lachen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:18:41 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_38809718
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:16 schreef Takkembah het volgende:

tja ik moest erom lachen
Ja, die kennen we al. Blijft wel grappig natuurlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 25 juni 2006 @ 16:51:12 #82
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_39210837
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:47 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ellen DeGeneres, who promised viewers she would reveal a photo of Tom Cruise's newborn daughter Suri, whips out a chart of baby pictures and asks the new dad to identify which child looks most like his. Cruise picked the top left photo – but, making adjustments with a Sharpie, said Suri had more hair and fiancée Katie Holmes's lips.
Het is dus een lelijk kind
Bah Dus Katie heeft voor niets hevige striae gekregen
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_39216831
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:16 schreef Takkembah het volgende:

tja ik moest erom lachen
hehe ik kon hem nog niet maar hij is wel leuk
maar meneer agent..ik heb gewoon een avontuurlijk dna ;-)
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:23:47 #84
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39782638
quote:
Onzichtbaar kind van Tom Cruise en Katie Holmes

Bijna drie maanden na de geboorte van Suri, dochter van Tom Cruise en Katie Holmes, heeft niemand deze baby nog gezien.

De media zet grote vraagtekens bij het bestaan van de kleine Suri. Het Amerikaanse blad US Weekly telt de dagen af. Al 84 dagen oud is Suri en nog geen foto voor in hun blad. Het Duitse Tv Station RTL heeft zelfs al een compositie tekening laten maken van hoe Suri er mogelijk uitziet. TMZ.com heeft wel de officiële geboorteakte gezien.

Will Smith
Suri is niet alleen voor de pers onzichtbaar. Ook huisvriend Will Smith heeft het kind van zijn vriend Tom Cruise nog niet gezien. De acteur en zijn vrouw Jada besloten maar eens langs te gaan bij de ouders van Suri. Dit hadden ze beter niet kunnen doen. Tom vertelde zijn vrienden dat Suri nog geen bezoek kan ontvangen.

Traumatisch
Arnold Robinson, de woordvoerder van Cruise, vertelde de pers dat Tom zelf bepaalt wanneer hij Suri aan de media laat zien en niet wanneer zij dat willen. “Volgens de Scientology zijn de eerste maanden van een baby de meest traumatische. Tom en Katie willen dus rust”, aldus de woordvoerder.

Celeb kids
Ondertussen laten andere beroemdheden vol trots hun pasgeboren baby zien. De dochter van actrice Brooke Shields is op dezelfde dag geboren als Suri. Twee weken na de geboorte showde Brooke haar mooiste bezit aan de media. Ook Brad Pitt en Angelina Jolie deelden hun vreugde over de geboorte van hun dochter met de pers.

Bron: RTL Boulevard
pi_39784204
Dit word zeker zo'n kind als die van Michael Jackson. Straks moet ze met mondkapjes op en doeken over het hoofd over straat omdat het anders wel eens een traumatische ervaring zou kunnen zijn...

Wat een onzin allemaal zeg. Zelfs je vrienden mogen je kind ziet zien..
Forza Juve!
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:43:39 #86
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39786965
Zo te lezen heeft het allemaal te maken met die kerk. Tom en Katie denken kennelijk dat hun kind ontzettend getraumatiseerd wordt van bezoek. Ik vraag me af of Katie haar kind zelf wel ziet.
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:45:25 #87
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_39787009
Ik vraag me af of dit hele verhaal waar is, zo ja... wat een freaks!
quote:
Tom vertelde zijn vrienden dat Suri nog geen bezoek kan ontvangen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:47:37 #88
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39787063
Is wat socialisering niet juist goed voor zo'n kind?
pi_39787129
Komt dat kind met een half jaar voor het eerst buiten, schrikt het zich te pletter van alle harde geluiden en al die rare bewegende dingen.

Nee, dat werkt. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:51:49 #90
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39788982
Da's dus precies waar ik ook bang voor ben, MUUS.
pi_39801561
Het wordt weer tijd voor een gesprekje met Ophra Winfrey, kijken hoe hij nu weer reageert op alle vragen, als vrienden e.d. dat kind niet eens mogen zien, pfff wat een mafketel zeg.
pi_39802619
Suri: Mission Impossible
pi_39806127
Die vent is geïndoctrineerd bij het leven, en neemt Katie er lekker in mee (voor zover ze al niet de weg kwijt is).
Over Suri zwijg ik maar, ik heb nu al medelijden met dat kind.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:45:59 #94
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39813210
Een foto schieten is waarschijnlijk ook niet goed voor kleine Suri
pi_39897976
En dan te bedenken dat Tom wilde dat zijn andere kinderen bij de bevalling zouden zijn, hoezo kindermishandeling.

Mama Nicole Kidman stak daar dus mooi even een stokje voor.
Pikant detail, ik las ergens dat Nicole alleen Katie feliciteerde met de geboorte van suri. (Tom dus niet)
  maandag 17 juli 2006 @ 15:44:54 #96
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39909204
Dat laatste las/hoorde ik ook idd.

Ik zet intussen grote vraagtekens bij dat kind. Zijn het alleen die regeltjes van hun kerk waardoor zelfs goede vrienden de kleine niet mogen zien? Hadden Katies ouders die kleine wal ooit gezien?
Zou bijna denken dat er is mis is met Suri.
pi_39909978
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:44 schreef Natalie het volgende:
Dat laatste las/hoorde ik ook idd.

Ik zet intussen grote vraagtekens bij dat kind. Zijn het alleen die regeltjes van hun kerk waardoor zelfs goede vrienden de kleine niet mogen zien? Hadden Katies ouders die kleine wal ooit gezien?
Zou bijna denken dat er is mis is met Suri.
Volgens mij hebben Kate's ouders hun kleindochter ook nog nooit mogen bewonderen.
Raar toch!

Hoe doet Kate het toch allemaal? Ik bedoel; Brit die liep ook gezellig te wandelen met beeb.
Ik snap niet dat het tot dusver geen 1 paparazzi is gelukt om Kate met Suri te fotograferen.
Waar zit ze met deze Cruise-telg?
Kwil dr zien!
pi_39910304
Het kind heeft waarschijnlijk nog nooit frisse lucht mogen ervaren. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 17 juli 2006 @ 17:07:57 #99
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39911768
Hoe groot de tuin ook is, het is toch niet gezond om zo'n kind totaal afgesloten van de buitenwereld opgesloten te houden? Lijkt mij niet tenminste...

Wandelen moet ze met die kleine. Frisse lucht, wennen aan geluiden.
  maandag 17 juli 2006 @ 17:42:27 #100
4593 Marty
Digi-babe
pi_39912879
TMZ heeft het geboortecertificaat te pakken gekregen. Maar zoals te lezen valt zijn er een paar vreemde feitjes.

http://cdn.digitalcity.com/tmz_documents/cruise_bc_8_5.pdf << Geb. Certificaat
quote:
The document, filed with the Los Angeles County Register-Recorder/County Clerk, was filed May 8, 2006. (Click on document to download) There are several interesting items of note:

First, St. John's Hospital has a policy of filing birth certificates within 10 days of birth. In this case, Suri was born on April 18 but the certificate was not filed until May 8, 20 days later. An official from the hospital told TMZ that the delay occurred because they needed a signature from the parents or a representative of the parents certifying birth, and that person did not come in until May 4. The person who signed is labeled "friend." The signature is not legible.

Also, the "Attendant or Certifier" who signed the certificate -- Anne Heffernan, RNC -- was not in the delivery room and did not see the baby. But a hospital rep tells TMZ that Heffernan is authorized to sign when the doctor is not available. A hospital rep said "normally the doctor signs" but it isn't a requirement.

Finally, the hospital rep said that the circumstances that triggered the eventual signing of the birth certificate were that Suri needed a passport and a birth certificate is a prerequisite to obtaining one.
Forza Juve!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')