Als DIT waar is!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:43 schreef Zuignapje het volgende:
Mocht je je afvragen waarom ze zo mager is:
Bron: Telegraaf, vr 6 okt 2006, 12:04
Tom dwingt Kate tot afvallen
door onze redactie
AMSTERDAM - Tom Cruise doet er alles aan om ervoor te zorgen dat zijn verloofde Kate Holmes in vorm is voor hun huwelijk. De tijd dringt... Daarom heeft de 44-jarige acteur een heel leger babysitters ingehuurd, zodat Kate ongestoord de strijd tegen de zwangerschapskilo's kan aangaan.
Tom wil dat alle aandacht van de 27-jarige Kate uitgaat naar het trainen. De Mission: Impossible-ster heeft daarom een aantal nanny's in de arm genomen, die op baby Suri en zijn twee geadopteerde kinderen Isabella en Connor moeten passen. De actrice heeft dan alle tijd om zich te storten op haar zware trainingsschema.
Volgens ingewijden is Tom obsessief met Kate's zwangerschapskilo's bezig. Zijn doel is dat zijn toekomstige vrouw 'helemaal perfect' is op het moment dat ze naar het altaar loopt.
Een bron vertelt: "Kate is al ontzettend veel afgevallen. Ik heb gehoord dat Tom het erg belangrijk vindt dat ze weer haar oude figuurtje terug krijgt. Maar hij slaat daarin door..."
Volgens mij vandaag als ik de televisie moet geloven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef Natalie het volgende:
Wanneer is dat huwelijk ook nog maar? Morgen of overmorgen?
Vandaag waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef Natalie het volgende:
Wanneer is dat huwelijk ook nog maar? Morgen of overmorgen?
quote:Tom Cruise en Katie Holmes in huwelijksbootje.
Het Italiaanse stadje Bracciano, op 40 kilometer afstand van Rome, maakt zich op voor het 'droomhuwelijk' tussen de Amerikaanse filmsterren Tom Cruise (44) en Katie Holmes (27). Die zullen elkaar naar alle verwachting zaterdag het jawoord geven.
Bij de ceremonie in een middeleeuwse burcht zijn tal van sterren, zoals Jennifer Lopez, Brooke Shields en Will Smith, aanwezig. Om een toestroom van fans te voorkomen hebben de autoriteiten het kasteel hermetisch afgegrendeld van de buitenwereld.
Om te verhinderen dat paparazzi met helikopters foto's vanuit de lucht gaan maken heeft het bruidspaar een groot tentdoek boven de binnenplaats van de burcht laten plaatsen. Mogelijk worden ook luchtballonnen opgelaten om vliegverkeer te hinderen.
Cruise en Holmes, volgelingen van de Scientology-kerk, zullen hun huwelijk in de traditie van de sekte sluiten. Bij een Scientology-bruiloft beloven bruid en bruidegom elkaar onder meer nooit naar bed te gaan, voordat problemen zijn uitgesproken.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef milagro het volgende:
hier nog wat arriverende gasten :
http://people.aol.com/peo(...)3518_1560535,00.html
Dat kloptquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Goede hemel... Victoria Beckham ziet e niet uitttt!!
Ah, komt er binnenkort weer een nieuwe film uit?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:15 schreef popolon het volgende:
Ik kijk af en toe naar een zender die dit gedeeltelijk live uitzendt.
't Is duidelijk dat dit geen bruiloft is maar een mediaoffensief van Cruise. Eigenlijk best wel zielig.
Ik werd afgeleid doorDavid Beckham's wanstaltige vestquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Goede hemel... Victoria Beckham ziet e niet uitttt!!
Dat is een efstuk hoor! Is nog van zijn over-over-overgroot opa geweest!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid doorDavid Beckham's wanstaltige vest
Nou nee, maar hij heeft in het verleden nogal wat idiote uitlatingen gedaan mbt vrouwenhormonen o.a.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, komt er binnenkort weer een nieuwe film uit?
Moet ik je posts deleten?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
schiet eens op met het volmaken van dit topic. Hij staat al eeuwen in MyAcT's
Ik zag het al op het nieuws ( waarom er op het nieuws over K&T verteld wordt, is me een raadselquote:
Echt hèquote:Op zondag 19 november 2006 09:24 schreef Liejannuh het volgende:
Staat Tom op een verhoging? Die is toch kleiner dan Katie?
Grappige foto trouwens! Tom staat daar heel stoer te kijken terwijl Katie als een verliefde puber staat te stralen naar haar idool!
Wat zijn ze mooi.quote:
Komt ook hoe ze staat.. en trouwens sluier is best mooiquote:Op zondag 19 november 2006 11:38 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Nee, ik ben er niet weg van. Haar sluier zit te ver naar achteren.
De sluier zelf is best mooi, maar ik vind dat hij niet mooi is geplaatst. Het lijkt nu net alsof ze haar haar in een halve staart heeft en dat die sluier aan die staart vastzit. Dat is gewoon niet waar ik van hou.quote:Op zondag 19 november 2006 11:52 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Komt ook hoe ze staat.. en trouwens sluier is best mooi
Vind alleen dat haar haar helemaal niet gedaan is..
ja, stel je voor, dat je niet 24/7 met een lach op je gezicht looptquote:Op zondag 19 november 2006 15:09 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ze kijkt ook echt blij op die foto waarop ze uit het raam kijkt.![]()
Excuseer me voor het ventileren van mijn mening.quote:Op zondag 19 november 2006 15:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, stel je voor, dat je niet 24/7 met een lach op je gezicht loopt
en dan ook nog eens, wie weet zit er wel een fotograaf met telelens in de bomen ergens, zorg dan tenminste dat je niet in een nanoseconde vastgelegd kan worden op de gevoelige plaat met een neutrale blik.
Wat lief, Cruise staat op een bankje.quote:
Het is net alsof je bedoeld dat ze ongelukkig is omdat ze even niet zo blij kijkt.quote:Op zondag 19 november 2006 15:43 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Excuseer me voor het ventileren van mijn mening.![]()
Daar zou ik niet over durven oordelen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef rena het volgende:
[..]
Het is net alsof je bedoeld dat ze ongelukkig is omdat ze even niet zo blij kijkt.![]()
Je zou het wel denken, aangezien hij altijd korter is dan zijn partner, maar ik kan hier geen bankje op ontdekken (tenzij de foto is gephotoshoptquote:Op zondag 19 november 2006 16:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat lief, Cruise staat op een bankje.
Eentje van een halve meter diep, minimaal.quote:
hij is denk ik 170 cm en zij 178 of zo.quote:Op zondag 19 november 2006 20:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Eentje van een halve meter diep, minimaal.
Maar hij is echt een stuk kleiner dan haar hoor. Ik vind 't trouwens geen gezicht maar goed, da's persoonlijk.
Voor je het weet begint 'ie mekkeren over je hormonen, je postgedrag op fok, stampt je bank in puin, sleurt je aan je haren mee de Scientology kerk in en houdt Katie er op na als minnares.quote:Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef milagro het volgende:
[..]
hij is denk ik 170 cm en zij 178 of zo.
nee, ik heb een vent liever ook langer dan ik ben, dus Tom Cruise zou uitstekend bij mij passen
maar die snol van een Katie kwam tussen ons in staan
hij ziet er goed uit, en als ie ook lekker in bed is, zal de rest me een zorg zijn, hij mag me alle hoeken vd Scientology kerk laten zienquote:Op zondag 19 november 2006 20:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Voor je het weet begint 'ie mekkeren over je hormonen, je postgedrag op fok, stampt je bank in puin, sleurt je aan je haren mee de Scientology kerk in en houdt Katie er op na als minnares.
Dat gunnen we je nou ook weer niet.
jij bent snel tevreden zeg, ik heb nochtans veel meer te biedenquote:Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef milagro het volgende:
[..]
hij ziet er goed uit, en als ie ook lekker in bed is, zal de rest me een zorg zijn,
Hahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef bloodymary het volgende:
Grappig, ik ben twee jaar geleden in Bracciano op vakantie geweest! Zo bijzonder is dat kasteel trouwens niet.
quote:Beckham mocht niet naar huwelijk Cruise.
Het leven van een voetballer gaat niet over rozen. David Beckham was zaterdag niet aanwezig bij het huwelijk van zijn goede vrienden Tom Cruise en Katie Holmes, omdat hij was teruggeroepen door zijn club Real Madrid.
Vrijdag was hij wel aanwezig bij het diner voorafgaand aan de bruiloft, maar tijdens de ceremonie zelf moest hij verstek laten gaan.
De 31-jarige Beckham, die geblesseerd is aan zijn knie, zat zaterdag op de bank tijdens de wedstrijd van Real Madrid tegen Racing Santander. Zijn vrouw Victoria nam daarop haar zus Louise mee naar de huwelijksplechtigheid.
Sterren
Naast Victoria Beckham waren er ook andere sterren, zoals Will Smith, Jim Carrey en Jennifer Lopez aanwezig bij het huwelijk van Cruise en Holmes. Zij trouwden zaterdag in het Italiaanse middeleeuwse stadje Bracciano, net buiten Rome.
Details
Een paar dagen na het huwelijk van filmsterren komen steeds meer details van de ceremonie naar buiten. Mode-ontwerper Giorgio Armani, die de geliefden en hun baby Suri in de kleren stak, deed dinsdag in de Britse krant Daily Express een boekje open over de gebeurtenissen van zaterdag.
Zoen
De niet voor publiek toegankelijke plechtigheden in het stadje Bracciano, in de buurt van Rome, werden door 150 vrienden en familieleden van het stel bezocht. Toen Cruise zijn bruid mocht kussen leek daar geen einde aan te komen. "De zoen ging maar door. Op een gegeven moment gingen de gasten zelfs 'stop, stop!' roepen", aldus Armani.
Cruise staat er om bekend dat hij zijn affectie voor Holmes graag publiekelijk etaleert. Eerder al stond hij te springen op de bank in de talkshow van Oprah Winfrey toen hij sprak over zijn geliefde. Tijdens de ceremonie zaterdag waren ook de oudere kinderen van Cruise, Isabella en Connor, aanwezig. In zijn vorige huwelijk met Nicole Kidman adopteerde hij die.
Wij zaten net buiten het dorpje op camping Roma Flash aan het meer. Wel leuke omgeving daar he, en makkelijk met de trein naar Rome. Al kan met de limo ook zoals we gezien hebben....quote:Op maandag 20 november 2006 02:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Haha
Ik ook 2 jaar geleden! Wij zaten toen een paar dagen op camping Porticciolo
Als we de trein naar Rome pakten, moesten we binnendoor via een zandweg naar boven lopen, was wel gaaf elke keer
Hehe, zeer mooi daar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wij zaten net buiten het dorpje op camping Roma Flash aan het meer. Wel leuke omgeving daar he, en makkelijk met de trein naar Rome. Al kan met de limo ook zoals we gezien hebben....
Beckham is geblesseerd aan zijn knie?quote:
quote:Jennifer Lopez eist beste plaatsen op privéjet naar huwelijk Cruise.
Zangeres-actrice Jennifer Lopez irriteerde medereizigers toen ze op het privévliegtuig naar het huwelijk van Tom Cruise de beste plaatsjes opeiste voor haarzelf en haar gezelschap.
Andere passagiers, onder wie Jada Pinckett Smith, waren stomverbaasd toen ze het vliegtuig opstapten en zagen hoe Lopez het zaakje naar haar hand had gezet. Volgens het magazine US Weekly had Lopez een assistent uitgestuurd met de opdracht haar persoonlijke bezittingen op de beste zitjes neer te leggen.
Lopez vond het ook nodig anders te doen dan de anderen op het feestje op de vooravond van het huwelijk. De hele groep genodigden was gevraagd in 'informele kledij' naar restaurant Nino te gaan, maar la Lopez had zich helemaal opgetuigd in avondkledij.
quote:TomKat Party It Up South Beach Style Posted: February 04, 2007 Filed under: TomKat , Party Hopping
There must be something in the air in South beach cause all the stars have gone wild in the city. Super bowl madness has brought all of Tinsel Town’s finest into town including Tom Cruise and Katie Holmes. Tomkat made a surprise appearance at the Market America pre-Super Bowl party in Miami Beach, where they enjoyed watching their bff's Marc Anthony and Jennifer Lopez perform. Tom's mother Mary and son Connor joined the happy couple as they were spotted dancing at the side of the stage.
After the concert the two headed out to the CAA party at Club Mokai. When the couple walked into the club DJ Vice was spinning the Mission Impossible theme song which put a big smile on Tom’s face.
Our Hollyscoop scooper gave us the exclusive low down on what went down. The two were spotted “dancing on tables” and our snooper revealed that Tom and Katie were all over each other "freaking" each other on the tables while Nick Lachey, Fergie, Josh Duhamel, Andy Roddick, Kid Rock, Matt Leinhart, Scarlett Johansson, John Legend, Maria Menounos, Jeremy Piven watched on. Our source revealed that Katie looked amazing, even though she didn’t seem like she was too into the dirty dancing.
bronquote:Tom Cruise verliest Katie niet uit het oog
Uitgegeven: 7 maart 2007 13:44
Laatst gewijzigd: 7 maart 2007 13:45
AMSTERDAM - Tom Cruise houdt een oogje in het zeil bij alles wat zijn vrouw Katie doet. Volgens de Amerikaanse krant New York Post wil hij aanwezig zijn bij de opnamen van haar nieuwste film 'Mad money'. "Tom heeft de producenten van de film gebeld en aangekondigd dat hij elke dag op de set aanwezig zal zijn", vertelt een bron.
De 44-jarige acteur zou ook invloed uitoefenen op de filmrollen die de moeder van zijn dochtertje Suri aanneemt. Hij zou haar rol in 'Mad money' hebben toegejuicht omdat het over de vriendschap tussen drie vrouwen gaat, die van plan zijn miljoenen te stelen van de staat. "Er komt geen liefdesverhaal in voor, dus Katie hoeft niemand te zoenen en geen seksscène te spelen", licht de bron toe.
Seksscène
Tom zou van streek zijn geweest toen hij in 2005 de film 'Thank you for smoking' zag, waarin de 28-jarige Katie een seksscène speelde met tegenspeler Aaron Eckhart. De bewuste scène was verdwenen bij de uiteindelijke vertoning van de film. Regisseur Jason Reitman verklaarde dat de scène per ongeluk uit de film was geknipt tijdens de montage.
Cruise zou ook de hand hebben gehad in de terugtrekking van zijn vrouw uit het vervolg op 'Batman begins'. Dat zou te maken hebben gehad met de romantische scènes die Holmes in de film heeft met Christian Bale.
Pffff...quote:De bewuste scène was verdwenen bij de uiteindelijke vertoning van de film. Regisseur Jason Reitman verklaarde dat de scène per ongeluk uit de film was geknipt tijdens de montage.
quote:Katie trekt Cruise niet meer
Katie Holmes is recent bij haar beste vriendin Posh spice aan het uithuilen geslagen. Haar man Tom Cruise, met wie zij een kind heeft, blijkt haar hele leven te controleren.
Een bron zegt, "Katie heeft aan de telefoon gehuild. Ze is gefrustreerd. Tom weigert haar elk klein dingetje. Katie en Victoria hebben laatst uren zitten bellen over deze toestand. Hij wilt haar hele leven controleren. Alsof ze zijn bezit is".
Posh is ook ziek van Tom door zijn gezeik over de Scientology church. Hij wil het maar niet begrijpen. De "Becks" zitten niet te wachten op priester Tom. Een bron meldt: "Onlangs heeft Tom in een uur nog 18 voicemail berichten ingesproken bij de beckhams om ze over te halen voor de kerk".
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |