Als DIT waar is!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:43 schreef Zuignapje het volgende:
Mocht je je afvragen waarom ze zo mager is:
Bron: Telegraaf, vr 6 okt 2006, 12:04
Tom dwingt Kate tot afvallen
door onze redactie
AMSTERDAM - Tom Cruise doet er alles aan om ervoor te zorgen dat zijn verloofde Kate Holmes in vorm is voor hun huwelijk. De tijd dringt... Daarom heeft de 44-jarige acteur een heel leger babysitters ingehuurd, zodat Kate ongestoord de strijd tegen de zwangerschapskilo's kan aangaan.
Tom wil dat alle aandacht van de 27-jarige Kate uitgaat naar het trainen. De Mission: Impossible-ster heeft daarom een aantal nanny's in de arm genomen, die op baby Suri en zijn twee geadopteerde kinderen Isabella en Connor moeten passen. De actrice heeft dan alle tijd om zich te storten op haar zware trainingsschema.
Volgens ingewijden is Tom obsessief met Kate's zwangerschapskilo's bezig. Zijn doel is dat zijn toekomstige vrouw 'helemaal perfect' is op het moment dat ze naar het altaar loopt.
Een bron vertelt: "Kate is al ontzettend veel afgevallen. Ik heb gehoord dat Tom het erg belangrijk vindt dat ze weer haar oude figuurtje terug krijgt. Maar hij slaat daarin door..."
Volgens mij vandaag als ik de televisie moet geloven.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef Natalie het volgende:
Wanneer is dat huwelijk ook nog maar? Morgen of overmorgen?
Vandaag waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef Natalie het volgende:
Wanneer is dat huwelijk ook nog maar? Morgen of overmorgen?
quote:Tom Cruise en Katie Holmes in huwelijksbootje.
Het Italiaanse stadje Bracciano, op 40 kilometer afstand van Rome, maakt zich op voor het 'droomhuwelijk' tussen de Amerikaanse filmsterren Tom Cruise (44) en Katie Holmes (27). Die zullen elkaar naar alle verwachting zaterdag het jawoord geven.
Bij de ceremonie in een middeleeuwse burcht zijn tal van sterren, zoals Jennifer Lopez, Brooke Shields en Will Smith, aanwezig. Om een toestroom van fans te voorkomen hebben de autoriteiten het kasteel hermetisch afgegrendeld van de buitenwereld.
Om te verhinderen dat paparazzi met helikopters foto's vanuit de lucht gaan maken heeft het bruidspaar een groot tentdoek boven de binnenplaats van de burcht laten plaatsen. Mogelijk worden ook luchtballonnen opgelaten om vliegverkeer te hinderen.
Cruise en Holmes, volgelingen van de Scientology-kerk, zullen hun huwelijk in de traditie van de sekte sluiten. Bij een Scientology-bruiloft beloven bruid en bruidegom elkaar onder meer nooit naar bed te gaan, voordat problemen zijn uitgesproken.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:34 schreef milagro het volgende:
hier nog wat arriverende gasten :
http://people.aol.com/peo(...)3518_1560535,00.html
Dat kloptquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Goede hemel... Victoria Beckham ziet e niet uitttt!!
Ah, komt er binnenkort weer een nieuwe film uit?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:15 schreef popolon het volgende:
Ik kijk af en toe naar een zender die dit gedeeltelijk live uitzendt.
't Is duidelijk dat dit geen bruiloft is maar een mediaoffensief van Cruise. Eigenlijk best wel zielig.
Ik werd afgeleid doorDavid Beckham's wanstaltige vestquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:00 schreef Natalie het volgende:
Goede hemel... Victoria Beckham ziet e niet uitttt!!
Dat is een efstuk hoor! Is nog van zijn over-over-overgroot opa geweest!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid doorDavid Beckham's wanstaltige vest
Nou nee, maar hij heeft in het verleden nogal wat idiote uitlatingen gedaan mbt vrouwenhormonen o.a.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, komt er binnenkort weer een nieuwe film uit?
Moet ik je posts deleten?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
schiet eens op met het volmaken van dit topic. Hij staat al eeuwen in MyAcT's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |