abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 20:09:42 #101
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39916905
't Moet binnen 10 dagen, en bij hen moest het 20 dagen duren? Tjonge... je kind is geboren, maar het vastleggen en ervoor te krabbelen vonden ze niet boeiend genoeg om te doen?
Je hebt hier 3 dagen, en ik geloof dat als je er langer de tijd voor neemt, je een boete aan je broek hebt hangen.
Wie weet moest kleine Suri eerst nog even gedoopt worden voor de kerk ofzo?

Maar goed, ze lijkt iig geboren te zijn.
(Un)masking for the greater good.
pi_39917538
Katie Holmes was spotted this weekend in Telluride, Colo. taking a Saturday stroll around the wooded Cruise compound -- without Suri of course!

So why wouldn't Katie take her daughter Suri for a nature walk? Why bother taking a baby stroller to Colorado if you're never going to use it?

http://www.tmz.com/2006/07/17/suris-stroller-sighting
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39924777
Nou, voor mij hoeft het niet meer. Ik geloof best dat Suri Cruise bestaat, maar al die geheimzinnigheid eromheen vind ik nergens voor nodig. Ik geloof werkelijk dat het me niet meer interesseert hoe de dreumes eruit ziet.
Het levert Tom en co. trouwens alleen maar meer aandacht op, en dat vind ik ze niet waard. Bah.
pi_39924866
Het is een baby en baby's lijken altijd heel erg op elkaar. Who cares hoe Suri eruit ziet Meneer en mevrouw Cruise moeten dat toch verdorie helemaal zelf weten zonder dat de wereld zich er zo massaal mee bemoeit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39947681
Maar is toch raar dat ie juist die geruchten niet de kop in drukt door een fotootje pijs te geven: zijn we van al dat homo gezeik af. Voor nu dan.
pi_39947824
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Het is een baby en baby's lijken altijd heel erg op elkaar. Who cares hoe Suri eruit ziet Meneer en mevrouw Cruise moeten dat toch verdorie helemaal zelf weten zonder dat de wereld zich er zo massaal mee bemoeit.
Mensen willen weten hoe Suri Cruise eruitziet omdat ze de dochter is van Tom Cruise en Katie Holmes. Simpel zat.
Only not for me
pi_39953882
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Mee eens, ik vind baby's nou ook niet zo bijster interessant. Op zich vind ik het wel leuk als ze iets ouder zijn, een peuter ofzo, want dan zie je ook echt trekjes van de ouders. Maar ik zit ook niet echt met smart te wachten op de babyfoto's.

en al is die geruchtenstroom of die baby nou echt is natuurlijk onzin, het is wel weer leuk om te volgen
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  woensdag 19 juli 2006 @ 08:50:49 #108
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39964852
Weet je wat het is? Juist het feit dat ze dat kind níet tonen maakt het interessant roddelvoer. Uiteindelijk gaat het me niet eens om Suri zelf maar de poeha er omheen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:51:13 #109
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40010063
quote:
Kind Tom Cruise en Katie Holmes bestaat!

De Amerikaanse tv-ster Leah Remini heeft het mysterie ontkracht: het kind van Tom Cruise en Katie Holmes bestaat echt.

Omdat de drie maanden oude baby nog nooit ergens is gesignaleerd, ontstonden de meest wilde verhalen over het bestaan van het kind.

Leah Remini heeft tegen het Amerikaanse tijdschrift US Weekly gezegd dat ze Suri een aantal weken geleden heeft gezien. ,,Ze heeft een normale lengte. Katie en Tom zijn normale ouders."

Gezien de beroemdheid van Cruise en zijn aanstaande vrouw is het ongebruikelijk dat er nog steeds geen foto's of filmpjes zijn van het kind. Actrice Brooke Shields beviel op dezelfde dag als Holmes, op 18 april. Van haar kind zijn al meerdere foto's verschenen in diverse media, net als van de eind mei geboren dochter van Angelina Jolie en Brad Pitt. Op de internetpagina van The Break.com wordt 100.000 dollar geboden voor de eerste foto van Suri met haar ouders.
Bron

Goh, íemand heeft 'r gezien
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:44:36 #110
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_40012118
tjsa... ik moet steeds denken aan surimi als ik die naam zie...
denk dat als ze het zo volhouden het een eenkennig en contactgestoord kind word...
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_40194075
volgens mij gaan we dat kind pas zien als ze een jaar of 2 is ofzo..
Babe In Totale Control of Herself
pi_40337249

Tom bij Oprah te gast. Dat was van zichzelf al lachwekkend, maar met special FX en Spaanse voice-overs is het naar mijn persoonlijke mening nog grappiger.
pi_40338550
pi_40340021
  maandag 31 juli 2006 @ 00:50:31 #115
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40340212
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef Netflier het volgende:
[[url=http://www.fifthavenuegazette.com/uploaded_images/tomcruise3-754005.jpg]afbeelding][/url]

Tom bij Oprah te gast. Dat was van zichzelf al lachwekkend, maar met special FX en Spaanse voice-overs is het naar mijn persoonlijke mening nog grappiger.

Het is zo ongelooflijk stom en simpel dit, maar ik kan hier geen 20 seconden naar kijken zonder een smile van oor tot oor te hebben. Anti-dip filmpje van het jaar...
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 07:10:18 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40342966
ik lig hier helemaal dubbel om dat filmpje.
zo is tom cruise wel leuk

off topic, ik heb ook van die buren. hun kind is nu anderhalf en hij heeft nog nooit in de tuin gezeten. ze gaat wel af en toe met de buggy een straatje om met het kind, maar gewoon achter in hun eigen tuin istie nog nooit geweest.
  maandag 31 juli 2006 @ 08:34:59 #117
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40343351
AMSTERDAM - Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, heeft de dochter van Katie Holmes en Tom Cruise gezien en is helemaal wég van de kleine Suri. "Ze is een van de liefste baby's die ik ooit heb gezien."

De Matrix-actrice ging onlangs op kraamvisite bij Tom en zijn verloofde en vertelt lyrisch: "Ze is een echte beauty en papa's kleine meisje. Ze heeft een lekkere bos met donker haar."

Bron: de Telegraaf
pi_40461065
Katie Holmes: "Ik ben zo eenzaam"

door onze redactie

AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Katie Holmes. De kersverse moeder lijdt onder de strenge regels die manlief Tom Cruise haar oplegt. Vrienden fluisteren dat de 27-jarige actrice vecht tegen haar eenzaamheid.
Katie heeft haar vrienden opgebiecht dat ze haar familie mist. Ze voelt zich erg eenzaam. "We maken ons zorgen om haar", vertelt een bron in The Sun.
Fanatiekeling Tom dwingt zijn vrouw zich te houden aan de Scientology-regels. Zo mag de brunette al drie maanden lang haar dochtertje Suri niet aan de buitenwereld laten zien en wordt ze elke dag vijf uur 'opgesloten' in hun huis in Los Angeles om zich te verdiepen in de leer van de Scientology Church.

donderdag 3 augustus 2006 @ 21:41:25 #119
4180 Hare
Come fly with me!
pi_40463295
sick
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_40465987
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Cheesecake het volgende:
Fanatiekeling Tom dwingt zijn vrouw zich te houden aan de Scientology-regels. Zo mag de brunette al drie maanden lang haar dochtertje Suri niet aan de buitenwereld laten zien en wordt ze elke dag vijf uur 'opgesloten' in hun huis in Los Angeles om zich te verdiepen in de leer van de Scientology Church.
En dan vindt-ie het nog raar dat iedereen die zogenaamde placenta-grap serieus neemt. Jezus man, wat een wacko!

En volgens mij heeft hij wel degelijk moederkoek verorberd.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:40:27 #121
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_40471421
Ik vraag me echt serieus af of al deze verhalen waar zijn... Als de heer Cruise al zo geschift is (wat je bijna zou gaan denken), dan is mevrouw Holmes toch minstens zo getikt om zich dit allemaal maar aan te laten leunen?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:57:02 #122
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40471613
Jeps. Katie gaat er dan zelf in mee dan. Ze kan zo dat kind pakken en naar haar ouders gaan. Maar dat doet ze kennelijk niet. Ze wil kennelijk thuis bij Tom blijven. Prima. Haar keuze, hoor.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:12:27 #123
4593 Marty
Digi-babe
pi_40476163
quote:
Baby Suri krijgt bezoek van Penélope Cruz

Uitgegeven: 4 augustus 2006 11:30

AMSTERDAM - Penélope Cruz is een van de uitverkorenen die de baby van Tom Cruise en Katie Holmes heeft mogen zien. Sinds de geboorte van Suri op 18 april heeft het sterrenkoppel haar nog niet aan de buitenwereld laten zien.

De 32-jarige Cruz, de ex-vriendin van Cruise, vertelde tijdens de première van haar nieuwe film 'Volver' dat ze op bezoek is geweest bij het Hollywood-paar. De van oorsprong Spaanse actrice noemt Suri een 'bijzondere baby'.

Eerder liet Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, weten op bezoek te zijn geweest bij Suri en haar ouders. Ook tv-actrice Leah Remini heeft het meisje gezien. Eerdere geruchten dat de baby helemaal niet bestaat, werden daarmee de kop ingedrukt.

Stilte

Een uitleg voor de terughoudendheid van het sterrengezin zou de Scientology-leer zijn die de 44-jarige Cruise en de 27-jarige Holmes aanhangen. Volgens die leer is stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Cruise heeft nog twee kinderen met zijn ex-vrouw Nicole Kidman: Isabella en Conor.
Bron

Een bijzondere baby...
Is dat niet gewoon een andere benaming voor een lelijke baby?

Het lijkt wel of de mensen (sterren) die uitgenodigd worden op audiëntie bij de paus mogen...
Forza Juve!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:42:45 #124
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40479197
Wat moet je van een baby zeggen? Een baby is een baby
Als je dan iets positiefs wil zeggen dan zegt men dat het een mooie of een bijzondere baby is.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:50:34 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40479426
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Cheesecake het volgende:
Katie Holmes: "Ik ben zo eenzaam"

door onze redactie

AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Katie Holmes. De kersverse moeder lijdt onder de strenge regels die manlief Tom Cruise haar oplegt. Vrienden fluisteren dat de 27-jarige actrice vecht tegen haar eenzaamheid.
Katie heeft haar vrienden opgebiecht dat ze haar familie mist. Ze voelt zich erg eenzaam. "We maken ons zorgen om haar", vertelt een bron in The Sun.

Ze ziet er ook erg slecht uit, en dat is niet alleen dat beetje babyvet na een bevalling.

Leuk stel!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:51:33 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40479451
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:42 schreef Natalie het volgende:
Wat moet je van een baby zeggen? Een baby is een baby
Als je dan iets positiefs wil zeggen dan zegt men dat het een mooie of een bijzondere baby is.
Maar vaak wordt 'bijzonder' van stal gehaald als 'mooi' niet het geval is .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:01:06 #127
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40479744
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Grin, ja, da's wel waar idd!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:56:21 #128
4593 Marty
Digi-babe
pi_40481596
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Precies!
Forza Juve!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:07:42 #129
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_40481990
quote:
Baby Suri krijgt bezoek van Penélope Cruz.

Penélope Cruz is een van de uitverkorenen die de baby van Tom Cruise en Katie Holmes heeft mogen zien. Sinds de geboorte van Suri op 18 april heeft het sterrenkoppel haar nog niet aan de buitenwereld laten zien.

De 32-jarige Cruz, de ex-vriendin van Cruise, vertelde tijdens de première van haar nieuwe film 'Volver' dat ze op bezoek is geweest bij het Hollywood-paar. De van oorsprong Spaanse actrice noemt Suri een 'bijzondere baby'.

Eerder liet Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, weten op bezoek te zijn geweest bij Suri en haar ouders. Ook tv-actrice Leah Remini heeft het meisje gezien. Eerdere geruchten dat de baby helemaal niet bestaat, werden daarmee de kop ingedrukt.

Stilte

Een uitleg voor de terughoudendheid van het sterrengezin zou de Scientology-leer zijn die de 44-jarige Cruise en de 27-jarige Holmes aanhangen. Volgens die leer is stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Cruise heeft nog twee kinderen met zijn ex-vrouw Nicole Kidman: Isabella en Conor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:08:19 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40482012
Spuit 11 in tha house .
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:09:53 #131
15080 static
pi_40482067
Is het weer zo ver?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:10:20 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40482086
pi_40646609
Foto's van baby Suri verschijnen binnenkort
Uitgegeven op dinsdag 08 augustus 2006 om 15:29:34

(Novum) - Tom Cruise en Katie Holmes komen binnenkort met foto's van hun dochtertje Suri. Dat heeft een woordvoerder van het sterrenkoppel laten weten aan de Amerikaanse website MSNBC. Bijna vier maanden na de geboorte van Suri hebben buitenstaanders nog steeds geen glimp van de baby opgevangen.

Inmiddels zwelt de geruchtenstroom over het baby'tje aan. Zo wordt in verscheidene media gesuggereerd dat ze helemaal niet bestaat. Ook zijn er verhalen dat Cruise bang is voor de ontvoering van zijn oogappeltje. De meest gehoorde verklaring voor de terughoudendheid is echter de Scientology-leer die Cruise en Holmes aanhangen. De kerk acht stilte rond de geboorte van een kind gewenst.

De woordvoerder van het paar ontkent dat ze hun baby niet willen delen met de buitenwereld. "Het heeft niets met onwil te maken. Binnenkort komen ze naar buiten met foto's van Suri." De twee moeten volgens hem nog beslissen of ze de foto's exclusief aan een blad verkopen of dat ze door iedereen mogen worden geplaatst.

[Copyright 2006, Novum]

bron
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:59:17 #134
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40650946
Ze gaan uit elkaar binnenkort.

KH zit gevangen en Tom heeft het kind nu al in z'n macht. Het is een ware hel.

Dit was een korte samenvatting van de laatste aflevering van Entertainment Tonight.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40685458
quote:
Beckhams mogen Suri zien
door onze redactie

AMSTERDAM - De Beckhams zijn door de trotse ouders Tom Cruise (44) en Katie Holmes (27) uitgenodigd om baby Suri te komen bewonderen. Victoria en David moeten zich alleen wel aan een bizarre waslijst van regels houden.

"David en Victoria voelen zich vereerd. Ze schrokken wel van de lijst met regels waar ze zich aan moeten houden", weet een bron aan de Britse krant Daily Star te vertellen. "Zo mogen ze geen fotocamera meenemen, Suri mag niet aangeraakt worden en de Beckhams mogen absoluut niet in babytaal tegen haar praten. Het wordt een moeilijke opgave voor Victoria, ze is nou eenmaal gek op baby's."

Tom en Katie proberen nog steeds hun vier maanden oude baby angstvallig te verbergen voor de buitenwereld. Tot nu toe hebben alleen familieleden en een handjevol celebrities Suri geizen. De reden van dit alles is dat Tom een fervent aanhanger van de Scientology is. De Scientology Church verbiedt het om kinderen bloot te stellen aan teveel mensen en foto's zijn al helemaal uit den boze.
Bron: Telegraaf
pi_40685997
Het wordt steeds gekker met die lui. Mag Katie zelf haar kind wel aanraken of in lieve babytaal tegen haar dochter praten? Wat is dat voor rare sekte
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:30:25 #137
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40686077
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:24 schreef Natalie het volgende:
Het wordt steeds gekker met die lui. Mag Katie zelf haar kind wel aanraken of in lieve babytaal tegen haar dochter praten? Wat is dat voor rare sekte
Welcome to Scientology!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:14:41 #138
55900 GM
vind ik dan toch
pi_40692887
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:57 schreef Natalie het volgende:
Jeps. Katie gaat er dan zelf in mee dan. Ze kan zo dat kind pakken en naar haar ouders gaan. Maar dat doet ze kennelijk niet. Ze wil kennelijk thuis bij Tom blijven. Prima. Haar keuze, hoor.
Of bij Tom zn bankrekening.. dat kan ook nog. Mensen doen wel gekkere dingen voor minder geld.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:17:25 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40692984
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:14 schreef GM het volgende:

[..]

Of bij Tom zn bankrekening.. dat kan ook nog. Mensen doen wel gekkere dingen voor minder geld.
Nou om geld hoeft ze zich niet zo druk te maken hoor.

Maar dit gaat nog een heel naar verhaal worden.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:09:57 #140
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40729794
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:53 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Bron: Telegraaf
Ik zag dit bericht vandaag pas op Teletekst en ik moest zó lachen.
Maar eigenlijk is het helemaal niet leuk Het is gewoon dieptreurig.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:23:37 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40730268
Normaal zou ik dat ook wel vinden maar Cruise is 'pure evil'.

Ik hoop, en denk, dat ze snel uit elkaar gaan.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:37:54 #142
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40730701
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
Normaal zou ik dat ook wel vinden maar Cruise is 'pure evil'.

Ik hoop, en denk, dat ze snel uit elkaar gaan.
Ja, dat gaat in tranen eindigen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40731095
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:26 schreef rena het volgende:
Katie Holmes was spotted this weekend in Telluride, Colo. taking a Saturday stroll around the wooded Cruise compound -- without Suri of course!

[afbeelding]
Je ziet echt heel veel...
Delivered without an information leaflet
pi_40731258
Smetvrees? Die baby moet je juist met het gezichtje in het stof drukken en tussen het afval gooien!
Een beetje weerstand is niet verkeerd.

Weird trouwens dat Katie Holmes ermee instemt. In interviews komt ze over als iemand die alles cute vind. Lijkt me erg moeilijk om je eigen kindje niet de aandacht te geven, die je andere baby's al zou willen geven.
Delivered without an information leaflet
pi_40900347
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:55 schreef gekke_sandra het volgende:
Weird trouwens dat Katie Holmes ermee instemt. In interviews komt ze over als iemand die alles cute vind. Lijkt me erg moeilijk om je eigen kindje niet de aandacht te geven, die je andere baby's al zou willen geven.
Mja, als ze zich niet aan die Scientology-regeltjes houdt dan is Tom morgen bij 'r weg waarschijnlijk
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_40903476
Katie wordt overal gevolgd door Scientology-chaperonne!
AMSTERDAM - Katie Holmes heeft een persoonlijke 'handlanger' van de Scientology kerk die haar overal volgt! De actrice, die is verloofd met Tom Cruise, nam, tegen alle regels in, haar begeleider mee naar een feestje...

Een van de aanwezigen vertelt: "De genodigden mochten geen introducées meenemen, maar Katie lapte deze regel aan haar laars door iemand van de Scientology kerk mee te brengen. Ze was de enige die niet alleen kwam. De chaperonne hield Katie nauwlettend in de gaten. Het was doodeng."

Een ander beweert dat Katie, die enkele maanden geleden beviel van dochtertje Suri, er slecht uitziet. "Ze kijkt lusteloos uit haar ogen. Ze is niet meer de persoon die ze was voordat ze Tom leerde kennen." telegraaf.nl
pi_40906180
Als dat allemaal waar is... Katie, meis, pak je dochter en maak dat je wegkomt nu het nog kan!
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:57:30 #148
15080 static
pi_41519987
quote:
Eerste foto's van baby Suri in Vanity Fair.

De eerste foto's van het vier maanden oude kind van Tom Cruise en Katie Holmes worden woensdag gepubliceerd. Het Amerikaanse tijdschrift Vanity Fair heeft de primeur.

Suri bestaat!
Met deze publicatie maakt het sterrenpaar een einde aan het gerucht dat Suri helemaal niet bestaat. Op een van de foto's is Suri te zien terwijl zij tegen Toms nek aan ligt, meldt de Britse krant Daily Mail dinsdag. Op een andere zou Suri op het bed van haar ouders slapen, terwijl Katie naar de camera lacht.

Theorie
Over de lange periode dat de baby verborgen werd gehouden voor de buitenwereld, zijn verschillende theorieën. De meest gehoorde verklaring is de Scientology-leer die Cruise en Holmes aanhangen. De kerk acht stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Ook gaat het verhaal dat Cruise bang is voor een ontvoering.
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:50:29 #149
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41524997
Dat zou tijd worden!
Ben erg benieuwd naar de foto's
pi_41540284

Uit Beroemd & Zwanger #8! gepikt, gepost door Hardsilence daar.

Ze lijkt op dr mams! Wat is dr haar donker!
Whatever I want.
pi_41540919
ow, ik vind het wel een schatje!!!!!! mooie donkere haartjes!
Babe In Totale Control of Herself
pi_41540940
Ik vind dr leuk! Het lijkt of ze aziatisch haar heeft.
  woensdag 6 september 2006 @ 09:19:24 #153
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_41541074
Wat een moppie! Vind het echt een 'kruising' van Tom en Katie!
  woensdag 6 september 2006 @ 10:56:00 #154
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41543320
Schatje om te zien
En wat een dikke bos haar! En dat voor pas 4 maandjes (ze lijkt ietsje ouder, naar mijn idee, of heb ik de maanden fout?)
pi_41546023
Klein stukje uit de Vanity Fair.
NEW YORK, N.Y.—In a private conversation with Vanity Fair features editor Jane Sarkin, Katie Holmes tells her that "it's been heartbreaking" to see what's being said in the press about her family and her baby. "Some of the crap that's out there—the stuff that's said about my parents and my siblings [tabloid accounts implied that Katie's family did not hit it off with Tom]—it's really frustrating the amount of shit that's out there. And the stuff they say about Suri?! You shouldn't say that about us, and you can't say that about my child."

Holmes explains that the gossip "eats away at me because it's just not O.K.," but that she keeps up on it because "this is my future. This is my family, and I care so much about them. To see how someone as caring and good as Tom is—to see how things can just get so twisted and turned around. I mean, where does it come from?"

Sarkin spent five days with the Cruise-Holmes extended family at Cruise's Telluride, Colorado, compound, sharing meals, taking hikes, and hanging out. Bella and Connor, whom Cruise and Nicole Kidman adopted during their marriage, were there, as well as Holmes's mother and father, Cruise's mother and sister, and other family members.

Sarkin reports that Cruise and Holmes coo over the baby like any new parents. "She has Kate's lips and eyes," Tom says of the baby. "I think she looks like Kate." Holmes counters, "I think she has Tom's eyes. I think she looks like Tom."

"I was overjoyed in being pregnant," Holmes tells Sarkin, "and then had to withstand ridicule about my pregnancy when it was the most normal, non-controversial thing imaginable." Of speculation in the press, Holmes says, "All those things were invented."

Holmes explains their purchase of an in-house sonogram machine to Sarkin, saying that they were followed by paparazzi and as a result her doctor had to make house calls. "The sonogram was for his use!" she says.

Leading up to the frenzy over the pictures, "we were just living our lives, being a family," Cruise says. "Actually, we were taking our own photos and always planned to release those at the right time." But "then all the craziness began," Holmes says. "This 'Where is Suri?' controversy. Tom and I looked at each other and said, 'What's going on?' We weren't trying to hide anything."

"It seemed only natural to have Annie take the first public photographs of Suri," says Cruise of their decision to allow Leibovitz to photograph the baby. "Annie is the only professional photographer who ever shot Bella and Connor as children."

"The moment the doctor handed me Suri," Holmes tells Sarkin, "I was just ready. The feeling is indescribable. All I can say is the moment I looked in her eyes I felt like ... Mom." Holmes continues: "She's a glorious girl. She's the miracle of our life."

The October issue of Vanity Fair hits newsstands in New York and Los Angeles on September 6, and nationally by September 12.

Bron
And you know I might
  woensdag 6 september 2006 @ 13:27:28 #156
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41547557
En wanneer internationaal?
Wil dat hele interview wel lezen namelijk
pi_41548010
Wat een mooi kindje is Suri. En wat een wijze uitdrukking heeft ze. Zal ze dan nu al 'lessons in Scientology' krijgen?
pi_41548624
Felblauwe ogen? Ik vraag me af waar ze dat vandaan heeft, aangezien Katie grijze ogen (met een bruin randje om d'r pupil) en Tom groen/grijze ogen heeft.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:19:50 #159
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_41548995
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Felblauwe ogen? Ik vraag me af waar ze dat vandaan heeft, aangezien Katie grijze ogen (met een bruin randje om d'r pupil) en Tom groen/grijze ogen heeft.
Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...
pi_41549236
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:19 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Het merendeel van de baby's wordt geboren met blauwe ogen...
En wanneer trekt dat bij dan? Aangezien dit kind al bijna een half jaar oud is...
pi_41549814
Zelfde kapsel als Hitler...wat leuk
pi_41549834
Kan gewoon hoor. Mijn man en ik hebben beiden groen/grijze ogen en onze kinderen hebben beiden weer blauwe ogen. Blauwe ogen zitten wel bij mij in de familie vandaar. Tot 6 maanden hebben alle babies blauwe ogen, daarna veranderen ze geleidelijk naar hun definitieve kleur, of blijven gewoon blauw.
  woensdag 6 september 2006 @ 16:14:14 #163
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41552510
Wij zijn hier met z'n viertjes en hebben allemaal een andere oogkleur intussen. Al begonnen m'n zus en ik (zoals gewoonlijk) wel met blauwe kijkertjes.
pi_41553033
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is. Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen , mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen

Ik vind het wel raar dat in die tijd dat Tom met Nicole was getrouwd dat toen werd gezegd dat ze geen kinderen konden krijgen ofzo, daarom hadden ze er ook 2 geadopteerd. Maar nu is Nicole toch zwanger? Beetje vaag verhaal iig.
pi_41553185
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn nichtjes hebben ook allebei lichte ogen en (donker)blond haar, terwijl hun ouders zwart haar en bruine ogen hebben... Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is. Maar kan in de familie zitten dus. Mijn moeder heeft ook als enige lichte ogen , mijn 3 ooms en tante hebben allemaal bruine ogen. Raar iets, die genen

Ik vind het wel raar dat in die tijd dat Tom met Nicole was getrouwd dat toen werd gezegd dat ze geen kinderen konden krijgen ofzo, daarom hadden ze er ook 2 geadopteerd. Maar nu is Nicole toch zwanger? Beetje vaag verhaal iig.
Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.

schattig kindje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41560533
Wel een leukerd hoor, die Suri. Echt een lief ding.
  woensdag 6 september 2006 @ 20:37:49 #167
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_41561083
Wat een ontzettend mooi kindje!
A workingclasshero is something to be
pi_41561112
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Als de ouders beiden een vader met bruine en een moeder met blauwe ogen hebben, dan hebben ze zelf dus bruine ogen maar 'dragen blauwe ogen bij zich', en als ze dan beide weer enkel het blauw doorgeven dan hebben de kids dus blauwe ogen, ondanks dat papa en mama bruine ogen hebben.
No shit, Sherlock
  woensdag 6 september 2006 @ 20:40:45 #169
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_41561184
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets... want het is alweer een tijdje terug dat ik het heb geleerd.

Maar wat een scheetje die Suri.
Be sure to wear some flowers in your hair
  woensdag 6 september 2006 @ 20:46:24 #170
15080 static
pi_41561408
Topictitel iets aangepast.
pi_41562564
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

dan had je bij biologie ook geleerd dat beide ouders dan waarschijnlijk een recessief allel voor blauwe ogen hadden, waardoor er in de F1 25% kans is op blauwe kijkertjes bij de kids. Ofzoiets... want het is alweer een tijdje terug dat ik het heb geleerd.

Maar wat een scheetje die Suri.
Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.
pi_41568889
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:14 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Nee hèhè. Natuurlijk kunnen de ouders het gen met zich meedragen. Sterker nog, voor zover ik weet draagt iedereen dat gen wel bij zich, alleen zijn bruine ogen dominant. Volgens mijn biologieboeken dan.
Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzo

Schattig kindje
pi_41569004
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef Moja het volgende:

[..]

Anders ga je ff wat vroeger naar bed vanavond ofzo

Schattig kindje
Wat heb ik jou misdaan?
pi_41569086
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Wat heb ik jou misdaan?
Je reageert een aantal keer nogal heetgebakerd, vandaar.
pi_41569182
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over. Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chanty87 op 06-09-2006 23:45:57 ]
pi_41569746
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, men denkt blijkbaar dat ik dom ben en gaan dingen vertellen waar ik onderhand allang van op de hoogte ben, tenminste, zo komt het over. Maar mijn excuses als het wat aanvallend klonk, was niet mijn bedoeling.
komt gewoon door je zinnetje
quote:
Alhoewel ik bij Biologie leerde dat bruin haar/ogen juist dominant is.
het leek alsof je je erover verbaasde, da's alles
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_41578331
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.

** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
pi_41578387
Die onderste is echt aandoenlijk
pi_41578644
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:36 schreef Natalie het volgende:
Die onderste is echt aandoenlijk
ja, zekers
Mijn fotoboek
pi_41580149
Zo, op die bovenste foto ziet Katie/Kate er ineens veel ouder uit! En die onderste foto is erg lief!
pi_41580277
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef -Lotte- het volgende:
Hier ook nog wat leuke foto's gevonden.

[afbeelding]
wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo
pi_41583196
Op die bovenste foto lijkt Suri echt heel veel op Björk zo toen ze klein was

pi_41583455
Ik wil ook een Suri Wat een prachtig kindje, ze lijkt enorm op Katie Holmes. Jammer van die vader.
A spoonful of sugar...
pi_41585572
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Moja het volgende:

[..]

wtf, hebben ze een chinees kind geadopteerd ofzo
Hmm, die roddel nog niet gehoord? Waarom denk je dat er zo geheimzinnig gedaan wordt? Je doet een buikwandcorrectie vanwegeen spastische darm en je faked een zwangerschap
Mijn fotoboek
  donderdag 7 september 2006 @ 16:44:54 #185
15080 static
pi_41588031
pi_41608437

ik vond deze wel komisch
pi_41612005
Van Nieuwnieuws.nl:

'Suri is niet van Tom'

Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.

Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
pi_41612114
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Van Nieuwnieuws.nl:

'Suri is niet van Tom'

Muhaha. Entertainmentland vermaakt zich kostelijk met het nieuwe Hollywoodkindje Suri. Het gerucht dat Suri helemaal geen kind van Tom Cruise is, wordt met de dag sterker. Enkele collega's van Tom, waaronder acteur Carlos Mencia, hebben Katie Holmes aangeraden om een DNA-test te ondergaan.

Omdat het koppel Suri zo lang verborgen heeft gehouden, denken sommige mensen dat Suri onlangs ergens van de straat is geplukt. Volgens enkele Hollywoodpronkstukken ziet het mormeltje er bovendien veel te Aziatisch uit. "Omdat noch Tom noch Katie Aziatisch bloed in de aders heeft, moet het kind wel van iemand anders zijn", aldus de enorm slimme Mencia. Wie dit gerucht ondersteunt mag dat even zeggen in de comments.
Ja tuurlijk, dat kind is gewoon uit een buggy getrokken toen het met d'r arme chinese moedertje bij K-Mart in de rij voor de kassa stond.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:54:16 #189
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_41612436
Veel te Aziatisch? Dat kind heeft toch gewoon de befaamde soepogen van Katie Holmes? Ik zie de gelijkenis wel, hoor.
A spoonful of sugar...
pi_41612462
Conspiracy theories Tja, alles kan met Tom hè.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:57:30 #191
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41612523
Het kleintje ziet er ook een beetje Aziatisch uit met dat donkere haar, maar goed. Tom heeft donker haar en Katie ook. Dus ik vind het niet echt vreemd dat Suri het ook heeft.
pi_41613089
Ik vind die Cruise echt een walgelijke vent. Niet eens om zijn Scientology gedoe, en dat jonge gebrainwashte wijffie Katie ( ok, is ook allemaal een beetje abnormaal), maar gewoon die kop van hem alleen al
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_41613090
Meer babyfoto's nu in de OP (hope you don't mind, TS!)
pi_41613101
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_41613145
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:20 schreef Vlindur het volgende:
Is het te veel moeite om er bij te vertellen dat je de foto's van mij hebt?
Dat staat erbij heur!

/edit: hm, ik zie inderdaad dat mijn later toegevoegde regel: 'met dank aan vlindur' er niet staat
Zal het aanpassen!
pi_41613198
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat staat erbij heur!
Niet dus, En hier telt het niet mee

oh, okee dan. Thnx
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 september 2006 @ 12:25:00 #197
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41613212
So cute!!
Ze lijken erg gelukkig met z'n drietjes.
pi_41614340
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
pi_41615652
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:09 schreef Augustina het volgende:
Ik snap alleen de opmerking niet van Tom dat hij altijd al vader had willen zijn. Dat was hij toch al? Goed, ze zijn geadopteerd, maar dat maakt het niet minder waard, lijkt me.
Dat vond ik ook een beetje heel erg raar ja
And you know I might
pi_41617786
Ik vind het een erg mooi kindje!
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')