abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 20:09:42 #101
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39916905
't Moet binnen 10 dagen, en bij hen moest het 20 dagen duren? Tjonge... je kind is geboren, maar het vastleggen en ervoor te krabbelen vonden ze niet boeiend genoeg om te doen?
Je hebt hier 3 dagen, en ik geloof dat als je er langer de tijd voor neemt, je een boete aan je broek hebt hangen.
Wie weet moest kleine Suri eerst nog even gedoopt worden voor de kerk ofzo?

Maar goed, ze lijkt iig geboren te zijn.
(Un)masking for the greater good.
pi_39917538
Katie Holmes was spotted this weekend in Telluride, Colo. taking a Saturday stroll around the wooded Cruise compound -- without Suri of course!

So why wouldn't Katie take her daughter Suri for a nature walk? Why bother taking a baby stroller to Colorado if you're never going to use it?

http://www.tmz.com/2006/07/17/suris-stroller-sighting
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39924777
Nou, voor mij hoeft het niet meer. Ik geloof best dat Suri Cruise bestaat, maar al die geheimzinnigheid eromheen vind ik nergens voor nodig. Ik geloof werkelijk dat het me niet meer interesseert hoe de dreumes eruit ziet.
Het levert Tom en co. trouwens alleen maar meer aandacht op, en dat vind ik ze niet waard. Bah.
pi_39924866
Het is een baby en baby's lijken altijd heel erg op elkaar. Who cares hoe Suri eruit ziet Meneer en mevrouw Cruise moeten dat toch verdorie helemaal zelf weten zonder dat de wereld zich er zo massaal mee bemoeit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39947681
Maar is toch raar dat ie juist die geruchten niet de kop in drukt door een fotootje pijs te geven: zijn we van al dat homo gezeik af. Voor nu dan.
pi_39947824
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Het is een baby en baby's lijken altijd heel erg op elkaar. Who cares hoe Suri eruit ziet Meneer en mevrouw Cruise moeten dat toch verdorie helemaal zelf weten zonder dat de wereld zich er zo massaal mee bemoeit.
Mensen willen weten hoe Suri Cruise eruitziet omdat ze de dochter is van Tom Cruise en Katie Holmes. Simpel zat.
Only not for me
pi_39953882
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Mee eens, ik vind baby's nou ook niet zo bijster interessant. Op zich vind ik het wel leuk als ze iets ouder zijn, een peuter ofzo, want dan zie je ook echt trekjes van de ouders. Maar ik zit ook niet echt met smart te wachten op de babyfoto's.

en al is die geruchtenstroom of die baby nou echt is natuurlijk onzin, het is wel weer leuk om te volgen
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  woensdag 19 juli 2006 @ 08:50:49 #108
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39964852
Weet je wat het is? Juist het feit dat ze dat kind níet tonen maakt het interessant roddelvoer. Uiteindelijk gaat het me niet eens om Suri zelf maar de poeha er omheen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:51:13 #109
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40010063
quote:
Kind Tom Cruise en Katie Holmes bestaat!

De Amerikaanse tv-ster Leah Remini heeft het mysterie ontkracht: het kind van Tom Cruise en Katie Holmes bestaat echt.

Omdat de drie maanden oude baby nog nooit ergens is gesignaleerd, ontstonden de meest wilde verhalen over het bestaan van het kind.

Leah Remini heeft tegen het Amerikaanse tijdschrift US Weekly gezegd dat ze Suri een aantal weken geleden heeft gezien. ,,Ze heeft een normale lengte. Katie en Tom zijn normale ouders."

Gezien de beroemdheid van Cruise en zijn aanstaande vrouw is het ongebruikelijk dat er nog steeds geen foto's of filmpjes zijn van het kind. Actrice Brooke Shields beviel op dezelfde dag als Holmes, op 18 april. Van haar kind zijn al meerdere foto's verschenen in diverse media, net als van de eind mei geboren dochter van Angelina Jolie en Brad Pitt. Op de internetpagina van The Break.com wordt 100.000 dollar geboden voor de eerste foto van Suri met haar ouders.
Bron

Goh, íemand heeft 'r gezien
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:44:36 #110
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_40012118
tjsa... ik moet steeds denken aan surimi als ik die naam zie...
denk dat als ze het zo volhouden het een eenkennig en contactgestoord kind word...
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_40194075
volgens mij gaan we dat kind pas zien als ze een jaar of 2 is ofzo..
Babe In Totale Control of Herself
pi_40337249

Tom bij Oprah te gast. Dat was van zichzelf al lachwekkend, maar met special FX en Spaanse voice-overs is het naar mijn persoonlijke mening nog grappiger.
pi_40338550
pi_40340021
  maandag 31 juli 2006 @ 00:50:31 #115
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40340212
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef Netflier het volgende:
[[url=http://www.fifthavenuegazette.com/uploaded_images/tomcruise3-754005.jpg]afbeelding][/url]

Tom bij Oprah te gast. Dat was van zichzelf al lachwekkend, maar met special FX en Spaanse voice-overs is het naar mijn persoonlijke mening nog grappiger.

Het is zo ongelooflijk stom en simpel dit, maar ik kan hier geen 20 seconden naar kijken zonder een smile van oor tot oor te hebben. Anti-dip filmpje van het jaar...
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 07:10:18 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40342966
ik lig hier helemaal dubbel om dat filmpje.
zo is tom cruise wel leuk

off topic, ik heb ook van die buren. hun kind is nu anderhalf en hij heeft nog nooit in de tuin gezeten. ze gaat wel af en toe met de buggy een straatje om met het kind, maar gewoon achter in hun eigen tuin istie nog nooit geweest.
  maandag 31 juli 2006 @ 08:34:59 #117
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40343351
AMSTERDAM - Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, heeft de dochter van Katie Holmes en Tom Cruise gezien en is helemaal wég van de kleine Suri. "Ze is een van de liefste baby's die ik ooit heb gezien."

De Matrix-actrice ging onlangs op kraamvisite bij Tom en zijn verloofde en vertelt lyrisch: "Ze is een echte beauty en papa's kleine meisje. Ze heeft een lekkere bos met donker haar."

Bron: de Telegraaf
pi_40461065
Katie Holmes: "Ik ben zo eenzaam"

door onze redactie

AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Katie Holmes. De kersverse moeder lijdt onder de strenge regels die manlief Tom Cruise haar oplegt. Vrienden fluisteren dat de 27-jarige actrice vecht tegen haar eenzaamheid.
Katie heeft haar vrienden opgebiecht dat ze haar familie mist. Ze voelt zich erg eenzaam. "We maken ons zorgen om haar", vertelt een bron in The Sun.
Fanatiekeling Tom dwingt zijn vrouw zich te houden aan de Scientology-regels. Zo mag de brunette al drie maanden lang haar dochtertje Suri niet aan de buitenwereld laten zien en wordt ze elke dag vijf uur 'opgesloten' in hun huis in Los Angeles om zich te verdiepen in de leer van de Scientology Church.

donderdag 3 augustus 2006 @ 21:41:25 #119
4180 Hare
Come fly with me!
pi_40463295
sick
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_40465987
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Cheesecake het volgende:
Fanatiekeling Tom dwingt zijn vrouw zich te houden aan de Scientology-regels. Zo mag de brunette al drie maanden lang haar dochtertje Suri niet aan de buitenwereld laten zien en wordt ze elke dag vijf uur 'opgesloten' in hun huis in Los Angeles om zich te verdiepen in de leer van de Scientology Church.
En dan vindt-ie het nog raar dat iedereen die zogenaamde placenta-grap serieus neemt. Jezus man, wat een wacko!

En volgens mij heeft hij wel degelijk moederkoek verorberd.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:40:27 #121
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_40471421
Ik vraag me echt serieus af of al deze verhalen waar zijn... Als de heer Cruise al zo geschift is (wat je bijna zou gaan denken), dan is mevrouw Holmes toch minstens zo getikt om zich dit allemaal maar aan te laten leunen?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:57:02 #122
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40471613
Jeps. Katie gaat er dan zelf in mee dan. Ze kan zo dat kind pakken en naar haar ouders gaan. Maar dat doet ze kennelijk niet. Ze wil kennelijk thuis bij Tom blijven. Prima. Haar keuze, hoor.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:12:27 #123
4593 Marty
Digi-babe
pi_40476163
quote:
Baby Suri krijgt bezoek van Penélope Cruz

Uitgegeven: 4 augustus 2006 11:30

AMSTERDAM - Penélope Cruz is een van de uitverkorenen die de baby van Tom Cruise en Katie Holmes heeft mogen zien. Sinds de geboorte van Suri op 18 april heeft het sterrenkoppel haar nog niet aan de buitenwereld laten zien.

De 32-jarige Cruz, de ex-vriendin van Cruise, vertelde tijdens de première van haar nieuwe film 'Volver' dat ze op bezoek is geweest bij het Hollywood-paar. De van oorsprong Spaanse actrice noemt Suri een 'bijzondere baby'.

Eerder liet Jada Pinkett Smith, de vrouw van Will Smith, weten op bezoek te zijn geweest bij Suri en haar ouders. Ook tv-actrice Leah Remini heeft het meisje gezien. Eerdere geruchten dat de baby helemaal niet bestaat, werden daarmee de kop ingedrukt.

Stilte

Een uitleg voor de terughoudendheid van het sterrengezin zou de Scientology-leer zijn die de 44-jarige Cruise en de 27-jarige Holmes aanhangen. Volgens die leer is stilte rond de geboorte van een kind gewenst. Cruise heeft nog twee kinderen met zijn ex-vrouw Nicole Kidman: Isabella en Conor.
Bron

Een bijzondere baby...
Is dat niet gewoon een andere benaming voor een lelijke baby?

Het lijkt wel of de mensen (sterren) die uitgenodigd worden op audiëntie bij de paus mogen...
Forza Juve!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:42:45 #124
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40479197
Wat moet je van een baby zeggen? Een baby is een baby
Als je dan iets positiefs wil zeggen dan zegt men dat het een mooie of een bijzondere baby is.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:50:34 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40479426
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Cheesecake het volgende:
Katie Holmes: "Ik ben zo eenzaam"

door onze redactie

AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Katie Holmes. De kersverse moeder lijdt onder de strenge regels die manlief Tom Cruise haar oplegt. Vrienden fluisteren dat de 27-jarige actrice vecht tegen haar eenzaamheid.
Katie heeft haar vrienden opgebiecht dat ze haar familie mist. Ze voelt zich erg eenzaam. "We maken ons zorgen om haar", vertelt een bron in The Sun.

Ze ziet er ook erg slecht uit, en dat is niet alleen dat beetje babyvet na een bevalling.

Leuk stel!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')