Ik fietste er vaak recht naar toe als ik naar school ging. Met van die superhelder winterochtenden was 'ie echt briljant mooiquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die was mooi! Kon je vanaf het Leidseplein zelfs met het blote oog zien!
Dat is volgens mij niet waar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ach, 't scheelt een kilometertje of miljoen
ik dacht van niet eigenlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet waar.
Wat ik begrepen heb, is dat dat ding uit elkaar is geknald, en nu zweeft die in ongeveer zestig stukjes, op weg naar de aarde
Het grootste stuk scheelt inderdaad een 10 miljoen kilometer, maar de kleinere stukjes die de staart vormen, zouden best wel eens kunnen inslaan op de aarde.
Het staat in ieder geval vast dat de baan van de aarde door die staart heen gaat.
Niet bepaald Armageddon lijkt mij, eerder een mooi schouwspel aan de hemel.
Inderdaad... Hoe vaak krijg je immers de kans om dood te gaan door middel van Armageddon.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik dacht van niet eigenlijk, maar laten we het hopen
zou wel erg gaaf zijn
![]()
precies 1 keerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:40 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Inderdaad... Hoe vaak krijg je immers de kans om dood te gaan door middel van Armageddon.
dat zal dus niet gaan gebeuren. wedden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:40 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Inderdaad... Hoe vaak krijg je immers de kans om dood te gaan door middel van Armageddon.
Hoeveel levens zet je inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dat zal dus niet gaan gebeuren. wedden?![]()
i killed your cat you druggy bitchquote:
Een wedje heeft toch geen nut.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dat zal dus niet gaan gebeuren. wedden?![]()
this place was armageddon!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:50 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Een wedje heeft toch geen nut.
Bij een armageddon is de aarde weg. Dus ik ben dood en kan niets van je krijgen.
Bij geen armageddon heb ik de weddenschap verloren en zal ik je dus iets moeten geven.
Nou de aarde nog en jij bent officieel Godquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
i killed your cat you druggy bitch![]()
mijn moeder 28 mei..als het effe kanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou de aarde nog en jij bent officieel GodOf een komeet, om het even
![]()
Maar eh, eind Mei dus heh, scheelt weer een hoop verjaardagen zag ik zonet op de kalender![]()
Met een goede telescoop is die nu al te zien.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:32 schreef uniekje het volgende:
En dan staat er op z'n forum dit:
Events within the next 10 days...
No forthcoming events within the next 10 days found.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:25 schreef clowncloon het volgende:
Even serieus, zou je die franse knakworst niet kunnen aanklagen wegens aanzetten tot paniek o.i.d.? Ik persoonlijk vind dit soort mensen heel erg, een doemscenario opratelen ondersteund tussen twee waarheden en dan ook vooral veel reclame maken voor je boek.
Doet me denken aan een terrorist die goed betaald wordt om zichzelf op te blazenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef nokwanda het volgende:
Waarom reclame maken voor een boek als er binnenkort niet veel meer zullen zijn om het te lezen?
Dat zegt op zich al genoeg. Als mensen dan nog zo stom zijn om zich te laten opnaaien.....tja...![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef AlohaXa het volgende:
Owee als het niet waar is hè. Ik heb al alles verkocht en uitgegeven aan drank en hoeren!
ziek he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:25 schreef clowncloon het volgende:
Even serieus, zou je die franse knakworst niet kunnen aanklagen wegens aanzetten tot paniek o.i.d.? Ik persoonlijk vind dit soort mensen heel erg, een doemscenario opratelen ondersteund tussen twee waarheden en dan ook vooral veel reclame maken voor je boek.
aan gene zijde schijnt het niet slecht te zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
En tot ziens aan gene zijde.![]()
Maar er gebeurt toch niks ergs.Hoop ik.
Je kunt het vergelijken met een "vuurbal"... maar dan wat extremer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:03 schreef pberends het volgende:
Hoe zou zo'n grote komeet trouwens uitzien, zie je dat flink van te voren aankomen, of is alles in 2 seconden gebeurt?
quote:FIREBALL MOVIE:
It happens more often than you might think. Every few days or so, somewhere on Earth, a small asteroid will hit the atmosphere producing a fantastic fireball. Astronomers call them "bolides." They cast shadows, let loose a sonic boom, and explode in mid-air.
On May 4, 2006, astronomer Jim Gamble caught one flying over El Paso, Texas:
Remarkably, most bolides are never noticed by anyone. Some streak over uninhabited oceans and deserts. Others appear during broad daylight when the sun outshines them, or in the deep of night when people are asleep and not looking up.
The May 4th bolide was different. It appeared at 9:45 p.m. local time, well before bedtime, over a densely populated area. Thousands of people saw it. Indeed, how could they miss it? It was brighter than the Moon, which also appears in the video--the stationary light at bottom-right.
Bolides: another good reason to keep looking up.
http://www.spaceweather.com
Dat ziet er leuk en eng uit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt het vergelijken met een "vuurbal"... maar dan wat extremer.
[afbeelding]
Click to see full size movie
[..]
Het is 1 groot complot!quote:http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=25962
Bizar...
wat deden ze ook alweer voor 9/11?
Ik ook een keerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:52 schreef Zyggie het volgende:
Ik heb er een keer eentje gezien. Superlange vallende ster. Echt woest zag dat er uit.Was toen net aan de telefoon dus ik helemaal flippen tegen die gast.
![]()
neeh met die 3daagse tsunamiquote:
mzzlaar! ik wil ook ik wil ookquote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ook een keer! Zat toen kansloos met z'n drieën bier te drinken op een dak van een school in een nog in aanbouw zijnde wijk, en ineens een vallende ster met een hele mooie staart. Later begon 'ie helemaal te fikken en brokkelde 'ie uit elkaar in allemaal kleine vuurstukjes
![]()
Was één van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien, samen met een paar weeromstandigheden (Die rolwolk van 2 jaar geleden)
Dan moet je maar eens eerst die doppen van je ogen afhalenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
mzzlaar! ik wil ook ik wil ook![]()
lolquote:Op zondag 21 mei 2006 13:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens eerst die doppen van je ogen afhalen![]()
Herrinering kopen??quote:Op zondag 21 mei 2006 13:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
mzzlaar! ik wil ook ik wil ook![]()
plagiaat!quote:
Het busje komt zo gevoel krijgtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:01 schreef Electro-Worm het volgende:
We zijn er bijna, we zijn er bijna, maarn og niet helemaal![]()
Dan ben ik eindelijk verlost van deze kutwereld met al die kutmensen.quote:
Of andersomquote:Op maandag 22 mei 2006 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan ben ik eindelijk verlost van deze kutwereld met al die kutmensen.![]()
Want ik ga naar de hemel en die kutmensen naar de hel.![]()
Éen planeet minder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grappig, die graancirkel... dat zou een voorstelling van het zonnestelsel (t/m Mars) op 25 mei zijn? Klopt dus geen zak van.
Dit is de graancirkel:
[afbeelding]
En dit het zonnestelsel t/m Mars op 25 mei a.s.:
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Als mijn huis maar niet geraakt wordt.quote:-Alicey : Oversized plaatje geknipt-
Anders ram je hier even een plaatje van 18 MB in het topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:39 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Als mijn huis maar niet geraakt wordt.
idd kan iemand het ff fixenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Anders ram je hier even een plaatje van 18 MB in het topic.![]()
Misschien omdat Mars door de klap verplaatst?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:40 schreef Neutrino het volgende:
In de juiste volgorde: Mecurius, Venus, Aarde, Mars..
[afbeelding]
Trek in het zonnestelselplaatje een rechte lijn door Mecurius, Venus en Mars.
Kijk nu naar het graancircel plaatje.. En je ziet dus dat Mars op de verkeerde plaats staat...
Klopt dus helemaal niet...
Ik hoop dat je deze opmerking niet meent.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien omdat Mars door de klap verplaatst?![]()
Je bent niet gek, want dat was precies het punt wat ik hier wilde maken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef The_Fox84 het volgende:
Trouwens, ben ik gek, of kloppen alle ernaast gehouden plaatjes niet met de graancirkel?
In films gaat ook altijd amerika naar de klote dus ik vind het allemaal wel goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het weer is de voorbode, geloof me maar. Er zijn altijd voorbodes, in elke rampenfilm.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
In films gaat ook altijd amerika naar de klote dus ik vind het allemaal wel goed![]()
Ik wil er eerst nog eventjes naartoe, om al die schijnheilige tienersletjes te neuken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
In films gaat ook altijd amerika naar de klote dus ik vind het allemaal wel goed![]()
Je bent nog erger dan Hitler!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde effect als een stuk komeet dat neerstort op aardequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Anders ram je hier even een plaatje van 18 MB in het topic.![]()
Alleen wat makkelijker te fixenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde effect als een stuk komeet dat neerstort op aarde
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:44 schreef pberends het volgende:
http://www.savelivesinmay.com/
van: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/64952#2689849
Bedankt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Op de 25e is het ook al prijs*klik*
Gezellige boel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |