Ik ook een keerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:52 schreef Zyggie het volgende:
Ik heb er een keer eentje gezien. Superlange vallende ster. Echt woest zag dat er uit.Was toen net aan de telefoon dus ik helemaal flippen tegen die gast.
![]()
neeh met die 3daagse tsunamiquote:
mzzlaar! ik wil ook ik wil ookquote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ook een keer! Zat toen kansloos met z'n drieën bier te drinken op een dak van een school in een nog in aanbouw zijnde wijk, en ineens een vallende ster met een hele mooie staart. Later begon 'ie helemaal te fikken en brokkelde 'ie uit elkaar in allemaal kleine vuurstukjes
![]()
Was één van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien, samen met een paar weeromstandigheden (Die rolwolk van 2 jaar geleden)
Dan moet je maar eens eerst die doppen van je ogen afhalenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
mzzlaar! ik wil ook ik wil ook![]()
lolquote:Op zondag 21 mei 2006 13:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens eerst die doppen van je ogen afhalen![]()
Herrinering kopen??quote:Op zondag 21 mei 2006 13:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
mzzlaar! ik wil ook ik wil ook![]()
plagiaat!quote:
Het busje komt zo gevoel krijgtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:01 schreef Electro-Worm het volgende:
We zijn er bijna, we zijn er bijna, maarn og niet helemaal![]()
Dan ben ik eindelijk verlost van deze kutwereld met al die kutmensen.quote:
Of andersomquote:Op maandag 22 mei 2006 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan ben ik eindelijk verlost van deze kutwereld met al die kutmensen.![]()
Want ik ga naar de hemel en die kutmensen naar de hel.![]()
Éen planeet minder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grappig, die graancirkel... dat zou een voorstelling van het zonnestelsel (t/m Mars) op 25 mei zijn? Klopt dus geen zak van.
Dit is de graancirkel:
[afbeelding]
En dit het zonnestelsel t/m Mars op 25 mei a.s.:
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |