quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:25 schreef clowncloon het volgende:
Even serieus, zou je die franse knakworst niet kunnen aanklagen wegens aanzetten tot paniek o.i.d.? Ik persoonlijk vind dit soort mensen heel erg, een doemscenario opratelen ondersteund tussen twee waarheden en dan ook vooral veel reclame maken voor je boek.
Doet me denken aan een terrorist die goed betaald wordt om zichzelf op te blazenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:38 schreef nokwanda het volgende:
Waarom reclame maken voor een boek als er binnenkort niet veel meer zullen zijn om het te lezen?
Dat zegt op zich al genoeg. Als mensen dan nog zo stom zijn om zich te laten opnaaien.....tja...![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef AlohaXa het volgende:
Owee als het niet waar is hè. Ik heb al alles verkocht en uitgegeven aan drank en hoeren!
ziek he?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:25 schreef clowncloon het volgende:
Even serieus, zou je die franse knakworst niet kunnen aanklagen wegens aanzetten tot paniek o.i.d.? Ik persoonlijk vind dit soort mensen heel erg, een doemscenario opratelen ondersteund tussen twee waarheden en dan ook vooral veel reclame maken voor je boek.
aan gene zijde schijnt het niet slecht te zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
En tot ziens aan gene zijde.![]()
Maar er gebeurt toch niks ergs.Hoop ik.
Je kunt het vergelijken met een "vuurbal"... maar dan wat extremer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:03 schreef pberends het volgende:
Hoe zou zo'n grote komeet trouwens uitzien, zie je dat flink van te voren aankomen, of is alles in 2 seconden gebeurt?
quote:FIREBALL MOVIE:
It happens more often than you might think. Every few days or so, somewhere on Earth, a small asteroid will hit the atmosphere producing a fantastic fireball. Astronomers call them "bolides." They cast shadows, let loose a sonic boom, and explode in mid-air.
On May 4, 2006, astronomer Jim Gamble caught one flying over El Paso, Texas:
Remarkably, most bolides are never noticed by anyone. Some streak over uninhabited oceans and deserts. Others appear during broad daylight when the sun outshines them, or in the deep of night when people are asleep and not looking up.
The May 4th bolide was different. It appeared at 9:45 p.m. local time, well before bedtime, over a densely populated area. Thousands of people saw it. Indeed, how could they miss it? It was brighter than the Moon, which also appears in the video--the stationary light at bottom-right.
Bolides: another good reason to keep looking up.
http://www.spaceweather.com
Dat ziet er leuk en eng uit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt het vergelijken met een "vuurbal"... maar dan wat extremer.
[afbeelding]
Click to see full size movie
[..]
Het is 1 groot complot!quote:http://www.fema.gov/news/newsrelease.fema?id=25962
Bizar...
wat deden ze ook alweer voor 9/11?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |