Als mijn huis maar niet geraakt wordt.quote:-Alicey : Oversized plaatje geknipt-
Anders ram je hier even een plaatje van 18 MB in het topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:39 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Als mijn huis maar niet geraakt wordt.
idd kan iemand het ff fixenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Anders ram je hier even een plaatje van 18 MB in het topic.![]()
Misschien omdat Mars door de klap verplaatst?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:40 schreef Neutrino het volgende:
In de juiste volgorde: Mecurius, Venus, Aarde, Mars..
[afbeelding]
Trek in het zonnestelselplaatje een rechte lijn door Mecurius, Venus en Mars.
Kijk nu naar het graancircel plaatje.. En je ziet dus dat Mars op de verkeerde plaats staat...
Klopt dus helemaal niet...
Ik hoop dat je deze opmerking niet meent.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien omdat Mars door de klap verplaatst?![]()
Je bent niet gek, want dat was precies het punt wat ik hier wilde maken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef The_Fox84 het volgende:
Trouwens, ben ik gek, of kloppen alle ernaast gehouden plaatjes niet met de graancirkel?
In films gaat ook altijd amerika naar de klote dus ik vind het allemaal wel goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het weer is de voorbode, geloof me maar. Er zijn altijd voorbodes, in elke rampenfilm.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
In films gaat ook altijd amerika naar de klote dus ik vind het allemaal wel goed![]()
Ik wil er eerst nog eventjes naartoe, om al die schijnheilige tienersletjes te neuken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
In films gaat ook altijd amerika naar de klote dus ik vind het allemaal wel goed![]()
Je bent nog erger dan Hitler!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde effect als een stuk komeet dat neerstort op aardequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Anders ram je hier even een plaatje van 18 MB in het topic.![]()
Alleen wat makkelijker te fixenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde effect als een stuk komeet dat neerstort op aarde
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:44 schreef pberends het volgende:
http://www.savelivesinmay.com/
van: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/64952#2689849
Bedankt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Op de 25e is het ook al prijs*klik*
Gezellige boel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |