Ik fietste er vaak recht naar toe als ik naar school ging. Met van die superhelder winterochtenden was 'ie echt briljant mooiquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die was mooi! Kon je vanaf het Leidseplein zelfs met het blote oog zien!
Dat is volgens mij niet waar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ach, 't scheelt een kilometertje of miljoen
ik dacht van niet eigenlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet waar.
Wat ik begrepen heb, is dat dat ding uit elkaar is geknald, en nu zweeft die in ongeveer zestig stukjes, op weg naar de aarde
Het grootste stuk scheelt inderdaad een 10 miljoen kilometer, maar de kleinere stukjes die de staart vormen, zouden best wel eens kunnen inslaan op de aarde.
Het staat in ieder geval vast dat de baan van de aarde door die staart heen gaat.
Niet bepaald Armageddon lijkt mij, eerder een mooi schouwspel aan de hemel.
Inderdaad... Hoe vaak krijg je immers de kans om dood te gaan door middel van Armageddon.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik dacht van niet eigenlijk, maar laten we het hopen
zou wel erg gaaf zijn
![]()
precies 1 keerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:40 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Inderdaad... Hoe vaak krijg je immers de kans om dood te gaan door middel van Armageddon.
dat zal dus niet gaan gebeuren. wedden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:40 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Inderdaad... Hoe vaak krijg je immers de kans om dood te gaan door middel van Armageddon.
Hoeveel levens zet je inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dat zal dus niet gaan gebeuren. wedden?![]()
i killed your cat you druggy bitchquote:
Een wedje heeft toch geen nut.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
dat zal dus niet gaan gebeuren. wedden?![]()
this place was armageddon!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:50 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Een wedje heeft toch geen nut.
Bij een armageddon is de aarde weg. Dus ik ben dood en kan niets van je krijgen.
Bij geen armageddon heb ik de weddenschap verloren en zal ik je dus iets moeten geven.
Nou de aarde nog en jij bent officieel Godquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
i killed your cat you druggy bitch![]()
mijn moeder 28 mei..als het effe kanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou de aarde nog en jij bent officieel GodOf een komeet, om het even
![]()
Maar eh, eind Mei dus heh, scheelt weer een hoop verjaardagen zag ik zonet op de kalender![]()
Met een goede telescoop is die nu al te zien.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:32 schreef uniekje het volgende:
En dan staat er op z'n forum dit:
Events within the next 10 days...
No forthcoming events within the next 10 days found.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |