Hint: Samenvatting.quote:
Hint: reacties zoekt van mensen die in staat zijn meer te lezen dan het eerste het beste Nijntje-boekquote:
Niet zo ongeduldig...quote:
Ik had je verhaal wel gelezen, maar kan je geen relevant advies geven aangezien ik nog nooit iets dergelijks heb ervaren.quote:
ook maar ff wegquote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig...
Jullie zitten beiden met issues, die je voor jezelf moet zien op te lossen, maar waarbij de ander je wel kan steunen.
Ik ben er altijd voor om helemaal eerlijk te zijn in een relatie. Zeggen wanneer je je onzeker voelt, ook al zou dat claimerig kunnen overkomen. Hij kan dan duidelijkheid verschaffen en je gerust stellen/ bevestiging geven. Hem de ruimte geven op zijn tempo wat meer open te worden. Limieten stellen heeft (in dit stadium) imo geen zin.
Tijd en ruimte geven, zonder daarbij je zelf te kort te doen. Maar dat werkt alleen als je het 'vanuit je hart' kunt doen, niet om hem op die manier aan je te binden.
Jíj wilde in eerste instantie toch stoppen?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ja dat ben ik helemaal met je eens, maar het lullige is dus dat er nu dus eigenlijk geen sprake meer is van een "relatie". En daar wringt voor mij ook de schoen, 3 weken lijkt het helemaal koek en ei en hij leek ook superverliefd en nu wil hij er ineens mee stoppen en "kan hij niet voelen". Dat dus![]()
Dit bedoel ik dus.quote:Maar dan stuurt ie dus gisteren wel weer van die lieve mailtjes en smsjes...ik heb er dus maar gewoon lief en enigszins neutraal op gereageerd, niet in de zin van "Ja maar kunnen we het dan TOCH niet proberen blabla", dat leek me vanuit mijn gevoel de beste aanpak, al snap ik ff niks van hem.
Zegt de user die zich Bambi noemt.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Hint: reacties zoekt van mensen die in staat zijn meer te lezen dan het eerste het beste Nijntje-boek
Nee, ik wilde niet stoppen, Ik heb hoog spel gespeeldquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jíj wilde in eerste instantie toch stoppen?
[..]
Dit bedoel ik dus.
Waarom 'gewoon lief en enigszins neutraal' als je er geen zak van snapt?
Vraag hem wat hij bedoelt, zeg dat je in de war raakt, hoe jullie verder zullen gaan.
Tenminste, zo zou ík het doen. Duidelijk zijn naar elkaar.
Dat bedoel ik dus...kerels..!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef MouseOver het volgende:
Ik zit een beetje in dezelfde situatie, maar dan van de andere kant. Ik merk dat het goed lijkt te doen dat m'n vriendin duidelijk laat weten me niet onder druk te willen zetten en gewoon van het moment te willen genieten. Lijkt me in haar plaats vreselijk moeilijk, maar druk erop zetten is een garantie dat het zeker niets wordt dus dit is waarschijnlijk toch de beste oplossing.
Lompe koe!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
daqt bedoel ik dus...kerels..!![]()
Waar komt dat gedrag toch vandaan????????? Leg het eens uit, als man zijnde.
Ja dat snap ik, maar dat weet je toch nooit van te voren, waarom moet het allemaal zo moeilijk gemaakt worden? Waarom krijgen mannen na 3 weken altijd ineens "bin-dings-angst"?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef MouseOver het volgende:
Hij meent het juist goed met je door geen valse beloftes te doen waarvan hij nu weet dat hij er later best wel eens op terug zou komen
Nou, ik vond je reactie ook niet echt ehm... tactisch.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef _Bambi_ het volgende:
En ik ben geen lompe koe, ik ben juist heel gevoelig
Vrouwen zijn veel emotioneler dus hun gevoel is veel sterker en duidelijker. Bij mannen is dat veel onbestemder en dus kun je er moeilijker op vertrouwen. Als door een ingrijpende gebeurtenis in z'n leven dat ook nog eens minder is dan normaal dan is het helemaal lastig om een keuze te maken. Vooral als je serieus om de ander geeft en de keuze niet te lichtvaardig wil maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat weet je toch nooit van te voren, waarom moet het allemaal zo moeilijk gemaakt worden? Waarom krijgen mannen na 3 weken altijd ineens "bin-dings-angst"?
geleerd van "H". winkwink....quote:Op woensdag 12 april 2006 15:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik vond je reactie ook niet echt ehm... tactisch.
Als je tegen hem ook zo doet, dan geef ik jullie weinig kans. Want dan krijg je het nog heel moeiljik hem oprecht de ruimte te geven.
Hij heeft een relatie van 11 jaar en een relatie van 2,5 jaar achter de rug.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat weet je toch nooit van te voren, waarom moet het allemaal zo moeilijk gemaakt worden? Waarom krijgen mannen na 3 weken altijd ineens "bin-dings-angst"?
Ah, u is een kloon van.... Got the hint. Maar dan nog blijft alles staan wat ik schreef.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
geleerd van "H". winkwink....ik ben nu eenmaal getraumatiseerd.
Hooiiiii Moonah..
Nee, die wil hij niet. Kunnen dit soort loze en voorspelbare opmerkingen ajb achterwege blijven want zo'n persoon is hij dus helemaal niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie van 11 jaar en een relatie van 2,5 jaar achter de rug.
Hij heeft geen bindings-angst, hij wil een rebound-scharrel.
Ik zie het nu ookquote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef Moonah het volgende:
Ah, u is een kloon van.... Got the hint. Maar dan nog blijft alles staan wat ik schreef.
Ik speel geen spelletjesquote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef RM-rf het volgende:
Voorlopihg heeft de TS die man nog niet weggeschrikt ... maar idd, zodra zij ultimatums gaat stellen en hem wil 'dwingen' zich vast te leggen, schrikt ze hem af en reageert hij gelijk door de relatie weer op te zeggen ....
de oplossing lijkt dan gewoon om hem die ruimte te geven... als hij een keertje 2 dagen geen SMS-je stuurt, lààt hem dat gewoon niet doen, waarschijnlijk heeft hij eventjes een paar dagen geen behoefte aan contact...
je kunt hem zelf wel een sms-je sturen of opbellen, maar altijd in het begrip dat je hem ook zijn ruimte moet laten...
Je kunt hem moeilijk dwingen om vervolgens 24 uur per dag en 7 dagen eper week met jou door te brengen, ook al is dat misschien in jouw romantische wereld een teken van onvoorwaardelijke liefde .....
Ik denk dat het voor de TS zinnig is om een beetje te wennen aan wat meer afstandelijkheid in een relatie, niet zoveel afhankelijk zijn van de ander, zeker als ze al meermaals gekwetst is, is het goed niet zozeer aan mensen te gaan 'Hangen' .....
Voor hem zal het essentieel zijn dat hij wel leert gewoon zich kwetsbaar op te stellen, en het overlijden van zijn zoontje, zal hij gewoon moeten verwerken, desnoods kan het mogelijk een optie zijn om therapie te volgen daarvoor, om te leren dat te verwerken ...
Hij komt over alsof hij dat gebeuren gewoon absoluut niet heeft verwerkt.
zoals nu de personages beschrijven zijn, denk ik dat de TS en die man allerminst bij elkaar passen .... ze mogelijk elkaar veel pijn gaan doen als ze beide niet aanpassen ...
de TS kan beter ophouden met het spelen van 'spelletjes' in de hoop hem vaster aan zich te binden.... hij is geen 'poppetje' om mee te spelen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie van 11 jaar en een relatie van 2,5 jaar achter de rug.
Hij heeft geen bindings-angst, hij wil een rebound-scharrel.
Ik kan best goed alleen zijn, als ik maar weet dat het "goed" zit, als ik twijfel dan krijg ik dus die onrust ..quote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef RM-rf het volgende:
Voorlopihg heeft de TS die man nog niet weggeschrikt ... maar idd, zodra zij ultimatums gaat stellen en hem wil 'dwingen' zich vast te leggen, schrikt ze hem af en reageert hij gelijk door de relatie weer op te zeggen ....
de oplossing lijkt dan gewoon om hem die ruimte te geven... als hij een keertje 2 dagen geen SMS-je stuurt, lààt hem dat gewoon niet doen, waarschijnlijk heeft hij eventjes een paar dagen geen behoefte aan contact...
je kunt hem zelf wel een sms-je sturen of opbellen, maar altijd in het begrip dat je hem ook zijn ruimte moet laten...
Je kunt hem moeilijk dwingen om vervolgens 24 uur per dag en 7 dagen eper week met jou door te brengen, ook al is dat misschien in jouw romantische wereld een teken van onvoorwaardelijke liefde .....
Ik denk dat het voor de TS zinnig is om een beetje te wennen aan wat meer afstandelijkheid in een relatie, niet zoveel afhankelijk zijn van de ander, zeker als ze al meermaals gekwetst is, is het goed niet zozeer aan mensen te gaan 'Hangen' .....
Voor hem zal het essentieel zijn dat hij wel leert gewoon zich kwetsbaar op te stellen, en het overlijden van zijn zoontje, zal hij gewoon moeten verwerken, desnoods kan het mogelijk een optie zijn om therapie te volgen daarvoor, om te leren dat te verwerken ...
Hij komt over alsof hij dat gebeuren gewoon absoluut niet heeft verwerkt.
zoals nu de personages beschrijven zijn, denk ik dat de TS en die man allerminst bij elkaar passen .... ze mogelijk elkaar veel pijn gaan doen als ze beide niet aanpassen ...
de TS kan beter ophouden met het spelen van 'spelletjes' in de hoop hem vaster aan zich te binden.... hij is geen 'poppetje' om mee te spelen.
Dat is het niet, hij is echt totaal geen rebound-persoonquote:Op woensdag 12 april 2006 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.
Maar buiten dat: typisch gevalletje rebound.
Oh, pleasequote:Op woensdag 12 april 2006 15:42 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Dat is het niet, hij is echt totaal geen rebound-persoon
eh.. Dat doet-ie toch ook?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:49 schreef _Bambi_ het volgende:
Wat een kortzichtige reactie zeg, als zoiets gebeurt kan kan je daar echt wel 5 jaar of langer last van hebben imo. Zijn vorige relatie had daar ook onder te lijden omdat hij zich niet kan "geven". Als ik een rebound-kipje was voor hem zou ie me wel lekker blijven gebruiken toch.
jaja, het is 'zijn' schuld dat jij onzeker bent .....quote:Op woensdag 12 april 2006 15:41 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ik kan best goed alleen zijn, als ik maar weet dat het "goed" zit, als ik twijfel dan krijg ik dus die onrust ..
eh...nee?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
eh.. Dat doet-ie toch ook?
Maar goed, het werd natuurlijk tijd voor een nieuwe verhaallijn in de soap.
Okay, misschien ben je geen rebound-kippetje voor hem. Maar hoe je het ook went of keert, hij heeft op dit moment geen behoefte aan dan wel kracht voor een serieuze relatie.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:49 schreef _Bambi_ het volgende:
Wat een kortzichtige reactie zeg, als zoiets gebeurt kan kan je daar echt wel 5 jaar of langer last van hebben imo. Zijn vorige relatie had daar ook onder te lijden omdat hij zich niet kan "geven". Als ik een rebound-kipje was voor hem zou ie me wel lekker blijven gebruiken toch.
Nee hoor, dat is niet zijn schuld, en daarom probeer ik dat ook niet op hem te projecteren, al is dat moeilijk omdat ik zelf dus ook nog niet al te stevig in mijn schoenen sta.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jaja, het is 'zijn' schuld dat jij onzeker bent .....
voral blijven volhouden, dan blijven je mannen weglopen en wordt je zelf enkel nog onzekerder en ga je nog meer spelletjes spelen .... je zit gewoon vast in een continu doorlopende spiraal... maar ik denk dat je voorgaande usert dat ook te wel te horen heeft gekregen ...
Tuurlijk moet ie dat zelf doen. Maar ik vroeg me gewoon af hoe ik hem daar het beste in kan steunen..maar dat is dus onmogelijk vlgs jou?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, misschien ben je geen rebound-kippetje voor hem. Maar hoe je het ook went of keert, hij heeft op dit moment geen behoefte aan dan wel kracht voor een serieuze relatie.
Hij zal toch eerst in het reine moeten komen met zijn gevoelens en verdriet eer hij zich wel voor de volle honderd procent kanen wil geven in een relatie.
En ik denk ook dat jij hem daar niet bij kunt helpen. Dat moet ie toch echt zelf doen.
Als hij daarom vraagt er voor hem zijn. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef _Bambi_ het volgende:
Tuurlijk moet ie dat zelf doen. Maar ik vroeg me gewoon af hoe ik hem daar het beste in kan steunen..
Dat dus.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef RM-rf het volgende:
voral blijven volhouden, dan blijven je mannen weglopen en wordt je zelf enkel nog onzekerder en ga je nog meer spelletjes spelen .... je zit gewoon vast in een continu doorlopende spiraal...
Ga maar eens een keer goed met jezelf aan de slag.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef Moonah het volgende:
Jullie zitten beiden met issues, die je voor jezelf moet zien op te lossen, maar waarbij de ander je wel kan steunen.
quote:
Ja, dat wil ik ookquote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij daarom vraagt er voor hem zijn. Niets meer, niets minder.
^ Zij snapt 't.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:04 schreef SHE het volgende:
Misschien een idee gewoon lief voor hem en voor jezelf te zijn. Niet te denken in termen als moeten, tijd en afspraken, maar de dingen nemen zoals ze komen.
Tenminste...als je echt van hem onder de indruk bent.
Ik ben heus geen mental case omdat ik een slechte ervaring heb hoor, actie-reactie toch? lijkt me erg logisch...Ik weet heus wel waar het vandaan komt en wat ik eraan moet doen, beschik nog wel over watintrospectief vermogenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Ga maar eens een keer goed met jezelf aan de slag.
Of niet natuurlijk...![]()
Oh en Cc, Hoe je het went of keert...?![]()
Hey SHE, je "kent" me wel hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 16:04 schreef SHE het volgende:
Ik ken jullie niet en kan een repliek alleen baseren op wat je hier neerpent.
met dit gegeven kan ik niet anders zeggen dan dat ik je een beetje een gevoelloos mormel vind, met het empathisch vermogen van een ss-er.
ik vind ook dat je in deze wel erg veel bezig bent met je eigen bevrediging en zijn signalen ( die voor mij heel helder zijn ) compleet negeert.
Ik heb niet de wijsheid in pacht hoor, want ik ben ook nog behoorlijk socially challenged, maar dit was zo'n beetje het eerste gevoel wat ik erbij kreeg.
Misschien een idee gewoon lief voor hem en voor jezelf te zijn. Niet te denken in termen als moeten, tijd en afspraken, maar de dingen nemen zoals ze komen.
Tenminste...als je echt van hem onder de indruk bent.
Trust me, dan boeien verbintenissen, afspraken en dergelijken je voor geen meter meer, hoe onzeker je ook bent.
Uit de OP maak ik meer op dat jij wilt dat hij er voor jou is wanneer jou dat uitkomt.quote:
Gaat er meer om dat "hij" het topic niet kan vinden door te zoeken op mn usernamequote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is een kloon trouwens nog nooit zo snel ontmaskerd ... door eigen toedoen.
Maar daarbuiten: als jezelf nu zo wiebelig in je schoenen staat, zorg er dan eerst eens voor dat je wat zekerder in je schoenen komt te staan alvorens weer een gebed zonder end relatie na te streven.
Vind je dat? waar maak je dat uit op dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Uit de OP maak ik meer op dat jij wilt dat hij er voor jou is wanneer jou dat uitkomt.
#quote:Op woensdag 12 april 2006 16:10 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Hey SHE, je "kent" me wel hoor
Maar goed, wat zijn die heldere signalen dan volgens jou? En idd, ik ben bang om grip te verliezen en probeer daarom op een foute manier commitments te forceren.....komt ook doordat ik zelf wat wiebelig in mn schoenen sta momenteel....ik wil juist heel graag lief voor hem zijn en besef dat ik hem veel te veel onder druk heb gezet, en dat heb ik hem gisteren ook geschreven...hij reageerde door te zeggen dat hij veel bewondering had voor hoe ik ermee omging en hij "ontspande" duidelijk, dus ik ga er wat bewuster mee aan de gang
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:05 schreef Liewec het volgende:
Ja maar dan mag ie zo onderhand wel eens professionele hulp zoeken, kom op zeg. Als ie zo aardig kan verwoorden waar ie mee zit, dan moet ie er wat aan doen. Zoek een goeie psycholoog (eentje waarmee het klikt) en laat hem daar wat EMS-sessies of zo doen.
Daar heb ik het toch ook niet over?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:15 schreef _Bambi_ het volgende:
Ja en wist ik veel van te voren...hij deed hartstikke veel moeite voor me...we clickten ontzettend, konden goed praten etc..dan ga je ook niet eerst een vragenlijst indienen waarop iemand al z'n emoionele defecten moet aankruisen toch..
Dat andere Latijnse Mixjequote:
He... ik voel me meteen weer beterquote:wat voor mij helder is, is dat hij wil genieten van het hier en nu. Dat hij je leuk genoeg vind om tijd mee door te brengen en dat zijn interesse verder reikt dan de beef tussen je benen ( excusez le mot )
Nou, ik vind dat persoonlijk vrij helder.
Het werpt slechts een smet op dit samenzijn als je krampachtig vasthoud aan bevestiging , die helemaal geen bevestiging is. Je hebt bevestiging genoeg lijkt me, hij is graag bij je, schenkt je zijn onverdeelde aandacht en deelt ook vrij persoonlijke aspecten.
Koester dat...een relatie heeft niets van doen met uitgsproken verbintenis, afspraken of deals.
Liefde geeft vrijheid..meer dan je je kunt voorstellen.
Knoop je deze even goed in ogen!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef SHE het volgende:
wat voor mij helder is, is dat hij wil genieten van het hier en nu. Dat hij je leuk genoeg vind om tijd mee door te brengen en dat zijn interesse verder reikt dan de beef tussen je benen ( excusez le mot )
Nou, ik vind dat persoonlijk vrij helder.
Het werpt slechts een smet op dit samenzijn als je krampachtig vasthoud aan bevestiging , die helemaal geen bevestiging is. Je hebt bevestiging genoeg lijkt me, hij is graag bij je, schenkt je zijn onverdeelde aandacht en deelt ook vrij persoonlijke aspecten.
Koester dat...een relatie heeft niets van doen met uitgsproken verbintenis, afspraken of deals.
Liefde geeft vrijheid..meer dan je je kunt voorstellen.
Heb ik pas geinstalleerd, voeg me maar toe honquote:Op woensdag 12 april 2006 16:23 schreef Oblivion het volgende:
Jij had geen msn...![]()
En how the fuck kom jij weer in zo'n situatie?
Geen druk zetten, dan ben je hem kwijt. PLEASE doe het nou een keer niet!
*Met vuist op tafel slaat.
[..]
Knoop je deze even goed in ogen!![]()
dat hebben wel meer mensen geloof ikquote:Op woensdag 12 april 2006 16:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]
soms kan ik je wel slaan en soms wel knuffelen
Dan kom je hier maar narren en piepen...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:28 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Heb ik pas geinstalleerd, voeg me maar toe hon
En ja mama, ik zal braaaf zijn en hem met rust laten...Heb hem ook al gezegd dat ik het initiatief aan hem over laat om mij te contacteren omdat ik hem niet het gevoel wil geven hem te willen claimen oid...en idd, SHE spreekt wijze woorden
Ja, maar mannen boven de 30 die nog bij hun mama wonen kom je ook niet zo snel tegen he...en zo ja dan is daar heel wat mis mee denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch ook niet over?
Ik heb het er over dat je eerst eens tijd voor jezelf moet nemen alvorens je als een Moeder Theresia op te werpen in een bij voorbaat al moeizame relatie.
Mijn post ging niet over hem, maar over jou.
Volgens mij heb je verkeerd gequote, want dit slaat zo ontzettend niet terug op mijn post...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef _Bambi_ het volgende:
Ja, maar mannen boven de 30 die nog bij hun mama wonen kom je ook niet zo snel tegen he...en zo ja dan is daar heel wat mis mee denk ik
Maar zoals ik zei; sommige dingen kom je pas achter als je al gevoelens hebt voor iemand...en dan gooi je diegene niet zomaar overboord toch...
Moet ik zeker weer naar ONZquote:Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan kom je hier maar narren en piepen...![]()
Als je het maar niet bij hem doet.
Nee, je zei dat ik me niet als Moeder Theresa moest opwerpen, waarop ik zei dat dat wel makkelijk gezegd is maar als je er eenmaal achter komt dat iemand bepaalde issues heeft je vaak al met je gevoel in de relatie zit en dus niet zo makkelijk zegt: "Oke, geen moeder Theresa, zoek het maar uit".quote:Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verkeerd gequote, want dit slaat zo ontzettend niet terug op mijn post...
Misschien schept hij een sadistisch genoegen uit het feit dat je zaken overanalyseert en wilde hij je nog wat extra stof tot nadenken gevenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Moet ik zeker weer naar ONZ![]()
Maar goed, officieel is het nu dus over maar ik wacht wel ff af...![]()
Hij heeft iig nog een cadeautje voor me gekocht gisteren dus...of zou dit een pleister op de wond zijn?
Oh heh EMDR is de naam, my bad... Dat is een redelijk nieuwe techniek die er voor probeert te zorgen dat je traumatische gebeurtenissen in je leven meer objectief kunt beschouwen dan vol met emoties... Dan kan hij de dood van zijn kind meer als een 'gebeurtenis' in zijn leven zien i.p.v. een onderwerp waar hij direct door volschiet/vastloopt/blokkeert etc.quote:
Je kunt het niet pushen... hij moet het toch zelf doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ie dat zelf doen. Maar ik vroeg me gewoon af hoe ik hem daar het beste in kan steunen..maar dat is dus onmogelijk vlgs jou?
Moeder Theresia (God hebbe haar zielquote:Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef _Bambi_ het volgende:
Nee, je zei dat ik me niet als Moeder Theresa moest opwerpen, waarop ik zei dat dat wel makkelijk gezegd is maar als je er eenmaal achter komt dat iemand bepaalde issues heeft je vaak al met je gevoel in de relatie zit en dus niet zo makkelijk zegt: "Oke, geen moeder Theresa, zoek het maar uit".
Zoals de Duitsers zeggen:Genau.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moeder Theresia (God hebbe haar ziek) was de tweede stap. Eerste stap is zelf minder wiebelig in het leven staan. En dat gaat moeilijk lukken als je teveel gefocust bent op een ander. dat bedoelde ik
.
Hij heeft iets leuks voor je gekocht PUNTquote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Moet ik zeker weer naar ONZ![]()
Maar goed, officieel is het nu dus over maar ik wacht wel ff af...![]()
Hij heeft iig nog een cadeautje voor me gekocht gisteren dus...of zou dit een pleister op de wond zijn?
Volgaarnequote:Op woensdag 12 april 2006 18:53 schreef Moonah het volgende:
Moet ik ff mijn vorige post editten Bambibeeb?
I know....ben gewoon niet zo goed in afwachtenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Oblivion het volgende:
Ja en?
Hij heeft ook de hele dag aan je gedacht.
Zoals Cc al zei: focus op eigen leven als hij diegene is, dan komt hij wel...![]()
Je hoeft niet af te wachten, er is immers niks meer om af te wachten...quote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
I know....ben gewoon niet zo goed in afwachten
En het was allemaal zo leuk enzo
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je hoeft niet af te wachten, er is immers niks meer om af te wachten...![]()
So back in the saddle! Jippiejahee!![]()
Nee, dat is ook jouw probleem...quote:
Mensje mensje, wat heeft die andere vent toch met je gedaan...? (En jij jezelf...quote:
Welke wereld bedoel je? De wereld van vrouwen die graag eens een vent willen treffen die voor hun gaat, zonder "ja maar"?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mensje mensje, wat heeft die andere vent toch met je gedaan...? (En jij jezelf...)
Ondanks dat je van hem af ben leef je nog in die wereld.
Ja, dat is ook zo klote...ik weet gewoon niet hoe zoiets moet voelen, is moeilijk om iemand daarin te steunen want alles wat je zegt klinkt zo... loos.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:51 schreef Oblivion het volgende:
Oh en om terug te komen op het rouwverhaal....
Dat is moeilijke materie, ouders die hun kinderen overleven.
Zeer verdrietig. Maar dat wist je al.
Geduld heeeeeeeeeel veel geduld.
Aan jou om het te hebben.
Die sukkel zijn wereld, aantrekken, loslaten, aantrekken, loslaten, aantrekken, liegen en loslaten.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Welke wereld bedoel je? De wereld van vrouwen die graag eens een vent willen treffen die voor hun gaat, zonder "ja maar"?
Ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef _Bambi_ het volgende:
Ja, dat is ook zo klote...ik weet gewoon niet hoe zoiets moet voelen, is moeilijk om iemand daarin te steunen want alles wat je zegt klinkt zo... loos.
Daarom reageer ik ook zo krampachtig op allesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die sukkel zijn wereld, aantrekken, loslaten, aantrekken, loslaten, aantrekken, liegen en loslaten.
Is ie niet waard, maar dat wist je ook al...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Daarom reageer ik ook zo krampachtig op alles![]()
Check my profilequote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is ie niet waard, maar dat wist je ook al...![]()
Ik kan je niet vinden op msn...oude adres?
quote:
Wat ben je toch een tegenstrijdig wezenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Nee, ik wilde niet stoppen, Ik heb hoog spel gespeeld
Omdat jij druk op hem begon te leggen en duidelijkheid eiste. Het mooie is dat hij je dat juist niet heeft gegeven en hij je nu enkel nog meer fascineert.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef _Bambi_ het volgende:
En toch schijn je er een neus voor te hebben, voor dramaquote:Op woensdag 12 april 2006 16:15 schreef _Bambi_ het volgende:
Ja en wist ik veel van te voren
Nee zeg, stel je voor. Als jij een dergelijke lijst had ingevuld, was hij gillend weg gerend.quote:...hij deed hartstikke veel moeite voor me...we clickten ontzettend, konden goed praten etc..dan ga je ook niet eerst een vragenlijst indienen waarop iemand al z'n emoionele defecten moet aankruisen toch..
Het is heel vaak uitgeweest. het duurde 2,5 jaar maar alle tijd die ze samen doorbrachten maar een paar maandenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Xennia.
Al blijf ik van mening dat hij gewoon een rebound-scharrel wil(de). Je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat zijn vorige relatie 2,5 jaar stand heeft weten te houden als hij al vanaf het begin liep te piepen dat-ie zich niet emotioneel kan binden.
Verliefd heeft ie niet gezegd hoor. Niet in die bewoording.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:47 schreef Nies het volgende:
Wat maak je je toch druk!
Jeetje, hij zegt dat ie verliefd is, wat wil je nu nog meer? De trouwdata alvast plannen?
Laat het gaan, het loopt wel los.
Je kan niets anders doen dan hem respecteren en accepteren zoals ie is. Dusdanig hoge eisen stellen zoals je nu doet jaag je hem (terrecht) alleen maar mee weg.
De tijd zal het leren, maar meer dan afwachten kun je niet doen.
Je bent met deze man weer helemaal terug bij af. Je bent weer signalen en verborgen boodschappen aan het zoeken. Neem een beetje emotionele afstand, want hij heeft je helemaal in zijn macht. Hij bepaalt jouw gevoel volledig. Probeer je ook goed te voelen zonder hem.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:46 schreef _Bambi_ het volgende:
Hey Xen, ik dacht al waar blijf je
Maar goed, even de laatste update, nadat ik hem dus gisteren via mail had medegedeeld dat ik het allemaal wel snapte en het initiatief van zijn kant zou laten komen belde hij vanavond (net dus) hijhad cursus gegegeven en belde me al in de auto. Het hele gesprek ging alleen over ditjes en datjes en dat hij een woning zoekt enzoToen het te lang ging duren stelde hij voor om op msn over te stappen en dus hebben we nog ff gemsnd, het ging weer over vanalles maar redelijk neutraal allemaal. En hij heeft dus een cadeautje voor me gekocht waarvan hij niet wilde zeggen wat het was, maar hij kwam het wel langs brengen en dan wilde hij samen een Dvd-tje kijken..alleen dit weekend was hij druk dus dat werd volgende week.
Oh ja, hij zei ook nog "Je had zeker niet verwacht dat ik zou bellen, of wel? "
Ik zei van wel alleen niet meteen de volgende dag al.
Maar goed, hij zei geen snoepie tegen me
Is dit nu positief of niet?????
Oh, je bent dus eigenlijk de 2e rebound-scharrel na z'n relatie van 11 jaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:47 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Het is heel vaak uitgeweest. het duurde 2,5 jaar maar alle tijd die ze samen doorbrachten maar een paar maanden
Ik voel me best goed verderquote:Op donderdag 13 april 2006 00:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent met deze man weer helemaal terug bij af. Je bent weer signalen en verborgen boodschappen aan het zoeken. Neem een beetje emotionele afstand, want hij heeft je helemaal in zijn macht. Hij bepaalt jouw gevoel volledig. Probeer je ook goed te voelen zonder hem.
Kan je je kapotte grammofoonplaat ergens anders gaan afspelen? Je hebt je punt nu wel; duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, je bent dus eigenlijk de 2e rebound-scharrel na z'n relatie van 11 jaar.
De perfecte man bestaat dan ook nietquote:Op donderdag 13 april 2006 00:51 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ik voel me best goed verder
Maar give me a break, dit is net een dag geleden gebeurd, en het leek allemaal koek en ei![]()
Ik bedoel dat je je direct zorgen gaat maken omdat hij je geen koosnaampje gaf.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:51 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ik voel me best goed verder
Maar give me a break, dit is net een dag geleden gebeurd, en het leek allemaal koek en ei![]()
Als jij dat nou ook gedaan had na je eerste drama-topique.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:52 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Kan je je kapotte grammofoonplaat ergens anders gaan afspelen? Je hebt je punt nu wel; duidelijk gemaakt.
Op zich blijft het hetzelfde, of je neemt er genoegen mee met wat hij zegt of niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:50 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Verliefd heeft ie niet gezegd hoor. Niet in die bewoording.
Tja, alleen wat hij heeft verteld natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je je direct zorgen gaat maken omdat hij je geen koosnaampje gaf.
Er is trouwens nog iets waarbij er wat alarmbellen gaan rinkelen. Die ex-vrouw he, die hem niet meer binnen laat om de kinderen te zien. Weet je daar iets meer over? Over de reden?
Als jij je dan gewoon tot lurken beperkt...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook gedaan had na je eerste drama-topique.
Maar goed, luisteren doe je niet, en leren al helemaal niet. Ik zie de volgende V-soap wel weer verschijnen.
DIT vind ik eng.......quote:Op donderdag 13 april 2006 00:46 schreef _Bambi_ het volgende:
Hey Xen, ik dacht al waar blijf je
Wat ben je weer scherp vandaag
Maar goed, even de laatste update, nadat ik hem dus gisteren via mail had medegedeeld dat ik het allemaal wel snapte en het initiatief van zijn kant zou laten komen belde hij vanavond al (net dus)
Hij had cursus gegegeven en belde me al in de auto op weg naar huis.
Het hele gesprek ging alleen over ditjes en datjes en dat hij een woning zoekt enzoToen het te lang ging duren stelde hij voor om op msn over te stappen en dus hebben we nog ff gemsnd, het ging weer over vanalles maar redelijk neutraal allemaal. En hij heeft dus een cadeautje voor me gekocht waarvan hij niet wilde zeggen wat het was, maar hij kwam het wel langs brengen en dan wilde hij samen een Dvd-tje kijken (
Uh-uh)..alleen dit weekend was hij druk dus dat werd volgende week.
Oh ja, hij zei ook nog "Je had zeker niet verwacht dat ik zou bellen, of wel? "
Ik zei van wel alleen niet meteen de volgende dag al.
Maar goed, hij zei geen snoepie tegen me
Is dit nu positief of niet?????
Nee, dat blijft natuurlijk gissen maar ik heb er mijn vraagtekens bij.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:57 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Tja, alleen wat hij heeft verteld natuurlijk.
Toen dat kindje was overleden wilde zij meteen een derde, hij eigenlijk niet maar ze heeft dat er een soort doorgeduwd, ze waren toen al behoorlijk uit elkaar gegroeid en vervolgens kreeg zij een verhouding met een vriend van hem...en belde hem op dat hij niet meer thuis hoefde te komen (hij zat toen toevallig op de koffie bij de meid die daarna zijn vriendin werd).
Een paar dagen later heeft ze zich bedacht en vroeg hem of ie toch wilde terug komen, maar hij was er klaar mee. Hij zegt zelf dat hij denkt dat zij zo fel op hem is omdat hij daar toen niet op in is gegaan. Verder weet je het natuurlijk niet.
Oh hij kent internet down en out, dus zo'n site vinden moet voor hem niet zo'n probleem zijn. Het vreemde is dat hij er dus wel heeel veel over praat, we hebben het er net ook nog over gehad, en dan komt alles er redelijk makkelijk uit. Ik vroeg hem HOE hij zichzelf dan precies afsluit maar dat kon hij niet uitleggen.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, dat blijft natuurlijk gissen maar ik heb er mijn vraagtekens bij.
Over die rouwverwerking: ontkenning is een eenvoudig mechanisme maar het haalt je altijd weer in. Ik kan me zo voorstellen dat het hem wellicht afschrikt om professionele hulp te zoeken en dat is ook lang niet altijd nodig. Mijn ouders hebben er veel aan gehad om op internet met lotgenoten te praten. Dat is een stuk laagdrempeliger, maar kan evenzo effectief zijn. Misschien kun je hem eens wijzen op het bestaan van dergelijke sites, maar uiteindelijk moet hij het toch zelf doen.
Als hij erover praat, vertelt hij dan ook wat het emotioneel met hem doet of vertelt hij slechts de feiten? Alsof het eigenlijk over iemand anders gaat en hij het allemaal van een afstandje bekijkt?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:07 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oh hij kent internet down en out, dus zo'n site vinden moet voor hem niet zo'n probleem zijn. Het vreemde is dat hij er dus wel heeel veel over praat, we hebben het er net ook nog over gehad, en dan komt alles er redelijk makkelijk uit. Ik vroeg hem HOE hij zichzelf dan precies afsluit maar dat kon hij niet uitleggen.
(Wat ik ook wel weer begrijp).
Dat laatste, het komt koud over.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als hij erover praat, vertelt hij dan ook wat het emotioneel met hem doet of vertelt hij slechts de feiten? Alsof het eigenlijk over iemand anders gaat en hij het allemaal van een afstandje bekijkt?
Stuur maar doorquote:Op donderdag 13 april 2006 01:13 schreef _Bambi_ het volgende:
Vind je het goed als ik je een briefje mail wat hij me gisteren heeft geschreven? Ik ben wel benieuwd naar jou visie erop, maar ik wil het niet hier plaatsen
het is een ongewone, ongepaste opmerkingquote:
Neuh, dat gaat niet gebeuren denk ik zo.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Als jij je dan gewoon tot lurken beperkt...
Karmaquote:Op donderdag 13 april 2006 01:19 schreef SHE het volgende:
persoonlijk heb ik na dit topic al zoiets van fuck 'm ...zoveel toestanden, zo weinig 'echts' ..
ze draaien beiden om elkaar heen als 2 kleuters op een speeltoestel, met de nadruk op 'speel'
Je wilt hem afpakkenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:19 schreef SHE het volgende:
persoonlijk heb ik na dit topic al zoiets van fuck 'm ...
Die is dan wel weer grappigquote:Op donderdag 13 april 2006 01:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je wilt hem afpakken.
Hij was dus niet te emotioneel instabiel om je nog even een veeg te geven?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:21 schreef _Bambi_ het volgende:
Na die brief is ie dus nog gekomen en blijven slapenen gisteren kreeg ik dus nog mailtjes etc etc. Ff voor de chronologie.
Maar SHE, wat is dan de scheidingslijn tussen jezelf in de prooi-positie manouvreren en iemand ruimte geven..?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:19 schreef SHE het volgende:
[..]
het is een ongewone, ongepaste opmerking
het kan in mijn optiek maar 2 dingen betekenen;
of bambs is echt doorgeslagen en heeft zichzelf in de prooi positie gemanoevreerd , wat hem gezien zijn historie ergens wel erg goed uitkomt.
of hij is echt onblivious en dan moet ze sowieso bij 'm vandaan blijven.
persoonlijk heb ik na dit topic al zoiets van fuck 'm ...zoveel toestanden, zo weinig 'echts' ..
ze draaien beiden om elkaar heen als 2 kleuters op een speeltoestel, met de nadruk op 'speel'
hoho..karma doet zijn werk ook in dit levenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:22 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik in een vorig leven fout heb gedaan![]()
naar je hotmail? Ik ga nog ff kijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet naar wie je het wel hebt verstuurd maar iig niet naar mij![]()
Nee, dat is ook wat te hoog gegrepen. Je weet niet eens wat je in dit leven fout hebt gedaanquote:Op donderdag 13 april 2006 01:22 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik in een vorig leven fout heb gedaan![]()
Ik ben altijd lief geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 01:24 schreef SHE het volgende:
[..]
hoho..karma doet zijn werk ook in dit leven![]()
Daar zit echt een hele wereld tussen...dat je de vraag stelt uberhaupt, is voor mij een bevestiging dat je het idd niet begrepen hebt. Misschien omdat je gewoon verlangt naar een liefde, of omdat je niet beter weet....quote:Op donderdag 13 april 2006 01:24 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Maar SHE, wat is dan de scheidingslijn tussen jezelf in de prooi-positie manouvreren en iemand ruimte geven..?
Heb het nog eens verstuurdquote:Op donderdag 13 april 2006 01:24 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
naar je hotmail? Ik ga nog ff kijken
Ah hebbes, alleen ik kan het niet openen omdat hij het bestand niet kan vindenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:24 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
naar je hotmail? Ik ga nog ff kijken
Oke, maar als hij dus zegt "Ik kom vlgd week je cadeautje brengen/dvd kijken want dit weekend ben ik druk" en ik zeg "dat is ok" stel ik me dan als prooi op of als ruimte-gevend persoonquote:Op donderdag 13 april 2006 01:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar zit echt een hele wereld tussen...dat je de vraag stelt uberhaupt, is voor mij een bevestiging dat je het idd niet begrepen hebt. Misschien omdat je gewoon verlangt naar een liefde, of omdat je niet beter weet....
maar iemand de ruimte geven, is iets heeel anders, dan jezelf als prooi opstellen.
en het sleutelwoord hier is, zelfrespect.
Grr..zal het wel copy-pastenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah hebbes, alleen ik kan het niet openen omdat hij het bestand niet kan vinden![]()
Je zei toch dat het uit was?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:21 schreef _Bambi_ het volgende:
Na die brief is ie dus nog gekomen en blijven slapen![]()
Hey, ik hier?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je zei toch dat het uit was?
Nu heeft hij je precies waar hij je hebben wil. Hij kan je neuken, zonder dat hij zich aan je hoeft te binden.
Oh, was MUUS maar hier
![]()
Hij is dus absoluut geen user, echt niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je zei toch dat het uit was?
Nu heeft hij je precies waar hij je hebben wil. Hij kan je neuken, zonder dat hij zich aan je hoeft te binden.
Oh, was MUUS maar hier
![]()
prooi, want dvd kijken , betekent neuken...dat weet toch elke vrouw...of zeg ik nu iets heel vreemds?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:28 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke, maar als hij dus zegt "Ik kom vlgd week je cadeautje brengen/dvd kijken want dit weekend ben ik druk" en ik zeg "dat is ok" stel ik me dan als prooi op of als ruimte-gevend persoon![]()
Ja dat weet ik ook wel, we haalden de voorfilmpjes nog niet eens tot nu toequote:Op donderdag 13 april 2006 01:31 schreef SHE het volgende:
[..]
prooi, want dvd kijken , betekent neuken...dat weet toch elke vrouw...of zeg ik nu iets heel vreemds?
Nou ja, ik vind het ook gezellig als ie het persoonlijk komt brengen en dan schop ik hem niet meteen van de drempel af natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:31 schreef SHE het volgende:
[..]
prooi, want dvd kijken , betekent neuken...dat weet toch elke vrouw...of zeg ik nu iets heel vreemds?
en als dat cadeautje zo profound was, dan had hij het op een heel andere manier bij je gekregen , op een moment, voor jou alleen..om in stilte van te genieten.
Als ik jou was, zou ik niet te veel op je eigen oordeel-vermogen vertrouwen. Beoordeel een man (of eigenlijk ieder mens) aan zijn daden, niet aan zijn woordenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:31 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Hij is dus absoluut geen user, echt niet.
Ik had gezegd: neem nog maar wat meer tijd voor jezelf en kom volgende maand maar terug. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij altijd tot zijn beschikking staat, maar hij niet tot het jouwequote:Op donderdag 13 april 2006 01:33 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, we haalden de voorfilmpjes nog niet eens tot nu toe
Maar goed, wat had jij dan gedaan/gezegd in mijn plaats?
Je moet niet altijd zo verdomde beschikbaar zijn. Nu kom je zo makkelijk en wanhopig over.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:33 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, we haalden de voorfilmpjes nog niet eens tot nu toe
Maar goed, wat had jij dan gedaan/gezegd in mijn plaats?
Er ligt een heel scala aan handelingen tussen hem uit je huis trappen en hem neuken..quote:Op donderdag 13 april 2006 01:34 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het ook gezellig als ie het persoonlijk komt brengen en dan schop ik hem niet meteen van de drempel af natuurlijk.
Oke...maar ik kan toch nog steeds zeggen dat ik niet kan als hij volgende week belt.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had gezegd: neem nog maar wat meer tijd voor jezelf en kom volgende maand maar terug. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij altijd tot zijn beschikking staat, maar hij niet tot het jouwe
Jij kunt ook wel grappig zijn hoor, daar niet van. En volgens mij ben je best in staat om in ieder geval een beetje objectief naar je eigen situatie te kijken. Alleen krijg je (volgens mij dan) een accuut geval van weke knietjes wanneer je je onderwerp van affectie spreekt of ziet.quote:
Yep. You're right, ik heb het gesprek ook zelf afgekapt hoor, net.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet niet altijd zo verdomde beschikbaar zijn. Nu kom je zo makkelijk en wanhopig over..
Als een vent zegt dat je moet springen, kan je ook gewoon blijven staan en zeggen dat hij de blubberschijt kan krijgen. Zo moeilijk is het niet.
Ik heb je gemistquote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet niet altijd zo verdomde beschikbaar zijn. Nu kom je zo makkelijk en wanhopig over..
Als een vent zegt dat je moet springen, kan je ook gewoon blijven staan en zeggen dat hij de blubberschijt kan krijgen. Zo moeilijk is het niet.
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke...maar ik kan toch nog steeds zeggen dat ik niet kan als hij volgende week belt.
Ja, dat grijsgebied noemen we " DVD'tjes kijken"quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Er ligt een heel scala aan handelingen tussen hem uit je huis trappen en hem neuken..
ik denk , ik meld het toch even![]()
Dat zou theoretisch kunnen, maar jij en ik weten allebei dat je dat niet gaat doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke...maar ik kan toch nog steeds zeggen dat ik niet kan als hij volgende week belt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat zou theoretisch kunnen, maar jij en ik weten allebei dat je dat niet gaat doen.
Zeg, MUUSje, zou je misschien (als het je uitkomt hoor)....quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als een vent zegt dat je moet springen,
eh.. Laat maar.quote:kan je ook gewoon blijven staan en zeggen dat hij de blubberschijt kan krijgen. Zo moeilijk is het niet.
Nee serieus, hij is echt megalief voor me, richt zich helemaal op mij, en ook daarna nog, me vasthouden en over m'n wangetje kriebelen en lief kijken..niet zo van "Hop erop" en klaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:43 schreef SHE het volgende:
Dat is geen sex hoor...dat is gewoon geneukt worden..
En dan stuurt hij een lief smsje met 'snoepie' erin en dan mag hij een dag later komen. 'Okay'.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:42 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
O jawel hoor, dat kan ik best![]()
Ik neem gewoon de telefoon niet op
Juistem.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, MUUSje, zou je misschien (als het je uitkomt hoor)....
[..]
eh.. Laat maar.
Wat zeg je me nu? Was jouw halfgod impotent? Je was zo lyrisch over hem en hij was passioneelquote:Op donderdag 13 april 2006 01:40 schreef _Bambi_ het volgende:
Probleem is dat er een ontzettende sexuele click is, en ik ben wat dat betreft ook zwak ja..zeker na 2 jaar met een impotente zak opgescheept te hebben gezeten
Oke, maar serieus, wat is daar mis mee dan, hij is echt alleen maar lief voor me geweest tot nu toe.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dan stuurt hij een lief smsje met 'snoepie' erin en dan mag hij een dag later komen. 'Okay'.
Of hij staat ineens voor de deur met een dvd. 'Okay.'
Of hij mailt en sniffelt dat hij het moeilijk heeft en graag je pakje wil komen brengen. 'Okay.'
Don't take us in de mailing, woman..
Niks mis met gewoon geneukt wordenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:43 schreef SHE het volgende:
Dat is geen sex hoor...dat is gewoon geneukt worden..
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu? Was jouw halfgod impotent? Je was zo lyrisch over hem en hij was passioneel
Jezus....heb jij je ogen wel open tijdens een beurt of wat???quote:Op donderdag 13 april 2006 01:47 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Nee serieus, hij is echt megalief voor me, richt zich helemaal op mij, en ook daarna nog, me vasthouden en over m'n wangetje kriebelen en lief kijken..niet zo van "Hop erop" en klaar.
Te. Beschikbaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:49 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke, maar serieus, wat is daar mis mee dan, hij is echt alleen maar lief voor me geweest tot nu toe.
Reet, aars, anus, hol.... kom op, beestjes bij hun naam. We zijn allemaal al wat ouder hier, het is al laat en als ik wil puzzelen, sjor ik wel een sudoku ergens vandaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:50 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]Heb ik toch verteld! Hoe ie wanhopig aan z'n slurf lag te trekken en dat ik 2 (!!) vingers in z'n jeweetwel moest proppen wilde het lukken..
Na een uur
Ik heb het zo koud alleenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:47 schreef MUUS het volgende:
Juistem.
Nu lief doen en in je mandje gaan liggen..
Hij waarschuwt je al voor de pijn die komen gaat, hij geeft je nu al op een briefje dat hij je hart gaat breken. Hij biedt daarvoor alvast zijn excuses aan, zodat jij hem nooit ook maar iets kunt verwijten. Je wist namelijk waar je aan begon en bent er met open ogen in meegegaanquote:Op donderdag 13 april 2006 01:49 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke, maar serieus, wat is daar mis mee dan, hij is echt alleen maar lief voor me geweest tot nu toe.
Ik weet zeker dat ik me dat nog wel had kunnen heugenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:50 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]Heb ik toch verteld! Hoe ie wanhopig aan z'n slurf lag te trekken en dat ik 2 (!!) vingers in z'n jeweetwel moest proppen wilde het lukken..
Na een uur
ja heb je reply gelezen. Maar goed, jullie zien er dus geen heil in verder?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij waarschuwt je al voor de pijn die komen gaat, hij geeft je nu al op een briefje dat hij je hart gaat breken. Hij biedt daarvoor alvast zijn excuses aan, zodat jij hem nooit ook maar iets kunt verwijten. Je wist namelijk waar je aan begon en bent er met open ogen in meegegaan
Verdrongen zekerquote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik me dat nog wel had kunnen heugen![]()
Die heeft ie ook absoluut. Hij is altijd zeer geinteresseerd in wat ik voel vind en denkquote:Op donderdag 13 april 2006 01:52 schreef SHE het volgende:
[..]
en voor je ook dit anders opvat..neen, ik doel niet op voor en naspel...ik doel op aandacht die verder reikt dan het fysieke
niet zoquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:52 schreef MUUS het volgende:
Reet, aars, anus, hol.... kom op, beestjes bij hun naam. We zijn allemaal al wat ouder hier, het is al laat en als ik wil puzzelen, sjor ik wel een sudoku ergens vandaan..
en daarom stelde hij je natuurlijk ook de vraag ' zo, nooit gedacht dat ik zou bellen he ! 'quote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Die heeft ie ook absoluut. Hij is altijd zeer geinteresseerd in wat ik voel vind en denk
Ik wil eigenlijk gewoon geen gezeik meer. Van kerels dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef SHE het volgende:
[..]
niet zo
je zegt dit alleen maar omdat er nu 3 chicks boven op je zitten.
laat het lekker bezinken...neem morgen wat V-power en vraag je af wat je nu eigenlijk wil met jezelf.
het moet tot je doordringen...anders val je over een paar weken in exact dezelfde herhaling..hetzij in andere vorm...maar het blijft hetzelfde truukje
Nou, niet op die toon hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 01:58 schreef SHE het volgende:
[..]
en daarom stelde hij je natuurlijk ook de vraag ' zo, nooit gedacht dat ik zou bellen he ! '![]()
Hier sluit ik me bij aan. V, je blijft dezelfde mannen tegen komen, alleen iedere keer in een ander jasje om jou te misleiden. Net zo lang tot jij je les hebt geleerd en het kwartje definitief valtquote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef SHE het volgende:
[..]
niet zo
je zegt dit alleen maar omdat er nu 3 chicks boven op je zitten.
laat het lekker bezinken...neem morgen wat V-power en vraag je af wat je nu eigenlijk wil met jezelf.
het moet tot je doordringen...anders val je over een paar weken in exact dezelfde herhaling..hetzij in andere vorm...maar het blijft hetzelfde truukje
Jij wilt tussen alle negativiteit wanhopig positiviteit zien omdat je eierstokken rammelenquote:Op donderdag 13 april 2006 02:00 schreef _Bambi_ het volgende:
Jullie willen nu alleen maar negativiteit zien omdat ik het toevallig ben
Oke, maar ik wil dat dus niet meer. Dus morgen zeg ik tegen hem: "Luister, ik vind je harstikke lief maar je hebt gewoon nu de verkeerde persoon getroffen want ik heb zelf nog teveel bagage om hier tegen te kunnen" .quote:Op donderdag 13 april 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. V, je blijft dezelfde mannen tegen komen, alleen iedere keer in een ander jasje om jou te misleiden. Net zo lang tot jij je les hebt geleerd en het kwartje definitief valt
En daarna lag ie plots in je bedquote:Op donderdag 13 april 2006 02:01 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke, maar ik wild at dus niet meer. Dus morgen zeg ik tegen hem: "Luister, ik vind je harstikke lief maar je hebt gewoon nu de verkeerde persoon getroffen want ik heb zelf nog teveel bagage om hier tegen te kunnen" .
Dat heb ik trouwens al gezegd en toen maakte hij het uit
waarom zei je dat??? dat snap ik dus niet...nogmaals >>>>>> PROOIquote:Op donderdag 13 april 2006 02:01 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Oke, maar ik wild at dus niet meer. Dus morgen zeg ik tegen hem: "Luister, ik vind je harstikke lief maar je hebt gewoon nu de verkeerde persoon getroffen want ik heb zelf nog teveel bagage om hier tegen te kunnen" .
Dat heb ik trouwens al gezegd en toen maakte hij het uit
Jij hebt zelf nog lang niet alles op een rijtjequote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
ja heb je reply gelezen. Maar goed, jullie zien er dus geen heil in verder?
Allemaal waar ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij hebt zelf nog lang niet alles op een rijtje
Jij twijfelt zelf ook (nu al). (Ja, geef het maar toe)
Hij heeft in 5 jaar tijd het verlies van een kind nog nauwelijks een plek kunnen geven. (even er van uitgaande dat-ie wat dat betreft niet een lulverhaal zat op te hangen) m.i. heb je dan geen relatie nodig, maar een psychiater.
Tel op, kleur het plaatje. Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn, dan is dat over een jaar ook nog zo. Maar volgens mij wentelt hij zich maar al te graag in z'n zieligheid. Niet dat ik wil onderschatten wat het verlies van een kind betekent, maar als je (zoals je beschreef) na 4 jaar de naam nog niet kan uitspreken dan zit er echt iets scheef met het verwerken.
ah....en daar is de enige waarheid in dit topicquote:
Trus beebquote:Op donderdag 13 april 2006 02:08 schreef SHE het volgende:
[..]
ah....en daar is de enige waarheid in dit topic
nu kan ik wel rustig slapen
Let je goed op Vief ?
Deze moet je op je koelkast plakken
trusten babes !
"Leuk dat je langs bent gekomen, en heel erg bedankt voor je cadeau. Maar je doet nu al een tijdje erg moeilijk, vaag en vervelend dus er gaat niet genueckt worden. En om er zeker van te zijn at je me niet gaat overhalen gaan we nu dus niet uitgebreid zoenen, maar is hier het nummer van de taxi, en daar de deur. Doei!, we belluh!"quote:Op donderdag 13 april 2006 02:08 schreef _Bambi_ het volgende:
Oke, hoe moet ik het dan inkleden om niet als prooi over te komen maar toch ook weer niet als een onwijze bitch..ik weet het niet meer hoor..pff.
Het goede nieuws is dat je nu weer chagrijnig en cynisch kunt zijn!quote:Bah, ik ben verliefd, ik voel me als een slechte figurant in een 3e rangs Sound of Music-achtig toneelstuk![]()
Ik haaaaat mensen die rondlopen met zo'n eeuwige glimlach op hun hoofd vastgeplakt, en nu betrap ik mezelf erop![]()
Ik wil gewoon weer chagrijnig en cynisch zijn!
???????????????????????????quote:Op donderdag 13 april 2006 02:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom gaat het continue over wat jezelf wilt? Lekker bezig in je eigen wereldje en alleen bezig met alles wat daarbuiten valt om zelf er beter van te worden?
Dat is een mooie gedachte om mee naar bed te nemenquote:Op donderdag 13 april 2006 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je nu weer chagrijnig en cynisch kunt zijn!
Zoals je merkt ben ik altijd op zoek naar positiviteit
Man waar héb je het overquote:Op donderdag 13 april 2006 02:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Je bent constant bezig met je eigen welzijn, niet met die van een ander. Zou je dat niet eerst weer eens willen leren voordat je zo'n beschadigde kerel wilt?
Na 3 weken een eenheid zijn lijkt me nogal utopisch..quote:Op donderdag 13 april 2006 02:19 schreef SHE het volgende:
Hij zegt niet iets heel vreemds hoor ( ja, ik ging slapen! )
Elke repliek is doordrenkt met eigen motivatie...en heeft weinig van doen met jullie als een eenheid
daarom....
In het kader van leuke quotes komt uit hetzelfde topic:quote:Op donderdag 13 april 2006 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je nu weer chagrijnig en cynisch kunt zijn!
Zoals je merkt ben ik altijd op zoek naar positiviteit
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:35 schreef we-know-who het volgende:
Hij is lief, volwassen, geinteresseerd, sexy en heeft geen sexuele defecten!![]()
Hoe eng
sorry, ik had hem al ge-editquote:Op donderdag 13 april 2006 02:21 schreef _Bambi_ het volgende:
Jongens..ik maak niet voor niets een kloon aan
Juist, bedankt voor het heldere formuleren.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:19 schreef SHE het volgende:
Hij zegt niet iets heel vreemds hoor ( ja, ik ging slapen! )
Elke repliek is doordrenkt met eigen motivatie...en heeft weinig van doen met jullie als een eenheid
daarom....
Ooit een eenheid zijn ook lijkt me.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:20 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Na 3 weken een eenheid zijn lijkt me nogal utopisch..
Done..quote:Op donderdag 13 april 2006 02:18 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Dat is een mooie gedachte om mee naar bed te nemen
Mail de rekening maar
Ow en Xen, edit die username ff
Wel ironisch op zich dat ze in haar streven naar haar eigen welzijn zichzelf in het ongeluk stortquote:Op donderdag 13 april 2006 02:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Je bent constant bezig met je eigen welzijn, niet met die van een ander. Zou je dat niet eerst weer eens willen leren voordat je zo'n beschadigde kerel wilt?
Bedankt voor je reactiequote:Op donderdag 13 april 2006 02:25 schreef Misanthropist het volgende:
Ik las de topictitel en ik dacht "hee! herkenning!". Ontopic: Ik herken exact wat je hierboven beschrijft. Vorig jaar is mijn grootvader overleden waar ik echt kapot van was. Gevolg was dat ik vrij warrig was altijd en geen gevoelens had. Niets boeide me, niemand boeide me. Ik voelde gewoon niets. Ondertussen had ik al wel ruim twee jaar een vriendin die daar onzeker van werd en voortdurend duidelijkheid wilde. Alleen ik weet niet wat het is, het is behoorlijk ongrijpbaar. Ik kon haar dan ook geen duidelijkheid geven en ondertussen bleef ze maar aan mijn hoofd zeuren om duidelijkheid. Uiteindelijk heb ik er afgelopen zomer een punt achter gezet, omdat het zo voor geen meter opschoot. Ik kon kaar geen duidelijkheid geven. Punt.
En dat heeft hij ook. Hij kan jou geen duidelijkheid geven als hij dat zegt. Je kan hem wel willen helpen, maar dat kan je toch niet, hij moet het uiteindelijk alleen doen. Je helpt hem door er voor hem te zijn als dat nodig is, maar niet door de hele tijd zekerheid te willen. Geef hem de tijd.
Ik heb 'r af en toe nog steeds last van, wordt wel minder. Vergeet alleen niet dat het bij mij om mijn grootvader gaat en bij hem om zijn kind! Overigens wordt het contact met mijn ex wel weer steeds beter
ironie?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel ironisch op zich dat ze in haar streven naar haar eigen welzijn zichzelf in het ongeluk stort
Nou, vooruit. Ik ben aardig vandaag. Zelfs de link weggehaald. Als je nu geen die-hard user hier bent wordt het echt lastig om de link te gaan leggen.quote:
Liefde is een glas dat breekt als men het te onzeker of te kordaat aanpakt.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel ironisch op zich dat ze in haar streven naar haar eigen welzijn zichzelf in het ongeluk stort
De band vriendschappelijk houden, ook ff niet meer willen. Niet de hele tijd aan zijn hoofd zeuren over zekerheid; je hebt die zekerheid al doordat hij nog geregeld (toch?) met je om gaat. Zo nu en dan lekkere seks is ook niets mis mee (dus is ook niet erg als dat gebeurt en desnoods vaak), maar je moet gewoon even niet meer van hem verwachten. Hij gaat zo te lezen toch wel voor je alleen kan hij dat minder uiten.quote:
Is dit niet gewoon een beschrijving van een ideale relatie vanuit het mannelijk oogpunt gezien?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:36 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
De band vriendschappelijk houden, ook ff niet meer willen. Niet de hele tijd aan zijn hoofd zeuren over zekerheid; je hebt die zekerheid al doordat hij nog geregeld (toch?) met je om gaat. Zo nu en dan lekkere seks is ook niets mis mee (dus is ook niet erg als dat gebeurt en desnoods vaak), maar je moet gewoon even niet meer van hem verwachten. Hij gaat zo te lezen toch wel voor je alleen kan hij dat minder uiten.
Dus wat je moet doen is het lekker zo houden en daar van genieten.
Voor mij klinkt het ook wel als een ideale relatie, ik denk echter dat jij veel te veel gevoelens voor hem hebt om op deze manier in de relatie te gaan staanquote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een beschrijving van een ideale relatie vanuit het mannelijk oogpunt gezien?
Maar stel ik me dan niet weer teveel als "Prooi" op op die manier?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het ook wel als een ideale relatie, ik denk echter dat jij veel te veel gevoelens voor hem hebt om op deze manier in de relatie te gaan staan
Wat is er mis met de optie hem te laten voor wat hij is en je op jezelf te richten?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef _Bambi_ het volgende:
Maar stel ik me dan niet weer teveel als "Prooi" op op die manier?
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je zelf van deze relatie verwacht en waar je wilt dat het naartoe gaat. Jouw verwachtingen zijn echter vrij hoog en ik denk dat hij je daarin alleen maar kan frustrerenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Saaiquote:Op donderdag 13 april 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er mis met de optie hem te laten voor wat hij is en je op jezelf te richten?
Je hebt toch zeker geen geharrewar over een man die je niet écht moet nodig om je leven wat spice te geven. Kom op zeg!quote:
En voor je het weet ben je een jaar verder en weer een desillusie rijker ...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:45 schreef _Bambi_ het volgende:
En ik heb het gewoon heel gezellig met hem, hij is echt lief voor me, daar ligt het allemaal niet aan. Ik denk gewoon dat er wel een kans is voor ons als ik me wat anders opstel. Daar wil ik nog achterkomen voordat ik het afkap.
Ik denk dus wel dat ze dat geharrewar nodig heeft. Deze man komt niet voor niets op haar padquote:Op donderdag 13 april 2006 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker geen geharrewar over een man die je niet écht moet nodig om je leven wat spice te geven. Kom op zeg!
Ik weet dat je jezelf enorm kunt wentelen in melodrama, maar mèn, wat doe je jezelf zo tekort.
Ja, eigenlijk wel erg retorischquote:Op donderdag 13 april 2006 13:50 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dus wel dat ze dat geharrewar nodig heeft. Deze man komt niet voor niets op haar pad
En 32, tiktaktiktakquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En voor je het weet ben je een jaar verder en weer een desillusie rijker ...
Er moet kennelijk een gapende leegte gevuld worden en V. heeft niet de middelen dat uit zichzelf te halen (of in een iets optimistischer scenario denkt ze slechts die middelen niet te hebben)quote:Op donderdag 13 april 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel erg retorisch.
Maar dat is toch dood- en doodzonde? V., richt je nu toch eens een keer op jezelf!
Nou, ik vind mezelf niet saai hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je jezelf saai vindt, zou je wat aan je persoonlijke groei kunnen doen. Je ontwikkelen
Waarom is het dan saai om geen relatie te hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:59 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind mezelf niet saai hoor
Nee. Kortzichtig. Mannen willen echt niet alléén maar sex, ze willen veel sex met als het even kan veel verschillende mooie vrouwen. Dus voor een man zou het ideaal zijn om één vrouw te hebben waarmee het op alle vlakken en vooral mentaal enorm klikt, en daarnaast de vrijbrief om met elke ándere leuke meid die ie regelen kan ook nog het bed in te duiken.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een beschrijving van een ideale relatie vanuit het mannelijk oogpunt gezien?
Misschien wel, misschien is het ook wel uit sociaal oogpunt dat ik er toentertijd mee gestopt benquote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Alleen maar werken en studeren en socializen met vrienden en vriendinnen is ook leuk, maar ik vind het niet genoeg, ik moet wil graag een "projectje" hebben buiten dat, vind de aandacht fijn, en het lichamelijk contactquote:Op donderdag 13 april 2006 15:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom is het dan saai om geen relatie te hebben![]()
Meid, je had je nieuwe username niet treffender kunnen kiezen...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Wil je van projectje naar projectje blijven huppelen dan wel strompelen of wil je een echte, serieuze relatie met oog op een gezamenlijke toekomst?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef _Bambi_ het volgende:
Alleen maar werken en studeren en socializen met vrienden en vriendinnen is ook leuk, maar ik vind het niet genoeg, ik moet wil graag een "projectje" hebben buiten dat, vind de aandacht fijn, en het lichamelijk contact![]()
Ja, maar dat is anders!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef MUUS het volgende:
En als hij haar een 'projectje' noemt als hij het over haar heeft tegen zijn vrienden?
Dan breekt de pleuris uit..
Zeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef _Bambi_ het volgende:
_knip_ iedereen die ik in dit topic hoopte te zien heeft het al gelezen dus wegens "veiligheidsoverwegingen toch maar ff zo
Dan vliegen de strijkijzers door de kamerquote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef MUUS het volgende:
En als hij haar een 'projectje' noemt als hij het over haar heeft tegen zijn vrienden?
Dan breekt de pleuris uit..
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef MUUS het volgende:
JE MAG NIET HAAR ANDERE NAAM NOEMEEEEEEEE, CC!!
Potverdrie, NIEMAND heeft door wie ze is en jij noemt gewoon haar naam. Tsk tsk.
*sarcasme off*
Niet als een prooi overkomen, is geen trucje dat je even kunt leren. Het moet vanuit een echt gevoeld zelfrespect komen, dan gaat het vanzelf. Je laat wederom zien dat het enige waar je echt mee bezig bent, zijn gevoel is, zoals dat ook ging bij H.. En niet jouw eigen gevoel. Want wat als je je wel opstelt als een onwijze bitch? Zou dat echt zo erg zijn? Of stel je jezelf dan alleen even centraal, en is dat eigenlijk niet volkomen legitiem? Wat ben je hem verplicht? Helemaal niets. Of ben je iets aan hem verplicht omdat hij moeilijke dingen heeft meegemaakt in z'n leven? Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Hou toch op, zeg. Het zou een stuk interessanter zijn als je eens een topic zou openen dat echt over jou ging.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:08 schreef _Bambi_ het volgende:
Oke, hoe moet ik het dan inkleden om niet als prooi over te komen maar toch ook weer niet als een onwijze bitch..ik weet het niet meer hoor..pff.
*stil*quote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Niet als een prooi overkomen, is geen trucje dat je even kunt leren. Het moet vanuit een echt gevoeld zelfrespect komen, dan gaat het vanzelf. Je laat wederom zien dat het enige waar je echt mee bezig bent, zijn gevoel is, zoals dat ook ging bij H.. En niet jouw eigen gevoel. Want wat als je je wel opstelt als een onwijze bitch? Zou dat echt zo erg zijn? Of stel je jezelf dan alleen even centraal, en is dat eigenlijk niet volkomen legitiem? Wat ben je hem verplicht? Helemaal niets. Of ben je iets aan hem verplicht omdat hij moeilijke dingen heeft meegemaakt in z'n leven? Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Hou toch op, zeg. Het zou een stuk interessanter zijn als je eens een topic zou openen dat echt over jou ging.
Ach, hoe kan ik Obli nou vergeten in het lijstje wijze vrouwen?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
Ga je nou je hele topic leegeditten omdat Xen, MUUS, SHE, Cc en ik onze visie hebben gegeven?
Hoe moet milagro nou in hemelsnaam jou van repliek komen dienen???
Nee mop, ik zet jou níet in dat lijstje.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee mop, ik zet jou níet in dat lijstje.
Ja. En als ik dat dan doe ben ik een;quote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Niet als een prooi overkomen, is geen trucje dat je even kunt leren. Het moet vanuit een echt gevoeld zelfrespect komen, dan gaat het vanzelf. Je laat wederom zien dat het enige waar je echt mee bezig bent, zijn gevoel is, zoals dat ook ging bij H.. En niet jouw eigen gevoel. Want wat als je je wel opstelt als een onwijze bitch? Zou dat echt zo erg zijn? Of stel je jezelf dan alleen even centraal, en is dat eigenlijk niet volkomen legitiem? Wat ben je hem verplicht? Helemaal niets. Of ben je iets aan hem verplicht omdat hij moeilijke dingen heeft meegemaakt in z'n leven? Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Hou toch op, zeg.
Ik bedoel, jullie zijn nu ook niet echt consentieus in jullie raadgevingen ...quote:Gevoelloos mormel met het empatisch vermogen van een SS-er
Ik doe gewoon mijn ding hoor, kan ik het helpen dat ik weer tegen zoiets oploopquote:Op donderdag 13 april 2006 21:08 schreef SHE het volgende:
meisje toch...weet je wat jij moet doen...die mannen even lekker de tyfus laten krijgen en een paar maandjes de wijde wereld in. Ik ken niemand die zo meesterlijk zijn energie verkwanselt als jij![]()
Waarom denk je dat ik dit onder een kloon postquote:Op donderdag 13 april 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg.
Ga je nou je hele topic leegeditten omdat Xen, MUUS, SHE, Cc en ik onze visie hebben gegeven?
Hoe moet milagro nou in hemelsnaam jou van repliek komen dienen???
Om jezelf al op pagina 1 te ontmaskeren?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit onder een kloon post
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Om jezelf al op pagina 1 te ontmaskeren?
Jamaar dat begrijp je dus nog niet...je loopt niet tegen mensen aan...mensen zoek je op, of trek je aan...door je gedrag. Of dat nu bewuste of onbewuste motieven zijn, doet er niet toe.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn ding hoor, kan ik het helpen dat ik weer tegen zoiets oploop
Zie je Bambi, nóg een ervaringsdeskundige die het uiteindelijk heeft gered.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef SHE het volgende:
DAAR moet je je dus even op focussen...en neem dat nou aan van een ervaringsdeskundige..ik heb net zo gespartelt, echt.
Ja maaaaaaaar....luister nu eens, ik voelde me goed, ik voelde me prima zelfs, ik was van H. af, ik deed leuke dingetjes met vrienden en vriendinnen, ik had een nieuwe baan, mijn computer ging stuk, hij was daar om hem te repareren, hij ging bellen, hij ging msn-en, ik hield af, hij deed moeite, hij luisterde, we gingen wat drinken, we gingen zoenen, we gingen fabuleuze sex en diepgaande gesprekken hebben 3 weken lang, hij kwam elke avond langs...hij stuurde lieve smsjes, en toen...........................nou ja, kwam de kenteringquote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Jamaar dat begrijp je dus nog niet...je loopt niet tegen mensen aan...mensen zoek je op, of trek je aan...door je gedrag. Of dat nu bewuste of onbewuste motieven zijn, doet er niet toe.
DAAR moet je je dus even op focussen...en neem dat nou aan van een ervaringsdeskundige..ik heb net zo gespartelt, echt.
En ineens heb je het....en warempel trek je dan ineens precies DIE mensen aan die perfect voor je zijn en alles zijn waar je altijd van gedroomd hebt.
Oke, dus hogere machten hebben bepaald dat mijn computer een legio aan virussen had verzameld, om mij uiteindelijk een hogere levensles te leren. Sorry, maar daar geloof ik niet in. Toeval bestaat wel in mijn optiek. Of stomme pech. WAT moet ik hiervan leren dan? Dat ik gewoon maar nergens meer aan moet beginnen relatie-gewijs? Sorry, maar ik voel me nog een beetje te jong en aantrekkelijk om achter de geraniums te gaan zitten.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:41 schreef Moonah het volgende:
Ge-wel-dig introspectief vermogen!
Zoek maar eens uit waarom jij 'tegen dit soort mannen aanloopt'.
Het gaat niet om 'lekker in je vel zitten en een nieuwe baan hebben'.
Dit heeft te maken met diep ingesleten patronen.
En daar hoef je geen (zoals jij het noemde) psychisch wrak voor te zijn.
Heus, er is één gemene deler en die heet .... ehm Bambi.![]()
Mijn ingesleten patronen zorgen ervoor dat ik verliefd wordt op iemand die een aantal weken later allerhande geestelijke problematiek blijkt mee te zeulen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat nu weer voor een rare conclusie die je uit Moonah's post trekt?
Heeft helemaal niets met toeval of hogere machten te maken, maar alles met ingesleten patronen* .
Zoals Moonah zegt, dus.
* Jouw ingesleten patronen, dus hè. Dat daar geen misverstand over bestaat.
Prachtigquote:Op donderdag 13 april 2006 21:41 schreef Moonah het volgende:
Ge-wel-dig introspectief vermogen!
Zoek maar eens uit waarom jij 'tegen dit soort mannen aanloopt'.
Het gaat niet om 'lekker in je vel zitten en een nieuwe baan hebben'.
Dit heeft te maken met diep ingesleten patronen.
En daar hoef je geen (zoals jij het noemde) psychisch wrak voor te zijn.
Heus, er is één gemene deler en die heet .... ehm Bambi.![]()
Nee dat is dus niet zo, anders had ik hem wel meteen gedelete voordat er gevoelens bij kwamen kijken.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij begrijp je het echt niet wat de dames je proberen te vertellen....
Een dochter van een alcholist zou eerder "opzoek" gaan naar een partner die alcholist is.
En waarom?
Omdat dat stuk bekend is... Herkenning.
En nu niet over je pa of alcohol beginnen, want daar draait het niet om.![]()
Jij "herkent" iets bij die mannen...
Nee muts, geen 6th sense, geen hogere macht...maar onbewuste patronenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:34 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Mijn ingesleten patronen zorgen ervoor dat ik verliefd wordt op iemand die een aantal weken later allerhande geestelijke problematiek blijkt mee te zeulen.
Sorry hoor, maar ik viel in 1e instantie op zijn leuke bekkie en zijn humor en het feit dat hij, voor de verandering, iemand was die naar MIJ luisterde. Maar volgens jou en Moonah beschik ik dus over een geheimzinnig 6e zintuig wat er voor zorgde dat ik stiekem al wist dat dit een zielsverwant was in het departement van onverwerkte shit
Sweetie. Het is wel zo...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo, anders had ik hem wel meteen gedelete voordat er gevoelens bij kwamen kijken.
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
maar onbewuste patronen
Overduidelijk onbewuste patronen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef _Bambi_ het volgende:
Nee dat is dus niet zo, anders had ik hem wel meteen gedelete voordat er gevoelens bij kwamen kijken.
Onbewuste patronen zorgen er dus voor dat ik verliefd wordt op iemand die op het 1e, 2e en 3e gezicht normaal, ongecompliceerd en rugzakvrij lijkt, maar dat bij nader onderzoek toch niet blijkt te zijn. Sorry, maar ik ben niet zo zweverig aangelegdquote:Op donderdag 13 april 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee muts, geen 6th sense, geen hogere macht...maar onbewuste patronen
Ik láát hem nu toch ookquote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Sweetie. Het is wel zo...
Ben net zo spartelend geweest als SHE... Ook.
Zit eerst maar eens zelf goed in je vel, dan dwing je namelijk niet, dan laat je vrij.
Ik ga je zo virtueel op je lazer geven op msn!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Onbewuste patronen zorgen er dus voor dat ik verliefd wordt op iemand die op het 1e, 2e en 3e gezicht normaal, ongecompliceerd en rugzakvrij lijkt, maar dat bij nader onderzoek toch niet blijkt te zijn. Sorry, maar ik ben niet zo zweverig aangelegd![]()
Leg dat dan eens uit!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Overduidelijk onbewuste patronen.
*offline instelt*quote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ga je zo virtueel op je lazer geven op msn!![]()
LOLquote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lijkt me een slim plan, zo tegen het einde van dit topicquote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Schijtbak!quote:
Je hebt geen hotmailquote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef SHE het volgende:
Niets zweverigs aan snuitje, pure huis, tuin en keuken psychologie, stevig wetenschappelijk gefundeerd
Doe jezelf ook even toevoegen op msn bij SHE, dan zal ik je er nog even mee om de oortjes slaan
Je wilde nog even los gaan? Zeg maar?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me een slim plan, zo tegen het einde van dit topic.
Eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen zin in, nu. Beetje gebed zonder end op het moment.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |