abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 april 2006 @ 16:12:26 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36890634
Volgens mij is een kloon trouwens nog nooit zo snel ontmaskerd ... door eigen toedoen.

Maar daarbuiten: als jezelf nu zo wiebelig in je schoenen staat, zorg er dan eerst eens voor dat je wat zekerder in je schoenen komt te staan alvorens weer een gebed zonder end relatie na te streven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36890645
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:03 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik ook
Uit de OP maak ik meer op dat jij wilt dat hij er voor jou is wanneer jou dat uitkomt.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_36890743
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is een kloon trouwens nog nooit zo snel ontmaskerd ... door eigen toedoen.

Maar daarbuiten: als jezelf nu zo wiebelig in je schoenen staat, zorg er dan eerst eens voor dat je wat zekerder in je schoenen komt te staan alvorens weer een gebed zonder end relatie na te streven.
Gaat er meer om dat "hij" het topic niet kan vinden door te zoeken op mn username

Ja en wist ik veel van te voren...hij deed hartstikke veel moeite voor me...we clickten ontzettend, konden goed praten etc..dan ga je ook niet eerst een vragenlijst indienen waarop iemand al z'n emoionele defecten moet aankruisen toch..
pi_36890768
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Uit de OP maak ik meer op dat jij wilt dat hij er voor jou is wanneer jou dat uitkomt.
Vind je dat? waar maak je dat uit op dan?

Maar goed, mede door recente ervaringen heb ik het wel ff gehad met mijzelf tot in het oneindige weg te cijferen...ik heb ook zo mn behoeftes...maakt me dat een slecht mens?
  woensdag 12 april 2006 @ 16:18:18 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36890824
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:10 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Hey SHE, je "kent" me wel hoor

Maar goed, wat zijn die heldere signalen dan volgens jou? En idd, ik ben bang om grip te verliezen en probeer daarom op een foute manier commitments te forceren.....komt ook doordat ik zelf wat wiebelig in mn schoenen sta momenteel....ik wil juist heel graag lief voor hem zijn en besef dat ik hem veel te veel onder druk heb gezet, en dat heb ik hem gisteren ook geschreven...hij reageerde door te zeggen dat hij veel bewondering had voor hoe ik ermee omging en hij "ontspande" duidelijk, dus ik ga er wat bewuster mee aan de gang

#

Wie ben je dan?? ( mail me ff dan )

wat voor mij helder is, is dat hij wil genieten van het hier en nu. Dat hij je leuk genoeg vind om tijd mee door te brengen en dat zijn interesse verder reikt dan de beef tussen je benen ( excusez le mot )
Nou, ik vind dat persoonlijk vrij helder.
Het werpt slechts een smet op dit samenzijn als je krampachtig vasthoud aan bevestiging , die helemaal geen bevestiging is. Je hebt bevestiging genoeg lijkt me, hij is graag bij je, schenkt je zijn onverdeelde aandacht en deelt ook vrij persoonlijke aspecten.
Koester dat...een relatie heeft niets van doen met uitgsproken verbintenis, afspraken of deals.

Liefde geeft vrijheid..meer dan je je kunt voorstellen.
pi_36890830
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:05 schreef Liewec het volgende:
Ja maar dan mag ie zo onderhand wel eens professionele hulp zoeken, kom op zeg. Als ie zo aardig kan verwoorden waar ie mee zit, dan moet ie er wat aan doen. Zoek een goeie psycholoog (eentje waarmee het klikt) en laat hem daar wat EMS-sessies of zo doen.
Wat zijn dat?
  woensdag 12 april 2006 @ 16:19:23 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_36890859
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef SHE het volgende:

-knip-
soms kan ik je wel slaan en soms wel knuffelen
Vampire Romance O+
  woensdag 12 april 2006 @ 16:21:01 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36890909
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:15 schreef _Bambi_ het volgende:

Ja en wist ik veel van te voren...hij deed hartstikke veel moeite voor me...we clickten ontzettend, konden goed praten etc..dan ga je ook niet eerst een vragenlijst indienen waarop iemand al z'n emoionele defecten moet aankruisen toch..
Daar heb ik het toch ook niet over?
Ik heb het er over dat je eerst eens tijd voor jezelf moet nemen alvorens je als een Moeder Theresia op te werpen in een bij voorbaat al moeizame relatie.
Mijn post ging niet over hem, maar over jou.
pi_36891000
quote:

[..]

#

Wie ben je dan?? ( mail me ff dan )
Dat andere Latijnse Mixje

Post ff onder een kloon omdat de betreffende manspersoon nogal handig is met computers en mijn username kent enzo. Niet dat ik verwacht dat ie hier komt maar just in case

Emphatisch vermogen van een SS-er ..ik moest lachen..
quote:
wat voor mij helder is, is dat hij wil genieten van het hier en nu. Dat hij je leuk genoeg vind om tijd mee door te brengen en dat zijn interesse verder reikt dan de beef tussen je benen ( excusez le mot )
Het werpt slechts een smet op dit samenzijn als je krampachtig vasthoud aan bevestiging , die helemaal geen bevestiging is. Je hebt bevestiging genoeg lijkt me, hij is graag bij je, schenkt je zijn onverdeelde aandacht en deelt ook vrij persoonlijke aspecten.
Koester dat...een relatie heeft niets van doen met uitgsproken verbintenis, afspraken of deals.

He... ik voel me meteen weer beter

Nee maar serieus, je verwoordt het mooi, en ik denk dat je gelijk hebt...ik ben ook altijd zo geweest, maar door klote-ervaringen heb ik ook een soort schild om me heen en komt er soms een heks naar boven die zegt: hij MOET dit en hij MOET dat want anders geeft ie niet genoeg om me etc etc...maar dat is onzin, dat weet ik ook wel als ik een beetje rationeel nadenk...zoiets als wat jij zegt heb ik hem gisteren ook geschreven en ik merkte al dat hij daar positief op reageerde...als in; ik kreeg een lief smsje terug..dus ik laat hem maar ff...met "moeten" maak je de liefde dood, dat weet ik heel goed
pi_36891015
Jij had geen msn...
En how the fuck kom jij weer in zo'n situatie?
Geen druk zetten, dan ben je hem kwijt. PLEASE doe het nou een keer niet!
*Met vuist op tafel slaat.
quote:

Knoop je deze even goed in ogen!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_36891159
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:23 schreef Oblivion het volgende:
Jij had geen msn...
En how the fuck kom jij weer in zo'n situatie?
Geen druk zetten, dan ben je hem kwijt. PLEASE doe het nou een keer niet!
*Met vuist op tafel slaat.
[..]

Knoop je deze even goed in ogen!
Heb ik pas geinstalleerd, voeg me maar toe hon

En hoe ik in zo'n situatie kom? Tja, hij kwam mn computer repareren en toen..*POINK*

En ja mama, ik zal braaaf zijn en hem met rust laten... Heb hem ook al gezegd dat ik het initiatief aan hem over laat om mij te contacteren omdat ik hem niet het gevoel wil geven hem te willen claimen oid...en idd, SHE spreekt wijze woorden
  woensdag 12 april 2006 @ 16:29:06 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36891189
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:19 schreef MouseOver het volgende:

[..]

soms kan ik je wel slaan en soms wel knuffelen
dat hebben wel meer mensen geloof ik

@ Bambi...adem halen, dat is het enige wat moet. Verder moet je de energie die je erin stopt zorgvuldig gebruiken. Zul je zien dat alles vanzelf gaat. Ik denk dat je zelf ook wel precies weet hoe je het moet aanpakken...zeker nu ik weet wie je bent

babe
pi_36891199
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:28 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Heb ik pas geinstalleerd, voeg me maar toe hon

En ja mama, ik zal braaaf zijn en hem met rust laten... Heb hem ook al gezegd dat ik het initiatief aan hem over laat om mij te contacteren omdat ik hem niet het gevoel wil geven hem te willen claimen oid...en idd, SHE spreekt wijze woorden
Dan kom je hier maar narren en piepen...
Als je het maar niet bij hem doet.
pi_36891218
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar heb ik het toch ook niet over?
Ik heb het er over dat je eerst eens tijd voor jezelf moet nemen alvorens je als een Moeder Theresia op te werpen in een bij voorbaat al moeizame relatie.
Mijn post ging niet over hem, maar over jou.
Ja, maar mannen boven de 30 die nog bij hun mama wonen kom je ook niet zo snel tegen he...en zo ja dan is daar heel wat mis mee denk ik

Maar zoals ik zei; sommige dingen kom je pas achter als je al gevoelens hebt voor iemand...en dan gooi je diegene niet zomaar overboord toch...
  woensdag 12 april 2006 @ 16:31:16 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36891261
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef _Bambi_ het volgende:

Ja, maar mannen boven de 30 die nog bij hun mama wonen kom je ook niet zo snel tegen he...en zo ja dan is daar heel wat mis mee denk ik

Maar zoals ik zei; sommige dingen kom je pas achter als je al gevoelens hebt voor iemand...en dan gooi je diegene niet zomaar overboord toch...
Volgens mij heb je verkeerd gequote, want dit slaat zo ontzettend niet terug op mijn post...
pi_36891341
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:29 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dan kom je hier maar narren en piepen...
Als je het maar niet bij hem doet.
Moet ik zeker weer naar ONZ

Maar goed, officieel is het nu dus over maar ik wacht wel ff af...
Hij heeft iig nog een cadeautje voor me gekocht gisteren dus...of zou dit een pleister op de wond zijn?
pi_36891399
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij heb je verkeerd gequote, want dit slaat zo ontzettend niet terug op mijn post...
Nee, je zei dat ik me niet als Moeder Theresa moest opwerpen, waarop ik zei dat dat wel makkelijk gezegd is maar als je er eenmaal achter komt dat iemand bepaalde issues heeft je vaak al met je gevoel in de relatie zit en dus niet zo makkelijk zegt: "Oke, geen moeder Theresa, zoek het maar uit".
  woensdag 12 april 2006 @ 16:35:23 #68
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_36891417
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Hij heeft iig nog een cadeautje voor me gekocht gisteren dus...of zou dit een pleister op de wond zijn?
Misschien schept hij een sadistisch genoegen uit het feit dat je zaken overanalyseert en wilde hij je nog wat extra stof tot nadenken geven
Vampire Romance O+
  woensdag 12 april 2006 @ 16:36:19 #69
146230 Liewec
70's movies rule
pi_36891445
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Wat zijn dat?
Oh heh EMDR is de naam, my bad... Dat is een redelijk nieuwe techniek die er voor probeert te zorgen dat je traumatische gebeurtenissen in je leven meer objectief kunt beschouwen dan vol met emoties... Dan kan hij de dood van zijn kind meer als een 'gebeurtenis' in zijn leven zien i.p.v. een onderwerp waar hij direct door volschiet/vastloopt/blokkeert etc.

Zie o.a. http://www.emdr.nl/

Heb wel eens zoiets gedaan (alhoewel ik niet al te zware trauma's heb) en het leek wel te helpen... Baat het niet etc.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_36891460
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ie dat zelf doen. Maar ik vroeg me gewoon af hoe ik hem daar het beste in kan steunen..maar dat is dus onmogelijk vlgs jou?
Je kunt het niet pushen... hij moet het toch zelf doen.
Jij kunt helpen door er voor hem te zijn.

Jullie hoeven echter geen therapeut voor elkaar te zijn.

Het is toch niet zo dat je, om je lekker bij elkaar, alles verwerkt moet hebben?
Als hij er ook zo over denkt moeten jullie vooral doorgaan met elkaar op te zoeken en op de moeilijke momenten kunnen jullie elkaar steunen.
  woensdag 12 april 2006 @ 16:36:58 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36891469
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef _Bambi_ het volgende:
Nee, je zei dat ik me niet als Moeder Theresa moest opwerpen, waarop ik zei dat dat wel makkelijk gezegd is maar als je er eenmaal achter komt dat iemand bepaalde issues heeft je vaak al met je gevoel in de relatie zit en dus niet zo makkelijk zegt: "Oke, geen moeder Theresa, zoek het maar uit".
Moeder Theresia (God hebbe haar ziel ) was de tweede stap. Eerste stap is zelf minder wiebelig in het leven staan. En dat gaat moeilijk lukken als je teveel gefocust bent op een ander. Dat bedoelde ik .
  woensdag 12 april 2006 @ 16:38:02 #72
146230 Liewec
70's movies rule
pi_36891519
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Moeder Theresia (God hebbe haar ziek ) was de tweede stap. Eerste stap is zelf minder wiebelig in het leven staan. En dat gaat moeilijk lukken als je teveel gefocust bent op een ander. dat bedoelde ik .
Zoals de Duitsers zeggen:Genau.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_36891657
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Hij heeft iets leuks voor je gekocht PUNT

En maar zoeken, muts...
  woensdag 12 april 2006 @ 16:54:16 #74
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_36892067
Wat een leerzaam topic
Ik ben een beetje als _Bambi_
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_36895486
Euhhh dus;

Hij heeft er een punt dus achtergezet..punt dus.

pi_36895497
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:53 schreef Moonah het volgende:
Moet ik ff mijn vorige post editten Bambibeeb?
Volgaarne
pi_36895589
Hilarisch topic weer
pi_36895597
Ja en?
Hij heeft ook de hele dag aan je gedacht.
Zoals Cc al zei: focus op eigen leven als hij diegene is, dan komt hij wel...
pi_36895644
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Oblivion het volgende:
Ja en?
Hij heeft ook de hele dag aan je gedacht.
Zoals Cc al zei: focus op eigen leven als hij diegene is, dan komt hij wel...
I know....ben gewoon niet zo goed in afwachten

En het was allemaal zo leuk enzo
pi_36898879
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

I know....ben gewoon niet zo goed in afwachten

En het was allemaal zo leuk enzo
Je hoeft niet af te wachten, er is immers niks meer om af te wachten...
So back in the saddle! Jippiejahee!
pi_36898967
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Je hoeft niet af te wachten, er is immers niks meer om af te wachten...
So back in the saddle! Jippiejahee!
Dat was niet wat ik wilde horen
pi_36899004
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:39 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Dat was niet wat ik wilde horen
Nee, dat is ook jouw probleem...
pi_36899059
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, dat is ook jouw probleem...
Zover was ik al ja
pi_36899273
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef _Bambi_ het volgende:

Zover was ik al ja
Mensje mensje, wat heeft die andere vent toch met je gedaan...? (En jij jezelf... )
Ondanks dat je van hem af ben leef je nog in die wereld.
pi_36899457
Oh en om terug te komen op het rouwverhaal....
Dat is moeilijke materie, ouders die hun kinderen overleven.
Zeer verdrietig. Maar dat wist je al.

Geduld heeeeeeeeeel veel geduld.
Aan jou om het te hebben.
pi_36900187
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Mensje mensje, wat heeft die andere vent toch met je gedaan...? (En jij jezelf... )
Ondanks dat je van hem af ben leef je nog in die wereld.
Welke wereld bedoel je? De wereld van vrouwen die graag eens een vent willen treffen die voor hun gaat, zonder "ja maar"?
pi_36900259
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:51 schreef Oblivion het volgende:
Oh en om terug te komen op het rouwverhaal....
Dat is moeilijke materie, ouders die hun kinderen overleven.
Zeer verdrietig. Maar dat wist je al.

Geduld heeeeeeeeeel veel geduld.
Aan jou om het te hebben.
Ja, dat is ook zo klote...ik weet gewoon niet hoe zoiets moet voelen, is moeilijk om iemand daarin te steunen want alles wat je zegt klinkt zo... loos.
pi_36900329
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Welke wereld bedoel je? De wereld van vrouwen die graag eens een vent willen treffen die voor hun gaat, zonder "ja maar"?
Die sukkel zijn wereld, aantrekken, loslaten, aantrekken, loslaten, aantrekken, liegen en loslaten.
pi_36900452
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef _Bambi_ het volgende:

Ja, dat is ook zo klote...ik weet gewoon niet hoe zoiets moet voelen, is moeilijk om iemand daarin te steunen want alles wat je zegt klinkt zo... loos.
Ja.

En die persoon is op die dag zo veranderd en voorgoed veranderd.
Zijn wereld wordt nooit meer hetzelfde. De impact is te groot en te onnatuurlijk.
pi_36901087
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Die sukkel zijn wereld, aantrekken, loslaten, aantrekken, loslaten, aantrekken, liegen en loslaten.
Daarom reageer ik ook zo krampachtig op alles
pi_36901158
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Daarom reageer ik ook zo krampachtig op alles
Is ie niet waard, maar dat wist je ook al...

Ik kan je niet vinden op msn...oude adres?
pi_36901465
quote:
Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Is ie niet waard, maar dat wist je ook al...

Ik kan je niet vinden op msn...oude adres?
Check my profile
pi_36903136
Ah dus daar was je zo druk mee bezig en zo weinig op msn.

Hoop dat jullie eruit komen met zijn 2-en.
En als je 3 maanden droog staat dan mail je maar weer he
♥ K, N, R en F ♥
pi_36906935
Hoi V,

het is mij Xennia
God, je topic waarin je aankondigde eindelijk verliefd te zijn op een ongecompliceerde man staat me nog helder voor de geest
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:40 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Ik speel geen spelletjes
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef _Bambi_ het volgende:

[..]

Nee, ik wilde niet stoppen, Ik heb hoog spel gespeeld
Wat ben je toch een tegenstrijdig wezen
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef _Bambi_ het volgende:
Ja dat snap ik, maar dat weet je toch nooit van te voren, waarom moet het allemaal zo moeilijk gemaakt worden? Waarom krijgen mannen na 3 weken altijd ineens "bin-dings-angst"?
Omdat jij druk op hem begon te leggen en duidelijkheid eiste. Het mooie is dat hij je dat juist niet heeft gegeven en hij je nu enkel nog meer fascineert.
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:15 schreef _Bambi_ het volgende:
Ja en wist ik veel van te voren
En toch schijn je er een neus voor te hebben, voor drama
quote:
...hij deed hartstikke veel moeite voor me...we clickten ontzettend, konden goed praten etc..dan ga je ook niet eerst een vragenlijst indienen waarop iemand al z'n emoionele defecten moet aankruisen toch..
Nee zeg, stel je voor. Als jij een dergelijke lijst had ingevuld, was hij gillend weg gerend.

Mijn indruk is dat jij nog helemaal niet klaar bent voor een relatie, nog minder dan hij.
pi_36908925
Xennia .

Al blijf ik van mening dat hij gewoon een rebound-scharrel wil(de). Je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat zijn vorige relatie 2,5 jaar stand heeft weten te houden als hij al vanaf het begin liep te piepen dat-ie zich niet emotioneel kan binden.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_36908948
Hey Xen, ik dacht al waar blijf je

Wat ben je weer scherp vandaag

Maar goed, even de laatste update, nadat ik hem dus gisteren via mail had medegedeeld dat ik het allemaal wel snapte en het initiatief van zijn kant zou laten komen belde hij vanavond al (net dus)

Hij had cursus gegegeven en belde me al in de auto op weg naar huis.

Het hele gesprek ging alleen over ditjes en datjes en dat hij een woning zoekt enzo Toen het te lang ging duren stelde hij voor om op msn over te stappen en dus hebben we nog ff gemsnd, het ging weer over vanalles maar redelijk neutraal allemaal. En hij heeft dus een cadeautje voor me gekocht waarvan hij niet wilde zeggen wat het was, maar hij kwam het wel langs brengen en dan wilde hij samen een Dvd-tje kijken ( Uh-uh)..alleen dit weekend was hij druk dus dat werd volgende week.

Oh ja, hij zei ook nog "Je had zeker niet verwacht dat ik zou bellen, of wel? "

Ik zei van wel alleen niet meteen de volgende dag al.

Maar goed, hij zei geen snoepie tegen me

Is dit nu positief of niet?????
pi_36908960
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Xennia .

Al blijf ik van mening dat hij gewoon een rebound-scharrel wil(de). Je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat zijn vorige relatie 2,5 jaar stand heeft weten te houden als hij al vanaf het begin liep te piepen dat-ie zich niet emotioneel kan binden.
Het is heel vaak uitgeweest. het duurde 2,5 jaar maar alle tijd die ze samen doorbrachten maar een paar maanden
pi_36908968
Wat maak je je toch druk!
Jeetje, hij zegt dat ie verliefd is, wat wil je nu nog meer? De trouwdata alvast plannen?
Laat het gaan, het loopt wel los.
Je kan niets anders doen dan hem respecteren en accepteren zoals ie is. Dusdanig hoge eisen stellen zoals je nu doet jaag je hem (terrecht) alleen maar mee weg.
De tijd zal het leren, maar meer dan afwachten kun je niet doen.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_36909006
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:47 schreef Nies het volgende:
Wat maak je je toch druk!
Jeetje, hij zegt dat ie verliefd is, wat wil je nu nog meer? De trouwdata alvast plannen?
Laat het gaan, het loopt wel los.
Je kan niets anders doen dan hem respecteren en accepteren zoals ie is. Dusdanig hoge eisen stellen zoals je nu doet jaag je hem (terrecht) alleen maar mee weg.
De tijd zal het leren, maar meer dan afwachten kun je niet doen.
Verliefd heeft ie niet gezegd hoor. Niet in die bewoording.
pi_36909013
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:46 schreef _Bambi_ het volgende:
Hey Xen, ik dacht al waar blijf je

Maar goed, even de laatste update, nadat ik hem dus gisteren via mail had medegedeeld dat ik het allemaal wel snapte en het initiatief van zijn kant zou laten komen belde hij vanavond (net dus) hijhad cursus gegegeven en belde me al in de auto. Het hele gesprek ging alleen over ditjes en datjes en dat hij een woning zoekt enzo Toen het te lang ging duren stelde hij voor om op msn over te stappen en dus hebben we nog ff gemsnd, het ging weer over vanalles maar redelijk neutraal allemaal. En hij heeft dus een cadeautje voor me gekocht waarvan hij niet wilde zeggen wat het was, maar hij kwam het wel langs brengen en dan wilde hij samen een Dvd-tje kijken..alleen dit weekend was hij druk dus dat werd volgende week.

Oh ja, hij zei ook nog "Je had zeker niet verwacht dat ik zou bellen, of wel? "

Ik zei van wel alleen niet meteen de volgende dag al.

Maar goed, hij zei geen snoepie tegen me

Is dit nu positief of niet?????
Je bent met deze man weer helemaal terug bij af. Je bent weer signalen en verborgen boodschappen aan het zoeken. Neem een beetje emotionele afstand, want hij heeft je helemaal in zijn macht. Hij bepaalt jouw gevoel volledig. Probeer je ook goed te voelen zonder hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')