Hint: Samenvatting.quote:
Hint: reacties zoekt van mensen die in staat zijn meer te lezen dan het eerste het beste Nijntje-boekquote:
Niet zo ongeduldig...quote:
Ik had je verhaal wel gelezen, maar kan je geen relevant advies geven aangezien ik nog nooit iets dergelijks heb ervaren.quote:
ook maar ff wegquote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig...
Jullie zitten beiden met issues, die je voor jezelf moet zien op te lossen, maar waarbij de ander je wel kan steunen.
Ik ben er altijd voor om helemaal eerlijk te zijn in een relatie. Zeggen wanneer je je onzeker voelt, ook al zou dat claimerig kunnen overkomen. Hij kan dan duidelijkheid verschaffen en je gerust stellen/ bevestiging geven. Hem de ruimte geven op zijn tempo wat meer open te worden. Limieten stellen heeft (in dit stadium) imo geen zin.
Tijd en ruimte geven, zonder daarbij je zelf te kort te doen. Maar dat werkt alleen als je het 'vanuit je hart' kunt doen, niet om hem op die manier aan je te binden.
Jíj wilde in eerste instantie toch stoppen?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ja dat ben ik helemaal met je eens, maar het lullige is dus dat er nu dus eigenlijk geen sprake meer is van een "relatie". En daar wringt voor mij ook de schoen, 3 weken lijkt het helemaal koek en ei en hij leek ook superverliefd en nu wil hij er ineens mee stoppen en "kan hij niet voelen". Dat dus![]()
Dit bedoel ik dus.quote:Maar dan stuurt ie dus gisteren wel weer van die lieve mailtjes en smsjes...ik heb er dus maar gewoon lief en enigszins neutraal op gereageerd, niet in de zin van "Ja maar kunnen we het dan TOCH niet proberen blabla", dat leek me vanuit mijn gevoel de beste aanpak, al snap ik ff niks van hem.
Zegt de user die zich Bambi noemt.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Hint: reacties zoekt van mensen die in staat zijn meer te lezen dan het eerste het beste Nijntje-boek
Nee, ik wilde niet stoppen, Ik heb hoog spel gespeeldquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jíj wilde in eerste instantie toch stoppen?
[..]
Dit bedoel ik dus.
Waarom 'gewoon lief en enigszins neutraal' als je er geen zak van snapt?
Vraag hem wat hij bedoelt, zeg dat je in de war raakt, hoe jullie verder zullen gaan.
Tenminste, zo zou ík het doen. Duidelijk zijn naar elkaar.
Dat bedoel ik dus...kerels..!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef MouseOver het volgende:
Ik zit een beetje in dezelfde situatie, maar dan van de andere kant. Ik merk dat het goed lijkt te doen dat m'n vriendin duidelijk laat weten me niet onder druk te willen zetten en gewoon van het moment te willen genieten. Lijkt me in haar plaats vreselijk moeilijk, maar druk erop zetten is een garantie dat het zeker niets wordt dus dit is waarschijnlijk toch de beste oplossing.
Lompe koe!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
daqt bedoel ik dus...kerels..!![]()
Waar komt dat gedrag toch vandaan????????? Leg het eens uit, als man zijnde.
Ja dat snap ik, maar dat weet je toch nooit van te voren, waarom moet het allemaal zo moeilijk gemaakt worden? Waarom krijgen mannen na 3 weken altijd ineens "bin-dings-angst"?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef MouseOver het volgende:
Hij meent het juist goed met je door geen valse beloftes te doen waarvan hij nu weet dat hij er later best wel eens op terug zou komen
Nou, ik vond je reactie ook niet echt ehm... tactisch.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef _Bambi_ het volgende:
En ik ben geen lompe koe, ik ben juist heel gevoelig
Vrouwen zijn veel emotioneler dus hun gevoel is veel sterker en duidelijker. Bij mannen is dat veel onbestemder en dus kun je er moeilijker op vertrouwen. Als door een ingrijpende gebeurtenis in z'n leven dat ook nog eens minder is dan normaal dan is het helemaal lastig om een keuze te maken. Vooral als je serieus om de ander geeft en de keuze niet te lichtvaardig wil maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat weet je toch nooit van te voren, waarom moet het allemaal zo moeilijk gemaakt worden? Waarom krijgen mannen na 3 weken altijd ineens "bin-dings-angst"?
geleerd van "H". winkwink....quote:Op woensdag 12 april 2006 15:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik vond je reactie ook niet echt ehm... tactisch.
Als je tegen hem ook zo doet, dan geef ik jullie weinig kans. Want dan krijg je het nog heel moeiljik hem oprecht de ruimte te geven.
Hij heeft een relatie van 11 jaar en een relatie van 2,5 jaar achter de rug.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat weet je toch nooit van te voren, waarom moet het allemaal zo moeilijk gemaakt worden? Waarom krijgen mannen na 3 weken altijd ineens "bin-dings-angst"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |