Trus beebquote:Op donderdag 13 april 2006 02:08 schreef SHE het volgende:
[..]
ah....en daar is de enige waarheid in dit topic
nu kan ik wel rustig slapen
Let je goed op Vief ?
Deze moet je op je koelkast plakken
trusten babes !
"Leuk dat je langs bent gekomen, en heel erg bedankt voor je cadeau. Maar je doet nu al een tijdje erg moeilijk, vaag en vervelend dus er gaat niet genueckt worden. En om er zeker van te zijn at je me niet gaat overhalen gaan we nu dus niet uitgebreid zoenen, maar is hier het nummer van de taxi, en daar de deur. Doei!, we belluh!"quote:Op donderdag 13 april 2006 02:08 schreef _Bambi_ het volgende:
Oke, hoe moet ik het dan inkleden om niet als prooi over te komen maar toch ook weer niet als een onwijze bitch..ik weet het niet meer hoor..pff.
Het goede nieuws is dat je nu weer chagrijnig en cynisch kunt zijn!quote:Bah, ik ben verliefd, ik voel me als een slechte figurant in een 3e rangs Sound of Music-achtig toneelstuk![]()
Ik haaaaat mensen die rondlopen met zo'n eeuwige glimlach op hun hoofd vastgeplakt, en nu betrap ik mezelf erop![]()
Ik wil gewoon weer chagrijnig en cynisch zijn!
???????????????????????????quote:Op donderdag 13 april 2006 02:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom gaat het continue over wat jezelf wilt? Lekker bezig in je eigen wereldje en alleen bezig met alles wat daarbuiten valt om zelf er beter van te worden?
Dat is een mooie gedachte om mee naar bed te nemenquote:Op donderdag 13 april 2006 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je nu weer chagrijnig en cynisch kunt zijn!
Zoals je merkt ben ik altijd op zoek naar positiviteit
Man waar héb je het overquote:Op donderdag 13 april 2006 02:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Je bent constant bezig met je eigen welzijn, niet met die van een ander. Zou je dat niet eerst weer eens willen leren voordat je zo'n beschadigde kerel wilt?
Na 3 weken een eenheid zijn lijkt me nogal utopisch..quote:Op donderdag 13 april 2006 02:19 schreef SHE het volgende:
Hij zegt niet iets heel vreemds hoor ( ja, ik ging slapen! )
Elke repliek is doordrenkt met eigen motivatie...en heeft weinig van doen met jullie als een eenheid
daarom....
In het kader van leuke quotes komt uit hetzelfde topic:quote:Op donderdag 13 april 2006 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je nu weer chagrijnig en cynisch kunt zijn!
Zoals je merkt ben ik altijd op zoek naar positiviteit
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:35 schreef we-know-who het volgende:
Hij is lief, volwassen, geinteresseerd, sexy en heeft geen sexuele defecten!![]()
Hoe eng
sorry, ik had hem al ge-editquote:Op donderdag 13 april 2006 02:21 schreef _Bambi_ het volgende:
Jongens..ik maak niet voor niets een kloon aan
Juist, bedankt voor het heldere formuleren.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:19 schreef SHE het volgende:
Hij zegt niet iets heel vreemds hoor ( ja, ik ging slapen! )
Elke repliek is doordrenkt met eigen motivatie...en heeft weinig van doen met jullie als een eenheid
daarom....
Ooit een eenheid zijn ook lijkt me.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:20 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Na 3 weken een eenheid zijn lijkt me nogal utopisch..
Done..quote:Op donderdag 13 april 2006 02:18 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Dat is een mooie gedachte om mee naar bed te nemen
Mail de rekening maar
Ow en Xen, edit die username ff
Wel ironisch op zich dat ze in haar streven naar haar eigen welzijn zichzelf in het ongeluk stortquote:Op donderdag 13 april 2006 02:18 schreef WeirdMicky het volgende:
Je bent constant bezig met je eigen welzijn, niet met die van een ander. Zou je dat niet eerst weer eens willen leren voordat je zo'n beschadigde kerel wilt?
Bedankt voor je reactiequote:Op donderdag 13 april 2006 02:25 schreef Misanthropist het volgende:
Ik las de topictitel en ik dacht "hee! herkenning!". Ontopic: Ik herken exact wat je hierboven beschrijft. Vorig jaar is mijn grootvader overleden waar ik echt kapot van was. Gevolg was dat ik vrij warrig was altijd en geen gevoelens had. Niets boeide me, niemand boeide me. Ik voelde gewoon niets. Ondertussen had ik al wel ruim twee jaar een vriendin die daar onzeker van werd en voortdurend duidelijkheid wilde. Alleen ik weet niet wat het is, het is behoorlijk ongrijpbaar. Ik kon haar dan ook geen duidelijkheid geven en ondertussen bleef ze maar aan mijn hoofd zeuren om duidelijkheid. Uiteindelijk heb ik er afgelopen zomer een punt achter gezet, omdat het zo voor geen meter opschoot. Ik kon kaar geen duidelijkheid geven. Punt.
En dat heeft hij ook. Hij kan jou geen duidelijkheid geven als hij dat zegt. Je kan hem wel willen helpen, maar dat kan je toch niet, hij moet het uiteindelijk alleen doen. Je helpt hem door er voor hem te zijn als dat nodig is, maar niet door de hele tijd zekerheid te willen. Geef hem de tijd.
Ik heb 'r af en toe nog steeds last van, wordt wel minder. Vergeet alleen niet dat het bij mij om mijn grootvader gaat en bij hem om zijn kind! Overigens wordt het contact met mijn ex wel weer steeds beter
ironie?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel ironisch op zich dat ze in haar streven naar haar eigen welzijn zichzelf in het ongeluk stort
Nou, vooruit. Ik ben aardig vandaag. Zelfs de link weggehaald. Als je nu geen die-hard user hier bent wordt het echt lastig om de link te gaan leggen.quote:
Liefde is een glas dat breekt als men het te onzeker of te kordaat aanpakt.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel ironisch op zich dat ze in haar streven naar haar eigen welzijn zichzelf in het ongeluk stort
De band vriendschappelijk houden, ook ff niet meer willen. Niet de hele tijd aan zijn hoofd zeuren over zekerheid; je hebt die zekerheid al doordat hij nog geregeld (toch?) met je om gaat. Zo nu en dan lekkere seks is ook niets mis mee (dus is ook niet erg als dat gebeurt en desnoods vaak), maar je moet gewoon even niet meer van hem verwachten. Hij gaat zo te lezen toch wel voor je alleen kan hij dat minder uiten.quote:
Is dit niet gewoon een beschrijving van een ideale relatie vanuit het mannelijk oogpunt gezien?quote:Op donderdag 13 april 2006 02:36 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
De band vriendschappelijk houden, ook ff niet meer willen. Niet de hele tijd aan zijn hoofd zeuren over zekerheid; je hebt die zekerheid al doordat hij nog geregeld (toch?) met je om gaat. Zo nu en dan lekkere seks is ook niets mis mee (dus is ook niet erg als dat gebeurt en desnoods vaak), maar je moet gewoon even niet meer van hem verwachten. Hij gaat zo te lezen toch wel voor je alleen kan hij dat minder uiten.
Dus wat je moet doen is het lekker zo houden en daar van genieten.
Voor mij klinkt het ook wel als een ideale relatie, ik denk echter dat jij veel te veel gevoelens voor hem hebt om op deze manier in de relatie te gaan staanquote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een beschrijving van een ideale relatie vanuit het mannelijk oogpunt gezien?
Maar stel ik me dan niet weer teveel als "Prooi" op op die manier?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het ook wel als een ideale relatie, ik denk echter dat jij veel te veel gevoelens voor hem hebt om op deze manier in de relatie te gaan staan
Wat is er mis met de optie hem te laten voor wat hij is en je op jezelf te richten?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef _Bambi_ het volgende:
Maar stel ik me dan niet weer teveel als "Prooi" op op die manier?
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat je zelf van deze relatie verwacht en waar je wilt dat het naartoe gaat. Jouw verwachtingen zijn echter vrij hoog en ik denk dat hij je daarin alleen maar kan frustrerenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Saaiquote:Op donderdag 13 april 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er mis met de optie hem te laten voor wat hij is en je op jezelf te richten?
Je hebt toch zeker geen geharrewar over een man die je niet écht moet nodig om je leven wat spice te geven. Kom op zeg!quote:
En voor je het weet ben je een jaar verder en weer een desillusie rijker ...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:45 schreef _Bambi_ het volgende:
En ik heb het gewoon heel gezellig met hem, hij is echt lief voor me, daar ligt het allemaal niet aan. Ik denk gewoon dat er wel een kans is voor ons als ik me wat anders opstel. Daar wil ik nog achterkomen voordat ik het afkap.
Ik denk dus wel dat ze dat geharrewar nodig heeft. Deze man komt niet voor niets op haar padquote:Op donderdag 13 april 2006 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker geen geharrewar over een man die je niet écht moet nodig om je leven wat spice te geven. Kom op zeg!
Ik weet dat je jezelf enorm kunt wentelen in melodrama, maar mèn, wat doe je jezelf zo tekort.
Ja, eigenlijk wel erg retorischquote:Op donderdag 13 april 2006 13:50 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dus wel dat ze dat geharrewar nodig heeft. Deze man komt niet voor niets op haar pad
En 32, tiktaktiktakquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En voor je het weet ben je een jaar verder en weer een desillusie rijker ...
Er moet kennelijk een gapende leegte gevuld worden en V. heeft niet de middelen dat uit zichzelf te halen (of in een iets optimistischer scenario denkt ze slechts die middelen niet te hebben)quote:Op donderdag 13 april 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel erg retorisch.
Maar dat is toch dood- en doodzonde? V., richt je nu toch eens een keer op jezelf!
Nou, ik vind mezelf niet saai hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je jezelf saai vindt, zou je wat aan je persoonlijke groei kunnen doen. Je ontwikkelen
Waarom is het dan saai om geen relatie te hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:59 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind mezelf niet saai hoor
Nee. Kortzichtig. Mannen willen echt niet alléén maar sex, ze willen veel sex met als het even kan veel verschillende mooie vrouwen. Dus voor een man zou het ideaal zijn om één vrouw te hebben waarmee het op alle vlakken en vooral mentaal enorm klikt, en daarnaast de vrijbrief om met elke ándere leuke meid die ie regelen kan ook nog het bed in te duiken.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een beschrijving van een ideale relatie vanuit het mannelijk oogpunt gezien?
Misschien wel, misschien is het ook wel uit sociaal oogpunt dat ik er toentertijd mee gestopt benquote:Op donderdag 13 april 2006 13:19 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Alleen maar werken en studeren en socializen met vrienden en vriendinnen is ook leuk, maar ik vind het niet genoeg, ik moet wil graag een "projectje" hebben buiten dat, vind de aandacht fijn, en het lichamelijk contactquote:Op donderdag 13 april 2006 15:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom is het dan saai om geen relatie te hebben![]()
Meid, je had je nieuwe username niet treffender kunnen kiezen...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Wil je van projectje naar projectje blijven huppelen dan wel strompelen of wil je een echte, serieuze relatie met oog op een gezamenlijke toekomst?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:19 schreef _Bambi_ het volgende:
Alleen maar werken en studeren en socializen met vrienden en vriendinnen is ook leuk, maar ik vind het niet genoeg, ik moet wil graag een "projectje" hebben buiten dat, vind de aandacht fijn, en het lichamelijk contact![]()
Ja, maar dat is anders!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef MUUS het volgende:
En als hij haar een 'projectje' noemt als hij het over haar heeft tegen zijn vrienden?
Dan breekt de pleuris uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |