Zeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef _Bambi_ het volgende:
_knip_ iedereen die ik in dit topic hoopte te zien heeft het al gelezen dus wegens "veiligheidsoverwegingen toch maar ff zo
Dan vliegen de strijkijzers door de kamerquote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef MUUS het volgende:
En als hij haar een 'projectje' noemt als hij het over haar heeft tegen zijn vrienden?
Dan breekt de pleuris uit..
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef MUUS het volgende:
JE MAG NIET HAAR ANDERE NAAM NOEMEEEEEEEE, CC!!
Potverdrie, NIEMAND heeft door wie ze is en jij noemt gewoon haar naam. Tsk tsk.
*sarcasme off*
Niet als een prooi overkomen, is geen trucje dat je even kunt leren. Het moet vanuit een echt gevoeld zelfrespect komen, dan gaat het vanzelf. Je laat wederom zien dat het enige waar je echt mee bezig bent, zijn gevoel is, zoals dat ook ging bij H.. En niet jouw eigen gevoel. Want wat als je je wel opstelt als een onwijze bitch? Zou dat echt zo erg zijn? Of stel je jezelf dan alleen even centraal, en is dat eigenlijk niet volkomen legitiem? Wat ben je hem verplicht? Helemaal niets. Of ben je iets aan hem verplicht omdat hij moeilijke dingen heeft meegemaakt in z'n leven? Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Hou toch op, zeg. Het zou een stuk interessanter zijn als je eens een topic zou openen dat echt over jou ging.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:08 schreef _Bambi_ het volgende:
Oke, hoe moet ik het dan inkleden om niet als prooi over te komen maar toch ook weer niet als een onwijze bitch..ik weet het niet meer hoor..pff.
*stil*quote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Niet als een prooi overkomen, is geen trucje dat je even kunt leren. Het moet vanuit een echt gevoeld zelfrespect komen, dan gaat het vanzelf. Je laat wederom zien dat het enige waar je echt mee bezig bent, zijn gevoel is, zoals dat ook ging bij H.. En niet jouw eigen gevoel. Want wat als je je wel opstelt als een onwijze bitch? Zou dat echt zo erg zijn? Of stel je jezelf dan alleen even centraal, en is dat eigenlijk niet volkomen legitiem? Wat ben je hem verplicht? Helemaal niets. Of ben je iets aan hem verplicht omdat hij moeilijke dingen heeft meegemaakt in z'n leven? Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Hou toch op, zeg. Het zou een stuk interessanter zijn als je eens een topic zou openen dat echt over jou ging.
Ach, hoe kan ik Obli nou vergeten in het lijstje wijze vrouwen?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
Ga je nou je hele topic leegeditten omdat Xen, MUUS, SHE, Cc en ik onze visie hebben gegeven?
Hoe moet milagro nou in hemelsnaam jou van repliek komen dienen???
Nee mop, ik zet jou níet in dat lijstje.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee mop, ik zet jou níet in dat lijstje.
Ja. En als ik dat dan doe ben ik een;quote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Niet als een prooi overkomen, is geen trucje dat je even kunt leren. Het moet vanuit een echt gevoeld zelfrespect komen, dan gaat het vanzelf. Je laat wederom zien dat het enige waar je echt mee bezig bent, zijn gevoel is, zoals dat ook ging bij H.. En niet jouw eigen gevoel. Want wat als je je wel opstelt als een onwijze bitch? Zou dat echt zo erg zijn? Of stel je jezelf dan alleen even centraal, en is dat eigenlijk niet volkomen legitiem? Wat ben je hem verplicht? Helemaal niets. Of ben je iets aan hem verplicht omdat hij moeilijke dingen heeft meegemaakt in z'n leven? Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Hou toch op, zeg.
Ik bedoel, jullie zijn nu ook niet echt consentieus in jullie raadgevingen ...quote:Gevoelloos mormel met het empatisch vermogen van een SS-er
Ik doe gewoon mijn ding hoor, kan ik het helpen dat ik weer tegen zoiets oploopquote:Op donderdag 13 april 2006 21:08 schreef SHE het volgende:
meisje toch...weet je wat jij moet doen...die mannen even lekker de tyfus laten krijgen en een paar maandjes de wijde wereld in. Ik ken niemand die zo meesterlijk zijn energie verkwanselt als jij![]()
Waarom denk je dat ik dit onder een kloon postquote:Op donderdag 13 april 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg.
Ga je nou je hele topic leegeditten omdat Xen, MUUS, SHE, Cc en ik onze visie hebben gegeven?
Hoe moet milagro nou in hemelsnaam jou van repliek komen dienen???
Om jezelf al op pagina 1 te ontmaskeren?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit onder een kloon post
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Om jezelf al op pagina 1 te ontmaskeren?
Jamaar dat begrijp je dus nog niet...je loopt niet tegen mensen aan...mensen zoek je op, of trek je aan...door je gedrag. Of dat nu bewuste of onbewuste motieven zijn, doet er niet toe.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn ding hoor, kan ik het helpen dat ik weer tegen zoiets oploop
Zie je Bambi, nóg een ervaringsdeskundige die het uiteindelijk heeft gered.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef SHE het volgende:
DAAR moet je je dus even op focussen...en neem dat nou aan van een ervaringsdeskundige..ik heb net zo gespartelt, echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |