Zeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef _Bambi_ het volgende:
_knip_ iedereen die ik in dit topic hoopte te zien heeft het al gelezen dus wegens "veiligheidsoverwegingen toch maar ff zo
Dan vliegen de strijkijzers door de kamerquote:Op donderdag 13 april 2006 19:50 schreef MUUS het volgende:
En als hij haar een 'projectje' noemt als hij het over haar heeft tegen zijn vrienden?
Dan breekt de pleuris uit..
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef MUUS het volgende:
JE MAG NIET HAAR ANDERE NAAM NOEMEEEEEEEE, CC!!
Potverdrie, NIEMAND heeft door wie ze is en jij noemt gewoon haar naam. Tsk tsk.
*sarcasme off*
Niet als een prooi overkomen, is geen trucje dat je even kunt leren. Het moet vanuit een echt gevoeld zelfrespect komen, dan gaat het vanzelf. Je laat wederom zien dat het enige waar je echt mee bezig bent, zijn gevoel is, zoals dat ook ging bij H.. En niet jouw eigen gevoel. Want wat als je je wel opstelt als een onwijze bitch? Zou dat echt zo erg zijn? Of stel je jezelf dan alleen even centraal, en is dat eigenlijk niet volkomen legitiem? Wat ben je hem verplicht? Helemaal niets. Of ben je iets aan hem verplicht omdat hij moeilijke dingen heeft meegemaakt in z'n leven? Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Hou toch op, zeg. Het zou een stuk interessanter zijn als je eens een topic zou openen dat echt over jou ging.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:08 schreef _Bambi_ het volgende:
Oke, hoe moet ik het dan inkleden om niet als prooi over te komen maar toch ook weer niet als een onwijze bitch..ik weet het niet meer hoor..pff.
*stil*quote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Niet als een prooi overkomen, is geen trucje dat je even kunt leren. Het moet vanuit een echt gevoeld zelfrespect komen, dan gaat het vanzelf. Je laat wederom zien dat het enige waar je echt mee bezig bent, zijn gevoel is, zoals dat ook ging bij H.. En niet jouw eigen gevoel. Want wat als je je wel opstelt als een onwijze bitch? Zou dat echt zo erg zijn? Of stel je jezelf dan alleen even centraal, en is dat eigenlijk niet volkomen legitiem? Wat ben je hem verplicht? Helemaal niets. Of ben je iets aan hem verplicht omdat hij moeilijke dingen heeft meegemaakt in z'n leven? Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Hou toch op, zeg. Het zou een stuk interessanter zijn als je eens een topic zou openen dat echt over jou ging.
Ach, hoe kan ik Obli nou vergeten in het lijstje wijze vrouwen?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
Ga je nou je hele topic leegeditten omdat Xen, MUUS, SHE, Cc en ik onze visie hebben gegeven?
Hoe moet milagro nou in hemelsnaam jou van repliek komen dienen???
Nee mop, ik zet jou níet in dat lijstje.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee mop, ik zet jou níet in dat lijstje.
Ja. En als ik dat dan doe ben ik een;quote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Niet als een prooi overkomen, is geen trucje dat je even kunt leren. Het moet vanuit een echt gevoeld zelfrespect komen, dan gaat het vanzelf. Je laat wederom zien dat het enige waar je echt mee bezig bent, zijn gevoel is, zoals dat ook ging bij H.. En niet jouw eigen gevoel. Want wat als je je wel opstelt als een onwijze bitch? Zou dat echt zo erg zijn? Of stel je jezelf dan alleen even centraal, en is dat eigenlijk niet volkomen legitiem? Wat ben je hem verplicht? Helemaal niets. Of ben je iets aan hem verplicht omdat hij moeilijke dingen heeft meegemaakt in z'n leven? Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Hou toch op, zeg.
Ik bedoel, jullie zijn nu ook niet echt consentieus in jullie raadgevingen ...quote:Gevoelloos mormel met het empatisch vermogen van een SS-er
Ik doe gewoon mijn ding hoor, kan ik het helpen dat ik weer tegen zoiets oploopquote:Op donderdag 13 april 2006 21:08 schreef SHE het volgende:
meisje toch...weet je wat jij moet doen...die mannen even lekker de tyfus laten krijgen en een paar maandjes de wijde wereld in. Ik ken niemand die zo meesterlijk zijn energie verkwanselt als jij![]()
Waarom denk je dat ik dit onder een kloon postquote:Op donderdag 13 april 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg.
Ga je nou je hele topic leegeditten omdat Xen, MUUS, SHE, Cc en ik onze visie hebben gegeven?
Hoe moet milagro nou in hemelsnaam jou van repliek komen dienen???
Om jezelf al op pagina 1 te ontmaskeren?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit onder een kloon post
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Om jezelf al op pagina 1 te ontmaskeren?
Jamaar dat begrijp je dus nog niet...je loopt niet tegen mensen aan...mensen zoek je op, of trek je aan...door je gedrag. Of dat nu bewuste of onbewuste motieven zijn, doet er niet toe.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn ding hoor, kan ik het helpen dat ik weer tegen zoiets oploop
Zie je Bambi, nóg een ervaringsdeskundige die het uiteindelijk heeft gered.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef SHE het volgende:
DAAR moet je je dus even op focussen...en neem dat nou aan van een ervaringsdeskundige..ik heb net zo gespartelt, echt.
Ja maaaaaaaar....luister nu eens, ik voelde me goed, ik voelde me prima zelfs, ik was van H. af, ik deed leuke dingetjes met vrienden en vriendinnen, ik had een nieuwe baan, mijn computer ging stuk, hij was daar om hem te repareren, hij ging bellen, hij ging msn-en, ik hield af, hij deed moeite, hij luisterde, we gingen wat drinken, we gingen zoenen, we gingen fabuleuze sex en diepgaande gesprekken hebben 3 weken lang, hij kwam elke avond langs...hij stuurde lieve smsjes, en toen...........................nou ja, kwam de kenteringquote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Jamaar dat begrijp je dus nog niet...je loopt niet tegen mensen aan...mensen zoek je op, of trek je aan...door je gedrag. Of dat nu bewuste of onbewuste motieven zijn, doet er niet toe.
DAAR moet je je dus even op focussen...en neem dat nou aan van een ervaringsdeskundige..ik heb net zo gespartelt, echt.
En ineens heb je het....en warempel trek je dan ineens precies DIE mensen aan die perfect voor je zijn en alles zijn waar je altijd van gedroomd hebt.
Oke, dus hogere machten hebben bepaald dat mijn computer een legio aan virussen had verzameld, om mij uiteindelijk een hogere levensles te leren. Sorry, maar daar geloof ik niet in. Toeval bestaat wel in mijn optiek. Of stomme pech. WAT moet ik hiervan leren dan? Dat ik gewoon maar nergens meer aan moet beginnen relatie-gewijs? Sorry, maar ik voel me nog een beetje te jong en aantrekkelijk om achter de geraniums te gaan zitten.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:41 schreef Moonah het volgende:
Ge-wel-dig introspectief vermogen!
Zoek maar eens uit waarom jij 'tegen dit soort mannen aanloopt'.
Het gaat niet om 'lekker in je vel zitten en een nieuwe baan hebben'.
Dit heeft te maken met diep ingesleten patronen.
En daar hoef je geen (zoals jij het noemde) psychisch wrak voor te zijn.
Heus, er is één gemene deler en die heet .... ehm Bambi.![]()
Mijn ingesleten patronen zorgen ervoor dat ik verliefd wordt op iemand die een aantal weken later allerhande geestelijke problematiek blijkt mee te zeulen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat nu weer voor een rare conclusie die je uit Moonah's post trekt?
Heeft helemaal niets met toeval of hogere machten te maken, maar alles met ingesleten patronen* .
Zoals Moonah zegt, dus.
* Jouw ingesleten patronen, dus hè. Dat daar geen misverstand over bestaat.
Prachtigquote:Op donderdag 13 april 2006 21:41 schreef Moonah het volgende:
Ge-wel-dig introspectief vermogen!
Zoek maar eens uit waarom jij 'tegen dit soort mannen aanloopt'.
Het gaat niet om 'lekker in je vel zitten en een nieuwe baan hebben'.
Dit heeft te maken met diep ingesleten patronen.
En daar hoef je geen (zoals jij het noemde) psychisch wrak voor te zijn.
Heus, er is één gemene deler en die heet .... ehm Bambi.![]()
Nee dat is dus niet zo, anders had ik hem wel meteen gedelete voordat er gevoelens bij kwamen kijken.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:26 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij begrijp je het echt niet wat de dames je proberen te vertellen....
Een dochter van een alcholist zou eerder "opzoek" gaan naar een partner die alcholist is.
En waarom?
Omdat dat stuk bekend is... Herkenning.
En nu niet over je pa of alcohol beginnen, want daar draait het niet om.![]()
Jij "herkent" iets bij die mannen...
Nee muts, geen 6th sense, geen hogere macht...maar onbewuste patronenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:34 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Mijn ingesleten patronen zorgen ervoor dat ik verliefd wordt op iemand die een aantal weken later allerhande geestelijke problematiek blijkt mee te zeulen.
Sorry hoor, maar ik viel in 1e instantie op zijn leuke bekkie en zijn humor en het feit dat hij, voor de verandering, iemand was die naar MIJ luisterde. Maar volgens jou en Moonah beschik ik dus over een geheimzinnig 6e zintuig wat er voor zorgde dat ik stiekem al wist dat dit een zielsverwant was in het departement van onverwerkte shit
Sweetie. Het is wel zo...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo, anders had ik hem wel meteen gedelete voordat er gevoelens bij kwamen kijken.
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
maar onbewuste patronen
Overduidelijk onbewuste patronen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef _Bambi_ het volgende:
Nee dat is dus niet zo, anders had ik hem wel meteen gedelete voordat er gevoelens bij kwamen kijken.
Onbewuste patronen zorgen er dus voor dat ik verliefd wordt op iemand die op het 1e, 2e en 3e gezicht normaal, ongecompliceerd en rugzakvrij lijkt, maar dat bij nader onderzoek toch niet blijkt te zijn. Sorry, maar ik ben niet zo zweverig aangelegdquote:Op donderdag 13 april 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee muts, geen 6th sense, geen hogere macht...maar onbewuste patronen
Ik láát hem nu toch ookquote:Op donderdag 13 april 2006 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Sweetie. Het is wel zo...
Ben net zo spartelend geweest als SHE... Ook.
Zit eerst maar eens zelf goed in je vel, dan dwing je namelijk niet, dan laat je vrij.
Ik ga je zo virtueel op je lazer geven op msn!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef _Bambi_ het volgende:
[..]
Onbewuste patronen zorgen er dus voor dat ik verliefd wordt op iemand die op het 1e, 2e en 3e gezicht normaal, ongecompliceerd en rugzakvrij lijkt, maar dat bij nader onderzoek toch niet blijkt te zijn. Sorry, maar ik ben niet zo zweverig aangelegd![]()
Leg dat dan eens uit!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Overduidelijk onbewuste patronen.
*offline instelt*quote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ga je zo virtueel op je lazer geven op msn!![]()
LOLquote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lijkt me een slim plan, zo tegen het einde van dit topicquote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Schijtbak!quote:
Je hebt geen hotmailquote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef SHE het volgende:
Niets zweverigs aan snuitje, pure huis, tuin en keuken psychologie, stevig wetenschappelijk gefundeerd
Doe jezelf ook even toevoegen op msn bij SHE, dan zal ik je er nog even mee om de oortjes slaan
Je wilde nog even los gaan? Zeg maar?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me een slim plan, zo tegen het einde van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |