quote:Ik zou het dan ook gewoon proberen. Zeker als je al meerdere functies binnen een andere PI hebt gehad. Dan kan je als je je fitter voelt altijd nog intern solliciteren naar een andere functie dunkt me.
Had ik jou niet laatst verteld over onze Paasplannen op de Kempervenne?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:12 schreef Sugar het volgende:
Mag ik jullie speurneuzenhulp gebruiken? Ik wil weg met maria dit weekend. Naar een huisje met een zwembad vlakbij. Voorwaarde: niet duur en niet te ver weg. Ik woon in Eindhoven en zoek de allergoedkoopste optie.Mag best wel even treinen zijn, maar niet echt heel ver.
Ziet iemand er een uitdaging in?Please?
![]()
Katjeskelder is leuk!! Hebben ze een heel leuk zwembad!!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:38 schreef Githa het volgende:
Ook een leuk park is de http://www.roompotparken.nl/parken/dekatjeskelder/index Oosterhout. Ze hebben we hele leuke anbiedingen, kijk maar eens.
oe oe oe en in Oosterhout kun je heel leuk winkelen, daar heb je zo'n leuke oude speelgoedwinkel zitten, vol met houten speelgoed maar ook speelgoed dat ik nog uit mijn kindertijd ken, maar goed ik sla op hol
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Katjeskelder is leuk!! Hebben ze een heel leuk zwembad!!
Dat doet Liam al heel lang met zijn worstquote:Op woensdag 12 april 2006 11:39 schreef m@x het volgende:
hmmm, dat is nou jammer.
Mijn kind zit plakjes kaas tussen zijn boterham uit te vissen. Brood gaat richting grond en kaas richting mond
![]()
http://www.bungalows.nl/superaanbiedingen/quote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef Sugar het volgende:
He, wat, waar? Echt?
2 zielen 1 gedachtequote:Op woensdag 12 april 2006 12:22 schreef Saffier het volgende:
Ha! Thanks!
Ja, ergens in Groningen zeker?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef danosa het volgende:
Ik zou mijzelf gewoon lekker gaan verwennen met die 300 euro die je er voor uit wilt geven Sugaren gezellig thuis blijven dan. En anders, wij hebben een hele zolderverdieping over, mét zonnebank (en bergen was) en het minibad vind je een verdieping lager
dat is hier ook zo, op het park van landal green zelfsquote:Op woensdag 12 april 2006 15:16 schreef Sugar het volgende:
Ja, heb ik ook zitten kijken, maar omdat ik niet durf te rijden (auto), moeten die recreatieve voorzieningen dan wel ook op het erf van dat leuke particuliere huissie liggen.Of zoiets. Dus ja.
Ik ben een ramp, he?
Waar was je nou al die tijd?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Gaan jullie gelijk op een ander bankje zitten?
Namentopic al bezocht? Dan weet je in elk geval wat het niet moet wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:45 schreef snoopy het volgende:
Ik ben op zoek naar een stoere naam voor mijn snoepje.En ik ben bang dat het een kindje zonder naam gaat wordenZielig!
heet ze Sylvie of Estelle?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef Lishe het volgende:
Nee hoor Snoop, jullie snoepje krijgt hoe dan ook een naam. En een mooie ook!
Hahaha.. Anitra, is ze blond met gemanicuurde nagels?
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef Lishe het volgende:
Nee hoor Snoop, jullie snoepje krijgt hoe dan ook een naam. En een mooie ook!
Hahaha.. Anitra, is ze blond met gemanicuurde nagels?
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef Lishe het volgende:
Lief is begonnen op zijn nieuwe werk. Het is zo leuk dat hij nu al slaapt.....![]()
Chesterquote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef snoopy het volgende:
Tja, ik zal weer eens in het namentopic kijken.
Zo heet onze katquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zo heet onze kat
Is dat niet een jaren '80 iets?! Wij hadden western als themaquote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wie iemand dit:
Onze oppas heeft in mei haar eindexamen feest en het Thema is Old School...
nu vroeg ze vandaag aan mij wat dat nu inhield qua kleding maar heel eerlijk heb ik even geen idee wat dat zou kunnen zijn
Is dit voor of na de fietstassen gebeurd ;')quote:Op woensdag 12 april 2006 20:36 schreef m@x het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om Kai met andere kindjes bezig te zien. Okay, ik geef het toe, ik ben nu officieel vertrut![]()
Ja he, ik vind het ook stoer hoor ! Zomaar je vaste baan opzeggen.. Hij kan nu wel zijn eigen werktijden bepalen da's wel weer fijn natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef Lishe het volgende:
Ladybos, stoer van je man! Nieuw werk is wel cool, behalve al de nieuwe ervaringen en nieuwe tijden.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Is dit voor of na de fietstassen gebeurd ;')
heb je een ander huis gevonden?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jolie krijgt straks een eigen kamer en ik mag lekker op marktplaats meubeltjes zoeken
Iedere keer dat we langs jullie huis fiets hoor ik 'Myrtje? Myrtje huile? Tiserdan?'quote:Op woensdag 12 april 2006 21:19 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Hier ook al fietstassen, we zijn diep gezonken
![]()
Bar, volgens mij is dat iets in hip/hop achtige stijl.. bling bling achtig geloof ik!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wie iemand dit:
Onze oppas heeft in mei haar eindexamen feest en het Thema is Old School...
nu vroeg ze vandaag aan mij wat dat nu inhield qua kleding maar heel eerlijk heb ik even geen idee wat dat zou kunnen zijn
Tijdens. De fietstassen hebben een beslissende rol gespeeld in mijn vertruttingquote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jolie krijgt straks een eigen kamer en ik mag lekker op marktplaats meubeltjes zoeken
Bob Ross?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb van de week een olieverfschilderij gekocht op Ebay. Voor 19,99En hij is nog prachtig ook!
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Syrena het volgende:
Morris en Charlie natuurlijkKan voor J en M!
Ik lach je niet uitquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Toch heel leuk voor op de slaapkamer? Of niet dan? Je lacht me toch niet uit he?![]()
![]()
Ik hou van mafquote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit
maar ik vind het wel een maf schilderij.
Ahh wat liefquote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Iedere keer dat we langs jullie huis fiets hoor ik 'Myrtje? Myrtje huile? Tiserdan?'
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef m@x het volgende:
Ik vind dat schilderij juist geweldig! Ik vind deze ook zo leuk. Zal ik bieden?
Ja dat zeg ik steeds maar dan gaat ze zeggen dat Myrtje auw heeft en Myrtje beker!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Ahh wat liefZeg maar tegen Zjelie dat Myrtje al niet meer hoeft te huilen hoor
![]()
Nou ja, een paar strepen schilderen kan nooit moeilijk zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef m@x het volgende:
Ik ga zelf wel iets proberen te knutselen.
Wat een schattig kastje. Lijkt op de bestekkast van mijn oma, maar dan in mooie kleurtjes. Op rommelmarkten zijn vast van die oude donker eiken kastjes te koop, en dan kun je die zelf schilderen. Vast goedkoper!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Luchtbel het volgende:
Dit kastje vind ik vreselijk leuk. Maar te deur en ook niet nodig.
Dat is een goed idee! Ik moet toch al langs de behangwinkel omdat ik heb besloten de achterwand van onze splinternieuwe boekenkast en de frontjes van de lades van ons splinternieuwe dressoir te gaan bekleden.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Lishe het volgende:
M@x, Gewoon stof of behang zoeken en dat op een canvas nieten. Ik heb hier 3 prachtige 'doeken' in de gang hangen. Gewoon stof wat ik prachtig vond vastgeniet. (Dank aan mijn allerliefste crea-vriendin)
Is ie ook. Hij heeft nu een jongere vriendin (ze is 79) en ze tuffen nu ook heel vaak samen overal naartoe in haar knalblauwe ford kaquote:Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef Lishe het volgende:
hahaha... Jouw opa klinkt heel erg stoer, M@x!
Omdat alles wat er hier staat in de huiskamer en mijn slaapkamer van mijn ex en mij was en ik wl alles van die ven mijn huis uit hebben en het eindelijk ons huis maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom gaan jullie dan alles doen Anitra?
Oh oke. Ik bedoel er ook niks mee ofzo hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
Omdat alles wat er hier staat in de huiskamer en mijn slaapkamer van mijn ex en mij was en ik wl alles van die ven mijn huis uit hebben en het eindelijk ons huis maken.
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh oke. Ik bedoel er ook niks mee ofzo hoor
Ik zou dat gewoon niet kunnen, van alles willen gaan veranderen terwijl je geen idee hebt wat je wil.
Bestaan er dan programma's voor?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Anitra helpt zo een metamorfose computerprogramma je niet om iets te verzinnen?
Ja man ik wist niet dat je kwaad werdquote:
is van VT wonen geloof ik zelfsquote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bestaan er dan programma's voor?![]()
Ik heb dus echt geen idee van dat soort dingen.
Ik heb zo'n kastje geerfd en ga die dus opknappen voor Zoë als ze een ander kamertje krijgtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Luchtbel het volgende:
Dit kastje vind ik vreselijk leuk. Maar te deur en ook niet nodig.
Ja maar het ging toch ook over opa's enzoquote:Op woensdag 12 april 2006 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik als rechtgeaard klusmod mijn andere forumpje spammen?
Klussen & Wonen
Hier af en toe kleppen over inrichtingen en kleuren is prima, maar veel beter kan je er daar een topic over openen. Is nog leuker ook, toch Tex en Syrena?
Ik was laatst op een verjaardag, en die mensen zijn tijdje geleden verhuisd en ik had het huis ook nog nooit gezien. Aldus een andere vrienden woonden ze er al "heel lang". Geen idee hoe lang maar volgens mij toch wel een half jaartje.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het gewoon fijn te 'sprokkelen'. Ik wil niet dat mijn huis zo uit een catalogus kan komen. Zou het ook jammer vinden om nu, voor de verhuizing alles nieuw aan te schaffen. Maar lekker loeren, ideeen voor op de muren, en wel wat spul kopen vind ik wel heeeeel erg leuk.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik als rechtgeaard klusmod mijn andere forumpje spammen?
Klussen & Wonen
Hier af en toe kleppen over inrichtingen en kleuren is prima, maar veel beter kan je er daar een topic over openen. Is nog leuker ook, toch Tex en Syrena?
Openen hoeft ook niet. Verder gaan kan ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:37 schreef m@x het volgende:
Ja maar het ging toch ook over opa's enzoIk lurk wel altijd in het klusforum maar om nou een topic te openen over mijn knutselplannen voor de boekenkast
![]()
Ja ik ook!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Lishe het volgende:
Hmmpf Dutch, ik mag die lamp niet. Lief wil andere boven de eettafel, en weet niet waar deze dan zou kunnen. (Ik denk dan eerder... waar niet??)
Ben benieuwd naar de kamer van Leon!
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef dutchie het volgende:
O wat erg... Ik zie Belana tikken over Liam die zit te eten en ik krijg spontaan zin in kibbeling.
Ga maar even boodschappen doen denk ik. Laatst was ik tijdens het boodschappen bijna die ijsjes vergeten. Kwam er bij de auto achter. Sta ik weer in dezelfde rij met die ijsjes en zeg met een blos op mijn wangen: "Ja, als ik zonder thuiskom, dan zijn ze niet blij hè."![]()
Ik durf er niet eens voor uit te komen dat het gewoon voor mezelf is...
nog ff een tip: hoe zijn jullie zelf als gezin en wat voor sfeer is er bij jullie in huis. hier kan je ook de kleuren op aan passen. Wij hebben alles in een lichte roomkleur en 1 muur in een mokka/caramelkleur. Verder een wijnrode bank en een eiken dressoir en daarbij weer een grenen tafeltje van de neckermann. Het oogt heel fris maar door de kleur- en meubelcombi ook weer warmquote:Op donderdag 13 april 2006 11:24 schreef Anitra het volgende:
BE heb je ook een help me met kleurtjes topic?
Lezen over lekker eten is vaak verkeerd zo rond de klok van 11/half 12
U vraagt wij draaien:quote:Op donderdag 13 april 2006 11:24 schreef Anitra het volgende:
BE heb je ook een help me met kleurtjes topic?
Die had Djen van de week gezien en dat word de basis van haar kamer.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef poemojn het volgende:
anders kies je een schilderij oid uit dat julie mooi vinden en zoek je daar de overige kleuren bij uit?
zoiets als basis bijv
[afbeelding]
Klinkt niet prettig Rewimo
Ja en zo komen diegene die wel willen er weer verrot uit en kunnen de professionele uitkeringstrekkers nog lekker blijven hangenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:29 schreef m@x het volgende:
Dat doen ze tegenwoordig niet zo snel meer. Het kost klauwen met geld om zo'n bedrijf in te huren, echt duizenden euro's. Veel gemeentes/uitkeringsinstanties hanteren momenteel als motto "de kortste weg naar werk". Het gaat er niet meer om wat voor werk iemand gaat doen, maar meer dat iemand weer aan het werk gaat. Als iemand dan in staat wordt geacht om zelfstandig werk te vinden dan is de keuze om zo'n bureau wel of niet in te schakelen vrij snel gemaakt.
Doetutnie?quote:
Ik maak wel veel foto's (duh) maar ik heb er inderdaad niet zoveel van Christan de laatste tijd. Ik zal wel wat foto's opzoeken, kan dit verzoek natuurlijk niet weerstaanquote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef dutchie het volgende:
Geen fijne situatie Anitra.
Rewimo wat ik me nu al een tijdje afvraag hè; is Christan minder fotogeniek geworden ofzo?Ik kijk regelmatig in het fototopic ookal reageer ik niet veel meer en het viel me op dat er steeds minder foto's van Christan staan. Fotografeer je minder of plaats je gewoon veel minder?
Ik ben in 94 de waz in gegooid door het UWV, alleen kreeg pas mijn uitkering eind 98. Van die jaren behoor ik nog ged te krijgen.ik heb hele lijsten van het UWV welke weken ik welk percentage behoorde te krijgen enzo. In 2001 probeerde ik voor de zoveelste keer uit de waz te komen. In 2002 is het gelukt en heb ik werk gevonden die me aannamen ondanks de waz. UWV bleef een aantal maanden geld storten die ik terug gestort heb en hun weer terug naar mij. Eind 2004 kwamen hun met de eis voor die maanden die teveel betaald warenhun goed recht, alleen die eis klopte voor geen meter. Begin 2005 na bezwaarschrift was alles in orde volgens afdeling GAK. Nu is afdeling CADANS dus vandaag met de brief gekomen of ik ff 13 duizend euro wil storten en het zou gaan over de periode augustus 2001 tot januari 2003, wat dus helemaal niet klopt. Het bedrag wat hun van mij krijgen is rond de 4 duizend euro, waar ik dus ook geen bezwaar tegen heb en het gaat in mijn papieren over de periode juli 2002 tot mei 2003. Er klopt dus helemaal niks van.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef moussy het volgende:
Wat heb je met of eigenlijk tegen, het UWV dan Anitra? of heb ik iets over het hoofd gezien?
Dat is best moeilijk, maarals je altijd een tas bj je hebt kan je daar wat in doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:43 schreef jessie het volgende:
O vraagje ivm mijn heftige allergische reaktie bij augmentin (antibiotica) zei de longarts dat ik dit bij me moest dragen. Dit omdat als ik bv een ongeluk zou krijgen ofzo iets is wat heel snel word gegeven (een nogal algemeen middel)
Weet iemand een linkje voor een manier om dit bij je te dragen. Ketting, bedel of wat dan ook. Iets wat er ook nog een beetje esthetisch uitziet
Jessie, ik ben ook allergisch voor penicilline (dat is augmentin dus, dat gaf bij mij ook een allergische reactie). Wat je in elk geval moet doen is het laten noteren bij je apotheek! Want zij zetten het in de computer en slaan alarm als je toch penicilline krijgt voorgeschreven door een arts. Verder je huisarts informeren (die moet het in je dossier zetten) en bij elke arts/verpleegkundige/medische figuur die je te zien krijgt. Ik geef het voor alle zekerheid altijd aan, ook elke keer bij de huisarts voor alle zekerheid. Want dat is degene die jou in principe het vaakst antibiotica voor zal schrijven.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:43 schreef jessie het volgende:
O vraagje ivm mijn heftige allergische reaktie bij augmentin (antibiotica) zei de longarts dat ik dit bij me moest dragen. Dit omdat als ik bv een ongeluk zou krijgen ofzo iets is wat heel snel word gegeven (een nogal algemeen middel)
Weet iemand een linkje voor een manier om dit bij je te dragen. Ketting, bedel of wat dan ook. Iets wat er ook nog een beetje esthetisch uitziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |