de eiken vloer laten de huidige bewoners gewoon achter, die laten wij ook gewoon liggen.quote:Op maandag 18 april 2005 16:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Begin met de vloer en het behang. Pas als je die kleuren/materialen hebt bepaald, naar de meubels kijken. Je moet in etappes inrichten, dat werkt het makkelijkst.
same herequote:Op maandag 18 april 2005 16:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga zelf ook verhuizen en doe de inrichting volledig zelf. Puur op gevoel. Ik denk dat ik met de kleuren zwart/chocolade/appelgroen ga werken.
eiken vloer is de beste basis die je kan hebben!quote:Op maandag 18 april 2005 16:48 schreef Troel het volgende:
[..]
de eiken vloer laten de huidige bewoners gewoon achter, die laten wij ook gewoon liggen.
De keuken (die overloopt in de woonkamer) heeft een beetje gelig met terracotta kleurtje en die willen we niet doortrekken de kamer in.
Verder meoten we dus alles nog doen
Wit is me te besmettelijk. Ben student en niet echt een poetser.quote:Op maandag 18 april 2005 16:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
same herealleen dan appelgroen, daar maak ik roze van
of alles wit en dan details in kleur.
ik wil het liefst een beetje een rode/roze vloer. we zijn nu aan het twisten of het beuken (wil ik) of afzelia (wil mn zus) wordtquote:Op maandag 18 april 2005 16:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wit is me te besmettelijk. Ben student en niet echt een poetser.
Ik laat me verder inspireren door (Stanley Kubrick) films wat ik in m'n interieur terug laat komen. En reken maar dat 't mooi gaat worden.
quote:Op maandag 18 april 2005 16:57 schreef Rekkie het volgende:
Toevallig gaan we hier ook een kamer herinrichten (het is weliswaar een kinderkamer, maar toch)
De kleuren aan de muur worden off-white met lime-groene vlakken met schilderijen, in betweens voor de ramen + gordijnen met dezelfde lime kleur in combinatie met een off-wthite.
Witte kindermeubels met een donkere houten vloer
Kortzichtig als je bent zal ik een toelichting geven.quote:Op maandag 18 april 2005 16:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Gezellig voor een kind, schilderijen.
Waarom pleur je niet een paar muppetshow posters aan de muur.
Ik ben enórm kortzichtig (heerlijk). Als jij schilderijen zegt, dan is het niet aannemelijk dat het geschilderde tekenfilmfiguren betreft.quote:Op maandag 18 april 2005 17:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kortzichtig als je bent zal ik een toelichting geven.
Die schilderijen zijn dus disney figuren oid!
BTW het kind moet nog geboren worden
quote:Op maandag 18 april 2005 17:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ben enórm kortzichtig (heerlijk). Als jij schilderijen zegt, dan is het niet aannemelijk dat het geschilderde tekenfilmfiguren betreft.
Of bedoel je soms een postertje in een lijst.
Mooi!quote:Op maandag 18 april 2005 16:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik denk dat ik met de kleuren zwart/chocolade/appelgroen ga werken.
Eens.quote:Op maandag 18 april 2005 19:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Trendy = tricky
Saai.quote:Ga uit van hout, wit, zwart of grijstinten en werk vanuit daar verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |