quote:Ik zou het dan ook gewoon proberen. Zeker als je al meerdere functies binnen een andere PI hebt gehad. Dan kan je als je je fitter voelt altijd nog intern solliciteren naar een andere functie dunkt me.
Had ik jou niet laatst verteld over onze Paasplannen op de Kempervenne?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:12 schreef Sugar het volgende:
Mag ik jullie speurneuzenhulp gebruiken? Ik wil weg met maria dit weekend. Naar een huisje met een zwembad vlakbij. Voorwaarde: niet duur en niet te ver weg. Ik woon in Eindhoven en zoek de allergoedkoopste optie.Mag best wel even treinen zijn, maar niet echt heel ver.
Ziet iemand er een uitdaging in?Please?
![]()
Katjeskelder is leuk!! Hebben ze een heel leuk zwembad!!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:38 schreef Githa het volgende:
Ook een leuk park is de http://www.roompotparken.nl/parken/dekatjeskelder/index Oosterhout. Ze hebben we hele leuke anbiedingen, kijk maar eens.
oe oe oe en in Oosterhout kun je heel leuk winkelen, daar heb je zo'n leuke oude speelgoedwinkel zitten, vol met houten speelgoed maar ook speelgoed dat ik nog uit mijn kindertijd ken, maar goed ik sla op hol
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Katjeskelder is leuk!! Hebben ze een heel leuk zwembad!!
Dat doet Liam al heel lang met zijn worstquote:Op woensdag 12 april 2006 11:39 schreef m@x het volgende:
hmmm, dat is nou jammer.
Mijn kind zit plakjes kaas tussen zijn boterham uit te vissen. Brood gaat richting grond en kaas richting mond
![]()
http://www.bungalows.nl/superaanbiedingen/quote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef Sugar het volgende:
He, wat, waar? Echt?
2 zielen 1 gedachtequote:Op woensdag 12 april 2006 12:22 schreef Saffier het volgende:
Ha! Thanks!
Ja, ergens in Groningen zeker?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef danosa het volgende:
Ik zou mijzelf gewoon lekker gaan verwennen met die 300 euro die je er voor uit wilt geven Sugaren gezellig thuis blijven dan. En anders, wij hebben een hele zolderverdieping over, mét zonnebank (en bergen was) en het minibad vind je een verdieping lager
dat is hier ook zo, op het park van landal green zelfsquote:Op woensdag 12 april 2006 15:16 schreef Sugar het volgende:
Ja, heb ik ook zitten kijken, maar omdat ik niet durf te rijden (auto), moeten die recreatieve voorzieningen dan wel ook op het erf van dat leuke particuliere huissie liggen.Of zoiets. Dus ja.
Ik ben een ramp, he?
Waar was je nou al die tijd?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Gaan jullie gelijk op een ander bankje zitten?
Namentopic al bezocht? Dan weet je in elk geval wat het niet moet wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:45 schreef snoopy het volgende:
Ik ben op zoek naar een stoere naam voor mijn snoepje.En ik ben bang dat het een kindje zonder naam gaat wordenZielig!
heet ze Sylvie of Estelle?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef Lishe het volgende:
Nee hoor Snoop, jullie snoepje krijgt hoe dan ook een naam. En een mooie ook!
Hahaha.. Anitra, is ze blond met gemanicuurde nagels?
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef Lishe het volgende:
Nee hoor Snoop, jullie snoepje krijgt hoe dan ook een naam. En een mooie ook!
Hahaha.. Anitra, is ze blond met gemanicuurde nagels?
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef Lishe het volgende:
Lief is begonnen op zijn nieuwe werk. Het is zo leuk dat hij nu al slaapt.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |