quote:Ik zou het dan ook gewoon proberen. Zeker als je al meerdere functies binnen een andere PI hebt gehad. Dan kan je als je je fitter voelt altijd nog intern solliciteren naar een andere functie dunkt me.
Had ik jou niet laatst verteld over onze Paasplannen op de Kempervenne?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:12 schreef Sugar het volgende:
Mag ik jullie speurneuzenhulp gebruiken? Ik wil weg met maria dit weekend. Naar een huisje met een zwembad vlakbij. Voorwaarde: niet duur en niet te ver weg. Ik woon in Eindhoven en zoek de allergoedkoopste optie.Mag best wel even treinen zijn, maar niet echt heel ver.
Ziet iemand er een uitdaging in?Please?
![]()
Katjeskelder is leuk!! Hebben ze een heel leuk zwembad!!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:38 schreef Githa het volgende:
Ook een leuk park is de http://www.roompotparken.nl/parken/dekatjeskelder/index Oosterhout. Ze hebben we hele leuke anbiedingen, kijk maar eens.
oe oe oe en in Oosterhout kun je heel leuk winkelen, daar heb je zo'n leuke oude speelgoedwinkel zitten, vol met houten speelgoed maar ook speelgoed dat ik nog uit mijn kindertijd ken, maar goed ik sla op hol
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Katjeskelder is leuk!! Hebben ze een heel leuk zwembad!!
Dat doet Liam al heel lang met zijn worstquote:Op woensdag 12 april 2006 11:39 schreef m@x het volgende:
hmmm, dat is nou jammer.
Mijn kind zit plakjes kaas tussen zijn boterham uit te vissen. Brood gaat richting grond en kaas richting mond
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |