Ja ik ook!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Lishe het volgende:
Hmmpf Dutch, ik mag die lamp niet. Lief wil andere boven de eettafel, en weet niet waar deze dan zou kunnen. (Ik denk dan eerder... waar niet??)
Ben benieuwd naar de kamer van Leon!
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef dutchie het volgende:
O wat erg... Ik zie Belana tikken over Liam die zit te eten en ik krijg spontaan zin in kibbeling.
Ga maar even boodschappen doen denk ik. Laatst was ik tijdens het boodschappen bijna die ijsjes vergeten. Kwam er bij de auto achter. Sta ik weer in dezelfde rij met die ijsjes en zeg met een blos op mijn wangen: "Ja, als ik zonder thuiskom, dan zijn ze niet blij hč."![]()
Ik durf er niet eens voor uit te komen dat het gewoon voor mezelf is...
nog ff een tip: hoe zijn jullie zelf als gezin en wat voor sfeer is er bij jullie in huis. hier kan je ook de kleuren op aan passen. Wij hebben alles in een lichte roomkleur en 1 muur in een mokka/caramelkleur. Verder een wijnrode bank en een eiken dressoir en daarbij weer een grenen tafeltje van de neckermann. Het oogt heel fris maar door de kleur- en meubelcombi ook weer warmquote:Op donderdag 13 april 2006 11:24 schreef Anitra het volgende:
BE heb je ook een help me met kleurtjes topic?
Lezen over lekker eten is vaak verkeerd zo rond de klok van 11/half 12
U vraagt wij draaien:quote:Op donderdag 13 april 2006 11:24 schreef Anitra het volgende:
BE heb je ook een help me met kleurtjes topic?
Die had Djen van de week gezien en dat word de basis van haar kamer.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef poemojn het volgende:
anders kies je een schilderij oid uit dat julie mooi vinden en zoek je daar de overige kleuren bij uit?
zoiets als basis bijv
[afbeelding]
Klinkt niet prettig Rewimo
Ja en zo komen diegene die wel willen er weer verrot uit en kunnen de professionele uitkeringstrekkers nog lekker blijven hangenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:29 schreef m@x het volgende:
Dat doen ze tegenwoordig niet zo snel meer. Het kost klauwen met geld om zo'n bedrijf in te huren, echt duizenden euro's. Veel gemeentes/uitkeringsinstanties hanteren momenteel als motto "de kortste weg naar werk". Het gaat er niet meer om wat voor werk iemand gaat doen, maar meer dat iemand weer aan het werk gaat. Als iemand dan in staat wordt geacht om zelfstandig werk te vinden dan is de keuze om zo'n bureau wel of niet in te schakelen vrij snel gemaakt.
Doetutnie?quote:
Ik maak wel veel foto's (duh) maar ik heb er inderdaad niet zoveel van Christan de laatste tijd. Ik zal wel wat foto's opzoeken, kan dit verzoek natuurlijk niet weerstaanquote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef dutchie het volgende:
Geen fijne situatie Anitra.
Rewimo wat ik me nu al een tijdje afvraag hč; is Christan minder fotogeniek geworden ofzo?Ik kijk regelmatig in het fototopic ookal reageer ik niet veel meer en het viel me op dat er steeds minder foto's van Christan staan. Fotografeer je minder of plaats je gewoon veel minder?
Ik ben in 94 de waz in gegooid door het UWV, alleen kreeg pas mijn uitkering eind 98. Van die jaren behoor ik nog ged te krijgen.ik heb hele lijsten van het UWV welke weken ik welk percentage behoorde te krijgen enzo. In 2001 probeerde ik voor de zoveelste keer uit de waz te komen. In 2002 is het gelukt en heb ik werk gevonden die me aannamen ondanks de waz. UWV bleef een aantal maanden geld storten die ik terug gestort heb en hun weer terug naar mij. Eind 2004 kwamen hun met de eis voor die maanden die teveel betaald warenhun goed recht, alleen die eis klopte voor geen meter. Begin 2005 na bezwaarschrift was alles in orde volgens afdeling GAK. Nu is afdeling CADANS dus vandaag met de brief gekomen of ik ff 13 duizend euro wil storten en het zou gaan over de periode augustus 2001 tot januari 2003, wat dus helemaal niet klopt. Het bedrag wat hun van mij krijgen is rond de 4 duizend euro, waar ik dus ook geen bezwaar tegen heb en het gaat in mijn papieren over de periode juli 2002 tot mei 2003. Er klopt dus helemaal niks van.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef moussy het volgende:
Wat heb je met of eigenlijk tegen, het UWV dan Anitra? of heb ik iets over het hoofd gezien?
Dat is best moeilijk, maarals je altijd een tas bj je hebt kan je daar wat in doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:43 schreef jessie het volgende:
O vraagje ivm mijn heftige allergische reaktie bij augmentin (antibiotica) zei de longarts dat ik dit bij me moest dragen. Dit omdat als ik bv een ongeluk zou krijgen ofzo iets is wat heel snel word gegeven (een nogal algemeen middel)
Weet iemand een linkje voor een manier om dit bij je te dragen. Ketting, bedel of wat dan ook. Iets wat er ook nog een beetje esthetisch uitziet
Jessie, ik ben ook allergisch voor penicilline (dat is augmentin dus, dat gaf bij mij ook een allergische reactie). Wat je in elk geval moet doen is het laten noteren bij je apotheek! Want zij zetten het in de computer en slaan alarm als je toch penicilline krijgt voorgeschreven door een arts. Verder je huisarts informeren (die moet het in je dossier zetten) en bij elke arts/verpleegkundige/medische figuur die je te zien krijgt. Ik geef het voor alle zekerheid altijd aan, ook elke keer bij de huisarts voor alle zekerheid. Want dat is degene die jou in principe het vaakst antibiotica voor zal schrijven.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:43 schreef jessie het volgende:
O vraagje ivm mijn heftige allergische reaktie bij augmentin (antibiotica) zei de longarts dat ik dit bij me moest dragen. Dit omdat als ik bv een ongeluk zou krijgen ofzo iets is wat heel snel word gegeven (een nogal algemeen middel)
Weet iemand een linkje voor een manier om dit bij je te dragen. Ketting, bedel of wat dan ook. Iets wat er ook nog een beetje esthetisch uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |