Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef Lishe het volgende:
Lief is begonnen op zijn nieuwe werk. Het is zo leuk dat hij nu al slaapt.....![]()
Chesterquote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef snoopy het volgende:
Tja, ik zal weer eens in het namentopic kijken.
Zo heet onze katquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zo heet onze kat
Is dat niet een jaren '80 iets?! Wij hadden western als themaquote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wie iemand dit:
Onze oppas heeft in mei haar eindexamen feest en het Thema is Old School...
nu vroeg ze vandaag aan mij wat dat nu inhield qua kleding maar heel eerlijk heb ik even geen idee wat dat zou kunnen zijn
Is dit voor of na de fietstassen gebeurd ;')quote:Op woensdag 12 april 2006 20:36 schreef m@x het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om Kai met andere kindjes bezig te zien. Okay, ik geef het toe, ik ben nu officieel vertrut![]()
Ja he, ik vind het ook stoer hoor ! Zomaar je vaste baan opzeggen.. Hij kan nu wel zijn eigen werktijden bepalen da's wel weer fijn natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef Lishe het volgende:
Ladybos, stoer van je man! Nieuw werk is wel cool, behalve al de nieuwe ervaringen en nieuwe tijden.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Is dit voor of na de fietstassen gebeurd ;')
heb je een ander huis gevonden?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jolie krijgt straks een eigen kamer en ik mag lekker op marktplaats meubeltjes zoeken
Iedere keer dat we langs jullie huis fiets hoor ik 'Myrtje? Myrtje huile? Tiserdan?'quote:Op woensdag 12 april 2006 21:19 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Hier ook al fietstassen, we zijn diep gezonken
![]()
Bar, volgens mij is dat iets in hip/hop achtige stijl.. bling bling achtig geloof ik!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wie iemand dit:
Onze oppas heeft in mei haar eindexamen feest en het Thema is Old School...
nu vroeg ze vandaag aan mij wat dat nu inhield qua kleding maar heel eerlijk heb ik even geen idee wat dat zou kunnen zijn
Tijdens. De fietstassen hebben een beslissende rol gespeeld in mijn vertruttingquote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jolie krijgt straks een eigen kamer en ik mag lekker op marktplaats meubeltjes zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |