Bob Ross?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb van de week een olieverfschilderij gekocht op Ebay. Voor 19,99En hij is nog prachtig ook!
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Syrena het volgende:
Morris en Charlie natuurlijkKan voor J en M!
Ik lach je niet uitquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Toch heel leuk voor op de slaapkamer? Of niet dan? Je lacht me toch niet uit he?![]()
![]()
Ik hou van mafquote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit
maar ik vind het wel een maf schilderij.
Ahh wat liefquote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Iedere keer dat we langs jullie huis fiets hoor ik 'Myrtje? Myrtje huile? Tiserdan?'
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef m@x het volgende:
Ik vind dat schilderij juist geweldig! Ik vind deze ook zo leuk. Zal ik bieden?
Ja dat zeg ik steeds maar dan gaat ze zeggen dat Myrtje auw heeft en Myrtje beker!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Ahh wat liefZeg maar tegen Zjelie dat Myrtje al niet meer hoeft te huilen hoor
![]()
Nou ja, een paar strepen schilderen kan nooit moeilijk zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef m@x het volgende:
Ik ga zelf wel iets proberen te knutselen.
Wat een schattig kastje. Lijkt op de bestekkast van mijn oma, maar dan in mooie kleurtjes. Op rommelmarkten zijn vast van die oude donker eiken kastjes te koop, en dan kun je die zelf schilderen. Vast goedkoper!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Luchtbel het volgende:
Dit kastje vind ik vreselijk leuk. Maar te deur en ook niet nodig.
Dat is een goed idee! Ik moet toch al langs de behangwinkel omdat ik heb besloten de achterwand van onze splinternieuwe boekenkast en de frontjes van de lades van ons splinternieuwe dressoir te gaan bekleden.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Lishe het volgende:
M@x, Gewoon stof of behang zoeken en dat op een canvas nieten. Ik heb hier 3 prachtige 'doeken' in de gang hangen. Gewoon stof wat ik prachtig vond vastgeniet. (Dank aan mijn allerliefste crea-vriendin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |