Bekleden, dat kan ik nou niet! Doe je er dan een handleiding bekleden bij voor mij?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:15 schreef gekke_sandra het volgende:
Koel.. ik heb zelf zo'n oude opa stoel. Hij is vrij lelijk maar zit best lekker.
Ik ben van plan om hem van de zomer helemaal op te knappen en te bekleden met andere stof
Dat kan toch niet zo moeilijk zijn? Stof en zo'n nietmachine, en dan niet je de stof vastquote:Op maandag 2 mei 2005 14:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Bekleden, dat kan ik nou niet! Doe je er dan een handleiding bekleden bij voor mij?![]()
![]()
Wat is daar fout aan?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:31 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zo moeilijk zijn? Stof en zo'n nietmachine, en dan niet je de stof vastIn mijn geval zijn het losse kussens.. dus die moet ik gewoon opnieuw bekleden. De stoel zelfs is gebeitst.. ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Misschien maak ik hem expres wel heel fout..
paars met zilver ofzo
Ja joh, weet ik veul hoe dat heet, ik koop het ros het erop en de verf gaat bobbelen...quote:
Haha mooi!? Dat is hartstikke fout, maar dat neemt niet weg dat het niet leuk isquote:Op maandag 2 mei 2005 16:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is daar fout aan?![]()
Lijkt mij heel mooi![]()
Afbijtmiddel heet dat. Gewoon van het woord bijtenquote:Op maandag 2 mei 2005 17:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja joh, weet ik veul hoe dat heet, ik koop het ros het erop en de verf gaat bobbelen...![]()
En peuteren maar he... Vooral tussen de bloemetjes en de richeltjes...![]()
quote:Ik heb van een oud zwart lelijk TV-meubel een wit kastje gemaakt. De glazendeurtjes eruit en het schuifmechanisme (om beter bij de bedrading van bijv. de video te komen) verlengt, zodat het een een extra tafeltje wordt wanneer er visite is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |