Stop je jouw OP in deze...quote:
You've got the powerquote:Op woensdag 12 april 2006 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom nou niet 'schatjes van katjes' in de TT.
Dat bekt lekkerder.
linkje stond er alquote:Op woensdag 12 april 2006 09:46 schreef Barbaaf het volgende:
Go Pluim
* Barbaaf wacht op de nieuwste ontwikkelingen in huize ElisaB
psst Vicky (of één van de aanwezige blauwen), zou je in jouw laatste post in het vorige deel een linkje hiernaartoe willen plaatsen?
tnxquote:
Ja, of 'snoesjes van poesjes'quote:Op woensdag 12 april 2006 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom nou niet 'schatjes van katjes' in de TT.
Dat bekt lekkerder.
Die nog leuker...quote:
Die is dan gewoon voor deel 5.quote:
oh ja, was jij vandaag niet jarig? gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 april 2006 12:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Hier geef ik de moed maar op dat ze nog zal bevallen
*zucht*
Ze is de hele tijd binnen en ligt op de tafel, lekker koud zekers
Misschien dit weekend wel
Gewoon even drie topics over openen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Hier geef ik de moed maar op dat ze nog zal bevallen
*zucht*
Ze is de hele tijd binnen en ligt op de tafel, lekker koud zekers
Misschien dit weekend wel
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh ja, was jij vandaag niet jarig? gefeliciteerd
en maar hopen dat ze toch nog wat gaat doen vandaag
Nee dat is ook niet fijn!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:11 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Gewoon even drie topics over openen.
Als het maar geen keizersnee wordt, dat gaat niet helemaal prettig zoals helaas hier bij Pluis blijkt.
Mee eens, maar dat ze nu even niets van de kleintjes moet hebben is ook verre van optimaal, laat ik maar zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet fijn!
Gelukkig beseffen ze het dan zelf niet zo.
Je zou haar in een bench kunnen doen met de kleintjesquote:Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat ze nu even niets van de kleintjes moet hebben is ook verre van optimaal, laat ik maar zeggen.
zanksquote:Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef LadyMorgana het volgende:
Arme jij geen kittensnoesjes voor je verjaardag
Van harte gefeliciteerd trouwens (errug offtopic ik weet het)
Is Pluim alweer een beetje bekomen van de operatie ?
Ik hoop het zo![]()
Pluim is een lampjespoes: als er ergens een lamp aan is, gaat ze er onderliggen. Het duidelijkst is dat op het aanrecht: als de lampen onder de bovenkastjes aangaan, dan zoekt ze altijd een plekje daaronder (desnoods boven op de vuile afwas). Dus daar boffen we meequote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik bedoel te zeggen, dat ze misschien dan iets sneller bij haar jongen gaat liggen misschien als de lamp even uit is, dus het is bedoeld als tip
en:quote:Op woensdag 12 april 2006 07:40 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het gegaan vannacht?
Ik had het best zwaar, want ik had de nacht hiervoor eigenlijk alleen geslapen van 7:30 tot 9:30. Toen het dus afgelopen nacht tegen 1:30 liep, had ik het wel gehad.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:16 schreef Saffier het volgende:
ElisaB hoe was je nacht, buiten vermoeiend dan?
Yeps. Pokkehontas & ElisaB Creatief met karton en plakband, deel 1. We hadden er vier gemaakt. Verschillende modellen en groottes, met verschillende binnenbekleding. Zo kon Pluim kiezen. Niet dat ze dat wilde of zo, maar het had wel gekundquote:Op woensdag 12 april 2006 08:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat een mooie werpkist, zelf gemaakt ?
Met Pluim gaat het voorspoedig. Ze eet, ze drinkt, en loopt weer rond. Ze is niet meer zo boos en niet meer zo daas. Maar de kleintjes zijn niet van haar heeft ze vanmorgen verteld. Ze komen haar niet bekend voor, en heeft er ook geen interesse voor. Dat is jammer, maar was te verwachten. Niets aan te doen; het zij zo. Met de stagnerende bevalling van eergisteren (dat roze flupje was waarschijnlijk de vochtblaas die voor de ontsluiting had moeten zorgen en de bevalling op gang had moeten brengen) hadden we geen keuze. Een keizersnee, of het risico dat de kleintjes (en misschien Pluim ook wel) het er niet levend vanaf zouden brengen. Dat is geen keuze. In elk geval geen moeilijke keuze.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef LadyMorgana het volgende:
Is Pluim alweer een beetje bekomen van de operatie ?
Ik hoop het zo![]()
Kijk, daar heb ik op zitten broeden. Ik wilde vanmiddag al even bij de DA langsgaan om hen zo'n ding afhandig te maken. Kon niet bedenken waar ik anders zo'n lamp vandaan moest halen.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:58 schreef deedeetee het volgende:
@ ElisaB
Stel ik in dit topic ook nog ff voor om bij de boerenbond zo'n biggen/warmtelamp te halen voor de ukkies. Géén last meer van 't licht en Pluim vind de warmte mss ook aantrekkelijk![]()
Hoe 'st nu met Pluim ? De arme ziel heeft gisteren een lelijke opdonder gehad![]()
gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 12 april 2006 12:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Dank je wel
Ze heeft 2 nestjes gehad tot nu toe, en ik weet er wel wat over natuurlijk, was er elke keer bij en heb ook geholpen!
Maar je vergeet al snel weer hoe het ook weer was, volgens mij werd ze dan vaak wat dunner doordat de kittens naar beneden zakten in het geboortekanaal, en dan begint het al snel
Maar goed zie nog geen dunner wordende poes
Met een washandje dat een klein beetje vochtig is de buikjes strelen; checkquote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Denk eraan dat je de buikjes masseert, dat doet de mamapoes normaal gesproken door ze stevig te wassen. Daarmee hou je de ontlasting op gang
ze hebben elkaar toch, met een 'echte' hartslag ?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef vriendinnie het volgende:
Voor puppy's zijn er knuffels te koop waar een hartslag "in zit" en die je kan opwarmen in de magnetron. Is misschien ook iets voor deze lieverdjes?
Ik ben ook een ram, ben de 16e jarigquote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef LadyMorgana het volgende:
offtopic jeej allemaal rammetjes hierzo ik is ook jarig vandaag
gefeliciteerd, ook bigben, is half april toevallig voor katten en alles wat met katten te amken heeft de periode om geboren te wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef LadyMorgana het volgende:
Ben zo blij dat het goed gaat met Pluim.
En het was inderdaad wel te verwachten dat ze de ukken niet zou zien als zijnde 'haar' ukken
Wel jammer![]()
Maareh Elisa en beeb ik heb echt grote bewondering voor jullie![]()
offtopic jeej allemaal rammetjes hierzo ik is ook jarig vandaag
Daar zit wat inquote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze hebben elkaar toch, met een 'echte' hartslag ?![]()
Dat kan, dat is met een van mijn kittens ook gebeurd, die moeder flipte helemaal tijdens de geboorte van het eerste kitten, heeft dat kitten verwond, er is daarna een keizersnede bij haar gedaan, pas na een paar dagen ging zij haar kittens verzorgen en melk geven. Zij had wel een ervaren moederpoes met een nestje erbij om een beetje de kunst bij af te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:16 schreef Mobster273 het volgende:
zou dat nog goed kunnen komen? dat Pluim over een paar dagen opeens wel bereid is ze op te voeden?
quote:
Lief dat je het zegt, maar het hoeft niet. Het is mooi om te doenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef frontignan het volgende:
hihi elisa reageerde net toen ik bezig was in te typen![]()
nou jullie nemen de rol van pluim goed op jullie![]()
ik kan me voorstellen dat het veel inneemt van jullie dagelijkse bezigheden maar ik vind het toppie hoor![]()
succses met het
[afbeelding]
van de kleintjes
heb grote bewondering voor jullie![]()
Ik citeer onze huis-DA: "Uhhh... tsja... hmmm... dit zou een mannetje kunnen zijn. Vind je niet? Hmmm.... maar ook een vrouwtje... Weet je wat: ik waag me er niet aan..." We gokken erop dat de witte een vrouwtje is en de andere twee mannetjes. Maar het zou ook nog andersom kunnen zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
waren de kittens nu katertjes of poesjes ?
duidelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik citeer onze huis-DA: "Uhhh... tsja... hmmm... dit zou een mannetje kunnen zijn. Vind je niet? Hmmm.... maar ook een vrouwtje... Weet je wat: ik waag me er niet aan..." We gokken erop dat de witte een vrouwtje is en de andere twee mannetjes. Maar het zou ook nog andersom kunnen zijn
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik citeer onze huis-DA: "Uhhh... tsja... hmmm... dit zou een mannetje kunnen zijn. Vind je niet? Hmmm.... maar ook een vrouwtje... Weet je wat: ik waag me er niet aan..." We gokken erop dat de witte een vrouwtje is en de andere twee mannetjes. Maar het zou ook nog andersom kunnen zijn
Ik neem het haar niet kwalijk; wmb zagen ze er hetzelfde uit van onderenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:Pfff, de meeste kattenfokkers die ik ken kunnen het gelijk al zien, toen Flynn geboren was kreeg ik gelijk een mailtje dat het twee heren waren. Blijkt maar weer dat dierenartsen zich vooral met andere dingen bezighouden. (ook belangrijk) Nog een paar weekjes wachten dan, dan wordt het wel duidelijker, zoals hier; http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/sexen.html
Dat is heel goed mogelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Misschien zijn het ook wel drie dezelfden
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die poesies zijn ook nog veel te jong om met seks(en) bezig te zijn![]()
Jaaaaa en zo lief hoogquote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Serendips het volgende:
Die kleintjes maken ook zulke aandoenlijk geluidjes...
Toen wij vroeger een keer een nestje thuis hadden, hadden wij kids een nieuw werkwoord verzonnen voor als ze weer om aandacht aan 't vragen waren...
'Miepen', als combinatie van piepen en miauwen!
Miep, miep, miep, mieeee-hiep, mieeeeeeeeee-hieeeeeeep!
*Serendips draait volledig door*![]()
quote:Maar de kleintjes zijn niet van haar heeft ze vanmorgen verteld. Ze komen haar niet bekend voor, en heeft er ook geen interesse voor.
Tsja, als kat zijnde neem je natuurlijk niet zomaar Mensen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar Pluim, die kindjes hebben geen moeder en nu moeten Pokkehontas & ElisaB (je weet wel, jouw bedienden) ook nog dat grut gaan opvoeden. Als je je straks weer wat beter voelt, kan je dan toch ook wel een pootje helpen? Hoe minder zorgen je personeel zich om die kleintjes hoeft te maken, hoe meer tijd ze aan jou kunnen besteden toch?
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:12 schreef ElisaB het volgende:
Yeps. Pokkehontas & ElisaB Creatief met karton en plakband, deel 1. We hadden er vier gemaakt. Verschillende modellen en groottes, met verschillende binnenbekleding. Zo kon Pluim kiezen. Niet dat ze dat wilde of zo, maar het had wel gekund
Hahahha thnks nog een ram! Alvast gefeliciteerd voor je a.s verjaardag als je dan misschien druk bent met kittenbaby's!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef frontignan het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardagjij bent dus ook een rammetje
hier ook nog niks hoor
bel is uitgerekend op mijn verjaardag de 16 april, maar kan ook dat ze eerder komen
ben benieuwd hoe het met pluim en dr kittens is
LOL nog een! Het wordt verdachtquote:Op woensdag 12 april 2006 14:05 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik ben ook een ram, ben de 16e jarig
En ElisaB, gefeliciteerd en inderdaad helemaal top dat jullie de kittens zo goed kunnen en willen verzorgen![]()
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB gaat zo ff een klein filpje schieten, want dat kan ook geupload worden bij Photobucket zag ik net.
Wilde je komen voor een foto-shootquote:Op woensdag 12 april 2006 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Psst, ElisaB, ik ben komend weekend in Roosendaal met een digitale spiegelreflex...
Eh... jaquote:
Wat en snoepiesquote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef ElisaB het volgende:
Thnx zhe-devill
Moeilijk soms, met tegenstrijdige informatie. Ik doe maar een beetje wat me goed voelt en verder vertrouw ik op onze DA's.
Pluim wil overigens niets van de kleintjes weten. Ze is niet meer zo boos, maar doet gewoon alsof ze niet bestaan. Raar he, als je dit ziet:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een dotjes!!quote:
Houd je er rekening mee dat ze dag en nacht om de paar uur gevoed moet worden ?quote:
Ehhh, nadat ik ze op de foto heb gezet hoorquote:
Als alles goed gaat bedoel je ?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef Ikiskoel het volgende:
Mijn poes is zwanger!!!! Ik zou héél graag een nestje kittens willen hebben, maar heb best een druk leventje. Kan iemand me vertellen wat er allemaal komt kijken bij het verzorgen van een nestje?
Ik vind het hartstikke leuk dat Poes zwanger is, maar ik las hier dat sommige moederpoezen hun kittens 'afstoten'. Das niet leukquote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Nilasha het volgende:
Hoe kan het dan zijn gekomen dat het poesje zwanger is als het geen lekker vooruitzicht vindt?![]()
De echte experts melden zich vanzelf, maar wij hebben tot nu toe gekocht:quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef Ikiskoel het volgende:
Och wat schattig! Kunnen jullie me ook vertellen wat ik allemaal aan moet schaffen voor die schattige beestjes? Wat komt er allemaal bij kijken? En kan ik ze wel alleen laten? Ik werk namelijk elke dag 5 uurtjes.
Die oortjes gaan steeds meer naar buiten staan. Gisteren zaten ze nog helemaal plat tegen de hoofdjes geplakt (zo leek het wel). Herman was de eerste met een 'los' oor; toen had ie dus een geplakt en en een los oorquote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef deedeetee het volgende:
ik vind vooral de oortjes zo grappig uitzien![]()
Dat gebeurt maar zeer zelden.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke leuk dat Poes zwanger is, maar ik las hier dat sommige moederpoezen hun kittens 'afstoten'. Das niet leuk![]()
Leuk is dat hé ? Ik vind 't ook prachtig als de oogjes langzaam open gaanquote:Op woensdag 12 april 2006 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die oortjes gaan steeds meer naar buiten staan. Gisteren zaten ze nog helemaal plat tegen de hoofdjes geplakt (zo leek het wel). Herman was de eerste met een 'los' oor; toen had ie dus een geplakt en en een los oor
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Nilasha het volgende:
Vastgeplakte oortjes. En straks gaan de oogjes open en dan later gaan ze waggelen en rennen ze rond met antennestaartjes.. en met hun snuitjes in het bord met pap hangen om zo lekkere papbefjes te krijgen.. zucht..
En dat allemaal in de Sligro-Gemaks-bakquote:Op woensdag 12 april 2006 22:03 schreef CartWOman het volgende:
Elies, wat een vertederende foto's, zulke lieve snoetjes... en die knuffel!
toch kan ik me voorstellen dat ze niet zo'n behoefte heeft aan 3 van die aandachttrekkers daarbij...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat allemaal in de Sligro-Gemaks-bak
Pluim wil ook nog even wat aandacht
[afbeelding]
De foto is van gisteren. Is het niet sneu
Gelukkig gaat het hartstikke goed met haar. De wond ziet er inmiddels mooi lichtroze uit. Ze vindt het leven al bijna weer leuk
Ze zit er niet aan (of in elk geval niet als ik kijk). Gisteren heeft ze de hele dag op haar rug gelegen, maar nu doet ze weer zo ze altijd deed. Dus volgens mij heeft ze er niet veel last van.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef deedeetee het volgende:
Oeh flinke wond, blijft ze er wel goed vanaf ?![]()
Fijn dat ze alweer aardig is opgeknapt de lieverd![]()
zie hier voor wat je nodig hebt bij benodighedenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef ElisaB het volgende:
Als alles goed gaat, heb je er geen omkijken naar
We hebben een vers bedje voor ze gemaakt, mét electrische deken en surrogaatmoeder. Ze vinden het heerlijk!
Deze foto is van een half uurtje terug:
[afbeelding]
En deze van zonet:
[afbeelding]
[quote]
Voor de bevalling:
kittenvoer voor de zwangere moeder (schijnt beter te zijn voor de groeiende kleintjes)
breed plakband om de kraamdozen in mekaar te knutselen
twee of drie consults bij de DA
Na de bevalling:
een paar uur dierenarts
een heel arsenaal speentjes en flesjes
een benche, zodat de kleintjes veilig staan als wij even boodschappen moeten doen
poedermelk
Als je goed kijkt, kun je zien dat we de knuffel niet verplaatst hebben; ze zijn er zelf onderdoor gekropen en hebben hun plekje gezocht (en gevonden).
"Zou heel graag willen hebben"? Wat denk je er nu nog aan te doen dan? Als ze al zwanger is?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef Ikiskoel het volgende:
Mijn poes is zwanger!!!! Ik zou héél graag een nestje kittens willen hebben, maar heb best een druk leventje. Kan iemand me vertellen wat er allemaal komt kijken bij het verzorgen van een nestje?
Nee, dat kan toch niet lekker wezenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan me wel voorstellen dat gezoog van die kittens eraan ook niet echt prettig is op dit moment.
godskolere, wat zijn die zalig kleinquote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan toch niet lekker wezen
Maar dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn jullie de foto's al zat
Het is nu meer een badpaklijnquote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef Bluezz het volgende:
En pluumpje, hebben ze niet eens rekening gehouden met de bikinilijn![]()
![]()
Het zij zo. En aan de andere kant was het te verwachten; bij ons gaat nix normaalquote:Elies, wat een heeeeerlijk topic, en wat een werk hebben jullie eraan![]()
Jammer dat ze niet de moedergevoelens heeft die je verwachtte maar ach... zo kan het ook, het is niet anders.
*smelt*quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
Maar dan dit:
[afbeelding]
En waarom niet he he he he? Ze zit nu toevallig altijd maar allenig als een schaap in de tuin de grazen, daar kan makkelijk nog eenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef golfer het volgende:
en nee, Xena mag nog steeds geen vriendje/vriendinnetje erbij krijgen
wat een heerlijkheid zegquote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog lang niet!quote:
Die onderste!!! *Smelt*quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
Maar dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad! Ik zit ook te wachtenquote:Op donderdag 13 april 2006 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, waarom plaats je eigenlijk zo weinig foto's?
Meer meer meer! Kom je bed uit en maak foto's, 3 uur slaap is zat!
Er zijn nog 89687 smachtenden voor u.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:50 schreef ymme het volgende:
Hihi..
En hebben de kittens al een toekomste eigenaar![]()
Het zijn echte schatjes. Ik zou ze allemaal dolgraag in mijn huis hebben rond springen
ach gosj, Pluimpje meisjequote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat allemaal in de Sligro-Gemaks-bak
Pluim wil ook nog even wat aandacht
[afbeelding]
De foto is van gisteren. Is het niet sneu
Gelukkig gaat het hartstikke goed met haar. De wond ziet er inmiddels mooi lichtroze uit. Ze vindt het leven al bijna weer leuk
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pluim wordt al weer een beetje senang. Ze heeft een nieuwe bungalow en dat bevalt haar prima:quote:
Er is nog wel wat aan te doen hoor.....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
"Zou heel graag willen hebben"? Wat denk je er nu nog aan te doen dan? Als ze al zwanger is?
Serieus, als ze niet te ver is kan de poes nog gesteriliseerd worden en dan worden gelijk de vruchtjes weggenomen.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:43 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Er is nog wel wat aan te doen hoor.....![]()
Idd, daar passen best 3 poezelige pluiskittens bijquote:Op donderdag 13 april 2006 13:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Serieus, als ze niet te ver is kan de poes nog gesteriliseerd worden en dan worden gelijk de vruchtjes weggenomen.
Mooie bungalow, Pluim ! Is 'ie niet een beetje ruim voor jou alleen ? *hint, hint*
heej, daarom nuanceerde ik mijn post ook.quote:
'k weet 't, was ook niet zo scherp bedoeldquote:Op donderdag 13 april 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heej, daarom nuanceerde ik mijn post ook.![]()
meer foto's op komst dus...?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Hmm die van mij begint nu in de doos te graven!
Dus vandaag of morgen zal het dan wel zover zijn!
Spannendddddddd
Ik zou het niet weten. Pluim en haar broertje hebben eerst bij Yvonne en Iteejer gewoond. Ik had de indruk dat zij het ook niet helemaal wisten (omdat ze geloof ik ook niet wisten hoe oud ze precies waren).quote:Op donderdag 13 april 2006 13:56 schreef deedeetee het volgende:
@ ElisaB :
Hoe oud was Pluim toen ze bij haar moeder wegging![]()
quote:
Ik vroeg 't omdat ik van de fokker van mijn kat gehoord heb dat als de poes geen goed voorbeeld van de eigen moeder heeft gehad het later met het eigen kittens ook niet zo goed raad weet soms.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Pluim en haar broertje hebben eerst bij Yvonne en Iteejer gewoond. Ik had de indruk dat zij het ook niet helemaal wisten (omdat ze geloof ik ook niet wisten hoe oud ze precies waren).
zie je niks meer van als de vacht is teruggegroeidquote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef Deliana het volgende:
Arme Pluim, zo'n groot litteken.
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Heeft Pluim eigenlijk al beschuit met muisjes gegeten?
Gefeliciteerd met je mooie, ruimbemeten bungalow! Daar passen je kindjes ook nog wel bij hoor..quote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim wordt al weer een beetje senang. Ze heeft een nieuwe bungalow en dat bevalt haar prima:
[afbeelding]
Wat zijn het ook eigenwijze beesten ook he?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Uhm hier gaat het ook beginnen!!!
Ze ligt in een doos en heeft afscheiding, ze wil niet in de doos die we gemaakt hebben maar een lege kale doos en ze heeft pijn zo te zien...arfffffffff
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze ligt in een doos en heeft afscheiding, ze wil niet in de doos die we gemaakt hebben maar een lege kale doos en ze heeft pijn zo te zien...arfffffffff
wel foto's maken van de gebeurtenis he...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Jazeker!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
wel foto's maken van de gebeurtenis he...
Hoe snel, tis nu een uurtje bezig voor zover ik kan beoordelen!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Yess 2 geboren al
een rode en een zwarte!
supersssssssss heb bij een vliesje weggehaalt wow dit is cool
Schitterend gefeilciteerd maar we zijn verhuist naar dit topic van jou Poes bevalt?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Yess 2 geboren al
een rode en een zwarte!
supersssssssss heb bij een vliesje weggehaalt wow dit is cool
ik heb ze allebei maar openstaanquote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef Rewimo het volgende:
Zitten wij allemaal in het andere topic mee te persen
Maar in elk geval: gefeliciteerd!
hoi elisa hoe gaat het met de kittens en pluim en gaat het nog een beetje met julliequote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim wordt al weer een beetje senang. Ze heeft een nieuwe bungalow en dat bevalt haar prima:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:
Juf: "Ik heb hier een miniatuurtje van jullie."
Beeb: "Ja, dat klopt. Ze zit bij jou in de klas namelijk."
Juf: "Uhhh... ze zijn vrij vanmiddag."
Beeb: "Oops..."
Juf: "Kunnen jullie iets doen in de ophalende sfeer?"
Beeb: "Ik heb mn schoenen al aan; ben onderweg."
Ik bedoel maar
Genoteerd. Kun je in de grote vakantie drie weken komen oppassenquote:
Volgens mij is Herman eik een vrouwtje, en zo niet, dan op z'n minst een gevalletje SCH.quote:
Ik kan niet kiezen.quote:
Zou het besmettelijk zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is Herman eik een vrouwtje, en zo niet, dan op z'n minst een gevalletje SCH.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Ik neem ze alle 3 en bedenk me nog hoeveel losgeld ik ga eisen.![]()
quote:
Ze kan altijd nog ruilen met Dirkjequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef Vava het volgende:
Noujamocht Herman een meisje blijken
heeft ze in elk geval een stoere naam
![]()
Qua namen ben ik het als Ajacied natuurlijk verder fundamenteel oneens met je.quote:
Jawelquote:
Heb ooit eens de verkeerde ; poes' meegenomen.. ze zou Cleo heten. Maar het bleek toch een kater.. Nu heet hij dan ook Japie..quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawelmaar wat emancipatie in namen is ook niet zo erg hoor
De kater van mijn buurvrouw, Bobje, bleek later toch een poes te zijndie heeft lekker die naam gehouden
Ga door, ga door, hij is bijna omquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
![]()
Hou op, raar wijf.
Straks ga ik nog een Herman willen adopteren.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Die foto's!
Ik zit hier echt met waterige oogjes van verliefdheid te kijken!
Misschien weet ze dat best maar vindt ze er gewoon geen ruk aan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef Serendips het volgende:
Pjèr en Dirkje hebben allebei een vlekje op hun neus.![]()
Lievvv!
En dan te bedenken dat Pluim geen flauw idee heeft dat het haar kindjes zijn. Die zal ook wel denken; Waarom hebben mijn mensen in godsnaam van die lastige pieperds in huis gehaald, nét nu ik me zo miserabel voel...
Hoe zit het met jouw foto'squote:Op vrijdag 14 april 2006 18:48 schreef Rewimo het volgende:
De katjes zijn schattig maar je foto's mogen wel een kilometertje kleiner...
Ik ben in Roosendaal, zeg het maar!quote:
Dat zal Xena heel leuk vinden dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
![]()
Hou op, raar wijf.
Straks ga ik nog een Herman willen adopteren.
Oooh, en een lapje!!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:35 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ook 3 kleintjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We hebben zelf inmiddels al 57 figuurlijke rolletje volgeschoten, maar als je het leuk vindt, ben je welkom hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben in Roosendaal, zeg het maar!Morgen hebben we al wat afspraken maar zondag of desnoods maandagmorgen zou kunnen
Nuffige katjesquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:54 schreef ElisaB het volgende:
Update: in overleg met de DA is de voeding van de kleintjes nu 'vrij'. Oftewel: ze mogen eten zoveel als ze willen. En eten willen ze welGraag elke 2 tot 3 uur zo'n 4 cl melk. Wel een beetje warm, anders hoeven ze het niet.
Awww, ze mist wel wat natuurlijk nu.. jullie zijn haar surrogaatkittens.quote:Pluim heeft net lekker bij ons gelegen. En omdat ze de kleintjes niet verzorgt, verzorgt ze nu ons. Alles wat voor haar bekkie komt, gaat ze likken en kroelen.
Ze herkent ze echt niet meer als haar kindjesquote:Behalve dus die kleintjes; daar loopt ze nog steeds met een boog omheen. Ze heeft wel wat belangstelling, maar verder dan nieuwsgierigheid gaat het niet.
Ik ook, wat een lieve foto's.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Die foto's!
Ik zit hier echt met waterige oogjes van verliefdheid te kijken!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga jullie van je sokken nokken:
Herman:
[afbeelding]
Dirkje:
[afbeelding]
Pjèr:
[afbeelding]
Het gezellige trio:
[afbeelding]
WK-flessucken voor beginners:
[afbeelding]
Standje Noordzeestrand:
[afbeelding]
Insgelijksquote:
*wacht op update mét foto's*quote:Ik was vanmorgen om 7:00 klaar met mijn dienstje. Kwam om 14:30 uit bed rollen. Langzaam word ik weer een beetje mens. Later een update
Afwacht en nog even van het vrouwtje (...) op mag blijven hiervoor.quote:Op zondag 16 april 2006 03:10 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Het gaat goed! Zal zo ff wat foto's uploaden
Doet mijn mail het niet, of de jouwe?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:13 schreef Rewimo het volgende:
ElisaB, het wil niet helemaal met de mail hier, ik vrees dat we het niet gaan redden helaas dit weekend omdat jij alleen 's middags kunt en dan komt voor ons dan weer slecht uit deze keer
Herman is lekker relekst. Hij ligt meestal zo een beetje op zn rug te snurkenquote:
Hij lijkt op Bluezzquote:Op zondag 16 april 2006 04:01 schreef ElisaB het volgende:
Herman is lekker relekst. Hij ligt meestal zo een beetje op zn rug te snurken
Ze zijn er helemaal aan verknocht. Het blijft er ook lekker warm onder, dus ze kunnen kiezen: er bovenop als het te warm is, of eronder als ze het koud hebben. Geweldig goed idee!quote:Op zondag 16 april 2006 04:13 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens een goeie zet, dat surrogaat moederbeest hè, ze kruipen er zo lekker onder en tegenaan![]()
Misschien moet je eens met slaan beginnenquote:* Bluezz bewerkt golfer verder om Xena een broertje te geven
Dat is het aanvalsinstinct.. zo leuk om te zienquote:Op zondag 16 april 2006 04:31 schreef Ole het volgende:
en die mafkees van mij, bijna 8
Maar die gaat nog steeds met ; zijn kontje schudden' als ie ergens op wil springen... zo grappig!!!!
Hij blijft zich gedragen als babypoesmeneertje![]()
Ik zal morgen nog wat nieuwe makenquote:
Bluezz het is ook goed tegen het hangbuikje van Xena als ze een vriendje krijgt. Dat hebben wij met dat kalf hier ook gemerkt er was binnen een halfjaar best wel wat gewicht af.quote:Op zondag 16 april 2006 04:13 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz bewerkt golfer verder om Xena een broertje te geven
Vertel Beer maar niet dat we het vermoeden hebben dat Plumeau is vreemdgegaan!quote:Op zondag 16 april 2006 12:39 schreef Nilasha het volgende:
Hoe is het met Beertje, komt hij nog langs?
quote:Op zondag 16 april 2006 03:46 schreef ElisaB het volgende:
Ze worden al zo groot joh
Pjèr:
[afbeelding]
Dirkje:
[afbeelding]
Herman:
[afbeelding]
Onze camera wil van Herman bijna alleen foto's maken als we er niet te dichtbij komen. Zeker moeilijk scherpstellen op een koeienhuidje
Met Pluim gaat het goed! Ze lijkt geen last te hebben van de wond en is ook weer vrolijk en sociaal. Ze loopt regelmatig even bij de kleintjes langs, maar het hoogst haalbare is nog steeds verwondering (verrek, wat is dat nouHmmm... zal wel nix met mij te maken hebben)
Is dat wel zo?quote:Op zondag 16 april 2006 12:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Vertel Beer maar niet dat we het vermoeden hebben dat Plumeau is vreemdgegaan!![]()
Ik ookquote:Op zondag 16 april 2006 12:24 schreef Serendips het volgende:
Ik zou nog wel eens een foto willen zien van als Pluim even langskomt!
Gemiddeld twee keer per dag. En inmiddels vindt ie iedereen liev: ook Pokkehontas, Sooty en mij. Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Beertje een zwerf- of boerderijkat is. Hij ziet er niet uit als de upperclass verwende huiskatten die hier rondlopen. Beertje is een beetje smoezelig. Maar zó schattigquote:Op zondag 16 april 2006 12:39 schreef Nilasha het volgende:
Hoe is het met Beertje, komt hij nog langs?
Wat je bij Herman ziet is volgens mij het zelfde als bij de andere twee. Alleen is Herman overgoten met een overdaad aan wit. Ik weet niet of je dat roodbont noemt. Wij noemen het 'dezelfde cyperjas als Pjèr en Dirkje, alleen dan de zomerse uitvoering'. De vlekken op zijn kop hebben bij de oortjes een heel klein stukje bruin, en de andere vlekjes (op rug en buik) ook. Ow, en op zn staart natuurlijk ook.quote:Op zondag 16 april 2006 13:08 schreef nokwanda het volgende:
Is dat wel zo?
Herman is dan wel een koetje maar op die laatste foto lijkt het alsof er dan toch ook een beetje roodbont in zit. (of lijkt dat maar zo op die foto? )
Dan vrees ik het ergste. Ik werd vandaag om 15:15 wakker en voel me voor het eerst sinds maandag een klein beetje beter. Alleen loopt Pokkehontas nu op haar tandvlees. Ik wil proberen de komende nacht de laatste voeding om 5:00 te doen, zodat Pokkehontas er pas weer om 8:00 uit hoeft.quote:Op zondag 16 april 2006 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Elisa, mócht je het voor elkaar krijgen om morgen rond een uur of 12 uit bed te zijn, dan zie ik nog wel mogelijkhedenWij moeten om een uur of 3 met de trein vanuit Roosendaal.
Wat ben je toch een skeetje...quote:Op zondag 16 april 2006 15:58 schreef ElisaB het volgende:
Alleen loopt Pokkehontas nu op haar tandvlees. Ik wil proberen de komende nacht de laatste voeding om 5:00 te doen, zodat Pokkehontas er pas weer om 8:00 uit hoeft.
Je bent toch al verliefd beeb, gewoon dóen dusquote:
*mee eens is* Go golfer go!quote:Op maandag 17 april 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent toch al verliefd beeb, gewoon dóen dus
Sowieso is het voor katten erg fijn om een speelkameraadje te hebben. En zoals Martijn al aangaf, het overgewicht van jullie andere schat verdwijnt als sneeuw voor de zon met zo'n kleine rakker erbij. Ik heb zelf 3 katten en ik moet zeggen dat je vwb inspanning amper merkt of je er nu één of meerdere hebt. Qua werk is het hetzelfde, maar je krijgt er wel 3x zoveel liefde voor terug
Kortom, gewoon toegeven aan je vertedering, wedden dat je er geen spijt van gaat krijgen.
Werkt dat bij mensen ook, dat je overgewicht afneemt als je een speelkameraadje neemt?quote:Op maandag 17 april 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent toch al verliefd beeb, gewoon dóen dus
Sowieso is het voor katten erg fijn om een speelkameraadje te hebben. En zoals Martijn al aangaf, het overgewicht van jullie andere schat verdwijnt als sneeuw voor de zon met zo'n kleine rakker erbij. Ik heb zelf 3 katten en ik moet zeggen dat je vwb inspanning amper merkt of je er nu één of meerdere hebt. Qua werk is het hetzelfde, maar je krijgt er wel 3x zoveel liefde voor terug
Kortom, gewoon toegeven aan je vertedering, wedden dat je er geen spijt van gaat krijgen.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:41 schreef buitenbeentje het volgende:
Werkt dat bij mensen ook, dat je overgewicht afneemt als je een speelkameraadje neemt?![]()
Dat vind Bluezz nooit goed, dus ben je met Herman stukken beter afquote:Op maandag 17 april 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
In dat geval neem ik er nog wel een vrouw bij.
Je weet toch dat vrouwen als vliegen op de stroop afkomen als een man een puppy of kitten heeft, hè?quote:Op maandag 17 april 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
In dat geval neem ik er nog wel een vrouw bij.
Hmmm, dat opent perspectieven.quote:Op maandag 17 april 2006 14:27 schreef Serendips het volgende:
[..]
Je weet toch dat vrouwen als vliegen op de stroop afkomen als een man een puppy of kitten heeft, hè?![]()
Wacht maar tot ze gaan rond rennen.quote:Op maandag 17 april 2006 16:42 schreef ElisaB het volgende:
Als dit zo doorgaat, dan houden we ze alledrie
Ze zijn zo lievvvv
Nog geen tijd gehad om een nieuwe te openenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
*macht misbruikt
Krijgen we nu geen updates meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |