ik merk niet dat ze pijn heeft ze spint wel de hele tijd...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:16 schreef CartWOman het volgende:
http://www.kattenplaza.nl/page/infobevalling.php
Meer kan ik je niet bieden... weet je de dekkingsdatum wel zeker?
Ze kan ook pijn hebben en daar ziek van zijn, ik zou (indien mogelijk) een dierenarts bellen.
Domme vraag misschien maar heeft ze iets van ontsluiting? Verliest ze wat bloed? Miauwt ze veel?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik merk niet dat ze pijn heeft ze spint wel de hele tijd...
*nerveuskijkt*
Spinnen doen ze ook bij pijn... hoe reageert ze als je bij haar komt zitten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik merk niet dat ze pijn heeft ze spint wel de hele tijd...
*nerveuskijkt*
dat vind ze fijn!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Spinnen doen ze ook bij pijn... hoe reageert ze als je bij haar komt zitten?
nou ze wast zich veel aan haar dingus..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar heeft ze iets van ontsluiting? Verliest ze wat bloed? Miauwt ze veel?
quote:
ja ik weet wat ik moet doen ik heb het 4 maal eerder gedaan!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt wel op een komende bevalling.![]()
Je weet dus wel wat je moet doen? Ben je alleen thuis?
Ja, kan heel goed, zo heeft onze Pluis (rip) ons toen ook voor de gek gehouden, de deugniet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Maar was het niet bij katten dat ze verschillende keren gedekt kan zijn, dus data niet helemaal kunnen kloppen
Nou, bereid je maar voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik weet wat ik moet doen ik heb het 4 maal eerder gedaan!
Maar eh ik vraag me af
als ik afga op wat ik gezien heb zou ik toch zweren dat ze aan het bevallen is....
maar in principe qua dekkingsdatum kan dat dus niet..
snap er niets van
ja idem!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:28 schreef NanKing het volgende:
Vrouwen bevallen ook weleens te vroeg, dat zou bij poezen net zo kunnen zijn toch?
* NanKing vind het stiekem wel spannend![]()
.
Joh ze is gewoon al langer zwanger.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef zhe-devilll het volgende:
6 februari...denk ik?
zo om en nabij dus een week ervoor kan ook...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal dit topic even in MED laten zetten![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joh ze is gewoon al langer zwanger.
Heeft ze niet eerder lopen slettebakken buiten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |