ik heb ze allebei maar openstaanquote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef Rewimo het volgende:
Zitten wij allemaal in het andere topic mee te persen
Maar in elk geval: gefeliciteerd!
hoi elisa hoe gaat het met de kittens en pluim en gaat het nog een beetje met julliequote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim wordt al weer een beetje senang. Ze heeft een nieuwe bungalow en dat bevalt haar prima:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:
Juf: "Ik heb hier een miniatuurtje van jullie."
Beeb: "Ja, dat klopt. Ze zit bij jou in de klas namelijk."
Juf: "Uhhh... ze zijn vrij vanmiddag."
Beeb: "Oops..."
Juf: "Kunnen jullie iets doen in de ophalende sfeer?"
Beeb: "Ik heb mn schoenen al aan; ben onderweg."
Ik bedoel maar
Genoteerd. Kun je in de grote vakantie drie weken komen oppassenquote:
Volgens mij is Herman eik een vrouwtje, en zo niet, dan op z'n minst een gevalletje SCH.quote:
Ik kan niet kiezen.quote:
Zou het besmettelijk zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is Herman eik een vrouwtje, en zo niet, dan op z'n minst een gevalletje SCH.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Ik neem ze alle 3 en bedenk me nog hoeveel losgeld ik ga eisen.![]()
quote:
Ze kan altijd nog ruilen met Dirkjequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef Vava het volgende:
Noujamocht Herman een meisje blijken
heeft ze in elk geval een stoere naam
![]()
Qua namen ben ik het als Ajacied natuurlijk verder fundamenteel oneens met je.quote:
Jawelquote:
Heb ooit eens de verkeerde ; poes' meegenomen.. ze zou Cleo heten. Maar het bleek toch een kater.. Nu heet hij dan ook Japie..quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawelmaar wat emancipatie in namen is ook niet zo erg hoor
De kater van mijn buurvrouw, Bobje, bleek later toch een poes te zijndie heeft lekker die naam gehouden
Ga door, ga door, hij is bijna omquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
![]()
Hou op, raar wijf.
Straks ga ik nog een Herman willen adopteren.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Die foto's!
Ik zit hier echt met waterige oogjes van verliefdheid te kijken!
Misschien weet ze dat best maar vindt ze er gewoon geen ruk aan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef Serendips het volgende:
Pjèr en Dirkje hebben allebei een vlekje op hun neus.![]()
Lievvv!
En dan te bedenken dat Pluim geen flauw idee heeft dat het haar kindjes zijn. Die zal ook wel denken; Waarom hebben mijn mensen in godsnaam van die lastige pieperds in huis gehaald, nét nu ik me zo miserabel voel...
Hoe zit het met jouw foto'squote:Op vrijdag 14 april 2006 18:48 schreef Rewimo het volgende:
De katjes zijn schattig maar je foto's mogen wel een kilometertje kleiner...
Ik ben in Roosendaal, zeg het maar!quote:
Dat zal Xena heel leuk vinden dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
![]()
Hou op, raar wijf.
Straks ga ik nog een Herman willen adopteren.
Oooh, en een lapje!!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:35 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ook 3 kleintjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We hebben zelf inmiddels al 57 figuurlijke rolletje volgeschoten, maar als je het leuk vindt, ben je welkom hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben in Roosendaal, zeg het maar!Morgen hebben we al wat afspraken maar zondag of desnoods maandagmorgen zou kunnen
Nuffige katjesquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:54 schreef ElisaB het volgende:
Update: in overleg met de DA is de voeding van de kleintjes nu 'vrij'. Oftewel: ze mogen eten zoveel als ze willen. En eten willen ze welGraag elke 2 tot 3 uur zo'n 4 cl melk. Wel een beetje warm, anders hoeven ze het niet.
Awww, ze mist wel wat natuurlijk nu.. jullie zijn haar surrogaatkittens.quote:Pluim heeft net lekker bij ons gelegen. En omdat ze de kleintjes niet verzorgt, verzorgt ze nu ons. Alles wat voor haar bekkie komt, gaat ze likken en kroelen.
Ze herkent ze echt niet meer als haar kindjesquote:Behalve dus die kleintjes; daar loopt ze nog steeds met een boog omheen. Ze heeft wel wat belangstelling, maar verder dan nieuwsgierigheid gaat het niet.
Ik ook, wat een lieve foto's.quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Die foto's!
Ik zit hier echt met waterige oogjes van verliefdheid te kijken!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga jullie van je sokken nokken:
Herman:
[afbeelding]
Dirkje:
[afbeelding]
Pjèr:
[afbeelding]
Het gezellige trio:
[afbeelding]
WK-flessucken voor beginners:
[afbeelding]
Standje Noordzeestrand:
[afbeelding]
Insgelijksquote:
*wacht op update mét foto's*quote:Ik was vanmorgen om 7:00 klaar met mijn dienstje. Kwam om 14:30 uit bed rollen. Langzaam word ik weer een beetje mens. Later een update
Afwacht en nog even van het vrouwtje (...) op mag blijven hiervoor.quote:Op zondag 16 april 2006 03:10 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Het gaat goed! Zal zo ff wat foto's uploaden
Doet mijn mail het niet, of de jouwe?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:13 schreef Rewimo het volgende:
ElisaB, het wil niet helemaal met de mail hier, ik vrees dat we het niet gaan redden helaas dit weekend omdat jij alleen 's middags kunt en dan komt voor ons dan weer slecht uit deze keer
Herman is lekker relekst. Hij ligt meestal zo een beetje op zn rug te snurkenquote:
Hij lijkt op Bluezzquote:Op zondag 16 april 2006 04:01 schreef ElisaB het volgende:
Herman is lekker relekst. Hij ligt meestal zo een beetje op zn rug te snurken
Ze zijn er helemaal aan verknocht. Het blijft er ook lekker warm onder, dus ze kunnen kiezen: er bovenop als het te warm is, of eronder als ze het koud hebben. Geweldig goed idee!quote:Op zondag 16 april 2006 04:13 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens een goeie zet, dat surrogaat moederbeest hè, ze kruipen er zo lekker onder en tegenaan![]()
Misschien moet je eens met slaan beginnenquote:* Bluezz bewerkt golfer verder om Xena een broertje te geven
Dat is het aanvalsinstinct.. zo leuk om te zienquote:Op zondag 16 april 2006 04:31 schreef Ole het volgende:
en die mafkees van mij, bijna 8
Maar die gaat nog steeds met ; zijn kontje schudden' als ie ergens op wil springen... zo grappig!!!!
Hij blijft zich gedragen als babypoesmeneertje![]()
Ik zal morgen nog wat nieuwe makenquote:
Bluezz het is ook goed tegen het hangbuikje van Xena als ze een vriendje krijgt. Dat hebben wij met dat kalf hier ook gemerkt er was binnen een halfjaar best wel wat gewicht af.quote:Op zondag 16 april 2006 04:13 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz bewerkt golfer verder om Xena een broertje te geven
Vertel Beer maar niet dat we het vermoeden hebben dat Plumeau is vreemdgegaan!quote:Op zondag 16 april 2006 12:39 schreef Nilasha het volgende:
Hoe is het met Beertje, komt hij nog langs?
quote:Op zondag 16 april 2006 03:46 schreef ElisaB het volgende:
Ze worden al zo groot joh
Pjèr:
[afbeelding]
Dirkje:
[afbeelding]
Herman:
[afbeelding]
Onze camera wil van Herman bijna alleen foto's maken als we er niet te dichtbij komen. Zeker moeilijk scherpstellen op een koeienhuidje
Met Pluim gaat het goed! Ze lijkt geen last te hebben van de wond en is ook weer vrolijk en sociaal. Ze loopt regelmatig even bij de kleintjes langs, maar het hoogst haalbare is nog steeds verwondering (verrek, wat is dat nouHmmm... zal wel nix met mij te maken hebben)
Is dat wel zo?quote:Op zondag 16 april 2006 12:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Vertel Beer maar niet dat we het vermoeden hebben dat Plumeau is vreemdgegaan!![]()
Ik ookquote:Op zondag 16 april 2006 12:24 schreef Serendips het volgende:
Ik zou nog wel eens een foto willen zien van als Pluim even langskomt!
Gemiddeld twee keer per dag. En inmiddels vindt ie iedereen liev: ook Pokkehontas, Sooty en mij. Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Beertje een zwerf- of boerderijkat is. Hij ziet er niet uit als de upperclass verwende huiskatten die hier rondlopen. Beertje is een beetje smoezelig. Maar zó schattigquote:Op zondag 16 april 2006 12:39 schreef Nilasha het volgende:
Hoe is het met Beertje, komt hij nog langs?
Wat je bij Herman ziet is volgens mij het zelfde als bij de andere twee. Alleen is Herman overgoten met een overdaad aan wit. Ik weet niet of je dat roodbont noemt. Wij noemen het 'dezelfde cyperjas als Pjèr en Dirkje, alleen dan de zomerse uitvoering'. De vlekken op zijn kop hebben bij de oortjes een heel klein stukje bruin, en de andere vlekjes (op rug en buik) ook. Ow, en op zn staart natuurlijk ook.quote:Op zondag 16 april 2006 13:08 schreef nokwanda het volgende:
Is dat wel zo?
Herman is dan wel een koetje maar op die laatste foto lijkt het alsof er dan toch ook een beetje roodbont in zit. (of lijkt dat maar zo op die foto? )
Dan vrees ik het ergste. Ik werd vandaag om 15:15 wakker en voel me voor het eerst sinds maandag een klein beetje beter. Alleen loopt Pokkehontas nu op haar tandvlees. Ik wil proberen de komende nacht de laatste voeding om 5:00 te doen, zodat Pokkehontas er pas weer om 8:00 uit hoeft.quote:Op zondag 16 april 2006 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Elisa, mócht je het voor elkaar krijgen om morgen rond een uur of 12 uit bed te zijn, dan zie ik nog wel mogelijkhedenWij moeten om een uur of 3 met de trein vanuit Roosendaal.
Wat ben je toch een skeetje...quote:Op zondag 16 april 2006 15:58 schreef ElisaB het volgende:
Alleen loopt Pokkehontas nu op haar tandvlees. Ik wil proberen de komende nacht de laatste voeding om 5:00 te doen, zodat Pokkehontas er pas weer om 8:00 uit hoeft.
Je bent toch al verliefd beeb, gewoon dóen dusquote:
*mee eens is* Go golfer go!quote:Op maandag 17 april 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent toch al verliefd beeb, gewoon dóen dus
Sowieso is het voor katten erg fijn om een speelkameraadje te hebben. En zoals Martijn al aangaf, het overgewicht van jullie andere schat verdwijnt als sneeuw voor de zon met zo'n kleine rakker erbij. Ik heb zelf 3 katten en ik moet zeggen dat je vwb inspanning amper merkt of je er nu één of meerdere hebt. Qua werk is het hetzelfde, maar je krijgt er wel 3x zoveel liefde voor terug
Kortom, gewoon toegeven aan je vertedering, wedden dat je er geen spijt van gaat krijgen.
Werkt dat bij mensen ook, dat je overgewicht afneemt als je een speelkameraadje neemt?quote:Op maandag 17 april 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent toch al verliefd beeb, gewoon dóen dus
Sowieso is het voor katten erg fijn om een speelkameraadje te hebben. En zoals Martijn al aangaf, het overgewicht van jullie andere schat verdwijnt als sneeuw voor de zon met zo'n kleine rakker erbij. Ik heb zelf 3 katten en ik moet zeggen dat je vwb inspanning amper merkt of je er nu één of meerdere hebt. Qua werk is het hetzelfde, maar je krijgt er wel 3x zoveel liefde voor terug
Kortom, gewoon toegeven aan je vertedering, wedden dat je er geen spijt van gaat krijgen.
quote:Op maandag 17 april 2006 12:41 schreef buitenbeentje het volgende:
Werkt dat bij mensen ook, dat je overgewicht afneemt als je een speelkameraadje neemt?![]()
Dat vind Bluezz nooit goed, dus ben je met Herman stukken beter afquote:Op maandag 17 april 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
In dat geval neem ik er nog wel een vrouw bij.
Je weet toch dat vrouwen als vliegen op de stroop afkomen als een man een puppy of kitten heeft, hè?quote:Op maandag 17 april 2006 14:24 schreef golfer het volgende:
In dat geval neem ik er nog wel een vrouw bij.
Hmmm, dat opent perspectieven.quote:Op maandag 17 april 2006 14:27 schreef Serendips het volgende:
[..]
Je weet toch dat vrouwen als vliegen op de stroop afkomen als een man een puppy of kitten heeft, hè?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |