quote:
Ze kan altijd nog ruilen met Dirkjequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef Vava het volgende:
Noujamocht Herman een meisje blijken
heeft ze in elk geval een stoere naam
![]()
Qua namen ben ik het als Ajacied natuurlijk verder fundamenteel oneens met je.quote:
Jawelquote:
Heb ooit eens de verkeerde ; poes' meegenomen.. ze zou Cleo heten. Maar het bleek toch een kater.. Nu heet hij dan ook Japie..quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawelmaar wat emancipatie in namen is ook niet zo erg hoor
De kater van mijn buurvrouw, Bobje, bleek later toch een poes te zijndie heeft lekker die naam gehouden
Ga door, ga door, hij is bijna omquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
![]()
Hou op, raar wijf.
Straks ga ik nog een Herman willen adopteren.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Die foto's!
Ik zit hier echt met waterige oogjes van verliefdheid te kijken!
Misschien weet ze dat best maar vindt ze er gewoon geen ruk aan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef Serendips het volgende:
Pjèr en Dirkje hebben allebei een vlekje op hun neus.![]()
Lievvv!
En dan te bedenken dat Pluim geen flauw idee heeft dat het haar kindjes zijn. Die zal ook wel denken; Waarom hebben mijn mensen in godsnaam van die lastige pieperds in huis gehaald, nét nu ik me zo miserabel voel...
Hoe zit het met jouw foto'squote:Op vrijdag 14 april 2006 18:48 schreef Rewimo het volgende:
De katjes zijn schattig maar je foto's mogen wel een kilometertje kleiner...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |