Jaaaaa en zo lief hoogquote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Serendips het volgende:
Die kleintjes maken ook zulke aandoenlijk geluidjes...
Toen wij vroeger een keer een nestje thuis hadden, hadden wij kids een nieuw werkwoord verzonnen voor als ze weer om aandacht aan 't vragen waren...
'Miepen', als combinatie van piepen en miauwen!
Miep, miep, miep, mieeee-hiep, mieeeeeeeeee-hieeeeeeep!
*Serendips draait volledig door*![]()
quote:Maar de kleintjes zijn niet van haar heeft ze vanmorgen verteld. Ze komen haar niet bekend voor, en heeft er ook geen interesse voor.
Tsja, als kat zijnde neem je natuurlijk niet zomaar Mensen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar Pluim, die kindjes hebben geen moeder en nu moeten Pokkehontas & ElisaB (je weet wel, jouw bedienden) ook nog dat grut gaan opvoeden. Als je je straks weer wat beter voelt, kan je dan toch ook wel een pootje helpen? Hoe minder zorgen je personeel zich om die kleintjes hoeft te maken, hoe meer tijd ze aan jou kunnen besteden toch?
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:12 schreef ElisaB het volgende:
Yeps. Pokkehontas & ElisaB Creatief met karton en plakband, deel 1. We hadden er vier gemaakt. Verschillende modellen en groottes, met verschillende binnenbekleding. Zo kon Pluim kiezen. Niet dat ze dat wilde of zo, maar het had wel gekund
Hahahha thnks nog een ram! Alvast gefeliciteerd voor je a.s verjaardag als je dan misschien druk bent met kittenbaby's!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef frontignan het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardagjij bent dus ook een rammetje
hier ook nog niks hoor
bel is uitgerekend op mijn verjaardag de 16 april, maar kan ook dat ze eerder komen
ben benieuwd hoe het met pluim en dr kittens is
LOL nog een! Het wordt verdachtquote:Op woensdag 12 april 2006 14:05 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik ben ook een ram, ben de 16e jarig
En ElisaB, gefeliciteerd en inderdaad helemaal top dat jullie de kittens zo goed kunnen en willen verzorgen![]()
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB gaat zo ff een klein filpje schieten, want dat kan ook geupload worden bij Photobucket zag ik net.
Wilde je komen voor een foto-shootquote:Op woensdag 12 april 2006 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Psst, ElisaB, ik ben komend weekend in Roosendaal met een digitale spiegelreflex...
Eh... jaquote:
Wat en snoepiesquote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef ElisaB het volgende:
Thnx zhe-devill
Moeilijk soms, met tegenstrijdige informatie. Ik doe maar een beetje wat me goed voelt en verder vertrouw ik op onze DA's.
Pluim wil overigens niets van de kleintjes weten. Ze is niet meer zo boos, maar doet gewoon alsof ze niet bestaan. Raar he, als je dit ziet:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een dotjes!!quote:
Houd je er rekening mee dat ze dag en nacht om de paar uur gevoed moet worden ?quote:
Ehhh, nadat ik ze op de foto heb gezet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |