Stop je jouw OP in deze...quote:
You've got the powerquote:Op woensdag 12 april 2006 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom nou niet 'schatjes van katjes' in de TT.
Dat bekt lekkerder.
linkje stond er alquote:Op woensdag 12 april 2006 09:46 schreef Barbaaf het volgende:
Go Pluim
* Barbaaf wacht op de nieuwste ontwikkelingen in huize ElisaB
psst Vicky (of één van de aanwezige blauwen), zou je in jouw laatste post in het vorige deel een linkje hiernaartoe willen plaatsen?
tnxquote:
Ja, of 'snoesjes van poesjes'quote:Op woensdag 12 april 2006 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom nou niet 'schatjes van katjes' in de TT.
Dat bekt lekkerder.
Die nog leuker...quote:
Die is dan gewoon voor deel 5.quote:
oh ja, was jij vandaag niet jarig? gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 april 2006 12:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Hier geef ik de moed maar op dat ze nog zal bevallen
*zucht*
Ze is de hele tijd binnen en ligt op de tafel, lekker koud zekers
Misschien dit weekend wel
Gewoon even drie topics over openen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Hier geef ik de moed maar op dat ze nog zal bevallen
*zucht*
Ze is de hele tijd binnen en ligt op de tafel, lekker koud zekers
Misschien dit weekend wel
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh ja, was jij vandaag niet jarig? gefeliciteerd
en maar hopen dat ze toch nog wat gaat doen vandaag
Nee dat is ook niet fijn!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:11 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Gewoon even drie topics over openen.
Als het maar geen keizersnee wordt, dat gaat niet helemaal prettig zoals helaas hier bij Pluis blijkt.
Mee eens, maar dat ze nu even niets van de kleintjes moet hebben is ook verre van optimaal, laat ik maar zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet fijn!
Gelukkig beseffen ze het dan zelf niet zo.
Je zou haar in een bench kunnen doen met de kleintjesquote:Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat ze nu even niets van de kleintjes moet hebben is ook verre van optimaal, laat ik maar zeggen.
zanksquote:Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef LadyMorgana het volgende:
Arme jij geen kittensnoesjes voor je verjaardag
Van harte gefeliciteerd trouwens (errug offtopic ik weet het)
Is Pluim alweer een beetje bekomen van de operatie ?
Ik hoop het zo![]()
Pluim is een lampjespoes: als er ergens een lamp aan is, gaat ze er onderliggen. Het duidelijkst is dat op het aanrecht: als de lampen onder de bovenkastjes aangaan, dan zoekt ze altijd een plekje daaronder (desnoods boven op de vuile afwas). Dus daar boffen we meequote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik bedoel te zeggen, dat ze misschien dan iets sneller bij haar jongen gaat liggen misschien als de lamp even uit is, dus het is bedoeld als tip
en:quote:Op woensdag 12 april 2006 07:40 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het gegaan vannacht?
Ik had het best zwaar, want ik had de nacht hiervoor eigenlijk alleen geslapen van 7:30 tot 9:30. Toen het dus afgelopen nacht tegen 1:30 liep, had ik het wel gehad.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:16 schreef Saffier het volgende:
ElisaB hoe was je nacht, buiten vermoeiend dan?
Yeps. Pokkehontas & ElisaB Creatief met karton en plakband, deel 1. We hadden er vier gemaakt. Verschillende modellen en groottes, met verschillende binnenbekleding. Zo kon Pluim kiezen. Niet dat ze dat wilde of zo, maar het had wel gekundquote:Op woensdag 12 april 2006 08:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat een mooie werpkist, zelf gemaakt ?
Met Pluim gaat het voorspoedig. Ze eet, ze drinkt, en loopt weer rond. Ze is niet meer zo boos en niet meer zo daas. Maar de kleintjes zijn niet van haar heeft ze vanmorgen verteld. Ze komen haar niet bekend voor, en heeft er ook geen interesse voor. Dat is jammer, maar was te verwachten. Niets aan te doen; het zij zo. Met de stagnerende bevalling van eergisteren (dat roze flupje was waarschijnlijk de vochtblaas die voor de ontsluiting had moeten zorgen en de bevalling op gang had moeten brengen) hadden we geen keuze. Een keizersnee, of het risico dat de kleintjes (en misschien Pluim ook wel) het er niet levend vanaf zouden brengen. Dat is geen keuze. In elk geval geen moeilijke keuze.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef LadyMorgana het volgende:
Is Pluim alweer een beetje bekomen van de operatie ?
Ik hoop het zo![]()
Kijk, daar heb ik op zitten broeden. Ik wilde vanmiddag al even bij de DA langsgaan om hen zo'n ding afhandig te maken. Kon niet bedenken waar ik anders zo'n lamp vandaan moest halen.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:58 schreef deedeetee het volgende:
@ ElisaB
Stel ik in dit topic ook nog ff voor om bij de boerenbond zo'n biggen/warmtelamp te halen voor de ukkies. Géén last meer van 't licht en Pluim vind de warmte mss ook aantrekkelijk![]()
Hoe 'st nu met Pluim ? De arme ziel heeft gisteren een lelijke opdonder gehad![]()
gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 12 april 2006 12:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Dank je wel
Ze heeft 2 nestjes gehad tot nu toe, en ik weet er wel wat over natuurlijk, was er elke keer bij en heb ook geholpen!
Maar je vergeet al snel weer hoe het ook weer was, volgens mij werd ze dan vaak wat dunner doordat de kittens naar beneden zakten in het geboortekanaal, en dan begint het al snel
Maar goed zie nog geen dunner wordende poes
Met een washandje dat een klein beetje vochtig is de buikjes strelen; checkquote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Denk eraan dat je de buikjes masseert, dat doet de mamapoes normaal gesproken door ze stevig te wassen. Daarmee hou je de ontlasting op gang
ze hebben elkaar toch, met een 'echte' hartslag ?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef vriendinnie het volgende:
Voor puppy's zijn er knuffels te koop waar een hartslag "in zit" en die je kan opwarmen in de magnetron. Is misschien ook iets voor deze lieverdjes?
Ik ben ook een ram, ben de 16e jarigquote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef LadyMorgana het volgende:
offtopic jeej allemaal rammetjes hierzo ik is ook jarig vandaag
gefeliciteerd, ook bigben, is half april toevallig voor katten en alles wat met katten te amken heeft de periode om geboren te wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef LadyMorgana het volgende:
Ben zo blij dat het goed gaat met Pluim.
En het was inderdaad wel te verwachten dat ze de ukken niet zou zien als zijnde 'haar' ukken
Wel jammer![]()
Maareh Elisa en beeb ik heb echt grote bewondering voor jullie![]()
offtopic jeej allemaal rammetjes hierzo ik is ook jarig vandaag
Daar zit wat inquote:Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze hebben elkaar toch, met een 'echte' hartslag ?![]()
Dat kan, dat is met een van mijn kittens ook gebeurd, die moeder flipte helemaal tijdens de geboorte van het eerste kitten, heeft dat kitten verwond, er is daarna een keizersnede bij haar gedaan, pas na een paar dagen ging zij haar kittens verzorgen en melk geven. Zij had wel een ervaren moederpoes met een nestje erbij om een beetje de kunst bij af te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:16 schreef Mobster273 het volgende:
zou dat nog goed kunnen komen? dat Pluim over een paar dagen opeens wel bereid is ze op te voeden?
quote:
Lief dat je het zegt, maar het hoeft niet. Het is mooi om te doenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef frontignan het volgende:
hihi elisa reageerde net toen ik bezig was in te typen![]()
nou jullie nemen de rol van pluim goed op jullie![]()
ik kan me voorstellen dat het veel inneemt van jullie dagelijkse bezigheden maar ik vind het toppie hoor![]()
succses met het
[afbeelding]
van de kleintjes
heb grote bewondering voor jullie![]()
Ik citeer onze huis-DA: "Uhhh... tsja... hmmm... dit zou een mannetje kunnen zijn. Vind je niet? Hmmm.... maar ook een vrouwtje... Weet je wat: ik waag me er niet aan..." We gokken erop dat de witte een vrouwtje is en de andere twee mannetjes. Maar het zou ook nog andersom kunnen zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 14:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
waren de kittens nu katertjes of poesjes ?
duidelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik citeer onze huis-DA: "Uhhh... tsja... hmmm... dit zou een mannetje kunnen zijn. Vind je niet? Hmmm.... maar ook een vrouwtje... Weet je wat: ik waag me er niet aan..." We gokken erop dat de witte een vrouwtje is en de andere twee mannetjes. Maar het zou ook nog andersom kunnen zijn
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik citeer onze huis-DA: "Uhhh... tsja... hmmm... dit zou een mannetje kunnen zijn. Vind je niet? Hmmm.... maar ook een vrouwtje... Weet je wat: ik waag me er niet aan..." We gokken erop dat de witte een vrouwtje is en de andere twee mannetjes. Maar het zou ook nog andersom kunnen zijn
Ik neem het haar niet kwalijk; wmb zagen ze er hetzelfde uit van onderenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:Pfff, de meeste kattenfokkers die ik ken kunnen het gelijk al zien, toen Flynn geboren was kreeg ik gelijk een mailtje dat het twee heren waren. Blijkt maar weer dat dierenartsen zich vooral met andere dingen bezighouden. (ook belangrijk) Nog een paar weekjes wachten dan, dan wordt het wel duidelijker, zoals hier; http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/sexen.html
Dat is heel goed mogelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Misschien zijn het ook wel drie dezelfden
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die poesies zijn ook nog veel te jong om met seks(en) bezig te zijn![]()
Jaaaaa en zo lief hoogquote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef Serendips het volgende:
Die kleintjes maken ook zulke aandoenlijk geluidjes...
Toen wij vroeger een keer een nestje thuis hadden, hadden wij kids een nieuw werkwoord verzonnen voor als ze weer om aandacht aan 't vragen waren...
'Miepen', als combinatie van piepen en miauwen!
Miep, miep, miep, mieeee-hiep, mieeeeeeeeee-hieeeeeeep!
*Serendips draait volledig door*![]()
quote:Maar de kleintjes zijn niet van haar heeft ze vanmorgen verteld. Ze komen haar niet bekend voor, en heeft er ook geen interesse voor.
Tsja, als kat zijnde neem je natuurlijk niet zomaar Mensen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar Pluim, die kindjes hebben geen moeder en nu moeten Pokkehontas & ElisaB (je weet wel, jouw bedienden) ook nog dat grut gaan opvoeden. Als je je straks weer wat beter voelt, kan je dan toch ook wel een pootje helpen? Hoe minder zorgen je personeel zich om die kleintjes hoeft te maken, hoe meer tijd ze aan jou kunnen besteden toch?
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:12 schreef ElisaB het volgende:
Yeps. Pokkehontas & ElisaB Creatief met karton en plakband, deel 1. We hadden er vier gemaakt. Verschillende modellen en groottes, met verschillende binnenbekleding. Zo kon Pluim kiezen. Niet dat ze dat wilde of zo, maar het had wel gekund
Hahahha thnks nog een ram! Alvast gefeliciteerd voor je a.s verjaardag als je dan misschien druk bent met kittenbaby's!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef frontignan het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardagjij bent dus ook een rammetje
hier ook nog niks hoor
bel is uitgerekend op mijn verjaardag de 16 april, maar kan ook dat ze eerder komen
ben benieuwd hoe het met pluim en dr kittens is
LOL nog een! Het wordt verdachtquote:Op woensdag 12 april 2006 14:05 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik ben ook een ram, ben de 16e jarig
En ElisaB, gefeliciteerd en inderdaad helemaal top dat jullie de kittens zo goed kunnen en willen verzorgen![]()
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef ElisaB het volgende:
ElisaB gaat zo ff een klein filpje schieten, want dat kan ook geupload worden bij Photobucket zag ik net.
Wilde je komen voor een foto-shootquote:Op woensdag 12 april 2006 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Psst, ElisaB, ik ben komend weekend in Roosendaal met een digitale spiegelreflex...
Eh... jaquote:
Wat en snoepiesquote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef ElisaB het volgende:
Thnx zhe-devill
Moeilijk soms, met tegenstrijdige informatie. Ik doe maar een beetje wat me goed voelt en verder vertrouw ik op onze DA's.
Pluim wil overigens niets van de kleintjes weten. Ze is niet meer zo boos, maar doet gewoon alsof ze niet bestaan. Raar he, als je dit ziet:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een dotjes!!quote:
Houd je er rekening mee dat ze dag en nacht om de paar uur gevoed moet worden ?quote:
Ehhh, nadat ik ze op de foto heb gezet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |