toch kan ik me voorstellen dat ze niet zo'n behoefte heeft aan 3 van die aandachttrekkers daarbij...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat allemaal in de Sligro-Gemaks-bak
Pluim wil ook nog even wat aandacht
[afbeelding]
De foto is van gisteren. Is het niet sneu
Gelukkig gaat het hartstikke goed met haar. De wond ziet er inmiddels mooi lichtroze uit. Ze vindt het leven al bijna weer leuk
Ze zit er niet aan (of in elk geval niet als ik kijk). Gisteren heeft ze de hele dag op haar rug gelegen, maar nu doet ze weer zo ze altijd deed. Dus volgens mij heeft ze er niet veel last van.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef deedeetee het volgende:
Oeh flinke wond, blijft ze er wel goed vanaf ?![]()
Fijn dat ze alweer aardig is opgeknapt de lieverd![]()
zie hier voor wat je nodig hebt bij benodighedenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef ElisaB het volgende:
Als alles goed gaat, heb je er geen omkijken naar
We hebben een vers bedje voor ze gemaakt, mét electrische deken en surrogaatmoeder. Ze vinden het heerlijk!
Deze foto is van een half uurtje terug:
[afbeelding]
En deze van zonet:
[afbeelding]
[quote]
Voor de bevalling:
kittenvoer voor de zwangere moeder (schijnt beter te zijn voor de groeiende kleintjes)
breed plakband om de kraamdozen in mekaar te knutselen
twee of drie consults bij de DA
Na de bevalling:
een paar uur dierenarts
een heel arsenaal speentjes en flesjes
een benche, zodat de kleintjes veilig staan als wij even boodschappen moeten doen
poedermelk
Als je goed kijkt, kun je zien dat we de knuffel niet verplaatst hebben; ze zijn er zelf onderdoor gekropen en hebben hun plekje gezocht (en gevonden).
"Zou heel graag willen hebben"? Wat denk je er nu nog aan te doen dan? Als ze al zwanger is?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef Ikiskoel het volgende:
Mijn poes is zwanger!!!! Ik zou héél graag een nestje kittens willen hebben, maar heb best een druk leventje. Kan iemand me vertellen wat er allemaal komt kijken bij het verzorgen van een nestje?
Nee, dat kan toch niet lekker wezenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan me wel voorstellen dat gezoog van die kittens eraan ook niet echt prettig is op dit moment.
godskolere, wat zijn die zalig kleinquote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan toch niet lekker wezen
Maar dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn jullie de foto's al zat
Het is nu meer een badpaklijnquote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef Bluezz het volgende:
En pluumpje, hebben ze niet eens rekening gehouden met de bikinilijn![]()
![]()
Het zij zo. En aan de andere kant was het te verwachten; bij ons gaat nix normaalquote:Elies, wat een heeeeerlijk topic, en wat een werk hebben jullie eraan![]()
Jammer dat ze niet de moedergevoelens heeft die je verwachtte maar ach... zo kan het ook, het is niet anders.
*smelt*quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
Maar dan dit:
[afbeelding]
En waarom niet he he he he? Ze zit nu toevallig altijd maar allenig als een schaap in de tuin de grazen, daar kan makkelijk nog eenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef golfer het volgende:
en nee, Xena mag nog steeds geen vriendje/vriendinnetje erbij krijgen
wat een heerlijkheid zegquote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog lang niet!quote:
Die onderste!!! *Smelt*quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
Maar dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]