Beter een mietje dan 4 dagen lang een rode krab uithangen !quote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
tvs
En tevens: Ik word vreemd aangekeken dat ik me was tijdens Pinkpop, maar zonnebrand is pas echt voor mietjes....
Kan je doen ... maar ik denk dat zaterdagochtend rond een uur of 8 ook wel goed is. Welke camping btw ?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef MutedFaith het volgende:
Rond wat voor een tijd gaat iedereen zo in de rij staan voor een goeie campingplaats?
Ik dacht zelf aan vrijdagavond, rond een uur of half 12..
Ho Ho ik was me wel, maar als ik dat zeg wordt ik uitgejouwd onder het motto :"Hij die doucht is geen echte festivalbezoeker."quote:Op woensdag 12 april 2006 12:29 schreef Speedski het volgende:
[..]
Beter een mietje dan 4 dagen lang een rode krab uithangen !
Enne .. succes met stinken![]()
douchen op festivalsquote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
tvs
En tevens: Ik word vreemd aangekeken dat ik me was tijdens Pinkpop, maar zonnebrand is pas echt voor mietjes....
zal ik dan maar niet zeggen dat ik drie dagen in een hotelletje in de buurt zitquote:
Landgraaf?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef Dreuzel het volgende:
Hmmm mss toch maar op maandag gaan kijken, altijd leuk, en voor mij naast de deur!
Daar hebben we wel ff langer tijd voor een babbeltje denkquote:
zei claudia net op 3FMquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef evil-me het volgende:
huh hoe weet je dat?
alhoewel ik ook wel iets dr over las maar ik dacht dat dat van 2002 was. (bij googlen dus)
haha zou cool zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 16:06 schreef Dafar het volgende:
jammer maar ik heb haar al vaker gezien, ze was voor mij niet de reden om naar pinkpop te gaan.
Als ze nou weer Rowwen Heze laten komen net als vorig jaar dan kunnen we weer met bier gooien![]()
Ah, U kent 'r persoonlijk? Zeg dat dan gewoon prive tegen haar. En val ons dr niet mee lastig.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef MutedFaith het volgende:
Anouk is een hoerekankerkutwijf.
En haar muziek is niet veel beter.
Mwa, die viel me een beetje tegen op LL vorig jaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:05 schreef peaceman het volgende:
KT Tunstall hoop ik......
Ten tijde van LL had ze volgens mij al een 2e hit en inmiddels zijn het er 3.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mwa, die viel me erg tegen op LL vorig jaar.
Openen met je enige echte hitje terwijl je al een invaller bent (en dus weinig échte fans aanwezig zijn) lijkt me niet het allerslimste dat je kunt doen..
Daarna liep de tent ook redelijk leeg
Ze heeft het wel eens uitgelegd waarom ze dat deed. Dat sommige mensen alleen haar hitje willen horen, kan zij niks aan doen. Alhoewel het niet erg slim lijkt, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef Siegfried het volgende:
Nou, dat 2e nummer was nog niet zo'n hit als haar eerste..
Het was gewoon niet zo slim, aangezien de tent daarna redelijk leegliep
Wat benader je het weer lekker positiefquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:26 schreef maniack28 het volgende:
Hahaha... blunder van Pinkpop door Anouk te laten lopen
terecht, Anouk is een van Nederlandse grootste artiesten, die ga je niet op een kuttijdstip laten spelen....quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat benader je het weer lekker positief![]()
Als je kunt kiezen tussen een buitenlandse act die speciaal ervoor PP aandoet of Anouk, dan zou ik als organisatie ook kiezen voor die buitenlandse act.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
terecht, Anouk is een van Nederlandse grootste artiesten, die ga je niet op een kuttijdstip laten spelen....
Het is niet voor niks PinkPop en toen er vorig jaar zoveel Nederlandse artiesten stonden en ik zei dat het nergens op sloeg, vond iedereen dat bullshit want Nederlandse artiesten horen op PP. En nu staat er een hele goeie en jagen we die weg... ik snap het niet meer hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je kunt kiezen tussen een buitenlandse act die speciaal ervoor PP aandoet of Anouk, dan zou ik als organisatie ook kiezen voor die buitenlandse act.
Ik heb wel deels begrip voor Anouk haar standpunt, maar wat jij zegt is natuurlijk bull..
Maar goed ik weet ook dat je gewoon een hekel hebt aan PP, dus je ziet maar wat graag dat het fout gaat.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:48 schreef peaceman het volgende:
Ik heb het je als eens gevraagd, geloof ik, maar hoe vaak was jij ook al weer op PP geweest Maniack?![]()
ik ga ook niet naar graspopquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel popacts op Graspop staan gemiddeld?
Nee niet slecht van geheugen hoor... ik wilde het alleen hier ff hebben staanquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee niet slecht van geheugen hoor... ik wilde het alleen hier ff hebben staan![]()
![]()
Tja als Rowwen Hèze superfan, zou ik die ook weer graag op Pinkpop zien, maar ik weet bijna 100% dat ze niet komen. Ze zitten dan namelijk in een afrondende fase voor hun nieuwe CD waar ze momenteel aan bezig zijn. Een week later staan ze nog 3 dagen in het Philips Stadion als support act bij Guus Meeuwis en ze gaan ook nog naar het WK Voetbal om bij Barend en van Dorp te gaan spelen. Ondanks dat ik fan ben van deze band zie ze gemiddeld 20/25 keer per jaar vond ik het vorig jaar één van de beste optredens op PP. Een dag later waren ook nog Tren en Theo bij De Heideroosjes erbij, schitterend gewoon.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:06 schreef Dafar het volgende:
jammer maar ik heb haar al vaker gezien, ze was voor mij niet de reden om naar pinkpop te gaan.
Als ze nou weer Rowwen Heze laten komen net als vorig jaar dan kunnen we weer met bier gooien![]()
Verkoopt PP HEMA hotdogs en swirls?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:09 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands blijft toch het beste qua voedsel, maar PP is dan ook niet verkeerd
Jaaa die was lekkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:03 schreef Professional het volgende:
Werchter heeft ook altijd goed voedsel. Heerlijke kebab op weg naar de camping. Elk jaar een broodje of 4 daar gehaald
Mwah niet direct echt heel dichtbij kan ik me herrineren. Buiten Landgraaf iig.quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef crossover het volgende:
Wie weet het hoe het zit met parkeren? Kan dat in de buurt?
Vroeger kon dat overal wild. Nu zijn daar specialed plekken voor die aangegeven zijn vanaf de grote weg, wil ik hopen...quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef crossover het volgende:
Wie weet het hoe het zit met parkeren? Kan dat in de buurt?
hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.quote:Op maandag 17 april 2006 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah niet direct echt heel dichtbij kan ik me herrineren. Buiten Landgraaf iig.
verkeerd onthouden dus.quote:Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef Siegfried het volgende:
"Er zal nu gezocht worden naar een vervanging voor de vrijgekomen plek in de programmering op Pinkstermaandag. De programmacommissie moet nu weer aan de slag en nog twee namen contracteren voor Pinkpop 2006."
Neen dus
Gewoon 2 namen.
Anouk komt elk jaar, daar wordt ik zo'n beetje gek van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
terecht, Anouk is een van Nederlandse grootste artiesten, die ga je niet op een kuttijdstip laten spelen....
Niet te hard roepenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef koenimex het volgende:
Het valt me mee dat Kane niet geboekt is.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:44 schreef Apfel het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef koenimex het volgende:
Het valt me mee dat Kane niet geboekt is .
Niet te hard roepen![]()
Zal vanmiddag ff beantwoordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.
hoe staat het met de voorverkoop? Was iets met kleurcode's ofzo?
Het begint eigenlijk toch een beetje te jeuken, en als ik vrij kan krijgen wil ik er toch wel heen.
Enne, hoe zit het met supermarkten in de buurt? We hebben namelijk heel wat mee te slepen, en eigenlijk willen we ff een winkelwagen scoren![]()
dr gaan pendelbussen vanaf t station... maar t is redelijk dichtbij om te lopen. Echter met al je spullen...quote:Op woensdag 19 april 2006 09:55 schreef MutedFaith het volgende:
Is t vanuit het treinstation trouwens ook een beetje te lopen? Ik heb niet veel zin om mijn auto mee te slepen..
En de campings gaan inderdaad zaterdag pas open. Officieel om 12 uur, maar volgens enkele ervaringsdeskundigen gaan ze toch meestal al rond een uur of 9 's morgens open omdat er dan al een flinke rij staat.. Wij gaan dan ook gewoon vrijdagavond al voor camping A hangen en een beetje de nacht door ouwehoeren met onze lotgenoten.
Maar wat weet je van die gare campings?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:33 schreef Dafar het volgende:
De festivalcamping is veel gezelliger dan die gare campings in Landgraaf.
Er rijden inderdaad pendelbussen maar deze afstand is ook wel te lopen, ik schat 15-20 minuten..
Ik meen dat afgelopen jaar de camping zelfs al om 8 uur open ging, toen was het ook erg druk. Ik was een van de vele die vrijdagavond rond 23.00 al voor camping A (op de rotonde) lag net zoals dit jaar weer ga doen. Zijn er fokkers die dit ook van plan zijn?
ja, ik!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:33 schreef Dafar het volgende:
De festivalcamping is veel gezelliger dan die gare campings in Landgraaf.
Er rijden inderdaad pendelbussen maar deze afstand is ook wel te lopen, ik schat 15-20 minuten..
Ik meen dat afgelopen jaar de camping zelfs al om 8 uur open ging, toen was het ook erg druk. Ik was een van de vele die vrijdagavond rond 23.00 al voor camping A (op de rotonde) lag net zoals dit jaar weer ga doen. Zijn er fokkers die dit ook van plan zijn?
Nice, dan treffen we elkaar daar maybe wel ergens, mini-meetquote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
ja, ik!
Al denk ik dat we 2300 niet halen.. We zijn van plan de laatste trein vanuit Schinnen te nemen en dan rustig naar de camping te lopen..
Bedenk dat Heerlen en Kerkrade grenst aan het gedeelte van Landgraaf waar Pinkpop is. Je kunt dus ook in die gemeentes kijken. Die campings die jij noemt liggen aan de andere kant van de plaats. Rimburg zelfs aan de Duitse grens en is alleen per tank bereikbaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:44 schreef Dafar het volgende:
Campings in landgraaf:
-De Bousberg www.debousberg.nl (site werkt niet)
-De Watertoren www.campingdewatertoren.nl/
-Hoeve Dörenberg
Ik heb even op internet gekeken, dit zijn vrij rustige campings met zeker de minimale faciliteiten die je als campingganger nodig hebt
Afstand tot pinkpopterrein:
De Bousberg: 3.5km
De Watertoren: 8km
Hoeve Dörenberg: 5.9km
Voor reistijden over de lokale bussen: www.hermes.nl
Op 2e pinksterdag (maandag) rijden de bussen op het zondagschema. Ik kon niet vinden welke uitzonderingen er zijn voor pinkpop. Wel is het zeker dat er diverse pendelbussen van het terrein naar Landgraaf CS gaan..
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bedenk dat Heerlen en Kerkrade grenst aan het gedeelte van Landgraaf waar Pinkpop is. Je kunt dus ook in die gemeentes kijken. Die campings die jij noemt liggen aan de andere kant van de plaats. Rimburg zelfs aan de Duitse grens en is alleen per tank bereikbaar.
Nou heeft er ooit iemand gebruik van gemaakt?? Hoe is de sfeer op zo'n camping?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bedenk dat Heerlen en Kerkrade grenst aan het gedeelte van Landgraaf waar Pinkpop is. Je kunt dus ook in die gemeentes kijken. Die campings die jij noemt liggen aan de andere kant van de plaats. Rimburg zelfs aan de Duitse grens en is alleen per tank bereikbaar.
uit eten geweest. Ik gaat er ff een blik op werpenquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.
daarachter was Camping C en dat was toendertijd voor personeel idd. De parkeerplaats bij B is mij nooit opgevallen en ga er ook niet vanuit dat deze daar te vinden zal zijn dit jaar.
hoe staat het met de voorverkoop? Was iets met kleurcode's ofzo?
Als je naar het postkantoor gaat kunnen de baliemedewerkers zien of er nog minder adn 500 kaarten zijn etc. Zo ja, dan komt het in het rood te staan. Voorlopig kunnen ze nog wel ff door
Het begint eigenlijk toch een beetje te jeuken, en als ik vrij kan krijgen wil ik er toch wel heen.
Enne, hoe zit het met supermarkten in de buurt? We hebben namelijk heel wat mee te slepen, en eigenlijk willen we ff een winkelwagen scoren
Heel Landgraaf is ingesteld op Pinkpop het is maar een dorpje van niets en de Aldi en anderen die hebben dus al hunnen karren etc weggehaald. Althans afgelopen ehm 6 jaar. Maar goed wie niet waagt die niet wint uiteraard
Zeker weten RHCP wordt master!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:41 schreef Lan-masters het volgende:
Ik heb zin in the red hot chilli peppers 11one
Mis ik iets?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Toch sympathiek dat ze het even melden.
Ja Di-rect met Wibiquote:Op donderdag 20 april 2006 16:20 schreef Dafar het volgende:
is er al een vervanger voor Anouk?
Het is verschrikkelijk om tijdens pinkpop inkopen te gaan doen, alleen vanwege de drukte in de supermarkten al. Meenemen is veel makkelijker..quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:06 schreef meshuggah het volgende:
Heb er iig wel weer zin in! Als goed is met een eigen autootje erheen das altijd relaxed kan je de hele auto volstauwen met bier enzo.
gaan we nog meeten ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:53 schreef ErikT het volgende:
Ik ga. Relaxed dat Anouk niet komt en Skin naar maandag is, want op maandag zit niet zoveel goeds, en zondag vol.
Voor de maandag of voor het hele weekend??quote:
3Fm zuigt zowiezoquote:En klopt het dat Morrissey op maandag de afsluiter is op de 3FM-stage??
Wel een beetje vreemd, aangezien 3FM hem nog nooit gedraaid heeft enw aarschijnlijk niet eens weet wie de beste man is
Oneens.... Welke zender in de ether is dan beter?quote:
Geen, dat hoeft toch ook niet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oneens.... Welke zender in de ether is dan beter?
Mwah in de auto heb je geen kabel.. op je werk over het algemeen niet.... moeten nee, maar wat is in de door mij geschetste gevallen dan het alternatief? (buiten een cd draaien)quote:
als je even terugleestquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga de maandag trouwens
Iets bekend over de line-up ?
Morrissey solo idd niet volgens mij.. Toch in de ether kan het veel slechter.. Radio 1 is leuk, maar toch is dat niet een zender om elke dag aan te zetten...quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:41 schreef Longmen het volgende:
dr is ook geen alternatief. Des te triester dat Kink geen ether frequentie heeft gekregen, die zijn dus wel anders dan de gemiddelde radiozender. 3Fm gaat prat op het feit dat ze zo anders zijn, nou ik merk dr niets van. En als ik 2 dagen luister wordt ik knettergek van de programma indeling, de standaard jingles (of hoe het heten mag) de megahit en de beperkte nieuwe singles die ze draaienEn wat Houdini zegt: Morrissey hebben ze nog nooit gedraaid!
![]()
CD is het alternatief in de auto, of radio1....
Exact! En zeker tot 12 uur is het goed te doen! Arbeidsvitamines zijn naar mijn bescheiden mening nog steeds aangenaam.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als ik ergens werk waar ze de radio aan staat hoop ik op radio 3 waar toch zeker 1 a 2 keer een tof nummer op de radio te horen is. Ik vrees altijd voor 538, skyradio of radio 8fm... vreselijke playlists hebben die zenders met debiele dj's, die werkelijk allemaal inwisselbaar zijn voor elkaar.
Ja die zijn ook heel erg, verschrikkelijk zelfs! Als ik op mn werk Evers hoor lachen moet ik huilen, dat idee!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als ik ergens werk waar ze de radio aan staat hoop ik op radio 3 waar toch zeker 1 a 2 keer een tof nummer op de radio te horen is. Ik vrees altijd voor 538, skyradio of radio 8fm... vreselijke playlists hebben die zenders met debiele dj's, die werkelijk allemaal inwisselbaar zijn voor elkaar.
Ik las op de site van pinkpop dat als de verkoop van kaarten zo doorzet dat deze editie hoogstwaarschijnlijk weer uitverkocht zal zijnquote:
Staan die tegelijkquote:Op zondag 23 april 2006 00:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
volgens mij was deus/tool/alterbridge een probleem... voor rockliefhebbers toch niet echt een gelukkige combi...
Overigens weet ik het niet zeker. Ik dacht dat ik het ergens had gelezen.quote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Staan die tegelijkWat een prutsers... net Lowlands vorig jaar, stond ook alle hardere muziek tegelijk... hopelijk doen ze dat dit jaar beter
Nou ik geloof dat er meer sprake is van overlap en niet precies op hetzelfde moment.quote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef peaceman het volgende:
Op pinkpop spelen bij mijn weten maximaal 2 acts tegelijkertijd.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Volgens mij is de animo voor pinkpop nog kleiner als vorig jaar.
Wat doet dEUS tussen dit rijtje?quote:Op zondag 23 april 2006 00:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
volgens mij was deus/tool/alterbridge een probleem... voor rockliefhebbers toch niet echt een gelukkige combi...
quote:Op maandag 24 april 2006 20:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dEUS is natuurlijk voor de wat intellectuelere muziekliefhebber.
Toevallig tegenkomen lijkt me handiger te plannen.quote:
Het is kleiner dan en even groot alsquote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Volgens mij is de animo voor pinkpop nog kleiner als vorig jaar.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is kleiner dan en even groot als
Zelfs in het nieuws doen ze het foutquote:
Hoe had je dat in gedachte? Ik ken niemand, ik ben diegene die het vrijdagavond al bezopen isquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Toevallig tegenkomen lijkt me handiger te plannen.
Dat gaat toch perfect dan? "Iemand in zn eentje knetter bezopen." Die vind ik makkelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachte? Ik ken niemand, ik ben diegene die het vrijdagavond al bezopen is![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is kleiner dan en even groot als
dat kanquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat gaat toch perfect dan? "Iemand in zn eentje knetter bezopen." Die vind ik makkelijkEn als het dan iemand anders is: nou en! Hij weet t niet, jij weet t niet. Ik vertel daarna hier dat ik jou ben tegengekomen, jij gelooft het, ik ook.
Afspreken is echt nutteloos
Veel meer, er zijn al meer dan 40.000 kaarten verkochtquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maar goed verwachten ze meer of minder mensen... dan vorig jaar?
Dan staat het idd goed vol, ik raad je aan om zaterdag rond 08.00 bij de camping te zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef Chimera84 het volgende:
He hoe zit 't met campere
Is het echt zo dat als je om 11 of 12 uur daar aankomt dat r weinig plek meer is???
Ja dit was ook de indeling voorgaande jaren, er zijn jaren geweest dat ze t/m camping E gingen geloof ik... maar dan lag je alweer half in Duitsland als je op E zou liggen maar deze editie is alleen camping A en camping B open.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Herstel.. de namen van de campings zien er anders uit dan normaal:
[afbeelding] Camping A
[afbeelding] Camping B
Was dit voorgaande jaren ook zo?
Volgens mij heb je het dan over A. Als ik op camping B aankom om 12.00 uur is er altijd nog genoeg plek...quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:23 schreef Dafar het volgende:
[..]
Dan staat het idd goed vol, ik raad je aan om zaterdag rond 08.00 bij de camping te zijn
Klopt ik bedoel idd camping A, deze camping vind ik persoonlijk het fijnst vanwege de afstand tot het festival terrein en je kunt tevens met je camping A bandje de feesttent bij Camping B inquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het dan over A. Als ik op camping B aankom om 12.00 uur is er altijd nog genoeg plek...![]()
Nou voor mij hoeft dat niet zo nodig...Paul Weller kan het prima zonder hen, maar goed zolang Liam niet gaat zingen vind ik het prima.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:16 schreef zjroentje het volgende:
Hopelijk neemt Weller z'n maten van Oasis mee.![]()
Oasis is ruig, die mogen best een plaats in het programma krijgen als het aan mij ligt..quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou voor mij hoeft dat niet zo nodig...Paul Weller kan het prima zonder hen, maar goed zolang Liam niet gaat zingen vind ik het prima.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:19 schreef peaceman het volgende:
maar goed zolang Liam niet gaat zingen vind ik het prima.
Daar ken ik ze inderdaad ook van... leuk bandjequote:Op vrijdag 28 april 2006 22:45 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb het topic beetje laten lopen omdat ik helaas niet naar pinkpop ga, maar lees net dat The Rakes ook komen.. Heb ze gezien in het voorprogramma van Franz Ferdinand en was erg onder de indruk, hele drukke(zwaar fout uit de maat dansende) front man maar dat maakt het erg leuk..
The Rakes
Ook benieuwd isquote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef greatgonzo het volgende:
hoe staat het met de kaartverkoop, nog niet te laat als ik een dezer dagen bestel?
hoeveel gaan er ook al weer max in de verkoop, 60.000?
Persoonlijk hoop ik dat het bij 45.000-50.000 stopt, is voor de organisatie voldoende, en voor de drukte goed te doen...
ehh dit is die poster?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je bedoelt de weg voor langs zoals op de foto in dit topic?
[afbeelding]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch altijdquote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef greatgonzo het volgende:
hoe staat het met de kaartverkoop, nog niet te laat als ik een dezer dagen bestel?
hoeveel gaan er ook al weer max in de verkoop, 60.000?
Persoonlijk hoop ik dat het bij 45.000-50.000 stopt, is voor de organisatie voldoende, en voor de drukte goed te doen...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:00 schreef Kinz het volgende:
Zonet het kaartje besteld via ticketservice.. over 2 weken heb ik 'm thuis! jeej..
nu nog vervoer, trein is duur. Heb er wel zin in
Beetje wonderlijke reactie en vooral wat overdreven, vind je niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Trein duur? En het kaartje en de rest van het weekend dan... ga dan niet ofzo...
![]()
Maak ik zelf wel uit...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje wonderlijke reactie en vooral wat overdreven, vind je niet?
Je oogst wat je zaait!quote:
Zorg dat het zaad niet op de rotsen terecht komt!quote:
Idd, ómdat een kaartje en de rest van het weekend duur is. Ga ik niet de volle pond betalen voor 2x een enkele reis heen en terug (lichtenvoorde).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Trein duur? En het kaartje en de rest van het weekend dan... ga dan niet ofzo...
![]()
Ik heb gehoord dat het bijna uitverkocht is en dat ze dicht tegen de 60.000 aanzitten..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef greatgonzo het volgende:
zo, net de kaarten gehaald, als de telling opeenvolgend is, zijn er nu 50.100 kaarten verkocht
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:11 schreef Kinz het volgende:
[..]
Idd, ómdat een kaartje en de rest van het weekend duur is. Ga ik niet de volle pond betalen voor 2x een enkele reis heen en terug (lichtenvoorde).
Dus, óf sterf... óf krijg tyfus, of beter.. ga ergens anders de wijsneus uithangen.
Anyway, m'n vriendin en ik gaan zaterdag 3 juni met lentetoer richting landgraaf, kost ons 17.50 p.p de heenreis, terugreis even een automobilist lief aankijken.
Hoezo enkeltje voor ¤14,50? op normaal tarief?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lentetour is naaistreek voor de onbekende klant (17,50 pp. stel je komt van de andere kant van het land dan is een enkeltje ongeveer 14,50 euro).
Geldt voor enkeltje met reductie.... (reis met iemand mee!)quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hoezo enkeltje voor ¤14,50? op normaal tarief?
Ik heb even gekeken wat je kwijt bent voor een enkeltje Groningen - Maastricht volgens de NS resiplanner en dat is ongeveer ¤35,-
Ik kon op de site van de NS niks vinden over een pinkpopretour zoals je zei, ik heb er ook nog nooit van gehoord...
Dat er 'n ander genaaid wordt, kan mij niet zoveel schelen. Ik ben er iig goedkoper mee uit qua vervoer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lentetour is naaistreek voor de onbekende klant (17,50 pp. stel je komt van de andere kant van het land dan is een enkeltje ongeveer 14,50 euro). Je hebt een pinkpop weekendretour die is goedkoper, maar kan nu de prijs zo snel niet vinden. Informeer daar eens naar....
Van de pinkpop site:quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:12 schreef Dafar het volgende:
Dat enkeltje met reductie kan idd kloppen, voor mij maakt het niks uit, mijn ouders wonen in Landgraaf en ik kom sowieso elke vrijdag met de auto naar Limburg. Die wonen in de woonwijk tegenover dus... maar misschien voor de overige fok!kende Pinkpopgangers.
Onder die link stond wel dat er extra treinen werden ingezet maar niet dat er een "pinkpopretour" is waarbij andere prijzen gelden (dat nam ik ff aan)....
Extra trein- en busverkeer is er altijd al geweest tijdens Pinkpop.
Oke ik geloof jequote:Op donderdag 4 mei 2006 18:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van de pinkpop site:
Speciale vervoerbewijzen voor Pinkpop
Voor het bezoek aan Pinkpop is het speciale meerdaagse Pinkpopretour te koop.
Dit kaartje kun je kopen bij alle NS-kaartautomaten met aanraakscherm en bij de NS-verkooppunten op de grotere stations. Deze kaartjes zijn geldig als meerdaags retour, van zaterdag 3 juni t/m dinsdag 6 juni 2006, naar Landgraaf en zijn ook geldig op de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein. De kaartjes voor de pendelbussen zijn ook los verkrijgbaar (¤ 2,50 retour). Met de Voordeelurenkaart krijg je uiteraard 40% reductie op deze speciale treinkaarten (niet op de bus). Ben je in het bezit van een OV-studentenkaart, NS/OV-jaarkaart of een Voordeelurenabonnement? Denk dan aan de samenreiskorting. Je kunt dan maximaal 3 personen tegen 40% korting meenemen. De voorverkoop van het gemakkelijke Pinkpop-retour start op maandag 10 mei 2006
http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=229
je kan pas zaterdag om 12 uur de camping opquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja maar goed ik ga vrijdag uiteraard al heen
De camping gaat zoals gewoon zaterdagmorgen eerder open waarschijnlijk rond 08.00h En als je een nacht voor de cmaping bij die rotonde ligt geeft echt geen enkele agent je daar een boete voor daar liggen dan al ruim 100 man waaronder ik ook afgelopen jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
je kan pas zaterdag om 12 uur de camping op
LL opent wel een dag eerder... PP heeft dit dacht ik nog nooit gedaan, en wildcamperen is vragen om een boete
Geweldig wat een losers, van mij mogen ze. Nickelback...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat [dit] ook op Pinkpop gebeuren?
Kom op... je vindt Nickelback losers.. ze maken best aardige nummers... Hij gooit slaat iig niemand zn hersens in zoals Lange Frans deed vanwege dat ijsklontjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Geweldig wat een losers, van mij mogen ze. Nickelback...
Ik ken geen goede nummers van ze... behalve de laatste "because of you" is wel aardig. Maar verder zijn t arrogante Amerikanen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kom op... je vindt Nickelback losers.. ze maken best aardige nummers... Hij gooit slaat iig niemand zn hersens in zoals Lange Frans deed vanwege dat ijsklontje
Vindt het best zielig voor ze.. dat ze zo van het podium afgegooid worden, dat wens je geen enkele band toe...
Als het er maar een paar zijn kunnen ze door die grotere groep, die het wel leuk vind, vriendelijk doch dringend worden verzocht om te kappen....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:36 schreef BlackRebel het volgende:
nou ben ik absoluut geen groot Nickelback-fan, maar ik vind het wel erg sterk dat ze dit gewoon doen
als je ze niet wil zien ga je er toch gewoon niet naar kijken...
laat alsjeblieft die mensen ook in zijn waarde, er zijn genoeg mensen die de muziek wel waarderen... hoe zou jij het vinden als jij voor zoveel man aan het spelen bent en er staan er een paar bij die een hekel aan je hebben (die heb je altijd) en die verpesten dan het feestje voor iedereen....
een paar verschrikkelijke CD's afgeleverd!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:01 schreef outcast-within het volgende:
Waarom zijn nu bekogelt?
Hebben ze dan echt iets verschrikkelijks gedaan?
je hebt ze dus wel allemaal beluisterd...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
een paar verschrikkelijke CD's afgeleverd!![]()
Het zijn Canadezen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik ken geen goede nummers van ze... behalve de laatste "because of you" is wel aardig. Maar verder zijn t arrogante Amerikanen.![]()
Dt is gewoon verschrikkelijk kinderachtig. Mensen die dit soort dingen zouden ze een club of festivalverbod moeten geven want ze zijn niet minder dan voetbalhooligans.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat [dit] ook op Pinkpop gebeuren?
Op LL (en PP in mindere mate) kun je nooit alles zien, bv door dubbele programering. Ga je dan lopen zeiken, hee.. ik wil geld terug, want ik heb van de 100 bands er maar 40 gezien...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom niet? Je betaalt goed geld voor een kaartje. Je kan moeilijk naar ze toe lopen en zeggen:"Goh, jongens ik vind het niet zo goed wat jullie doen. Mag ik mijn geld terug of stoppen jullie gewoon meteen?"
bier gooienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:48 schreef outcast-within het volgende:
wat een onz discussie trouwens. of het nu wel of niet goed is dat er mensen stenen gooien.
loop dan weg, ga een pilsje pakken. relax
en twee posts daarna zegt ie "bier gooien".... hmmmmquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:46 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Op LL (en PP in mindere mate) kun je nooit alles zien, bv door dubbele programering. Ga je dan lopen zeiken, hee.. ik wil geld terug, want ik heb van de 100 bands er maar 40 gezien...
Oftwel, je kan toch niet alles zien, en als je ergens een hekel aan hebt ga je toch gewoon wat anders zien? Vind je het te duur, ga je toch niet? Vind je het duur, maar wil je enkele bands echt zien, dan koop je toch gewoon het kaartje?
geintje dude...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
en twee posts daarna zegt ie "bier gooien".... hmmmm
Leuk. Je had cabretier moeten worden. Seth Gaaikema had dan een serieuze concurrent gehad.quote:
Relaxt.... Denk dat elk weldenkede festivalganger dat afkeurt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:30 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
je hebt ze dus wel allemaal beluisterd...
hmm, dan nog vind ik niet dat je een band door middel van stenen of eieren mag 'beoordelen'
Kun je nagaan hoe me ik in deze band verdiepquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het zijn Canadezen.
[..]
Dt is gewoon verschrikkelijk kinderachtig. Mensen die dit soort dingen zouden ze een club of festivalverbod moeten geven want ze zijn niet minder dan voetbalhooligans.
mmmmh, nu ik naar de optredende namen kijk lijkt mij de 3FM stage eerder het noordpodium.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lijkt mij dat 3fm gewoon weer tent is...
Volgens mij is het live ook een soort van Metallica qua entertainment. Wil ze wel zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef greatgonzo het volgende:
Heb Nickelback op LL gezien, en heb ook een dvd van ze, dat is dus echt wel goed (let wel, toen was het nog van de Silver Side up tijd), sinds die tijd vind ik de liedjes wat minder worden, maar ik verwacht wel hetzelfde spektakel als toen te zien was
Tuurlijk kan ik dat wel beoordelen, anders zou ik het niet zeggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
Dus kan je eigenlijk helemaal niet beoordelen of ze kut zijn of niet.
Van wat ik gezien heb spelen ze live behoorlijk strak en geinspireerd... dat je de muziek niet leuk vindt betekend niet dat ze meteen maar moeten oprotten.. je moest eens weten hoeveel muziek ik niet leuk vindt
Begint met Brit en eindigt op Pop?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
je moest eens weten hoeveel muziek ik niet leuk vindt
Jawel hoor, maar in elk geval niet Nickelbackquote:
de gast had beter een echt instrument kunnen leren spelenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef Longmen het volgende:
slechte opname van Infadels
(let op de toetsenist)![]()
Volgens mij is je grootste kans om het een paar dagen koel te houden: volstorten met ijs! Als je geluk hebt, blijft dan het water wat gesmolten is nog enigszins koud de laatste dag, maar ja als het 30 graden wordt dan is het zoiezo kansloos....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:16 schreef greatgonzo het volgende:
hee, ff een huishoudelijke vraag, hoe nemen jullie altijd je bier mee en zorg je dat het koud blijft?
Wij mikken het altijd van tevoren in de koelcel, en daarna gewoon in de tent, maar dag 2 is het dus al niet meer te zuipen. Blijft het in een coolbox nog een beetje koud?
tja, tis duidelijk dat dit in principe een persoonlijke nederlaag is voor Opa Smeets, je leest hier ook weer dat die eigenlijk een kleinschalig festival wil, met geen grote publiekstrekkers (die volgens hem teveel eisen stellen)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:07 schreef Longmen het volgende:
Ook wel leuk:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=28245173
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |