Beter een mietje dan 4 dagen lang een rode krab uithangen !quote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
tvs
En tevens: Ik word vreemd aangekeken dat ik me was tijdens Pinkpop, maar zonnebrand is pas echt voor mietjes....
Kan je doen ... maar ik denk dat zaterdagochtend rond een uur of 8 ook wel goed is. Welke camping btw ?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef MutedFaith het volgende:
Rond wat voor een tijd gaat iedereen zo in de rij staan voor een goeie campingplaats?
Ik dacht zelf aan vrijdagavond, rond een uur of half 12..
Ho Ho ik was me wel, maar als ik dat zeg wordt ik uitgejouwd onder het motto :"Hij die doucht is geen echte festivalbezoeker."quote:Op woensdag 12 april 2006 12:29 schreef Speedski het volgende:
[..]
Beter een mietje dan 4 dagen lang een rode krab uithangen !
Enne .. succes met stinken![]()
douchen op festivalsquote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
tvs
En tevens: Ik word vreemd aangekeken dat ik me was tijdens Pinkpop, maar zonnebrand is pas echt voor mietjes....
zal ik dan maar niet zeggen dat ik drie dagen in een hotelletje in de buurt zitquote:
Landgraaf?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef Dreuzel het volgende:
Hmmm mss toch maar op maandag gaan kijken, altijd leuk, en voor mij naast de deur!
Daar hebben we wel ff langer tijd voor een babbeltje denkquote:
zei claudia net op 3FMquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef evil-me het volgende:
huh hoe weet je dat?
alhoewel ik ook wel iets dr over las maar ik dacht dat dat van 2002 was. (bij googlen dus)
haha zou cool zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 16:06 schreef Dafar het volgende:
jammer maar ik heb haar al vaker gezien, ze was voor mij niet de reden om naar pinkpop te gaan.
Als ze nou weer Rowwen Heze laten komen net als vorig jaar dan kunnen we weer met bier gooien![]()
Ah, U kent 'r persoonlijk? Zeg dat dan gewoon prive tegen haar. En val ons dr niet mee lastig.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef MutedFaith het volgende:
Anouk is een hoerekankerkutwijf.
En haar muziek is niet veel beter.
Mwa, die viel me een beetje tegen op LL vorig jaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:05 schreef peaceman het volgende:
KT Tunstall hoop ik......
Ten tijde van LL had ze volgens mij al een 2e hit en inmiddels zijn het er 3.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mwa, die viel me erg tegen op LL vorig jaar.
Openen met je enige echte hitje terwijl je al een invaller bent (en dus weinig échte fans aanwezig zijn) lijkt me niet het allerslimste dat je kunt doen..
Daarna liep de tent ook redelijk leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |