Nou voor mij hoeft dat niet zo nodig...Paul Weller kan het prima zonder hen, maar goed zolang Liam niet gaat zingen vind ik het prima.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:16 schreef zjroentje het volgende:
Hopelijk neemt Weller z'n maten van Oasis mee.![]()
Oasis is ruig, die mogen best een plaats in het programma krijgen als het aan mij ligt..quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou voor mij hoeft dat niet zo nodig...Paul Weller kan het prima zonder hen, maar goed zolang Liam niet gaat zingen vind ik het prima.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:19 schreef peaceman het volgende:
maar goed zolang Liam niet gaat zingen vind ik het prima.
Daar ken ik ze inderdaad ook van... leuk bandjequote:Op vrijdag 28 april 2006 22:45 schreef Proper_fucked het volgende:
Heb het topic beetje laten lopen omdat ik helaas niet naar pinkpop ga, maar lees net dat The Rakes ook komen.. Heb ze gezien in het voorprogramma van Franz Ferdinand en was erg onder de indruk, hele drukke(zwaar fout uit de maat dansende) front man maar dat maakt het erg leuk..
The Rakes
Ook benieuwd isquote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef greatgonzo het volgende:
hoe staat het met de kaartverkoop, nog niet te laat als ik een dezer dagen bestel?
hoeveel gaan er ook al weer max in de verkoop, 60.000?
Persoonlijk hoop ik dat het bij 45.000-50.000 stopt, is voor de organisatie voldoende, en voor de drukte goed te doen...
ehh dit is die poster?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je bedoelt de weg voor langs zoals op de foto in dit topic?
[afbeelding]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch altijdquote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef greatgonzo het volgende:
hoe staat het met de kaartverkoop, nog niet te laat als ik een dezer dagen bestel?
hoeveel gaan er ook al weer max in de verkoop, 60.000?
Persoonlijk hoop ik dat het bij 45.000-50.000 stopt, is voor de organisatie voldoende, en voor de drukte goed te doen...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:00 schreef Kinz het volgende:
Zonet het kaartje besteld via ticketservice.. over 2 weken heb ik 'm thuis! jeej..
nu nog vervoer, trein is duur. Heb er wel zin in
Beetje wonderlijke reactie en vooral wat overdreven, vind je niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Trein duur? En het kaartje en de rest van het weekend dan... ga dan niet ofzo...
![]()
Maak ik zelf wel uit...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje wonderlijke reactie en vooral wat overdreven, vind je niet?
Je oogst wat je zaait!quote:
Zorg dat het zaad niet op de rotsen terecht komt!quote:
Idd, ómdat een kaartje en de rest van het weekend duur is. Ga ik niet de volle pond betalen voor 2x een enkele reis heen en terug (lichtenvoorde).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Trein duur? En het kaartje en de rest van het weekend dan... ga dan niet ofzo...
![]()
Ik heb gehoord dat het bijna uitverkocht is en dat ze dicht tegen de 60.000 aanzitten..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef greatgonzo het volgende:
zo, net de kaarten gehaald, als de telling opeenvolgend is, zijn er nu 50.100 kaarten verkocht
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:11 schreef Kinz het volgende:
[..]
Idd, ómdat een kaartje en de rest van het weekend duur is. Ga ik niet de volle pond betalen voor 2x een enkele reis heen en terug (lichtenvoorde).
Dus, óf sterf... óf krijg tyfus, of beter.. ga ergens anders de wijsneus uithangen.
Anyway, m'n vriendin en ik gaan zaterdag 3 juni met lentetoer richting landgraaf, kost ons 17.50 p.p de heenreis, terugreis even een automobilist lief aankijken.
Hoezo enkeltje voor ¤14,50? op normaal tarief?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lentetour is naaistreek voor de onbekende klant (17,50 pp. stel je komt van de andere kant van het land dan is een enkeltje ongeveer 14,50 euro).
Geldt voor enkeltje met reductie.... (reis met iemand mee!)quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hoezo enkeltje voor ¤14,50? op normaal tarief?
Ik heb even gekeken wat je kwijt bent voor een enkeltje Groningen - Maastricht volgens de NS resiplanner en dat is ongeveer ¤35,-
Ik kon op de site van de NS niks vinden over een pinkpopretour zoals je zei, ik heb er ook nog nooit van gehoord...
Dat er 'n ander genaaid wordt, kan mij niet zoveel schelen. Ik ben er iig goedkoper mee uit qua vervoer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lentetour is naaistreek voor de onbekende klant (17,50 pp. stel je komt van de andere kant van het land dan is een enkeltje ongeveer 14,50 euro). Je hebt een pinkpop weekendretour die is goedkoper, maar kan nu de prijs zo snel niet vinden. Informeer daar eens naar....
Van de pinkpop site:quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:12 schreef Dafar het volgende:
Dat enkeltje met reductie kan idd kloppen, voor mij maakt het niks uit, mijn ouders wonen in Landgraaf en ik kom sowieso elke vrijdag met de auto naar Limburg. Die wonen in de woonwijk tegenover dus... maar misschien voor de overige fok!kende Pinkpopgangers.
Onder die link stond wel dat er extra treinen werden ingezet maar niet dat er een "pinkpopretour" is waarbij andere prijzen gelden (dat nam ik ff aan)....
Extra trein- en busverkeer is er altijd al geweest tijdens Pinkpop.
Oke ik geloof jequote:Op donderdag 4 mei 2006 18:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Van de pinkpop site:
Speciale vervoerbewijzen voor Pinkpop
Voor het bezoek aan Pinkpop is het speciale meerdaagse Pinkpopretour te koop.
Dit kaartje kun je kopen bij alle NS-kaartautomaten met aanraakscherm en bij de NS-verkooppunten op de grotere stations. Deze kaartjes zijn geldig als meerdaags retour, van zaterdag 3 juni t/m dinsdag 6 juni 2006, naar Landgraaf en zijn ook geldig op de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein. De kaartjes voor de pendelbussen zijn ook los verkrijgbaar (¤ 2,50 retour). Met de Voordeelurenkaart krijg je uiteraard 40% reductie op deze speciale treinkaarten (niet op de bus). Ben je in het bezit van een OV-studentenkaart, NS/OV-jaarkaart of een Voordeelurenabonnement? Denk dan aan de samenreiskorting. Je kunt dan maximaal 3 personen tegen 40% korting meenemen. De voorverkoop van het gemakkelijke Pinkpop-retour start op maandag 10 mei 2006
http://www.pinkpop.nl/page.php?pagID=229
je kan pas zaterdag om 12 uur de camping opquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja maar goed ik ga vrijdag uiteraard al heen
De camping gaat zoals gewoon zaterdagmorgen eerder open waarschijnlijk rond 08.00h En als je een nacht voor de cmaping bij die rotonde ligt geeft echt geen enkele agent je daar een boete voor daar liggen dan al ruim 100 man waaronder ik ook afgelopen jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
je kan pas zaterdag om 12 uur de camping op
LL opent wel een dag eerder... PP heeft dit dacht ik nog nooit gedaan, en wildcamperen is vragen om een boete
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |