Relaxt.... Denk dat elk weldenkede festivalganger dat afkeurt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:30 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
je hebt ze dus wel allemaal beluisterd...
hmm, dan nog vind ik niet dat je een band door middel van stenen of eieren mag 'beoordelen'
Kun je nagaan hoe me ik in deze band verdiepquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het zijn Canadezen.
[..]
Dt is gewoon verschrikkelijk kinderachtig. Mensen die dit soort dingen zouden ze een club of festivalverbod moeten geven want ze zijn niet minder dan voetbalhooligans.
mmmmh, nu ik naar de optredende namen kijk lijkt mij de 3FM stage eerder het noordpodium.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lijkt mij dat 3fm gewoon weer tent is...
Volgens mij is het live ook een soort van Metallica qua entertainment. Wil ze wel zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef greatgonzo het volgende:
Heb Nickelback op LL gezien, en heb ook een dvd van ze, dat is dus echt wel goed (let wel, toen was het nog van de Silver Side up tijd), sinds die tijd vind ik de liedjes wat minder worden, maar ik verwacht wel hetzelfde spektakel als toen te zien was
Tuurlijk kan ik dat wel beoordelen, anders zou ik het niet zeggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
Dus kan je eigenlijk helemaal niet beoordelen of ze kut zijn of niet.
Van wat ik gezien heb spelen ze live behoorlijk strak en geinspireerd... dat je de muziek niet leuk vindt betekend niet dat ze meteen maar moeten oprotten.. je moest eens weten hoeveel muziek ik niet leuk vindt
Begint met Brit en eindigt op Pop?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
je moest eens weten hoeveel muziek ik niet leuk vindt
Jawel hoor, maar in elk geval niet Nickelbackquote:
de gast had beter een echt instrument kunnen leren spelenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef Longmen het volgende:
slechte opname van Infadels
(let op de toetsenist)![]()
Volgens mij is je grootste kans om het een paar dagen koel te houden: volstorten met ijs! Als je geluk hebt, blijft dan het water wat gesmolten is nog enigszins koud de laatste dag, maar ja als het 30 graden wordt dan is het zoiezo kansloos....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:16 schreef greatgonzo het volgende:
hee, ff een huishoudelijke vraag, hoe nemen jullie altijd je bier mee en zorg je dat het koud blijft?
Wij mikken het altijd van tevoren in de koelcel, en daarna gewoon in de tent, maar dag 2 is het dus al niet meer te zuipen. Blijft het in een coolbox nog een beetje koud?
tja, tis duidelijk dat dit in principe een persoonlijke nederlaag is voor Opa Smeets, je leest hier ook weer dat die eigenlijk een kleinschalig festival wil, met geen grote publiekstrekkers (die volgens hem teveel eisen stellen)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:07 schreef Longmen het volgende:
Ook wel leuk:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=28245173
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |