Geweldig wat een losers, van mij mogen ze. Nickelback...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat [dit] ook op Pinkpop gebeuren?
Kom op... je vindt Nickelback losers.. ze maken best aardige nummers... Hij gooit slaat iig niemand zn hersens in zoals Lange Frans deed vanwege dat ijsklontjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Geweldig wat een losers, van mij mogen ze. Nickelback...
Ik ken geen goede nummers van ze... behalve de laatste "because of you" is wel aardig. Maar verder zijn t arrogante Amerikanen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kom op... je vindt Nickelback losers.. ze maken best aardige nummers... Hij gooit slaat iig niemand zn hersens in zoals Lange Frans deed vanwege dat ijsklontje
Vindt het best zielig voor ze.. dat ze zo van het podium afgegooid worden, dat wens je geen enkele band toe...
Als het er maar een paar zijn kunnen ze door die grotere groep, die het wel leuk vind, vriendelijk doch dringend worden verzocht om te kappen....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:36 schreef BlackRebel het volgende:
nou ben ik absoluut geen groot Nickelback-fan, maar ik vind het wel erg sterk dat ze dit gewoon doen
als je ze niet wil zien ga je er toch gewoon niet naar kijken...
laat alsjeblieft die mensen ook in zijn waarde, er zijn genoeg mensen die de muziek wel waarderen... hoe zou jij het vinden als jij voor zoveel man aan het spelen bent en er staan er een paar bij die een hekel aan je hebben (die heb je altijd) en die verpesten dan het feestje voor iedereen....
een paar verschrikkelijke CD's afgeleverd!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:01 schreef outcast-within het volgende:
Waarom zijn nu bekogelt?
Hebben ze dan echt iets verschrikkelijks gedaan?
je hebt ze dus wel allemaal beluisterd...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
een paar verschrikkelijke CD's afgeleverd!![]()
Het zijn Canadezen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik ken geen goede nummers van ze... behalve de laatste "because of you" is wel aardig. Maar verder zijn t arrogante Amerikanen.![]()
Dt is gewoon verschrikkelijk kinderachtig. Mensen die dit soort dingen zouden ze een club of festivalverbod moeten geven want ze zijn niet minder dan voetbalhooligans.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat [dit] ook op Pinkpop gebeuren?
Op LL (en PP in mindere mate) kun je nooit alles zien, bv door dubbele programering. Ga je dan lopen zeiken, hee.. ik wil geld terug, want ik heb van de 100 bands er maar 40 gezien...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom niet? Je betaalt goed geld voor een kaartje. Je kan moeilijk naar ze toe lopen en zeggen:"Goh, jongens ik vind het niet zo goed wat jullie doen. Mag ik mijn geld terug of stoppen jullie gewoon meteen?"
bier gooienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:48 schreef outcast-within het volgende:
wat een onz discussie trouwens. of het nu wel of niet goed is dat er mensen stenen gooien.
loop dan weg, ga een pilsje pakken. relax
en twee posts daarna zegt ie "bier gooien".... hmmmmquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:46 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Op LL (en PP in mindere mate) kun je nooit alles zien, bv door dubbele programering. Ga je dan lopen zeiken, hee.. ik wil geld terug, want ik heb van de 100 bands er maar 40 gezien...
Oftwel, je kan toch niet alles zien, en als je ergens een hekel aan hebt ga je toch gewoon wat anders zien? Vind je het te duur, ga je toch niet? Vind je het duur, maar wil je enkele bands echt zien, dan koop je toch gewoon het kaartje?
geintje dude...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
en twee posts daarna zegt ie "bier gooien".... hmmmm
Leuk. Je had cabretier moeten worden. Seth Gaaikema had dan een serieuze concurrent gehad.quote:
Relaxt.... Denk dat elk weldenkede festivalganger dat afkeurt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:30 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
je hebt ze dus wel allemaal beluisterd...
hmm, dan nog vind ik niet dat je een band door middel van stenen of eieren mag 'beoordelen'
Kun je nagaan hoe me ik in deze band verdiepquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het zijn Canadezen.
[..]
Dt is gewoon verschrikkelijk kinderachtig. Mensen die dit soort dingen zouden ze een club of festivalverbod moeten geven want ze zijn niet minder dan voetbalhooligans.
mmmmh, nu ik naar de optredende namen kijk lijkt mij de 3FM stage eerder het noordpodium.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lijkt mij dat 3fm gewoon weer tent is...
Volgens mij is het live ook een soort van Metallica qua entertainment. Wil ze wel zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:29 schreef greatgonzo het volgende:
Heb Nickelback op LL gezien, en heb ook een dvd van ze, dat is dus echt wel goed (let wel, toen was het nog van de Silver Side up tijd), sinds die tijd vind ik de liedjes wat minder worden, maar ik verwacht wel hetzelfde spektakel als toen te zien was
Tuurlijk kan ik dat wel beoordelen, anders zou ik het niet zeggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
Dus kan je eigenlijk helemaal niet beoordelen of ze kut zijn of niet.
Van wat ik gezien heb spelen ze live behoorlijk strak en geinspireerd... dat je de muziek niet leuk vindt betekend niet dat ze meteen maar moeten oprotten.. je moest eens weten hoeveel muziek ik niet leuk vindt
Begint met Brit en eindigt op Pop?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:24 schreef maniack28 het volgende:
je moest eens weten hoeveel muziek ik niet leuk vindt
Jawel hoor, maar in elk geval niet Nickelbackquote:
de gast had beter een echt instrument kunnen leren spelenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:46 schreef Longmen het volgende:
slechte opname van Infadels
(let op de toetsenist)![]()
Volgens mij is je grootste kans om het een paar dagen koel te houden: volstorten met ijs! Als je geluk hebt, blijft dan het water wat gesmolten is nog enigszins koud de laatste dag, maar ja als het 30 graden wordt dan is het zoiezo kansloos....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:16 schreef greatgonzo het volgende:
hee, ff een huishoudelijke vraag, hoe nemen jullie altijd je bier mee en zorg je dat het koud blijft?
Wij mikken het altijd van tevoren in de koelcel, en daarna gewoon in de tent, maar dag 2 is het dus al niet meer te zuipen. Blijft het in een coolbox nog een beetje koud?
tja, tis duidelijk dat dit in principe een persoonlijke nederlaag is voor Opa Smeets, je leest hier ook weer dat die eigenlijk een kleinschalig festival wil, met geen grote publiekstrekkers (die volgens hem teveel eisen stellen)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:07 schreef Longmen het volgende:
Ook wel leuk:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=28245173
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |