Ze heeft het wel eens uitgelegd waarom ze dat deed. Dat sommige mensen alleen haar hitje willen horen, kan zij niks aan doen. Alhoewel het niet erg slim lijkt, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef Siegfried het volgende:
Nou, dat 2e nummer was nog niet zo'n hit als haar eerste..
Het was gewoon niet zo slim, aangezien de tent daarna redelijk leegliep
Wat benader je het weer lekker positiefquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:26 schreef maniack28 het volgende:
Hahaha... blunder van Pinkpop door Anouk te laten lopen
terecht, Anouk is een van Nederlandse grootste artiesten, die ga je niet op een kuttijdstip laten spelen....quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat benader je het weer lekker positief![]()
Als je kunt kiezen tussen een buitenlandse act die speciaal ervoor PP aandoet of Anouk, dan zou ik als organisatie ook kiezen voor die buitenlandse act.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
terecht, Anouk is een van Nederlandse grootste artiesten, die ga je niet op een kuttijdstip laten spelen....
Het is niet voor niks PinkPop en toen er vorig jaar zoveel Nederlandse artiesten stonden en ik zei dat het nergens op sloeg, vond iedereen dat bullshit want Nederlandse artiesten horen op PP. En nu staat er een hele goeie en jagen we die weg... ik snap het niet meer hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je kunt kiezen tussen een buitenlandse act die speciaal ervoor PP aandoet of Anouk, dan zou ik als organisatie ook kiezen voor die buitenlandse act.
Ik heb wel deels begrip voor Anouk haar standpunt, maar wat jij zegt is natuurlijk bull..
Maar goed ik weet ook dat je gewoon een hekel hebt aan PP, dus je ziet maar wat graag dat het fout gaat.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:48 schreef peaceman het volgende:
Ik heb het je als eens gevraagd, geloof ik, maar hoe vaak was jij ook al weer op PP geweest Maniack?![]()
ik ga ook niet naar graspopquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel popacts op Graspop staan gemiddeld?
Nee niet slecht van geheugen hoor... ik wilde het alleen hier ff hebben staanquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee niet slecht van geheugen hoor... ik wilde het alleen hier ff hebben staan![]()
![]()
Tja als Rowwen Hèze superfan, zou ik die ook weer graag op Pinkpop zien, maar ik weet bijna 100% dat ze niet komen. Ze zitten dan namelijk in een afrondende fase voor hun nieuwe CD waar ze momenteel aan bezig zijn. Een week later staan ze nog 3 dagen in het Philips Stadion als support act bij Guus Meeuwis en ze gaan ook nog naar het WK Voetbal om bij Barend en van Dorp te gaan spelen. Ondanks dat ik fan ben van deze band zie ze gemiddeld 20/25 keer per jaar vond ik het vorig jaar één van de beste optredens op PP. Een dag later waren ook nog Tren en Theo bij De Heideroosjes erbij, schitterend gewoon.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:06 schreef Dafar het volgende:
jammer maar ik heb haar al vaker gezien, ze was voor mij niet de reden om naar pinkpop te gaan.
Als ze nou weer Rowwen Heze laten komen net als vorig jaar dan kunnen we weer met bier gooien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |