Verkoopt PP HEMA hotdogs en swirls?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:09 schreef maniack28 het volgende:
Lowlands blijft toch het beste qua voedsel, maar PP is dan ook niet verkeerd
Jaaa die was lekkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:03 schreef Professional het volgende:
Werchter heeft ook altijd goed voedsel. Heerlijke kebab op weg naar de camping. Elk jaar een broodje of 4 daar gehaald
Mwah niet direct echt heel dichtbij kan ik me herrineren. Buiten Landgraaf iig.quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef crossover het volgende:
Wie weet het hoe het zit met parkeren? Kan dat in de buurt?
Vroeger kon dat overal wild. Nu zijn daar specialed plekken voor die aangegeven zijn vanaf de grote weg, wil ik hopen...quote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef crossover het volgende:
Wie weet het hoe het zit met parkeren? Kan dat in de buurt?
hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.quote:Op maandag 17 april 2006 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah niet direct echt heel dichtbij kan ik me herrineren. Buiten Landgraaf iig.
verkeerd onthouden dus.quote:Op maandag 17 april 2006 23:09 schreef Siegfried het volgende:
"Er zal nu gezocht worden naar een vervanging voor de vrijgekomen plek in de programmering op Pinkstermaandag. De programmacommissie moet nu weer aan de slag en nog twee namen contracteren voor Pinkpop 2006."
Neen dus
Gewoon 2 namen.
Anouk komt elk jaar, daar wordt ik zo'n beetje gek van.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
terecht, Anouk is een van Nederlandse grootste artiesten, die ga je niet op een kuttijdstip laten spelen....
Niet te hard roepenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef koenimex het volgende:
Het valt me mee dat Kane niet geboekt is.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:44 schreef Apfel het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef koenimex het volgende:
Het valt me mee dat Kane niet geboekt is .
Niet te hard roepen![]()
Zal vanmiddag ff beantwoordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
hoe zit het dan met die parkeerplaats in dat dal bij camping B? In 2002 was dat nog voor personeel ed, maar in 2003 kwamen we er (te laat) achter dat ook bezoekers mochten kamperen daar.
hoe staat het met de voorverkoop? Was iets met kleurcode's ofzo?
Het begint eigenlijk toch een beetje te jeuken, en als ik vrij kan krijgen wil ik er toch wel heen.
Enne, hoe zit het met supermarkten in de buurt? We hebben namelijk heel wat mee te slepen, en eigenlijk willen we ff een winkelwagen scoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |