Morrissey solo idd niet volgens mij.. Toch in de ether kan het veel slechter.. Radio 1 is leuk, maar toch is dat niet een zender om elke dag aan te zetten...quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:41 schreef Longmen het volgende:
dr is ook geen alternatief. Des te triester dat Kink geen ether frequentie heeft gekregen, die zijn dus wel anders dan de gemiddelde radiozender. 3Fm gaat prat op het feit dat ze zo anders zijn, nou ik merk dr niets van. En als ik 2 dagen luister wordt ik knettergek van de programma indeling, de standaard jingles (of hoe het heten mag) de megahit en de beperkte nieuwe singles die ze draaienEn wat Houdini zegt: Morrissey hebben ze nog nooit gedraaid!
![]()
CD is het alternatief in de auto, of radio1....
Exact! En zeker tot 12 uur is het goed te doen! Arbeidsvitamines zijn naar mijn bescheiden mening nog steeds aangenaam.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als ik ergens werk waar ze de radio aan staat hoop ik op radio 3 waar toch zeker 1 a 2 keer een tof nummer op de radio te horen is. Ik vrees altijd voor 538, skyradio of radio 8fm... vreselijke playlists hebben die zenders met debiele dj's, die werkelijk allemaal inwisselbaar zijn voor elkaar.
Ja die zijn ook heel erg, verschrikkelijk zelfs! Als ik op mn werk Evers hoor lachen moet ik huilen, dat idee!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als ik ergens werk waar ze de radio aan staat hoop ik op radio 3 waar toch zeker 1 a 2 keer een tof nummer op de radio te horen is. Ik vrees altijd voor 538, skyradio of radio 8fm... vreselijke playlists hebben die zenders met debiele dj's, die werkelijk allemaal inwisselbaar zijn voor elkaar.
Ik las op de site van pinkpop dat als de verkoop van kaarten zo doorzet dat deze editie hoogstwaarschijnlijk weer uitverkocht zal zijnquote:
Staan die tegelijkquote:Op zondag 23 april 2006 00:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
volgens mij was deus/tool/alterbridge een probleem... voor rockliefhebbers toch niet echt een gelukkige combi...
Overigens weet ik het niet zeker. Ik dacht dat ik het ergens had gelezen.quote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Staan die tegelijkWat een prutsers... net Lowlands vorig jaar, stond ook alle hardere muziek tegelijk... hopelijk doen ze dat dit jaar beter
Nou ik geloof dat er meer sprake is van overlap en niet precies op hetzelfde moment.quote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef peaceman het volgende:
Op pinkpop spelen bij mijn weten maximaal 2 acts tegelijkertijd.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Volgens mij is de animo voor pinkpop nog kleiner als vorig jaar.
Wat doet dEUS tussen dit rijtje?quote:Op zondag 23 april 2006 00:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
volgens mij was deus/tool/alterbridge een probleem... voor rockliefhebbers toch niet echt een gelukkige combi...
quote:Op maandag 24 april 2006 20:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ow ja sorry, dEUS is natuurlijk voor de wat intellectuelere muziekliefhebber.
Toevallig tegenkomen lijkt me handiger te plannen.quote:
Het is kleiner dan en even groot alsquote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef outcast_within het volgende:
Volgens mij is de animo voor pinkpop nog kleiner als vorig jaar.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is kleiner dan en even groot als
Zelfs in het nieuws doen ze het foutquote:
Hoe had je dat in gedachte? Ik ken niemand, ik ben diegene die het vrijdagavond al bezopen isquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Toevallig tegenkomen lijkt me handiger te plannen.
Dat gaat toch perfect dan? "Iemand in zn eentje knetter bezopen." Die vind ik makkelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef Dafar het volgende:
[..]
Hoe had je dat in gedachte? Ik ken niemand, ik ben diegene die het vrijdagavond al bezopen is![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is kleiner dan en even groot als
dat kanquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat gaat toch perfect dan? "Iemand in zn eentje knetter bezopen." Die vind ik makkelijkEn als het dan iemand anders is: nou en! Hij weet t niet, jij weet t niet. Ik vertel daarna hier dat ik jou ben tegengekomen, jij gelooft het, ik ook.
Afspreken is echt nutteloos
Veel meer, er zijn al meer dan 40.000 kaarten verkochtquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maar goed verwachten ze meer of minder mensen... dan vorig jaar?
Dan staat het idd goed vol, ik raad je aan om zaterdag rond 08.00 bij de camping te zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef Chimera84 het volgende:
He hoe zit 't met campere
Is het echt zo dat als je om 11 of 12 uur daar aankomt dat r weinig plek meer is???
Ja dit was ook de indeling voorgaande jaren, er zijn jaren geweest dat ze t/m camping E gingen geloof ik... maar dan lag je alweer half in Duitsland als je op E zou liggen maar deze editie is alleen camping A en camping B open.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Herstel.. de namen van de campings zien er anders uit dan normaal:
[afbeelding] Camping A
[afbeelding] Camping B
Was dit voorgaande jaren ook zo?
Volgens mij heb je het dan over A. Als ik op camping B aankom om 12.00 uur is er altijd nog genoeg plek...quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:23 schreef Dafar het volgende:
[..]
Dan staat het idd goed vol, ik raad je aan om zaterdag rond 08.00 bij de camping te zijn
Klopt ik bedoel idd camping A, deze camping vind ik persoonlijk het fijnst vanwege de afstand tot het festival terrein en je kunt tevens met je camping A bandje de feesttent bij Camping B inquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het dan over A. Als ik op camping B aankom om 12.00 uur is er altijd nog genoeg plek...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |