abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36852816

Welkom in het "reunie-topic", van de succesvolle topicreeks "Geen Pottenkijkers", die ons precies een jaar geleden toch wel enkele weken heeft bezig gehouden.

Wat gebeurde er ook al weer?
Het begon allemaal met deze misterieuze post van Ryan3:
Geen pottenkijkers.
quote:
Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.

Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.

Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.

Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.

Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...

Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.

Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
Na deze post zijn Ryan3, Stali en hun lieftallige hondje Ollie enkele malen teruggegaan naar deze mysterieuze plek. Tot ze op een gegeven moment rond middernacht telefonisch contact hadden met onze vrienden van Fok! Radio, terwijl ze in het bos op zoek waren na die plek. Na dat telefoongesprek heeft niemand meer wat van Ryan3, Stali en Ollie vernomen.

Binnen een mum van tijd werden er complete zoekacties gestart, met toch als kop-persoon Viperdesign, die vaak zelfs meerdere malen per dag op zijn motor op zoek ging naar "De Pit" (de mysterieuze locatie). Zelfs midden in de nacht zijn er nog teams in het bos bezig, om maar tot de Pit te kunnen komen.

Na vele liveverslagen in #vermist op de irc-server en rechtstreekse telefoonverbindingen met de zoekploegen op locatie hebben de heren van Actionradio op 11 april 2005 (precies een jaar geleden) telefonisch contact met Ryan3 gekregen.

Ryan3 bleek met Stali en Ollie rustig op een camping te zitten en was zich van geen kwaad bewust. Wie had ooit gedacht dat er zoveel topics zouden worden gestart en zoveel zoekacties zouden worden gehouden naar hem?

En nu een jaar later?
Aangezien ik de vorige aftermeeting, helaas heb moeten missen en ik een reunie eigenlijk toch wel zie zitten, hierbij de vraag wie er nog meer interesse heeft in een nieuwe aftermeeting? Hierbij denk ik dan aan mensen als Viperdesign, Lynx666, RoccoRocks, PeterPower, Qwea, DJ Koster, XcUZ_Me, Nolius en iedereen die ik vergeten ben .

En het web-log bestaat ook nog: http://depit.web-log.nl/

[ Bericht 1% gewijzigd door reul_lb op 12-04-2006 10:47:56 (XcUZ_Me) ]
pi_36855506
áh dit was ik al helemaal weer vergeten, ruige shit was dat.
pi_36855558
Geweldig verhaal dit
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36862751
Gaaf was dat ja.
Old school thrash attack: www.violent-assault.tk
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:48:58 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36862867
Je vergeet de organisatoren van die afterparty
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36870006
Prachtig echt dat dat SBS oid niet gehaald heeft....
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator woensdag 12 april 2006 @ 10:39:33 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36880332
Ik kan me hier nog het begintopic van herinneren, maar ik heb het op een gegeven moment niet meer gevolgd. Kan iemand me toevallig een samenvatting geven van wat nou (zogenaamd) aan de hand was in dat bos? Is er ooit een (soort van) ontknoping gekomen hierop?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36880482
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je vergeet de organisatoren van die afterparty
Sorry schat, ik ben ook alweer een jaartje ouder geworden
pi_36880631
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kan me hier nog het begintopic van herinneren, maar ik heb het op een gegeven moment niet meer gevolgd. Kan iemand me toevallig een samenvatting geven van wat nou (zogenaamd) aan de hand was in dat bos? Is er ooit een (soort van) ontknoping gekomen hierop?

De Pit bleek een proef te zijn met het infiltreren van water in de bodem.
pi_36884688
Mocht dat zo zijn, waarom zijn die 2 dan niet terug gekomen, of laten ze niks van zichzelf horen?

Ik heb de eerste 4 topics helemaal doorgelezen, eind 3e topic verdwenen ze.. en de 7 topics erna was alleen maar vol speculaties en SC.. toch heeft het me allemaal super nieuwsgierig gemaakt...
pi_36919083
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:19 schreef Thrilled het volgende:
Mocht dat zo zijn, waarom zijn die 2 dan niet terug gekomen, of laten ze niks van zichzelf horen?

...
Hoi. .
I´m back.
pi_36919527
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoi. .

(toch ook even de laatste topics lezen TS)
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_36919750
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:38 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

We zijn net terug, ik dacht, ik laat het maar even weten... .
I´m back.
pi_36920101
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We zijn net terug, ik dacht, ik laat het maar even weten... .
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36920253
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wat zit jij nou te lachen. .
Het is waar hoor, we zijn net terug...
I´m back.
pi_36921307
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:38 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

Ik dacht toch dat ik wel voldoende was ingelezen Heb vorig jaar 2 weken lang niets anders gedaan dan "alles op een rijtje" zetten.
pi_36922088
Waarom hebben ze niets meer van zich laten horen? Ze zouden meteen verslag doen als ze 's-nachts terugkwamen van hun onderzoek toch?

Ossendrecht.... gossie....... ik heb daar ook een paar jaar gewoond en ook héél veel gewandeld met mijn honden in de bossen. Ook 's-avonds laat als het al dinker was. Was wel heel spannend. Maar ach...ik had 3 Rottweilers bij me, dus ik was niet bang.

Maar ik weet wel dat er vreemde dingen zijn gebeurd daar in de bossen hoor. Zo zijn er een paar jaar geleden een paar lijken gevonden.
pi_36922121
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat zit jij nou te lachen. .
Het is waar hoor, we zijn net terug...
Waarom hebben jullie niet meteen verslag gedaan?

En wáár in Ossendrecht was het precies? Daar bij de oude steenfabriek? Of bij het wasseven?
pi_36922479
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:55 schreef CarDani het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie niet meteen verslag gedaan?

En wáár in Ossendrecht was het precies? Daar bij de oude steenfabriek? Of bij het wasseven?
Dat is er uitgebreid geweest hoor.. live op de radio !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36922488
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoi. .

ok hoe was het?
pi_36922531
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat is er uitgebreid geweest hoor.. live op de radio !
die link werkt nu niet meer.
Voor mij is het nog 1 raadsel
pi_36922818
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:09 schreef CarDani het volgende:

[..]

die link werkt nu niet meer.
Voor mij is het nog 1 raadsel
Ze waren een weekendje naar de camping
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36922867
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:08 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ok hoe was het?
Koud en donker. .
I´m back.
pi_36922882
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ze waren een weekendje naar de camping
Nope. .
I´m back.
pi_36923130
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nope. .
ohw, een weekje dan?
Fiets
pi_36923236
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Koud en donker. .
Dus het was toch een 1 april grap?
pi_36923278
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nope. .
Geef es antwoord op mijn vorige vragen.
Ik vond het verhaal namelijk wel spannend.
pi_36923352
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

ohw, een weekje dan?
Niet eens. .
I´m back.
pi_36923413
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef CarDani het volgende:

[..]

Geef es antwoord op mijn vorige vragen.
Ik vond het verhaal namelijk wel spannend.
Je bedoelt waar het was? Het was idd bij een ven, ik weet niet of dat het wasven was. Iig vlak achter de bebouwing van Ossendrecht. De photo's van het "verdroogde" bos waren genoemen in een bos nabij Huijbergen.
I´m back.
pi_36923539
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedoelt waar het was? Het was idd bij een ven, ik weet niet of dat het wasven was. Iig vlak achter de bebouwing van Ossendrecht. De photo's van het "verdroogde" bos waren genoemen in een bos nabij Huijbergen.
aha.

Maar was het een grap of had je echt je twijfels.
pi_36923598
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet eens. .
Je zat gewoon thuis met vrouw en kinderen?

Wat een anticlimx
Fiets
pi_36923673
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef CarDani het volgende:

[..]

aha.

Maar was het een grap of had je echt je twijfels.
Nee, we hadden geen twijfels nee. We hebben iig mooi kunnen zien hoe dat gaat met een mysterie. Hoe de communicatie verliep. Hoe daaruit bruikbare informatie werd gehaald (of soms niet).
I´m back.
pi_36923674
Ik had namelijk al sterke vermoedens dat het nep was.

Zeg nou eerlijk: wie gaat er nou in april, in het donker en in een korte broek op onderzoek uit.
pi_36923698
Nog een linkje naar de IRC-logs van #vermist:
#vermist.log.txt
pi_36923699
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Wat een anticlimx
Mm, de climax was de hype hè.
I´m back.
pi_36923728
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, we hadden geen twijfels nee. We hebben iig mooi kunnen zien hoe dat gaat met een mysterie. Hoe de communicatie verliep. Hoe daaruit bruikbare informatie werd gehaald (of soms niet).
een soort test dus.

Leuk gebracht mijn complimenten.
pi_36923740
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:43 schreef CarDani het volgende:
Ik had namelijk al sterke vermoedens dat het nep was.

Zeg nou eerlijk: wie gaat er nou in april, in het donker en in een korte broek op onderzoek uit.
Was dat voor jou dé aanwijzing? Op zich is dat toch mogelijk?
I´m back.
pi_36923782
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef CarDani het volgende:

[..]

een soort test dus.

Leuk gebracht mijn complimenten.
Nee, geen test, gewoon een bepaald verhaal schrijven, photo's erbij doen en kijken wat er gebeurt. We hadden mazzel dat iteejer erop inhaakte. Daardoor werd het een hype.
I´m back.
pi_36923797
ik vond het een goeie grap
pi_36923821
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

We zaten niet "gewoon" thuis hoor. .
I´m back.
pi_36923832
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was dat voor jou dé aanwijzing? Op zich is dat toch mogelijk?
Mijn twijfels groeide meer hoe verder de tijd verstreek.

Ook vond ik het ZEER verdacht dat jullie hondje (met die witte pootjes) na al die kilometers door de blubber wandelen nog steeds smetteloos wit was.
pi_36923893
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef Scorpie het volgende:
ik vond het een goeie grap
Eigenlijk waren wij verbaasd dat er überhaupt mensen waren die het geloofden. De meeste deelnemers aan de topics kenden ons als user ook niet echt. Sommigen die ons wel kenden, meldden af en toe dat ze ogv hun kennis van ons als users er geen klap van geloofden. Die mensen werden niet serieus genomen natuurlijk.
I´m back.
pi_36923986
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef CarDani het volgende:

[..]

Mijn twijfels groeide meer hoe verder de tijd verstreek.

Ook vond ik het ZEER verdacht dat jullie hondje (met die witte pootjes) na al die kilometers door de blubber wandelen nog steeds smetteloos wit was.
Nou kijk veel dingen in die verhaaltjes aan het begin die we vertelden waren niet waar hè. We wonen weliswaar in een bosrijk gebied, maar je kunt hier niet uren en uren dwalen. Ook photografeerden we twee verschillende locaties in twee verschillende bossen. Dus we hebben nooit uren gelopen.
I´m back.
pi_36924167
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou kijk veel dingen in die verhaaltjes aan het begin die we vertelden waren niet waar hè. We wonen weliswaar in een bosrijk gebied, maar je kunt hier niet uren en uren dwalen. Ook photografeerden we twee verschillende locaties in twee verschillende bossen. Dus we hebben nooit uren gelopen.
Precies ... dat wist ik..

Anders had jullie hondje zéker wel zijn tong uit zijn bek laten hangen. En was hij zeker niet meer zo schoon geweest.
pi_36924290
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:56 schreef CarDani het volgende:

[..]

Precies ... dat wist ik..

Anders had jullie hondje zéker wel zijn tong uit zijn bek laten hangen. En was hij zeker niet meer zo schoon geweest.
Och zo'n Jack kan wel uren lopen op zich hoor. Daarbij kan zo'n wit hondje na een half uur ook helemaal vuil zijn, als hij zich ergens doorheen wrijft.
I´m back.
pi_36924492
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Och zo'n Jack kan wel uren lopen op zich hoor. Daarbij kan zo'n wit hondje na een half uur ook helemaal vuil zijn, als hij zich ergens doorheen wrijft.
Daarom ook. Kan je nagaan wat een paar kilometer niet zou doen.

En Jack's kunnen zeker lang lopen, want ze hebben energie genoeg. Maar na een kilometer of wat gaat hun tong zeker hun bek uit.

Daarbij was voor mij de lichaamstaal van de hond een signaal dat jullie volkomen op jullie gemak waren daar op die locatie.
pi_36924517
Ryan3, geen zin om binnenkort op een vrije dag met een paar anderen een rondje door het bos te maken om te kijken hoe de PIT er nu bij ligt?

Anderen mogen ook reageren overigens
pi_36924637
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef CarDani het volgende:

[..]

Daarom ook. Kan je nagaan wat een paar kilometer niet zou doen.

En Jack's kunnen zeker lang lopen, want ze hebben energie genoeg. Maar na een kilometer of wat gaat hun tong zeker hun bek uit.

Daarbij was voor mij de lichaamstaal van de hond een signaal dat jullie volkomen op jullie gemak waren daar op die locatie.
Dat is wel waar eigenlijk. Aan de andere kant is Ollie te dom om gevaar te zien als zich dat daar zou hebben voorgedaan hoor. .
I´m back.
pi_36924640
De oude steenfabriek is trouwens ook een spooky locatie. Die had je ook kunnen gebruiken.
pi_36924698
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef reul_lb het volgende:
Ryan3, geen zin om binnenkort op een vrije dag met een paar anderen een rondje door het bos te maken om te kijken hoe de PIT er nu bij ligt?

Anderen mogen ook reageren overigens
Moet ik even overleggen, op zich kunnen we ook wel een photoshoot maken binnenkort. Van het weekend daar geweest met schoonouders. De hekken zijn nu weg, je kunt zo de pit inlopen.

Moet even weg. Tot later misschien. .
I´m back.
  donderdag 13 april 2006 @ 16:16:29 #51
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36924885
door dit wou ik op fok gaan posten!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36924980
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Maar je bedacht je nog net op tijd?
Fiets
  donderdag 13 april 2006 @ 16:23:02 #53
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36925115
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Maar je bedacht je nog net op tijd?
geen goed emailadres waarmee ik me kon reggen.. vanaf toen heb ik een tijd gelurkt
stay frosty
pi_36952326
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Welkom. .
I´m back.
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:44:33 #55
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36952445
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welkom. .
een jaar geleden
stay frosty
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:44:58 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36952457
Die meet was een groot succes
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36952470
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die meet was een groot succes
Niet?
I´m back.
pi_36952484
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

een jaar geleden
O, nou ja, niettemin toch welkom hè.
I´m back.
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:46:25 #59
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36952493
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, nou ja, niettemin toch welkom hè.
zenk joe
stay frosty
pi_36952505
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

zenk joe
Not at all. .
I´m back.
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:47:14 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36952518
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet?
Mwah. 25 aanmeldingen, waarvan er uiteindelijk 8 betaald hebben en 3 op zijn komen dagen .

Zaten we daar met 5 personen . Wel lekker uit eten geweest van het geld van de anderen . Met 2 van de 3 nog zeer regelmatig contact, dus was uiteindelijk best prima.
pi_36952574
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mwah. 25 aanmeldingen, waarvan er uiteindelijk 8 betaald hebben en 3 op zijn komen dagen .

Zaten we daar met 5 personen . Wel lekker uit eten geweest van het geld van de anderen . Met 2 van de 3 nog zeer regelmatig contact, dus was uiteindelijk best prima.
Nou kijk eens aan. Nog relaties uit voortgekomen ook hè, dacht ik ergens gelezen te hebben.
I´m back.
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:50:15 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36952610
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou kijk eens aan. Nog relaties uit voortgekomen ook hè, dacht ik ergens gelezen te hebben.
Nee hoor, Duvel & ik waren al Verder geen nieuwe liefdes hoor.
pi_36952635
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee hoor, Duvel & ik waren al Verder geen nieuwe liefdes hoor.
O, zonde.
I´m back.
pi_36952949
.
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:03:05 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36952969
Nou, als Ollie nou ook nog ff post, zijn we compleet .
pi_36952972
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:02 schreef Stali het volgende:
.
.
I´m back.
pi_36953002
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, als Ollie nou ook nog ff post, zijn we compleet .
Die heeft geen account. .
I´m back.
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:06:46 #69
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36953075
hoe is het met ollie?
stay frosty
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:06:55 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36953081
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die heeft geen account. .
Dat is zo opgelost hoor!
pi_36953098
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is zo opgelost hoor!
Ik kan niet klonen. Gen emailaliassen.
I´m back.
pi_36953116
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoe is het met ollie?
Ligt op z'n kussen een partijtje te snurken. .
I´m back.
pi_36953167
Was een leuk verhaal indertijd . Goed opgezet!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36953241
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:10 schreef du_ke het volgende:
Was een leuk verhaal indertijd . Goed opgezet!
Kwestie van geluk was het ook hè. Het verhaal in z'n geheel was op zich best goed opgezet, we waren ook met z'n tweeën om het te bedenken, maar van tevoren kon je niet inschatten dat dit het resultaat zou worden. De radio door iteejer naar voren gebracht was bijv. wel cruciaal in het geheel.
I´m back.
pi_36953258
O, en iteejer c.s. wisten van niets hè.
I´m back.
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:13:49 #76
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36953277
Is het alweer een jaar later? .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36953317
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is het alweer een jaar later? .
Yep.
We zijn net terug. .
I´m back.
pi_36953328
Moest er laatst nog aan denken ja . Grappig om weer terug te lezen
pi_36953338
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:15 schreef Lynx666 het volgende:
Moest er laatst nog aan denken ja . Grappig om weer terug te lezen
Hee, waar woon jij nou, in Bergen?
I´m back.
pi_36953469
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hee, waar woon jij nou, in Bergen?
Nee, stukje verder nog; Roosendaal.
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:22:12 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36953493
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:21 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Hee, je post!

Kom je vanavond ook naar de meet dan?
pi_36953497
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:21 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Jee, een end fietsen dan. Achter langs gegaan via Wouwse plantage, Huijbergen zeker?
I´m back.
pi_36953588
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hee, je post!

Kom je vanavond ook naar de meet dan?
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:26:05 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36953624
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:24 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

pi_36953705
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jee, een end fietsen dan. Achter langs gegaan via Wouwse plantage, Huijbergen zeker?
Exact Best mooie fietsroute.
Zeker in eind mei, met kampeerspullen op de bagagedrager naar de pottenkijkersafterpartymeet
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:30:17 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36953765
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Zeker in eind mei, met kampeerspullen op de bagagedrager naar de pottenkijkersafterpartymeet
Vergeet je fototoestel niet

pi_36953777
quote:

[..]

Ook zo weleens naar mijn werk gereden op de fiets, alleen dan door Roosendaal is een ramp, duurt net zo lang.
I´m back.
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:56:58 #88
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_36954585
quote:

[..]

Hoe is het met je knie nu?

Oh, hallo allemaal trouwens! Leuk dat het alweer een jaar geleden is!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_36954779
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hoe is het met je knie nu?

Oh, hallo allemaal trouwens! Leuk dat het alweer een jaar geleden is!
Been

Dat kwam door het tegen beter weten in toch blijven proberen te fietsen op de losse bospaadjes

En ja, wanneer verdwijnt er weer eens iemand?
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:03:41 #90
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36954820
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:02 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Been

Dat kwam door het tegen beter weten in toch blijven proberen te fietsen op de losse bospaadjes

En ja, wanneer verdwijnt er weer eens iemand?
vannacht
stay frosty
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:05:47 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36954884
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

vannacht
De monniken bepalen wie .
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:10:19 #92
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_36955026
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De monniken bepalen wie .
Lyncks wordt door een monnik uit zijn bed gehaald, graaft een gat in z'n achtertuin en dan noemen we dat voortaan het Linkse Gat.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_36955962
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:10 schreef Duvel het volgende:

[..]

Lyncks wordt door een monnik uit zijn bed gehaald, graaft een gat in z'n achtertuin en dan noemen we dat voortaan het Linkse Gat.
Achtertuin?

Ik heb nog wel een plantenbak aan het balkon hangen. Graaf ik daar wel een putje in ok. En dan tijdens de jaarlijkse TRU meer 's nachts rond de plantenbak bivakkeren
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:38:59 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36956025
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:39:34 #95
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_36956043
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:37 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Achtertuin?

Ik heb nog wel een plantenbak aan het balkon hangen. Graaf ik daar wel een putje in ok. En dan tijdens de jaarlijkse TRU meer 's nachts rond de plantenbak bivakkeren
Cool, eindelijk een nuttige balkonmeet, en dan ook nog bij jou!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:42:40 #96
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36976675
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:52 schreef reul_lb het volgende:

[..]

[afbeelding]

De Pit bleek een proef te zijn met het infiltreren van water in de bodem.
En weet iemand de uitkomsten van die proef ook?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36979918
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:42 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En weet iemand de uitkomsten van die proef ook?
Leuk dat je dit vraagt. .
Persoonlijk wilde ik naast de grap dit probleem ook ook een beetje onder aandacht brengen maar dat is niet erg gelukt. Verdroging van bossen vindt op veel plaatsen in Nederland plaats en dit brengt op termijn ons drinkwater in gevaar. Ik moet nu de deur uit maar zal er vanavond wat over vertellen en ook het verloop van de proef die Evides o.a. op de Brabantse Wal uitvoert.
pi_37164796
Leuk verhaal.

Alleen ik vind daar het gras een beetje geshopped lijken...
gr gr
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:51:52 #99
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37169132
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk verhaal.

[afbeelding]

Zo was het echt hoor!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:56:37 #100
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37169241
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk verhaal.

[afbeelding]

waarom denk je dat ze bezig zijn met die irrigatie
stay frosty
pi_37172408
Uiteindelijk vind ik het nog vaag waarom ze in die nacht of die dag daarna niks meer van zich hebben laten horen...?

I know, ik loop een jaar achter.
gr gr
pi_37172710
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Uiteindelijk vind ik het nog vaag waarom ze in die nacht of die dag daarna niks meer van zich hebben laten horen...?

I know, ik loop een jaar achter.
om al die topics nog eens door te worstelen....

Verder was er absoluut niets gesoept. De bossenverdroging is natuurlijk ookt geen fabeltje maar een echt gebeuren. Ik heb afgelopen week geen tijd gehad om nieuwe foto's te brengen. De Pit is niet ontmoetingswaardig maar er is wel e.e.a. geinstalleerd. Dit betekent toch dat ze doorgaan en goed werk verrichten. Ik heb afgelopen week natuurlijk wel het waterbedrijf gebeld over het verloop van de proef. Er werd me slechts verteld dat er niets meer bekend is dan wat op de website staat.

Niets spannends maar morgen toch de laatste foto's. .
pi_37172923
Leuke reply, alleen geen antwoord op mijn vraag.
quote:
Uiteindelijk vind ik het nog vaag waarom jullie in die nacht of die dag daarna niks meer van je hebben laten horen...?
gr gr
pi_37173467
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuke reply, alleen geen antwoord op mijn vraag.
[..]
Lekkere luiwammes, het staat zelfs in de eerst posts van dit topic te lezen. Het was een kort leuk en spannend weekje. .
pi_37174522
Ik heb afgelopen dag de eerste 10 topics doorgelezen/keken.

Maar er staat jullie zaten op een camping. Jullie zijn hem die nacht gewoon naar een camping gepeerd?
gr gr
pi_37208293
We gaan zo even een photoshoot maken van de pit. .
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 12:54:23 #107
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37208770
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
Ok leuk! Ik benieuwd hoe het er nu uitziet!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 23 april 2006 @ 12:56:29 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37208837
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:54 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ok leuk! Ik benieuwd hoe het er nu uitziet!
Voordat je dat weet, zijn we weer 19 delen verder .
pi_37208910
Trouwens: http://log.server8.org staat er ook nog steeds.

Ik zie een reünie wel zitten! .
  zondag 23 april 2006 @ 13:29:28 #110
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37210223
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:58 schreef VD het volgende:
Trouwens: http://log.server8.org staat er ook nog steeds.

Ik zie een reünie wel zitten! .
Als dat net zo'n daverend succes wordt als de meet...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37211194
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
Deze keer blijf ik er niet voor op .
pi_37211321
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Duvel het volgende:
Als dat net zo'n daverend succes wordt als de meet...
Ik hoop het, dan hebben we weer fatsoenlijk te eten.
  zondag 23 april 2006 @ 14:15:15 #113
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37212158
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:55 schreef VD het volgende:

[..]

Ik hoop het, dan hebben we weer fatsoenlijk te eten.
Kunnen we de mensen die wel betaald hebben, maar niet zijn geweest, niet ook voor de reünie vragen het zelfde te doen? Dan is het pas een echte reünie.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 23 april 2006 @ 14:15:55 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37212187
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

Kunnen we de mensen die wel betaald hebben, maar niet zijn geweest, niet ook voor de reünie vragen het zelfde te doen? Dan is het pas een echte reünie.
Tha_T moet vast wel weer naar de kapper ofzo .
pi_37213745
We zijn weer terug. .
Het is echt geen plek om gezellig te gaan picknicken hoor, hou een reunie maar beter in de zon op een gezellig terras. We hebben wel iets vreemds gezien maar daar is vast een heel logische verklaring voor waar jullie misschien wel bij kunnen helpen.

Even wat eten en dan de foto's uploaden, tot zo. .
  zondag 23 april 2006 @ 15:04:37 #116
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37213962
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Stali het volgende:
We zijn weer terug. .
Het is echt geen plek om gezellig te gaan picknicken hoor, hou een reunie maar beter in de zon op een gezellig terras. We hebben wel iets vreemds gezien maar daar is vast een heel logische verklaring voor waar jullie misschien wel bij kunnen helpen.

ow no it starts over again
stay frosty
pi_37214288
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ow no it starts over again
Tiediediedie....
tiediediedie...
tiediediedie...
pi_37214963
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Stali het volgende:
We hebben wel iets vreemds gezien maar daar is vast een heel logische verklaring voor waar jullie misschien wel bij kunnen helpen.

!
pi_37215040
Hier het eerste gedeelte van de foto’s die we zojuist genomen hebben. De foto’s zijn niet van de beste kwaliteit omdat ik een lage resolutie heb moeten gebruiken want anders had ik maar vier foto’s kunnen maken. .

Zoals je kunt zien is de locatie niet echt geweldig om een reünie te houden. Dit gedeelte van het bos is dor en droog terwijl de bomen in een ander bosgebied vol knoppen, jonge bladeren en uitlopers zitten. Het gekke is dat de proef van Evides geslaagd lijkt te zijn maar het bos ogenschijnlijk toch in veel slechtere conditie is dan vorig jaar.

Of dat aan onze poepjesfabriek te wijten valt… .

In deze greppel stond vorig jaar nog een flink water met veel meer groen. Op de foto’s is alles nu dood behalve Ollie

De bekende kabels

[b]Hier naderen we de Pit. Al het hekwerk wat er vorig jaar stond is verdwenen. Wel hangen rondom het gebied de verboden toegang bordjes. Het informatiebord van Evides is ook weggehaald.

zondag 23 april 2006 @ 15:42:37 #120
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37215077
Hé, volgens mij stond er op de plek van de laatste foto vorig jaar ook nog een plas water... Al met al lijken sommige foto's veel op vorig jaar. Maar echt natter is het nog niet. Ik weet ook niet of Evides verwachtte dat ze de verdroging in een jaar stop konder zetten.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37215668
En dus wandelden wij door. Paar weken geleden zijn we er met de ouders van Stali ook geweest, maar toen was de natuur nog overwegend in winterslaap. Nu de natuur ontwaakt is en elders het groen van alle kanten uitspruit, kun je toch wel zien dat het bos waar de pit in is gelegen erg dor blijft. Met name dichtbij en in de pit, waarvan volgende vier photo’s een voorbeeld zijn. Op de onderste photo zie je zelfs dat het gras plaats heeft gemaakt voor een kale bodem bezaaid met ontwortelde boomstronken..

Maar goed, wat we paar weken geleden niet gedaan hebben, deden we nu wel. We betraden de pit. Het blijkt een half afgegraven, half door natuurlijke glooiing ontstane arena te zijn. We wilden weleens kijken hoe dat zat met wat nog het meest op een soort ketel leek, die verbonden was met de lange zwarte pijpleiding op de eerdere photo’s. Toen we het laagste punt hadden bereikt zagen we dat zich een sticker op de ketel bevond. Zie photo.
En toen schrokken we toch wel een beetje…

1 moment. .
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 16:02:54 #122
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37215719
Cliffhanger!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 23 april 2006 @ 16:04:54 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37215776
pi_37215893
Bats. Boem.

Kijk eens hier, er zal best een logische verklaring te vinden zijn hoor. Maar Stali heeft eerder deze week al gebeld en toen zei Evides dat nieuws over dit project op hun website te vinden was. Wie daar gaat kijken, vindt noppes, nada, niente, nichts...

Maar deze sticker... .
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 16:13:19 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37216027
Lekker dan . Viel mij ook al op dat er inderdaad niets op de website meer was te vinden .
  zondag 23 april 2006 @ 16:14:12 #126
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37216051
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef Ryan3 het volgende:
Bats. Boem.

[afbeelding]

Kijk eens hier, er zal best een logische verklaring te vinden zijn hoor. Maar Stali heeft eerder deze week al gebeld en toen zei Evides dat nieuws over dit project op hun website te vinden was. Wie daar gaat kijken, vindt noppes, nada, niente, nichts...

Maar deze sticker... .
Oh ja... Dat ziet er wel wazig uit inderdaad. Misschien een filter met daarin een of andere stof?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37216245
Daarbij komt ook nog eens dat Evides naar aanleiding van deze Pottenkijkersreeks een persbericht heeft uitgestuurd vlak voor de opening van dit project. Maar nergens valt op internet het verloop te lezen, ze hebben bij de Pit zelfs de informatieborden weggehaald. Dat is toch wel gek want ze doen toch goed werk? Dan ben je toch trots op je project en dan laat je dat toch weten?

Maar weet iemand wat die waarschuwing precies betekent? Dat 6.1 bedoel ik. Misschien ziet het er afschrikwekkender uit dan het in werkelijk is.
pi_37216421
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:14 schreef Duvel het volgende:

[..]

Oh ja... Dat ziet er wel wazig uit inderdaad. Misschien een filter met daarin een of andere stof?
Mm, op deze photo's, we ontdekten dat pas thuis hoor, zie je op de zwarte pijpleidingen volgens mij dezelfde stickers zitten.

Stickers met doodshoofdjes dus. .
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 16:24:53 #129
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37216479
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:19 schreef Stali het volgende:
Daarbij komt ook nog eens dat Evides naar aanleiding van deze Pottenkijkersreeks een persbericht heeft uitgestuurd vlak voor de opening van dit project. Maar nergens valt op internet het verloop te lezen, ze hebben bij de Pit zelfs de informatieborden weggehaald. Dat is toch wel gek want ze doen toch goed werk? Dan ben je toch trots op je project en dan laat je dat toch weten?

Maar weet iemand wat die waarschuwing precies betekent? Dat 6.1 bedoel ik. Misschien ziet het er afschrikwekkender uit dan het in werkelijk is.
Even gegoogled en die 6.1 geeft de gevaarklasse aan van het gebruikte materiaal, hier staat 6.1 voor "giftige stof", hetgeen we ook al uit het doodshoofd konden afleiden. Het zegt niets over welke stof er precies wordt toegepast.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 23 april 2006 @ 16:25:15 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37216490
Misschien is het als afschrikmiddel gebruikt, om te zorgen dat mensen er met hun poten vanaf blijven?

Ik zou zeggen, bel Evides en vraag het eens .
pi_37216514
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:24 schreef Duvel het volgende:

[..]

Even gegoogled en die 6.1 geeft de gevaarklasse aan van het gebruikte materiaal, hier staat 6.1 voor "giftige stof", hetgeen we ook al uit het doodshoofd konden afleiden. Het zegt niets over welke stof er precies wordt toegepast.
Ja, dat is bekend idd, het is een gevarenklasse. Iets waarmee je iig geen ranja maakt.
I´m back.
pi_37216582
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is het als afschrikmiddel gebruikt, om te zorgen dat mensen er met hun poten vanaf blijven?

Ik zou zeggen, bel Evides en vraag het eens .
Stali heeft gebeld en gevraagd hoe het zit met de proef. Er wordt dan naar de website verwezen... en daar staat niets. Ook niet dat er stuff ingepompt wordt waarmee je geen ranja kunt maken, zeg maar. .
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 16:28:12 #133
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37216617
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is bekend idd, het is een gevarenklasse. Iets waarmee je iig geen ranja maakt.
Dat raad ik af inderdaad. Maar ADR zegt verder niets over de mate van giftigheid.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 23 april 2006 @ 16:28:16 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37216621
Dan bel je terug en zeg je dat er op de website niets te vinden is!
  zondag 23 april 2006 @ 16:29:18 #135
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37216654
Of je belt de gemeente dat er gif in het bos ligt, en dat je het niet vertrouwt.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37216665
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan bel je terug en zeg je dat er op de website niets te vinden is!
Dan nemen ze niet op. .
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 16:30:50 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37216695
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan nemen ze niet op. .
Het is dan ook zondag vandaag

Probeer het morgen nog eens .
pi_37216724
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:29 schreef Duvel het volgende:
Of je belt de gemeente dat er gif in het bos ligt, en dat je het niet vertrouwt.
Die zien ons aankomen. Verleden jaar hadden we ook al gebeld, remember. Maar hoe dan ook, vreemde zaak. Het waterleidingsbedrijf pompt nu iets de bodem in waarmee je geen ranja kunt maken, zeg maar. .

We gaan even ergens anders bivakkeren, tot later. . We konden jullie dit toch niet onthouden.
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 16:36:01 #139
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37216861
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die zien ons aankomen. Verleden jaar hadden we ook al gebeld, remember. Maar hoe dan ook, vreemde zaak. Het waterleidingsbedrijf pompt nu iets de bodem in waarmee je geen ranja kunt maken, zeg maar. .

We gaan even ergens anders bivakkeren, tot later. . We konden jullie dit toch niet onthouden.
OK, een nieuwe week en nieuwe kansen, vanaf morgen

Oh, en blijf niet te lang weg
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37217045
Nee he.
  zondag 23 april 2006 @ 16:42:27 #141
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37217098
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:41 schreef Lynx666 het volgende:
Nee he.
Ja hè. En het regent ook nog eens.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37217148
Hoeveel kost dat nou, zo'n rol met die stickertjes?
  zondag 23 april 2006 @ 16:50:49 #143
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37217375
kan zijn dat er een gas oid vrijkomt wat ze daar opsparen en filteren ...
hoeft niet zoveel te betekenen.

en dat er geen informatie te vinden is is ook logisch...

borden, site bijwerken... kost allemaal geld
stay frosty
  zondag 23 april 2006 @ 16:55:40 #144
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37217530
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Valt gas onder 6.1?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37217858
6.1 is een algemene aanduiding voor giftige stoffen.

't is in ieder geval niet infectueus of radioactief, dat stelt dan weer gerust
  zondag 23 april 2006 @ 17:10:46 #146
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37218042
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:05 schreef dvr het volgende:
6.1 is een algemene aanduiding voor giftige stoffen.

't is in ieder geval niet infectueus of radioactief, dat stelt dan weer gerust
Oh gelukkig!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37220576
Morgen nacht op onderzoek uit gaan?
gr gr
pi_37226932
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:43 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat je die stickers niet bij de Appie kunt kopen hoor. Dan zou iedereen overal die stickers voor de gein op kunnen plakken zodat het effect ervan wel een beetje verdwijnt hè.
I´m back.
pi_37226935
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:43 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat je die stickers niet bij de Appie kunt kopen hoor. Dan zou iedereen overal die stickers voor de gein op kunnen plakken zodat het effect ervan wel een beetje verdwijnt hè.
I´m back.
pi_37227031
quote:
Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Wat voor gas?
Vind het wel gek dat er geen info is behalve stickertjes met doodshoofdjes. In een bos?
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 21:38:41 #151
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37227316
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 23 april 2006 @ 21:40:15 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37227386
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Duvel het volgende:
¤ 2,02 per sticker:

http://www.pictoshop.nl/products.asp?cat=68&pg=6
Wehehehe
  zondag 23 april 2006 @ 21:42:37 #153
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37227488
Maar ik ben op zich wel benieuwd wat voor giftige stof ze daar door het bos transporteren.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37227527
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Duvel het volgende:
¤ 2,02 per sticker:

http://www.pictoshop.nl/products.asp?cat=68&pg=6
Jij hebt het over de prijs van die stickers, ik dat je die niet bij de Appie kunt aanschaffen en zo maar mag opplakken. Zie deze regelgeving.
http://www.pictoshop.nl/regelgeving.htm
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 21:43:47 #155
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_37227537
Omdat het in TRU stond heb ik het destijds niet meegekregen....
Tijdje geleden de reeks toch gevonden via het complimententopic in MED, en ik moet zeggen:

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_37227621
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef Duvel het volgende:
Maar ik ben op zich wel benieuwd wat voor giftige stof ze daar door het bos transporteren.
Idd, wat zou het kunnen zijn en waarom geen ruchtbaarheid eraan gegeven. Als zo'n pijpleiding barst dan is dat wrs niet goed voor het milieu.
I´m back.
pi_37227995
Misschien zit er een stof door dat water die werkt in de bodem, maar die je niet kan drinken ofzo.
gr gr
  zondag 23 april 2006 @ 22:00:30 #158
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37228314
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij hebt het over de prijs van die stickers, ik dat je die niet bij de Appie kunt aanschaffen en zo maar mag opplakken. Zie deze regelgeving.
http://www.pictoshop.nl/regelgeving.htm
Iedere maf kan die picto's bestellen, en opplakken naar eigen goeddunken. Of het nou mag of niet...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37228550
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Misschien zit er een stof door dat water die werkt in de bodem, maar die je niet kan drinken ofzo.
Nou weet je, als wij gaan wandelen in het bos en het gaat regenen dan wil Stali meteen een paraplu, wat zeg ik dan altijd: 'wat goed is voor de plantjes, is ook goed voor Stali'. De vraag is nu dus eigenlijk 'waar Stali dood van gaat, gaan de plantjes daar ook dood van'? Ik bedoel, het is geen pokon die ze erin aan het pompen zijn volgens mij. .
I´m back.
  zondag 23 april 2006 @ 23:08:43 #160
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37229273
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat voor gas?
Vind het wel gek dat er geen info is behalve stickertjes met doodshoofdjes. In een bos?
bij moerassen word bv methaan gas gevormt... is niet echt goed voor je als je dat inademt. misschien zit daar ook wel een soort gas in de grond (je hebt daar toch rottende plantenresten he) misschien dat ze het filteren ofzo en dat er daardoor op die plek een hogere concentratie giftige stoffen zitten
stay frosty
pi_37229374
Mm, methaangas? Dus als je een sigaretje op zou steken dan vliegt de boel in de lucht? Dan gebruik je een ander gevarenteken imo. Maar goed, Stali zal iig morgen nog even bellen naar die lui van Evides, dus we zullen zien. .
I´m back.
pi_37229895
Ik ken voor gas-exposiegevaar wel de gele sticker met een vlammetje. Nu heb ik de volgende afbeelding als de ergste gaswaarschuwing gevonden:

Er staat een 2 onder... wat is in hemelsnaam 6.1 dan? .
  zondag 23 april 2006 @ 23:46:17 #163
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37230665
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef Stali het volgende:
Ik ken voor gas-exposiegevaar wel de gele sticker met een vlammetje. Nu heb ik de volgende afbeelding als de ergste gaswaarschuwing gevonden:

[afbeelding]

Er staat een 2 onder... wat is in hemelsnaam 6.1 dan? .
Niet noodzakelijk een gas dan, denk ik?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_37230963
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk een gas dan, denk ik?
Als die telling maar niet zo werkt als bij software: hoe hoger hoe beter het spul werkt... .

Ach er zal best een logische verklaring voor zijn. Maar wanneer je in zo'n levenloze omgeving loopt waarin je nog niet eens een vogel tegenkomt dan schrik je behoorlijk van een plaatje met een doodshoofd en beentjes.

Morgen zal ik het waterleidingbedrijf nog eens bellen en hier verslag doen. Het zal vast wel loslopen. Welterusten. .
pi_37231943
ADR-klasse - Omschrijving - Voorbeelden
1 - ontplofbare stoffen en voorwerpen - zwart buskruit, springstoffen, ontstekers, vuurwerk
2 - Gassen - propaan, zuurstof, stikstof, argon, kooldioxide, acetyleen, aerosolen (spuitbussen)
3 - brandbare vloeistoffen - Bepaalde oplosmiddelen, inkten, harsoplossingen, aardolieproducten
4.1 - brandbare vaste stoffen, zelfontledende vaste stoffen en vaste ontplofbare stoffen in niet explosieve toestand - wrijvingslucifers, zwavel, metaalpoeders
4.2 - voor zelfontbranding vatbare stoffen - Fosfor (wit of geel), diethylzink
4.3 - stoffen die in contact met water brandbare gassen ontwikkelen - Magnesiumpoeder, natrium, calciumcarbide
5.1 - oxiderende stoffen - kaliumpermanganaat, natriumchloraat
5.2 - organische peroxiden - dicumyl peroxide, di-propionyl peroxide
6.1 - giftige stoffen - chloroform, arseen, kaliumcyanide, pesticiden
6.2 - infectueuze stoffen (besmettelijke stoffen) - bacteriën, virussen, parasieten, schimmels, ziekenhuisafval
7 - radioactieve stoffen - Uranium-238, kobalt-60
8 - bijtende stoffen - natriumhydroxide, zwavelzuur, zoutzuur
9 - diverse gevaarlijke stoffen en voorwerpen - polychloorfenolen, lithiumbatterijen, aquatoxische stoffen, genetisch gemodificeerde organismen
  maandag 24 april 2006 @ 10:32:08 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37237688
pesticiden?
stay frosty
  maandag 24 april 2006 @ 10:42:19 #167
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37237906
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/712300001.html

Cadmium, chroom, lood, zink en arseen in het freatische grondwater van de zandgebieden van Nederland, onder bos en heidevelden
[ [Concentrations of cadmium, chromium, lead, zinc and arsenic in freatic groundwater under Dutch acid sandy soils with natural vegetation.] ]

http://www.lenntech.com/grondwater/kwaliteit.htm

waarschijnlijk is het dus arceen

google is your friend
stay frosty
  maandag 24 april 2006 @ 20:51:54 #168
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_37256875
Is er al meer bekend? Ik kan me trouwens bijna niet voorstellen dat arseen in dodelijke hoeveelheden in de grond zit.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Forum Admin donderdag 13 juli 2006 @ 11:46:18 #169
58651 crew  murp
murp
pi_39791661
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:46 schreef murp het volgende:
Beetje rare kick, maar hoop toch dat dit topic bij Ryan of Stali weer bovenin de MyAt komt want ik wordt toch wel (weer) nieuwsgierig
La derecha oprime, la izquierda libera
  Forum Admin donderdag 13 juli 2006 @ 18:02:55 #171
58651 crew  murp
murp
pi_39795053
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Beetje rare kick, maar hoop toch dat dit topic bij Ryan of Stali weer bovenin de MyAt komt want ik wordt toch wel (weer) nieuwsgierig
sorry hoor.. ik zat een beetje in oude topics te struinen... vond dit gewoon:

dus..
  zondag 16 juli 2006 @ 22:27:45 #172
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_39888110
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Damn, Wouwse plantage en Huijbergen...jeugdsentiment komt weer naar boven als ik aan die plaatsen moet denken

offtopic...sorry
pi_39901376
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:09 schreef CarDani het volgende:
De oude steenfabriek is trouwens ook een spooky locatie. Die had je ook kunnen gebruiken.
Je lijkt wat te weten over die steenfabriek, nou ben ik uiterst nieuwsgierig of dat die steenfabriek is waarvan de schoorsteen volgehangen is met antennes van KPN, en het grootste gedeelte gesloopt is, en er wat apparatuur van KPN staat te blazen, en waar er camerabewaking is?

Althans, vorig jaar was?

Voor de steenfabriek heb je weilanden met daarnaast een soort afgraving ofzo, wat vast iets geweest is waar de steenfabriek grondstoffen vandaan haalde oid. Hebben we het over dezelfde steenfabriek?
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:06:06 #174
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_40528603
Beginnen ze weer opnieuw?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')