Na deze post zijn Ryan3, Stali en hun lieftallige hondje Ollie enkele malen teruggegaan naar deze mysterieuze plek. Tot ze op een gegeven moment rond middernacht telefonisch contact hadden met onze vrienden van Fok! Radio, terwijl ze in het bos op zoek waren na die plek. Na dat telefoongesprek heeft niemand meer wat van Ryan3, Stali en Ollie vernomen.quote:Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.
Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.
Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.
Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.
Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...
Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.
Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
Sorry schat, ik ben ook alweer een jaartje ouder gewordenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je vergeet de organisatoren van die afterparty![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kan me hier nog het begintopic van herinneren, maar ik heb het op een gegeven moment niet meer gevolgd. Kan iemand me toevallig een samenvatting geven van wat nou (zogenaamd) aan de hand was in dat bos? Is er ooit een (soort van) ontknoping gekomen hierop?
Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:19 schreef Thrilled het volgende:
Mocht dat zo zijn, waarom zijn die 2 dan niet terug gekomen, of laten ze niks van zichzelf horen?
...
We zijn net terug, ik dacht, ik laat het maar even weten...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:38 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
![]()
![]()
(toch ook even de laatste topics lezen TS)
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zijn net terug, ik dacht, ik laat het maar even weten....
Ik dacht toch dat ik wel voldoende was ingelezenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:38 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
![]()
![]()
(toch ook even de laatste topics lezen TS)
Waarom hebben jullie niet meteen verslag gedaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachen..
Het is waar hoor, we zijn net terug...
Dat is er uitgebreid geweest hoor.. live op de radio !quote:Op donderdag 13 april 2006 14:55 schreef CarDani het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie niet meteen verslag gedaan?
En wáár in Ossendrecht was het precies? Daar bij de oude steenfabriek? Of bij het wasseven?
die link werkt nu niet meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is er uitgebreid geweest hoor.. live op de radio !
Ze waren een weekendje naar de campingquote:Op donderdag 13 april 2006 15:09 schreef CarDani het volgende:
[..]
die link werkt nu niet meer.
Voor mij is het nog 1 raadsel![]()
Nope.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ze waren een weekendje naar de camping![]()
ohw, een weekje dan?quote:
Je bedoelt waar het was? Het was idd bij een ven, ik weet niet of dat het wasven was. Iig vlak achter de bebouwing van Ossendrecht. De photo's van het "verdroogde" bos waren genoemen in een bos nabij Huijbergen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef CarDani het volgende:
[..]
Geef es antwoord op mijn vorige vragen.
Ik vond het verhaal namelijk wel spannend.
aha.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt waar het was? Het was idd bij een ven, ik weet niet of dat het wasven was. Iig vlak achter de bebouwing van Ossendrecht. De photo's van het "verdroogde" bos waren genoemen in een bos nabij Huijbergen.
Je zat gewoon thuis met vrouw en kinderen?quote:
Nee, we hadden geen twijfels nee. We hebben iig mooi kunnen zien hoe dat gaat met een mysterie. Hoe de communicatie verliep. Hoe daaruit bruikbare informatie werd gehaald (of soms niet).quote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef CarDani het volgende:
[..]
aha.
Maar was het een grap of had je echt je twijfels.
Mm, de climax was de hype hè.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je zat gewoon thuis met vrouw en kinderen?
Wat een anticlimx
een soort test dus.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, we hadden geen twijfels nee. We hebben iig mooi kunnen zien hoe dat gaat met een mysterie. Hoe de communicatie verliep. Hoe daaruit bruikbare informatie werd gehaald (of soms niet).
Was dat voor jou dé aanwijzing? Op zich is dat toch mogelijk?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:43 schreef CarDani het volgende:
Ik had namelijk al sterke vermoedens dat het nep was.
Zeg nou eerlijk: wie gaat er nou in april, in het donker en in een korte broek op onderzoek uit.
Nee, geen test, gewoon een bepaald verhaal schrijven, photo's erbij doen en kijken wat er gebeurt. We hadden mazzel dat iteejer erop inhaakte. Daardoor werd het een hype.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef CarDani het volgende:
[..]
een soort test dus.
Leuk gebrachtmijn complimenten.
We zaten niet "gewoon" thuis hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je zat gewoon thuis met vrouw en kinderen?
Mijn twijfels groeide meer hoe verder de tijd verstreek.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was dat voor jou dé aanwijzing? Op zich is dat toch mogelijk?
Eigenlijk waren wij verbaasd dat er überhaupt mensen waren die het geloofden. De meeste deelnemers aan de topics kenden ons als user ook niet echt. Sommigen die ons wel kenden, meldden af en toe dat ze ogv hun kennis van ons als users er geen klap van geloofden. Die mensen werden niet serieus genomen natuurlijk.quote:
Nou kijk veel dingen in die verhaaltjes aan het begin die we vertelden waren niet waar hè. We wonen weliswaar in een bosrijk gebied, maar je kunt hier niet uren en uren dwalen. Ook photografeerden we twee verschillende locaties in twee verschillende bossen. Dus we hebben nooit uren gelopen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef CarDani het volgende:
[..]
Mijn twijfels groeide meer hoe verder de tijd verstreek.
Ook vond ik het ZEER verdacht dat jullie hondje (met die witte pootjes) na al die kilometers door de blubber wandelen nog steeds smetteloos wit was.![]()
Precies ... dat wist ik..quote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou kijk veel dingen in die verhaaltjes aan het begin die we vertelden waren niet waar hè. We wonen weliswaar in een bosrijk gebied, maar je kunt hier niet uren en uren dwalen. Ook photografeerden we twee verschillende locaties in twee verschillende bossen. Dus we hebben nooit uren gelopen.
Och zo'n Jack kan wel uren lopen op zich hoor. Daarbij kan zo'n wit hondje na een half uur ook helemaal vuil zijn, als hij zich ergens doorheen wrijft.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:56 schreef CarDani het volgende:
[..]
Precies ... dat wist ik..
Anders had jullie hondje zéker wel zijn tong uit zijn bek laten hangen. En was hij zeker niet meer zo schoon geweest.![]()
Daarom ook. Kan je nagaan wat een paar kilometer niet zou doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Och zo'n Jack kan wel uren lopen op zich hoor. Daarbij kan zo'n wit hondje na een half uur ook helemaal vuil zijn, als hij zich ergens doorheen wrijft.
Dat is wel waar eigenlijk. Aan de andere kant is Ollie te dom om gevaar te zien als zich dat daar zou hebben voorgedaan hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef CarDani het volgende:
[..]
Daarom ook. Kan je nagaan wat een paar kilometer niet zou doen.![]()
En Jack's kunnen zeker lang lopen, want ze hebben energie genoeg. Maar na een kilometer of wat gaat hun tong zeker hun bek uit.
Daarbij was voor mij de lichaamstaal van de hond een signaal dat jullie volkomen op jullie gemak waren daar op die locatie.
Moet ik even overleggen, op zich kunnen we ook wel een photoshoot maken binnenkort. Van het weekend daar geweest met schoonouders. De hekken zijn nu weg, je kunt zo de pit inlopen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef reul_lb het volgende:
Ryan3, geen zin om binnenkort op een vrije dag met een paar anderen een rondje door het bos te maken om te kijken hoe de PIT er nu bij ligt?
Anderen mogen ook reageren overigens![]()
Maar je bedacht je nog net op tijd?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
door dit wou ik op fok gaan posten!
geen goed emailadres waarmee ik me kon reggen.. vanaf toen heb ik een tijd gelurktquote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar je bedacht je nog net op tijd?
Welkom.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
door dit wou ik op fok gaan posten!
een jaar geledenquote:
zenk joequote:
Mwah. 25 aanmeldingen, waarvan er uiteindelijk 8 betaald hebben en 3 op zijn komen dagenquote:
Nou kijk eens aan. Nog relaties uit voortgekomen ook hè, dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah. 25 aanmeldingen, waarvan er uiteindelijk 8 betaald hebben en 3 op zijn komen dagen.
Zaten we daar met 5 personen. Wel lekker uit eten geweest van het geld van de anderen
. Met 2 van de 3 nog zeer regelmatig contact, dus was uiteindelijk best prima.
Nee hoor, Duvel & ik waren alquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan. Nog relaties uit voortgekomen ook hè, dacht ik ergens gelezen te hebben.
O, zonde.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, Duvel & ik waren alVerder geen nieuwe liefdes hoor.
Die heeft geen account.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, als Ollie nou ook nog ff post, zijn we compleet.
Dat is zo opgelost hoor!quote:
Ligt op z'n kussen een partijtje te snurken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoe is het met ollie?
Kwestie van geluk was het ook hè. Het verhaal in z'n geheel was op zich best goed opgezet, we waren ook met z'n tweeën om het te bedenken, maar van tevoren kon je niet inschatten dat dit het resultaat zou worden. De radio door iteejer naar voren gebracht was bijv. wel cruciaal in het geheel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:10 schreef du_ke het volgende:
Was een leuk verhaal indertijd. Goed opgezet!
Hee, waar woon jij nou, in Bergen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:15 schreef Lynx666 het volgende:
Moest er laatst nog aan denken ja. Grappig om weer terug te lezen
Hee, je post!quote:
Jee, een end fietsen dan. Achter langs gegaan via Wouwse plantage, Huijbergen zeker?quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee, je post!
Kom je vanavond ook naar de meet dan?![]()
quote:
Exactquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jee, een end fietsen dan. Achter langs gegaan via Wouwse plantage, Huijbergen zeker?
Vergeet je fototoestel nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
ExactBest mooie fietsroute.
Zeker in eind mei, met kampeerspullen op de bagagedrager naar de pottenkijkersafterpartymeet
Ook zo weleens naar mijn werk gereden op de fiets, alleen dan door Roosendaal is een ramp, duurt net zo lang.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zeker in eind mei, met kampeerspullen op de bagagedrager naar de pottenkijkersafterpartymeet
Hoe is het met je knie nu?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe is het met je knie nu?
Oh, hallo allemaal trouwens! Leuk dat het alweer een jaar geleden is!
vannachtquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Been
Dat kwam door het tegen beter weten in toch blijven proberen te fietsen op de losse bospaadjes![]()
En ja, wanneer verdwijnt er weer eens iemand?
De monniken bepalen wiequote:
Lyncks wordt door een monnik uit zijn bed gehaald, graaft een gat in z'n achtertuin en dan noemen we dat voortaan het Linkse Gat.quote:
Achtertuin?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lyncks wordt door een monnik uit zijn bed gehaald, graaft een gat in z'n achtertuin en dan noemen we dat voortaan het Linkse Gat.
Cool, eindelijk een nuttige balkonmeet, en dan ook nog bij jou!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Achtertuin?
Ik heb nog wel een plantenbak aan het balkon hangen. Graaf ik daar wel een putje in ok. En dan tijdens de jaarlijkse TRU meer 's nachts rond de plantenbak bivakkeren
En weet iemand de uitkomsten van die proef ook?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:52 schreef reul_lb het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Pit bleek een proef te zijn met het infiltreren van water in de bodem.
Leuk dat je dit vraagt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En weet iemand de uitkomsten van die proef ook?
Zo was het echt hoor!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk verhaal.![]()
[afbeelding]
Alleen ik vind daar het gras een beetje geshopped lijken...![]()
waarom denk je dat ze bezig zijn met die irrigatiequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk verhaal.![]()
[afbeelding]
Alleen ik vind daar het gras een beetje geshopped lijken...![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Uiteindelijk vind ik het nog vaag waarom ze in die nacht of die dag daarna niks meer van zich hebben laten horen...?
I know, ik loop een jaar achter.![]()
quote:Uiteindelijk vind ik het nog vaag waarom jullie in die nacht of die dag daarna niks meer van je hebben laten horen...?
Lekkere luiwammes, het staat zelfs in de eerst posts van dit topic te lezen. Het was een kort leuk en spannend weekje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuke reply, alleen geen antwoord op mijn vraag.
[..]
Ok leuk! Ik benieuwd hoe het er nu uitziet!quote:Op zondag 23 april 2006 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
We gaan zo even een photoshoot maken van de pit..
Voordat je dat weet, zijn we weer 19 delen verderquote:Op zondag 23 april 2006 12:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ok leuk! Ik benieuwd hoe het er nu uitziet!
Als dat net zo'n daverend succes wordt als de meet...quote:Op zondag 23 april 2006 12:58 schreef VD het volgende:
Trouwens: http://log.server8.org staat er ook nog steeds.
Ik zie een reünie wel zitten!.
Deze keer blijf ik er niet voor opquote:Op zondag 23 april 2006 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
We gaan zo even een photoshoot maken van de pit..
Ik hoop het, dan hebben we weer fatsoenlijk te eten.quote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Duvel het volgende:
Als dat net zo'n daverend succes wordt als de meet...
Kunnen we de mensen die wel betaald hebben, maar niet zijn geweest, niet ook voor de reünie vragen het zelfde te doen? Dan is het pas een echte reünie.quote:Op zondag 23 april 2006 13:55 schreef VD het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan hebben we weer fatsoenlijk te eten.
Tha_T moet vast wel weer naar de kapper ofzoquote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kunnen we de mensen die wel betaald hebben, maar niet zijn geweest, niet ook voor de reünie vragen het zelfde te doen? Dan is het pas een echte reünie.
ow no it starts over againquote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Stali het volgende:
We zijn weer terug..
Het is echt geen plek om gezellig te gaan picknicken hoor, hou een reunie maar beter in de zon op een gezellig terras. We hebben wel iets vreemds gezien maar daar is vast een heel logische verklaring voor waar jullie misschien wel bij kunnen helpen.
Even wat eten en dan de foto's uploaden, tot zo..
quote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Stali het volgende:
We hebben wel iets vreemds gezien maar daar is vast een heel logische verklaring voor waar jullie misschien wel bij kunnen helpen.
Even wat eten en dan de foto's uploaden, tot zo..
Oh ja... Dat ziet er wel wazig uit inderdaad. Misschien een filter met daarin een of andere stof?quote:Op zondag 23 april 2006 16:08 schreef Ryan3 het volgende:
Bats. Boem.
[afbeelding]
Kijk eens hier, er zal best een logische verklaring te vinden zijn hoor. Maar Stali heeft eerder deze week al gebeld en toen zei Evides dat nieuws over dit project op hun website te vinden was. Wie daar gaat kijken, vindt noppes, nada, niente, nichts...
Maar deze sticker....
Mm, op deze photo's, we ontdekten dat pas thuis hoor, zie je op de zwarte pijpleidingen volgens mij dezelfde stickers zitten.quote:Op zondag 23 april 2006 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja... Dat ziet er wel wazig uit inderdaad. Misschien een filter met daarin een of andere stof?
Even gegoogled en die 6.1 geeft de gevaarklasse aan van het gebruikte materiaal, hier staat 6.1 voor "giftige stof", hetgeen we ook al uit het doodshoofd konden afleiden. Het zegt niets over welke stof er precies wordt toegepast.quote:Op zondag 23 april 2006 16:19 schreef Stali het volgende:
Daarbij komt ook nog eens dat Evides naar aanleiding van deze Pottenkijkersreeks een persbericht heeft uitgestuurd vlak voor de opening van dit project. Maar nergens valt op internet het verloop te lezen, ze hebben bij de Pit zelfs de informatieborden weggehaald. Dat is toch wel gek want ze doen toch goed werk? Dan ben je toch trots op je project en dan laat je dat toch weten?
Maar weet iemand wat die waarschuwing precies betekent? Dat 6.1 bedoel ik. Misschien ziet het er afschrikwekkender uit dan het in werkelijk is.
Ja, dat is bekend idd, het is een gevarenklasse. Iets waarmee je iig geen ranja maakt.quote:Op zondag 23 april 2006 16:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Even gegoogled en die 6.1 geeft de gevaarklasse aan van het gebruikte materiaal, hier staat 6.1 voor "giftige stof", hetgeen we ook al uit het doodshoofd konden afleiden. Het zegt niets over welke stof er precies wordt toegepast.
Stali heeft gebeld en gevraagd hoe het zit met de proef. Er wordt dan naar de website verwezen... en daar staat niets. Ook niet dat er stuff ingepompt wordt waarmee je geen ranja kunt maken, zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien is het als afschrikmiddel gebruikt, om te zorgen dat mensen er met hun poten vanaf blijven?
Ik zou zeggen, bel Evides en vraag het eens.
Dat raad ik af inderdaad. Maar ADR zegt verder niets over de mate van giftigheid.quote:Op zondag 23 april 2006 16:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is bekend idd, het is een gevarenklasse. Iets waarmee je iig geen ranja maakt.
Dan nemen ze niet op.quote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan bel je terug en zeg je dat er op de website niets te vinden is!
Het is dan ook zondag vandaagquote:
Die zien ons aankomen. Verleden jaar hadden we ook al gebeld, remember. Maar hoe dan ook, vreemde zaak. Het waterleidingsbedrijf pompt nu iets de bodem in waarmee je geen ranja kunt maken, zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2006 16:29 schreef Duvel het volgende:
Of je belt de gemeente dat er gif in het bos ligt, en dat je het niet vertrouwt.
OK, een nieuwe week en nieuwe kansen, vanaf morgenquote:Op zondag 23 april 2006 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zien ons aankomen. Verleden jaar hadden we ook al gebeld, remember. Maar hoe dan ook, vreemde zaak. Het waterleidingsbedrijf pompt nu iets de bodem in waarmee je geen ranja kunt maken, zeg maar..
We gaan even ergens anders bivakkeren, tot later.. We konden jullie dit toch niet onthouden.
Ja hè. En het regent ook nog eens.quote:
Valt gas onder 6.1?quote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan zijn dat er een gas oid vrijkomt wat ze daar opsparen en filteren ...
hoeft niet zoveel te betekenen.
en dat er geen informatie te vinden is is ook logisch...
borden, site bijwerken... kost allemaal geld
Oh gelukkig!quote:Op zondag 23 april 2006 17:05 schreef dvr het volgende:
6.1 is een algemene aanduiding voor giftige stoffen.
't is in ieder geval niet infectueus of radioactief, dat stelt dan weer gerust![]()
Ik denk dat je die stickers niet bij de Appie kunt kopen hoor. Dan zou iedereen overal die stickers voor de gein op kunnen plakken zodat het effect ervan wel een beetje verdwijnt hè.quote:Op zondag 23 april 2006 16:43 schreef Lynx666 het volgende:
Hoeveel kost dat nou, zo'n rol met die stickertjes?
Ik denk dat je die stickers niet bij de Appie kunt kopen hoor. Dan zou iedereen overal die stickers voor de gein op kunnen plakken zodat het effect ervan wel een beetje verdwijnt hè.quote:Op zondag 23 april 2006 16:43 schreef Lynx666 het volgende:
Hoeveel kost dat nou, zo'n rol met die stickertjes?
Wat voor gas?quote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan zijn dat er een gas oid vrijkomt wat ze daar opsparen en filteren ...
hoeft niet zoveel te betekenen.
en dat er geen informatie te vinden is is ook logisch...
borden, site bijwerken... kost allemaal geld
Wehehehequote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Duvel het volgende:
¤ 2,02 per sticker:
http://www.pictoshop.nl/products.asp?cat=68&pg=6
Jij hebt het over de prijs van die stickers, ik dat je die niet bij de Appie kunt aanschaffen en zo maar mag opplakken. Zie deze regelgeving.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Duvel het volgende:
¤ 2,02 per sticker:
http://www.pictoshop.nl/products.asp?cat=68&pg=6
Idd, wat zou het kunnen zijn en waarom geen ruchtbaarheid eraan gegeven. Als zo'n pijpleiding barst dan is dat wrs niet goed voor het milieu.quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef Duvel het volgende:
Maar ik ben op zich wel benieuwd wat voor giftige stof ze daar door het bos transporteren.
Iedere maf kan die picto's bestellen, en opplakken naar eigen goeddunken. Of het nou mag of niet...quote:Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt het over de prijs van die stickers, ik dat je die niet bij de Appie kunt aanschaffen en zo maar mag opplakken. Zie deze regelgeving.
http://www.pictoshop.nl/regelgeving.htm
Nou weet je, als wij gaan wandelen in het bos en het gaat regenen dan wil Stali meteen een paraplu, wat zeg ik dan altijd: 'wat goed is voor de plantjes, is ook goed voor Stali'. De vraag is nu dus eigenlijk 'waar Stali dood van gaat, gaan de plantjes daar ook dood van'? Ik bedoel, het is geen pokon die ze erin aan het pompen zijn volgens mij.quote:Op zondag 23 april 2006 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Misschien zit er een stof door dat water die werkt in de bodem, maar die je niet kan drinken ofzo.
bij moerassen word bv methaan gas gevormt... is niet echt goed voor je als je dat inademt. misschien zit daar ook wel een soort gas in de grond (je hebt daar toch rottende plantenresten he) misschien dat ze het filteren ofzo en dat er daardoor op die plek een hogere concentratie giftige stoffen zittenquote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat voor gas?
Vind het wel gek dat er geen info is behalve stickertjes met doodshoofdjes. In een bos?
Niet noodzakelijk een gas dan, denk ik?quote:Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef Stali het volgende:
Ik ken voor gas-exposiegevaar wel de gele sticker met een vlammetje. Nu heb ik de volgende afbeelding als de ergste gaswaarschuwing gevonden:
[afbeelding]
Er staat een 2 onder... wat is in hemelsnaam 6.1 dan?.
Als die telling maar niet zo werkt als bij software: hoe hoger hoe beter het spul werkt...quote:Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk een gas dan, denk ik?
Beetje rare kick, maar hoop toch dat dit topic bij Ryan of Stali weer bovenin de MyAt komt want ik wordt toch wel (weer) nieuwsgierigquote:
sorry hoor.. ik zat een beetje in oude topics te struinen... vond dit gewoon:quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beetje rare kick, maar hoop toch dat dit topic bij Ryan of Stali weer bovenin de MyAt komt want ik wordt toch wel (weer) nieuwsgierig![]()
Damn, Wouwse plantage en Huijbergen...jeugdsentiment komt weer naar boven als ik aan die plaatsen moet denkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jee, een end fietsen dan. Achter langs gegaan via Wouwse plantage, Huijbergen zeker?
Je lijkt wat te weten over die steenfabriek, nou ben ik uiterst nieuwsgierig of dat die steenfabriek is waarvan de schoorsteen volgehangen is met antennes van KPN, en het grootste gedeelte gesloopt is, en er wat apparatuur van KPN staat te blazen, en waar er camerabewaking is?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:09 schreef CarDani het volgende:
De oude steenfabriek is trouwens ook een spooky locatie. Die had je ook kunnen gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |