quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Uiteindelijk vind ik het nog vaag waarom ze in die nacht of die dag daarna niks meer van zich hebben laten horen...?
I know, ik loop een jaar achter.![]()
quote:Uiteindelijk vind ik het nog vaag waarom jullie in die nacht of die dag daarna niks meer van je hebben laten horen...?
Lekkere luiwammes, het staat zelfs in de eerst posts van dit topic te lezen. Het was een kort leuk en spannend weekje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuke reply, alleen geen antwoord op mijn vraag.
[..]
Ok leuk! Ik benieuwd hoe het er nu uitziet!quote:Op zondag 23 april 2006 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
We gaan zo even een photoshoot maken van de pit..
Voordat je dat weet, zijn we weer 19 delen verderquote:Op zondag 23 april 2006 12:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ok leuk! Ik benieuwd hoe het er nu uitziet!
Als dat net zo'n daverend succes wordt als de meet...quote:Op zondag 23 april 2006 12:58 schreef VD het volgende:
Trouwens: http://log.server8.org staat er ook nog steeds.
Ik zie een reünie wel zitten!.
Deze keer blijf ik er niet voor opquote:Op zondag 23 april 2006 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
We gaan zo even een photoshoot maken van de pit..
Ik hoop het, dan hebben we weer fatsoenlijk te eten.quote:Op zondag 23 april 2006 13:29 schreef Duvel het volgende:
Als dat net zo'n daverend succes wordt als de meet...
Kunnen we de mensen die wel betaald hebben, maar niet zijn geweest, niet ook voor de reünie vragen het zelfde te doen? Dan is het pas een echte reünie.quote:Op zondag 23 april 2006 13:55 schreef VD het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan hebben we weer fatsoenlijk te eten.
Tha_T moet vast wel weer naar de kapper ofzoquote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kunnen we de mensen die wel betaald hebben, maar niet zijn geweest, niet ook voor de reünie vragen het zelfde te doen? Dan is het pas een echte reünie.
ow no it starts over againquote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Stali het volgende:
We zijn weer terug..
Het is echt geen plek om gezellig te gaan picknicken hoor, hou een reunie maar beter in de zon op een gezellig terras. We hebben wel iets vreemds gezien maar daar is vast een heel logische verklaring voor waar jullie misschien wel bij kunnen helpen.
Even wat eten en dan de foto's uploaden, tot zo..
quote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Stali het volgende:
We hebben wel iets vreemds gezien maar daar is vast een heel logische verklaring voor waar jullie misschien wel bij kunnen helpen.
Even wat eten en dan de foto's uploaden, tot zo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |