Maar je bedacht je nog net op tijd?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
door dit wou ik op fok gaan posten!
geen goed emailadres waarmee ik me kon reggen.. vanaf toen heb ik een tijd gelurktquote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar je bedacht je nog net op tijd?
Welkom.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
door dit wou ik op fok gaan posten!
een jaar geledenquote:
zenk joequote:
Mwah. 25 aanmeldingen, waarvan er uiteindelijk 8 betaald hebben en 3 op zijn komen dagenquote:
Nou kijk eens aan. Nog relaties uit voortgekomen ook hè, dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah. 25 aanmeldingen, waarvan er uiteindelijk 8 betaald hebben en 3 op zijn komen dagen.
Zaten we daar met 5 personen. Wel lekker uit eten geweest van het geld van de anderen
. Met 2 van de 3 nog zeer regelmatig contact, dus was uiteindelijk best prima.
Nee hoor, Duvel & ik waren alquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan. Nog relaties uit voortgekomen ook hè, dacht ik ergens gelezen te hebben.
O, zonde.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, Duvel & ik waren alVerder geen nieuwe liefdes hoor.
Die heeft geen account.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, als Ollie nou ook nog ff post, zijn we compleet.
Dat is zo opgelost hoor!quote:
Ligt op z'n kussen een partijtje te snurken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoe is het met ollie?
Kwestie van geluk was het ook hè. Het verhaal in z'n geheel was op zich best goed opgezet, we waren ook met z'n tweeën om het te bedenken, maar van tevoren kon je niet inschatten dat dit het resultaat zou worden. De radio door iteejer naar voren gebracht was bijv. wel cruciaal in het geheel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:10 schreef du_ke het volgende:
Was een leuk verhaal indertijd. Goed opgezet!
Hee, waar woon jij nou, in Bergen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:15 schreef Lynx666 het volgende:
Moest er laatst nog aan denken ja. Grappig om weer terug te lezen
Hee, je post!quote:
Jee, een end fietsen dan. Achter langs gegaan via Wouwse plantage, Huijbergen zeker?quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee, je post!
Kom je vanavond ook naar de meet dan?![]()
quote:
Exactquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jee, een end fietsen dan. Achter langs gegaan via Wouwse plantage, Huijbergen zeker?
Vergeet je fototoestel nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
ExactBest mooie fietsroute.
Zeker in eind mei, met kampeerspullen op de bagagedrager naar de pottenkijkersafterpartymeet
Ook zo weleens naar mijn werk gereden op de fiets, alleen dan door Roosendaal is een ramp, duurt net zo lang.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zeker in eind mei, met kampeerspullen op de bagagedrager naar de pottenkijkersafterpartymeet
Hoe is het met je knie nu?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe is het met je knie nu?
Oh, hallo allemaal trouwens! Leuk dat het alweer een jaar geleden is!
vannachtquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Been
Dat kwam door het tegen beter weten in toch blijven proberen te fietsen op de losse bospaadjes![]()
En ja, wanneer verdwijnt er weer eens iemand?
De monniken bepalen wiequote:
Lyncks wordt door een monnik uit zijn bed gehaald, graaft een gat in z'n achtertuin en dan noemen we dat voortaan het Linkse Gat.quote:
Achtertuin?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lyncks wordt door een monnik uit zijn bed gehaald, graaft een gat in z'n achtertuin en dan noemen we dat voortaan het Linkse Gat.
Cool, eindelijk een nuttige balkonmeet, en dan ook nog bij jou!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Achtertuin?
Ik heb nog wel een plantenbak aan het balkon hangen. Graaf ik daar wel een putje in ok. En dan tijdens de jaarlijkse TRU meer 's nachts rond de plantenbak bivakkeren
En weet iemand de uitkomsten van die proef ook?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:52 schreef reul_lb het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Pit bleek een proef te zijn met het infiltreren van water in de bodem.
Leuk dat je dit vraagt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En weet iemand de uitkomsten van die proef ook?
Zo was het echt hoor!quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk verhaal.![]()
[afbeelding]
Alleen ik vind daar het gras een beetje geshopped lijken...![]()
waarom denk je dat ze bezig zijn met die irrigatiequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuk verhaal.![]()
[afbeelding]
Alleen ik vind daar het gras een beetje geshopped lijken...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |