Wehehehequote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Duvel het volgende:
¤ 2,02 per sticker:
http://www.pictoshop.nl/products.asp?cat=68&pg=6
Jij hebt het over de prijs van die stickers, ik dat je die niet bij de Appie kunt aanschaffen en zo maar mag opplakken. Zie deze regelgeving.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Duvel het volgende:
¤ 2,02 per sticker:
http://www.pictoshop.nl/products.asp?cat=68&pg=6
Idd, wat zou het kunnen zijn en waarom geen ruchtbaarheid eraan gegeven. Als zo'n pijpleiding barst dan is dat wrs niet goed voor het milieu.quote:Op zondag 23 april 2006 21:42 schreef Duvel het volgende:
Maar ik ben op zich wel benieuwd wat voor giftige stof ze daar door het bos transporteren.
Iedere maf kan die picto's bestellen, en opplakken naar eigen goeddunken. Of het nou mag of niet...quote:Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt het over de prijs van die stickers, ik dat je die niet bij de Appie kunt aanschaffen en zo maar mag opplakken. Zie deze regelgeving.
http://www.pictoshop.nl/regelgeving.htm
Nou weet je, als wij gaan wandelen in het bos en het gaat regenen dan wil Stali meteen een paraplu, wat zeg ik dan altijd: 'wat goed is voor de plantjes, is ook goed voor Stali'. De vraag is nu dus eigenlijk 'waar Stali dood van gaat, gaan de plantjes daar ook dood van'? Ik bedoel, het is geen pokon die ze erin aan het pompen zijn volgens mij.quote:Op zondag 23 april 2006 21:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Misschien zit er een stof door dat water die werkt in de bodem, maar die je niet kan drinken ofzo.
bij moerassen word bv methaan gas gevormt... is niet echt goed voor je als je dat inademt. misschien zit daar ook wel een soort gas in de grond (je hebt daar toch rottende plantenresten he) misschien dat ze het filteren ofzo en dat er daardoor op die plek een hogere concentratie giftige stoffen zittenquote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat voor gas?
Vind het wel gek dat er geen info is behalve stickertjes met doodshoofdjes. In een bos?
Niet noodzakelijk een gas dan, denk ik?quote:Op zondag 23 april 2006 23:23 schreef Stali het volgende:
Ik ken voor gas-exposiegevaar wel de gele sticker met een vlammetje. Nu heb ik de volgende afbeelding als de ergste gaswaarschuwing gevonden:
[afbeelding]
Er staat een 2 onder... wat is in hemelsnaam 6.1 dan?.
Als die telling maar niet zo werkt als bij software: hoe hoger hoe beter het spul werkt...quote:Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk een gas dan, denk ik?
Beetje rare kick, maar hoop toch dat dit topic bij Ryan of Stali weer bovenin de MyAt komt want ik wordt toch wel (weer) nieuwsgierigquote:
sorry hoor.. ik zat een beetje in oude topics te struinen... vond dit gewoon:quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Beetje rare kick, maar hoop toch dat dit topic bij Ryan of Stali weer bovenin de MyAt komt want ik wordt toch wel (weer) nieuwsgierig![]()
Damn, Wouwse plantage en Huijbergen...jeugdsentiment komt weer naar boven als ik aan die plaatsen moet denkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jee, een end fietsen dan. Achter langs gegaan via Wouwse plantage, Huijbergen zeker?
Je lijkt wat te weten over die steenfabriek, nou ben ik uiterst nieuwsgierig of dat die steenfabriek is waarvan de schoorsteen volgehangen is met antennes van KPN, en het grootste gedeelte gesloopt is, en er wat apparatuur van KPN staat te blazen, en waar er camerabewaking is?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:09 schreef CarDani het volgende:
De oude steenfabriek is trouwens ook een spooky locatie. Die had je ook kunnen gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |