Irish pubquote:Op maandag 10 april 2006 15:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik denk dat ik pleit voor gewoon een avondje kroeg!
O'Nogwatters? Alsjeblieft niet, ik heb een hekel aan dat paard uit de bezorgingquote:Op maandag 10 april 2006 16:51 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Irish pub(zit je ook nog bij het stadhouderlijk hof enzo
)
paard uit de bezorging of bediening?quote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
O'Nogwatters? Alsjeblieft niet, ik heb een hekel aan dat paard uit de bezorging
Ik kom.quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het nu echt tijd worden voor een meet dus ik kom gewoon met een voorstel. Even nog geen activiteit maar lekker kroeghangen en kennis maken. Wanneer?? Nou, ik dacht gewoon om het op zaterdag 3 juni te doen. Waar?? Nou, verzamelen om 19.00 op station Leeuwarden? Geef even op dat je komt, dan zoek ik nog een geschikte gelegenheid!!!
nOObquotequote:Op woensdag 3 mei 2006 04:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[quote]Op woensdag 3 mei 2006 04:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kom.
[/quote
* Vikingsmeisje reserveert al een goed slaapplekje voor je
*steekt vinger op* ik komquote:Op woensdag 3 mei 2006 04:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het nu echt tijd worden voor een meet dus ik kom gewoon met een voorstel. Even nog geen activiteit maar lekker kroeghangen en kennis maken. Wanneer?? Nou, ik dacht gewoon om het op zaterdag 3 juni te doen. Waar?? Nou, verzamelen om 19.00 op station Leeuwarden? Geef even op dat je komt, dan zoek ik nog een geschikte gelegenheid!!!
Het is gewoon een feit. Geen argumenten nodig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is dat nu weer voor onbeargumenteerd iets.
Tuurlijk is dat geen bezwaar, alleen maar lullig voor jezelf, dacht ik zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal misschien iets later zijn en vroeg weer weggaan (net in tentamenperiode), maar als dat voor jullie geen bezwaar is kom ik!
Geniet nog maar even van je kont, volgende keer maak ik er korte metten mee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:44 schreef Q. het volgende:
Friesland is stom.
Ja hoor...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef 2cv het volgende:
Mag ik me onder voorbehoud aanmelden ?
Dank je, ik heb het aangepast..quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je, ik heb het aangepast..
Nog een leuk iets: Ghostbuster laten controleren hoe de werking van de zwaartekracht is op het oldehoofsterkerkhof
Dan ben ik 16 als ik daar kom, en jij bent wel 23. Vet oud!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben hartstikke jong [afbeelding]
En Dribbel_ ook, die moet ook komen
Ik ben 22 danquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:03 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dan ben ik 16 als ik daar kom, en jij bent wel 23. Vet oud!![]()
22 jaar en 10 maanden. Vet oud!quote:
Ja maar Vikingchick en stadswandelingenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het enige in de OP wat ik was vergeten aan te passen, en daar worden we op aangevallen
Daar was je vanmiddag al af.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil graag van de OP-lijst af. Dat zei ik in het vorige topic trouwens ook al.
Dat zit er dik in. Maar wellicht komt hij (of jij) nog tot verstand. Maar ik hoor het graag uit iemand zn eigen mond of de desbetreffende persoon al dan niet komt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:24 schreef skiczukie het volgende:
Ik denk dat je nietzman er nu ook moet vanaf halen Alex.
Ik zou graag eens een plan en een datum willen horen. En wie komen enzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Maar wellicht komt hij (of jij) nog tot verstand. Maar ik hoor het graag uit iemand zn eigen mond of de desbetreffende persoon al dan niet komt.
Als je nu gewoon de zojuist bijgewerkte OP zou lezen, zou je in twee oogopslagen alles zien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zou graag eens een plan en een datum willen horen. En wie komen enzo.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nu gewoon de zojuist bijgewerkte OP zou lezen, zou je in twee oogopslagen alles zien.
Dat is niet goed genoeg.quote:In de kroeg hangen of zo
Gezellig toch!quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee dat ofzo kan ook zijn
We doen toch een stadswandeling
Het aantal mensen moet nog bekend worden... En voor die bbq heb je een vergunning nodig. Ook is dat terrein moeilijk bereikbaar voor degene die met het openbaar vervoer komen en zo.. En omdat dit dus gewoon de eerste wordt in een lange traditie wordt het gewoon borrelen in Ljouwert!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:40 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil wel graag een aantal mensen weten, misschien een bbq in de Groene Ster, nodig ik wat vrienden uit enzo.![]()
Zeven uur kan je ook wel eten hoor... Of ben jij echt zo'n standaardjequote:Op donderdag 4 mei 2006 08:24 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, misschien kom ik ook.
Is het dan trouwens niet een beter idee om iets eerder af te spreken, zeg 6 uur? Om een pizzaria/restaurantje te pakken voor het borrelen.
Laten we het omgekeerd doen heh. Eerst weten wat we gaan doen, dan beslissen of we komen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zeven uur kan je ook wel eten hoor... Of ben jij echt zo'n standaardje
Eerst weten wie er komen, daarna komt de invulling wel!
Zie OP!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Laten we het omgekeerd doen heh. Eerst weten wat we gaan doen, dan beslissen of we komen.
De Wallen van Leeuwarden stellen niet veel voor, dus ik heb besloten dat over te slaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar Vikingchick en stadswandelingen
Ik ben inderdaad zo'n standaardje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zeven uur kan je ook wel eten hoor... Of ben jij echt zo'n standaardje
Standaardjes hebben meestal ook wel een stukje brood in de tas voor onderwegquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zo'n standaardje.
Maar 7 uur afspreken op CS betekent dat om half 8 iedereen er is. En dan zit je pas na achten aan tafel...
Die trommel je op van uit de bosjes?quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:40 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil wel graag een aantal mensen weten, misschien een bbq in de Groene Ster, nodig ik wat vrienden uit enzo.![]()
Jah, waar anders vandaan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Die trommel je op van uit de bosjes?
![]()
In de groene bruine ster zitten toch allemaal homo's?quote:
Je struikelt erover.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:11 schreef Skazminko het volgende:
[..]
In de groene bruine ster zitten toch allemaal homo's?
En jij trommelt je vrienden op uit de bosjes van de groen ster zei je?quote:
In dit geval ben ik het helemaal met Alexxxxx eens!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:08 schreef guitarist.nl het volgende:
aangezien heel meppel is overgenomen door friesland (volgens alexxxxxxxx) moet ik misschien toch maar komen
Als 1 juni een donderdag is...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:12 schreef 2cv het volgende:
Op wat voor dag valt 3 juni ? Ja, ik ben te lui om dat uit te gaan zoeken.
Ja hij staat in mn AT god mag weten waaromquote:
Dan is 3 juni op een zaterdag. Maar IS 1 juni wel op een donderdag ?quote:
Omdat je het niet kan laten om mij af en toe af te zeiken!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij staat in mn AT god mag weten waarom
Maar een gratis kick is nooit weg toch
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdat je het niet kan laten om mij af en toe af te zeiken!![]()
Nee veels te ver manquote:Op zondag 7 mei 2006 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar kom op de meet zou ik zeggen, kan je me helemaal in de bek hangen
Wat lul jij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Ownee, niet weer mensen die denken dat fryslan cool is.
Dat het er leuk uitziet, ach, er zijn zoveel mooie plaatsen in Nederland.
Dat maakt friezen toch niet leuker
Wie beweert dat ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Weet je, eigenlijk ben ik het echt zo met je eens. Met deze post heb je m'n ogen geopend! Friezen zijn dom, lelijklelijk, ja, dat vooral!, koppig en vreselijk onaardig. Dat ik dat niet eerder in heb gezien zeg! He bah, ik heb ook helemaal geen zin meer in die meet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Dat klopt trouwens wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Friezen zijn dom, lelijklelijk, ja, dat vooral!, koppig en vreselijk onaardig.
Behalve de eerste ben ik het ook verder allemaal. Ik zeg 't toch ook niet voor nietsquote:
Je hoeft niet zo bij me te slijmen hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk ben ik het echt zo met je eens. Met deze post heb je m'n ogen geopend! Friezen zijn dom, lelijklelijk, ja, dat vooral!, koppig en vreselijk onaardig. Dat ik dat niet eerder in heb gezien zeg! He bah, ik heb ook helemaal geen zin meer in die meet.
Zo, heb je nu het antwoord waar je op hoopte? Alsjeblieft![]()
Als je het over de noordoosthoek hebt wel inderdaad.quote:
We zijn gewoon onverwoestbaar!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh komt tie weer
Die Friezen blijven toch steeds opduiken in mn MAT
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef 2cv het volgende:
Fryslân is fantastisch, en het lijkt me erg leuk om wat Fryske Fokkers te ontmoeten. Toch heb ik besloten dat weekend in Brabant te bivakkeren. Niet omdat Brabant nou gelijk leuker is, maar toch, dat weekend wil ik in Brabant zijn.
Haar meenemen naar de meet is geen optie?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef 2cv het volgende:
Sja, sorry, bijzondere omstandigheden.
Ik ga 2 weken naar Turkije met een leuke meid. Die meid heb ik -tot dit weekend- al ruim een jaar niet meer gezien. Als je dan 2 weken met elkaar weg gaat, dan lijkt het me wel verstandig het contact een betje 'aan te wakkeren'. En aangezien m'n agenda vrij vol is en zij vrij ver weg woont zal er helaas iets moeten wijken
Ja hoor. En ik ben nog steed even oud als de eerste keer dat je me zagquote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ben ik ook welkom?Heb wel zin in om weer eff naar Leeuwarden te gaan!
Mocht het eerst pizza worden.. Sardegna is een goede tent!
En kroegje... hoe oud is iedereen die meegaat dan? Zelf ben ik vandaag 20 geworden! (verkapt-ik-ben-jarig-feliciteerd-mij) Ik vind het Fire-café altijd errug leuk!
18 hierquote:Op maandag 22 mei 2006 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoor. En ik ben nog steed even oud als de eerste keer dat je me zag
(na vooruit een jaar ouder)
ik schat dat de meesten begin 20 zijn?
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En van een paar weet ik dat het oude taarten zijn, maar das onbeleefd om obver vrouwen te zeggen, dus hou ik me maar stil.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kon kopen?? Of bedoel je kon lopen? Vanaf Brabant? Tuurlijk zegt ze dan nee!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef 2cv het volgende:
Even overleg gehad of meiske naar hier kon kopen. Nee, lukt niet. Dus echt definitieve afmelding bij deze.
Dan hoop ik maar dat er iemand in een rolstoel komt, want als er geen wielen onder zitten zet ik het niet op de fotoquote:
Gelukkig, dat probleem ook al opgelost.. Zou zelf al een balkje voor mijn ogen tekenen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat er iemand in een rolstoel komt, want als er geen wielen onder zitten zet ik het niet op de foto
Hebben ze daar kroegen?quote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat gaan we doen
In de kroeg hangen of zo
Geen idee... Maar we zijn Friezen he.. Dus als we geen kroeg vinden, bouwen we er zelf wel eenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee... Maar we zijn Friezen he.. Dus als we geen kroeg vinden, bouwen we er zelf wel een
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft HeatWave zich al aangemeld?
hmm normaal krijg ik daar een mail van amar ik heb niks gekregenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey Dribbel, je hebt een PM inzake dit topic op BB!
Ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:29 schreef Litso het volgende:
Even een update, het is nog steeds aanstaande zaterdag in Leeuwarden?
Je gaat litso ín je auto onder het viaduct verkrachtenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als Lits zijn trein aankomt, haal ik em wel van het station.. Zet mijn auto onder het Zaailand en dan eerst 'het Wapen'?? Of wil jij nog ergens eten, Lits? En zijn er meer die eten willen??
Roept u maar!
Beetje onhandig met mijn overall!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je gaat litso ín je auto onder het viaduct verkrachten![]()
Die kan uitquote:Op zondag 28 mei 2006 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beetje onhandig met mijn overall!
Die auto kan ook uit.quote:
Opvoeren die handelquote:Op zondag 28 mei 2006 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij kan niet zo hard, dus tja, raampie open geeft geen verkoeling..
mijn buurman heeft ze meestal in een F-16 gemonteerdquote:Op maandag 29 mei 2006 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb jij je buurman ver weg wonen![]()
En wel in Dearsum![]()
Overigens kom ik 3 juni niet. Heb paar dagen later tentamen en wil me goed voorbereiden.
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef Litso het volgende:
Ik heb wegens een onverwachte samenloop van omstandigheden besloten zaterdag toch niet te komen.. ik vind het erg jammer maar sommige dingen gaan nu eenmaal voor Fok
Als jij je berichtje even had gelezen, dan had je gezien dat ik tot nog toe vijf geteld heb...quote:
Nah, toch nog 5 danquote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij je berichtje even had gelezen, dan had je gezien dat ik tot nog toe vijf geteld heb...
Jammer, Lits... Nu moet je ontmaagding nog langer wachten!
Het is je vergeven!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, toch nog 5 dan
(sorry, berichtje is er idd even tussendoor geglipt, had zonet een vastlopertje, dus zal de pop up gemist hebben)
Dat zegt mij dan weer nietsquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, is het dat? Naast het oude kinderparadijs
Aan de bosjosti met een kapsel als een struisvogelkontquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het Wapen is het dus? Goed, dat weet ik te vinden! Ik hoop dat ik 7 uur red, en anders wordt het 8 uur, maar ik kom welWaar herken ik de Fokkers aan, mocht ik later binnenstappen?
.
Aan de gezelligheid!! Aan de digi's die op tafel liggen..quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het Wapen is het dus? Goed, dat weet ik te vinden! Ik hoop dat ik 7 uur red, en anders wordt het 8 uur, maar ik kom welWaar herken ik de Fokkers aan, mocht ik later binnenstappen?
.
Dat vraagt om pics!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan de bosjosti met een kapsel als een struisvogelkont
Ah, dat ga ik wel herkennen ja.quote:
als je dezelfde kleren aan doet als in je fotoboek gaat dat goedkomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, dat ga ik wel herkennen ja.
En anders zorgen jullie maar dat jullie mij herkennen
Ik had al even in je fobo gekeken jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Aan de gezelligheid!! Aan de digi's die op tafel liggen..
(en als je even in mijn fobo kijkt, herken je me vast wel)
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je dezelfde kleren aan doet als in je fotoboek gaat dat goedkomen
het is zaterdagquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef blaaatkipje het volgende:
Misschien kom ik morgen ook nog wel ff langs als ik op tijd bij mn ouders weg kom![]()
ow oeps ik dacht vrijdag, dan kom ik sowieso nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is zaterdagvandaag is het donderdag
Neen. Zijn er zat !quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef OldJeller het volgende:
Dat Friese model dat voor L'oreal gaat werken is de enige mooie vrouw Fries op aarde?
En we houden ze allemaal voor onszelfquote:
Je vriendin mag mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef SpeedyGJ het volgende:dat is morgen al
wow
euhm zou graag willen komen alleen mijn vriendin is er dus, kortom, volgende keer beter
![]()
Weet ik, maar heb beetje ruzie gehad en wil het graag goed maken dus lijkt me niet slim op dat op deze manier te gaan doenquote:
Hangt er vanaf hoe oud dat isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En oud genoeg om in Het Wapen te mogen?
De OP is niet meer bijgewerkt ivm een luie modquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
*kick* hoe komt t nu? wie komt er?
Hoi, hoop dat het leuk was geweest, een andere keer gaan we meeten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Helaas was Sandra wat moe, dus we zijn nu al terug....
Goed idee trouwens, allemaal een rood hoedje op doen! We wisten meteen wie er bij ons hoorden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat wil ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi, hoop dat het leuk was geweest, een andere keer gaan we meeten.
Wil je gelijk ff het Moslim paint topic in ONZ checken 2 mensen zitten alles te verslowchatten
[Paint] Moslim wie? #2
alvast bedankt![]()
TOF!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet
Ik ben trouwens die met de paarse kleren en het rode hoedje, Sandraugiga is die met de paarse kleren en het rode hoedje, DevilsAndDust is die met de paarse kleren en het rode hoedje, Vikingsmeisje is die met de paarse kleren en het rode hoedje en Paladijn is die met de paarse kleren en het rode hoedje
Als je wilt weten hoe het in de kroeg was, en in die donkere steegjes, had je er maar bij moeten zijn!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:20 schreef skiczukie het volgende:
Móest je er debiel uitzien ofzo? Geen kroegfoto's? Mên, wat een farce.![]()
Wat zagen we er toch leuk uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Helaas was Sandra wat moe, dus we zijn nu al terug....
Goed idee trouwens, allemaal een rood hoedje op doen! We wisten meteen wie er bij ons hoorden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond jou ook best knap eigenlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat rode hoedje stond je goed, ja, vooral in combinatie met die paarse jurk
Ja. Wanneer gaan we weer?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:12 schreef 2cv het volgende:
Belangrijkste vraag: was het gezellig/leuk/geslaagd etc. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |