Kon kopen?? Of bedoel je kon lopen? Vanaf Brabant? Tuurlijk zegt ze dan nee!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:14 schreef 2cv het volgende:
Even overleg gehad of meiske naar hier kon kopen. Nee, lukt niet. Dus echt definitieve afmelding bij deze.
Dan hoop ik maar dat er iemand in een rolstoel komt, want als er geen wielen onder zitten zet ik het niet op de fotoquote:
Gelukkig, dat probleem ook al opgelost.. Zou zelf al een balkje voor mijn ogen tekenen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat er iemand in een rolstoel komt, want als er geen wielen onder zitten zet ik het niet op de foto
Hebben ze daar kroegen?quote:Op maandag 10 april 2006 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat gaan we doen
In de kroeg hangen of zo
Geen idee... Maar we zijn Friezen he.. Dus als we geen kroeg vinden, bouwen we er zelf wel eenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee... Maar we zijn Friezen he.. Dus als we geen kroeg vinden, bouwen we er zelf wel een
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft HeatWave zich al aangemeld?
hmm normaal krijg ik daar een mail van amar ik heb niks gekregenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey Dribbel, je hebt een PM inzake dit topic op BB!
Ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:29 schreef Litso het volgende:
Even een update, het is nog steeds aanstaande zaterdag in Leeuwarden?
Je gaat litso ín je auto onder het viaduct verkrachtenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als Lits zijn trein aankomt, haal ik em wel van het station.. Zet mijn auto onder het Zaailand en dan eerst 'het Wapen'?? Of wil jij nog ergens eten, Lits? En zijn er meer die eten willen??
Roept u maar!
Beetje onhandig met mijn overall!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je gaat litso ín je auto onder het viaduct verkrachten![]()
Die kan uitquote:Op zondag 28 mei 2006 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beetje onhandig met mijn overall!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |