Irish pubquote:Op maandag 10 april 2006 15:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik denk dat ik pleit voor gewoon een avondje kroeg!
O'Nogwatters? Alsjeblieft niet, ik heb een hekel aan dat paard uit de bezorgingquote:Op maandag 10 april 2006 16:51 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Irish pub(zit je ook nog bij het stadhouderlijk hof enzo
)
paard uit de bezorging of bediening?quote:Op maandag 10 april 2006 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
O'Nogwatters? Alsjeblieft niet, ik heb een hekel aan dat paard uit de bezorging
Ik kom.quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het nu echt tijd worden voor een meet dus ik kom gewoon met een voorstel. Even nog geen activiteit maar lekker kroeghangen en kennis maken. Wanneer?? Nou, ik dacht gewoon om het op zaterdag 3 juni te doen. Waar?? Nou, verzamelen om 19.00 op station Leeuwarden? Geef even op dat je komt, dan zoek ik nog een geschikte gelegenheid!!!
nOObquotequote:Op woensdag 3 mei 2006 04:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[quote]Op woensdag 3 mei 2006 04:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kom.
[/quote
* Vikingsmeisje reserveert al een goed slaapplekje voor je
*steekt vinger op* ik komquote:Op woensdag 3 mei 2006 04:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het nu echt tijd worden voor een meet dus ik kom gewoon met een voorstel. Even nog geen activiteit maar lekker kroeghangen en kennis maken. Wanneer?? Nou, ik dacht gewoon om het op zaterdag 3 juni te doen. Waar?? Nou, verzamelen om 19.00 op station Leeuwarden? Geef even op dat je komt, dan zoek ik nog een geschikte gelegenheid!!!
Het is gewoon een feit. Geen argumenten nodig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is dat nu weer voor onbeargumenteerd iets.
Tuurlijk is dat geen bezwaar, alleen maar lullig voor jezelf, dacht ik zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal misschien iets later zijn en vroeg weer weggaan (net in tentamenperiode), maar als dat voor jullie geen bezwaar is kom ik!
Geniet nog maar even van je kont, volgende keer maak ik er korte metten mee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:44 schreef Q. het volgende:
Friesland is stom.
Ja hoor...quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:25 schreef 2cv het volgende:
Mag ik me onder voorbehoud aanmelden ?
Dank je, ik heb het aangepast..quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je, ik heb het aangepast..
Nog een leuk iets: Ghostbuster laten controleren hoe de werking van de zwaartekracht is op het oldehoofsterkerkhof
Dan ben ik 16 als ik daar kom, en jij bent wel 23. Vet oud!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben hartstikke jong [afbeelding]
En Dribbel_ ook, die moet ook komen
Ik ben 22 danquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:03 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dan ben ik 16 als ik daar kom, en jij bent wel 23. Vet oud!![]()
22 jaar en 10 maanden. Vet oud!quote:
Ja maar Vikingchick en stadswandelingenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het enige in de OP wat ik was vergeten aan te passen, en daar worden we op aangevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |