Die auto kan ook uit.quote:
Opvoeren die handelquote:Op zondag 28 mei 2006 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij kan niet zo hard, dus tja, raampie open geeft geen verkoeling..
mijn buurman heeft ze meestal in een F-16 gemonteerdquote:Op maandag 29 mei 2006 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb jij je buurman ver weg wonen![]()
En wel in Dearsum![]()
Overigens kom ik 3 juni niet. Heb paar dagen later tentamen en wil me goed voorbereiden.
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef Litso het volgende:
Ik heb wegens een onverwachte samenloop van omstandigheden besloten zaterdag toch niet te komen.. ik vind het erg jammer maar sommige dingen gaan nu eenmaal voor Fok
Als jij je berichtje even had gelezen, dan had je gezien dat ik tot nog toe vijf geteld heb...quote:
Nah, toch nog 5 danquote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij je berichtje even had gelezen, dan had je gezien dat ik tot nog toe vijf geteld heb...
Jammer, Lits... Nu moet je ontmaagding nog langer wachten!
Het is je vergeven!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, toch nog 5 dan
(sorry, berichtje is er idd even tussendoor geglipt, had zonet een vastlopertje, dus zal de pop up gemist hebben)
Dat zegt mij dan weer nietsquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, is het dat? Naast het oude kinderparadijs
Aan de bosjosti met een kapsel als een struisvogelkontquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het Wapen is het dus? Goed, dat weet ik te vinden! Ik hoop dat ik 7 uur red, en anders wordt het 8 uur, maar ik kom welWaar herken ik de Fokkers aan, mocht ik later binnenstappen?
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |