Behalve de eerste ben ik het ook verder allemaal. Ik zeg 't toch ook niet voor nietsquote:
Je hoeft niet zo bij me te slijmen hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk ben ik het echt zo met je eens. Met deze post heb je m'n ogen geopend! Friezen zijn dom, lelijklelijk, ja, dat vooral!, koppig en vreselijk onaardig. Dat ik dat niet eerder in heb gezien zeg! He bah, ik heb ook helemaal geen zin meer in die meet.
Zo, heb je nu het antwoord waar je op hoopte? Alsjeblieft![]()
Als je het over de noordoosthoek hebt wel inderdaad.quote:
We zijn gewoon onverwoestbaar!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh komt tie weer
Die Friezen blijven toch steeds opduiken in mn MAT
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef 2cv het volgende:
Fryslân is fantastisch, en het lijkt me erg leuk om wat Fryske Fokkers te ontmoeten. Toch heb ik besloten dat weekend in Brabant te bivakkeren. Niet omdat Brabant nou gelijk leuker is, maar toch, dat weekend wil ik in Brabant zijn.
Haar meenemen naar de meet is geen optie?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef 2cv het volgende:
Sja, sorry, bijzondere omstandigheden.
Ik ga 2 weken naar Turkije met een leuke meid. Die meid heb ik -tot dit weekend- al ruim een jaar niet meer gezien. Als je dan 2 weken met elkaar weg gaat, dan lijkt het me wel verstandig het contact een betje 'aan te wakkeren'. En aangezien m'n agenda vrij vol is en zij vrij ver weg woont zal er helaas iets moeten wijken
Ja hoor. En ik ben nog steed even oud als de eerste keer dat je me zagquote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ben ik ook welkom?Heb wel zin in om weer eff naar Leeuwarden te gaan!
Mocht het eerst pizza worden.. Sardegna is een goede tent!
En kroegje... hoe oud is iedereen die meegaat dan? Zelf ben ik vandaag 20 geworden! (verkapt-ik-ben-jarig-feliciteerd-mij) Ik vind het Fire-café altijd errug leuk!
18 hierquote:Op maandag 22 mei 2006 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoor. En ik ben nog steed even oud als de eerste keer dat je me zag
(na vooruit een jaar ouder)
ik schat dat de meesten begin 20 zijn?
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En van een paar weet ik dat het oude taarten zijn, maar das onbeleefd om obver vrouwen te zeggen, dus hou ik me maar stil.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |