Hangt er vanaf hoe oud dat isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En oud genoeg om in Het Wapen te mogen?
De OP is niet meer bijgewerkt ivm een luie modquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
*kick* hoe komt t nu? wie komt er?
Hoi, hoop dat het leuk was geweest, een andere keer gaan we meeten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Helaas was Sandra wat moe, dus we zijn nu al terug....
Goed idee trouwens, allemaal een rood hoedje op doen! We wisten meteen wie er bij ons hoorden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat wil ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi, hoop dat het leuk was geweest, een andere keer gaan we meeten.
Wil je gelijk ff het Moslim paint topic in ONZ checken 2 mensen zitten alles te verslowchatten
[Paint] Moslim wie? #2
alvast bedankt![]()
TOF!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet
Ik ben trouwens die met de paarse kleren en het rode hoedje, Sandraugiga is die met de paarse kleren en het rode hoedje, DevilsAndDust is die met de paarse kleren en het rode hoedje, Vikingsmeisje is die met de paarse kleren en het rode hoedje en Paladijn is die met de paarse kleren en het rode hoedje
Als je wilt weten hoe het in de kroeg was, en in die donkere steegjes, had je er maar bij moeten zijn!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:20 schreef skiczukie het volgende:
Móest je er debiel uitzien ofzo? Geen kroegfoto's? Mên, wat een farce.![]()
Wat zagen we er toch leuk uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Helaas was Sandra wat moe, dus we zijn nu al terug....
Goed idee trouwens, allemaal een rood hoedje op doen! We wisten meteen wie er bij ons hoorden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond jou ook best knap eigenlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat rode hoedje stond je goed, ja, vooral in combinatie met die paarse jurk
Ja. Wanneer gaan we weer?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:12 schreef 2cv het volgende:
Belangrijkste vraag: was het gezellig/leuk/geslaagd etc. ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |